Педрада "Педагогічні посиденьки" Атестація педагогічних працівників

Про матеріал
Педрада "Педагогічні посиденьки" Атестація педагогічних працівників МЕТА Сприяти мотивації вчителя до самовдосконалення в різноманітних сферах життя;створення позитивного психологічного клімату в педагогічному колективі шляхом актуалізації установки вчителя на цінність самореалізації у своїй професії в сучасних умовах сьогодення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Навчально-виховний комплекс «Широківська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад» Педагогічна рада«Педагогічні посиденьки"

Номер слайду 2

У СПРАВЖНЬОГО ВЧИТЕЛЯ- НАЙВАЖЧЕ І НАЙРАДІСНІШЕ ЖИТТЯ ,ТРЕПЕТНО ХВИЛЮЮЧА І БОЛІСНО СКЛАДНА ТВОРЧІСТЬ, НЕЗБАГНЕННО ТОНКІ І ВІЧНО ВДОСКОНАЛЮВАНІ ІНСТРУМЕНТИ ,ЯКИМИ ВІН ДІЄ НА ЛЮДСЬКУ ДУШУ В. Сухомлинський МЕТА Сприяти мотивації вчителя до самовдосконалення в різноманітних сферах життя;створення позитивного психологічного клімату в педагогічному колективі шляхом актуалізації установки вчителя на цінність самореалізації у своїй професії в сучасних умовах сьогодення.

Номер слайду 3

ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Про виконання рішень попередньої педагогічної ради. Про ДПА:2.1. затвердження графіку проведення ДПА у 4 та 9 класах;2.2. затвердження завдань на ДПА у 4 та 9 класах Директор НВК М. Ю. Роман Педагогічний бенефіс вчителів, що атестуються «Педагогічні прсиденьки. Різне.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Учитель, учитель, учитель... Це – дар, це – хвала, це – талант!З вас кожен у подумках – лірик,З вас кожен в душі – музикант. Ви вмієте грати на струнах,Ви вмієте серцем співать,І те, що дано вам від Бога. Ви прагнете учням віддать.

Номер слайду 6

У руках учителя — найбільша з цінностей світу — людина. Учитель — дуже відповідальна професія. Учитель не має права на помилку, бо в його руках — душі його учнів. У той же час учитель — просто людина. Зі своїми радощами, печалями і проблемами. Він багатогранний і цікавий, добрий і суворий, справедливий і непідкупний. Звідки ж бере свої сили вчитель, щоб одночасно бути вихователем і педагогом, артистом і скульптором, батьком і матір’ю, щоб бути творцем дитячих душ? Який же він — творець-учитель?

Номер слайду 7

{0505 E3 EF-67 EA-436 B-97 B2-0124 C06 EBD24}№п.п. Прізвище,ім’я,по- батькові Освіта та рік закінчення вузу Фах за освітою Рік проход-ження курсів. Рік та результати попередньої атестаціїНа яку категорію претендують1. Фер Людмила Василівна. Вища, Вчитель початкових класів. Вчитель початкових класів2018 2015 Присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії»Присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»2. Потокі Софія Петрівна Вища. Вчитель біологіїВчитель біології2015 Підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», звання «Відмінник освіти»Підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії», звання «Відмінник освіти»3. Рацин Тетяна Вікторівна Вища. Соціальна робота. Соц. педагог2016 Не атестувалась. Присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст другої категорії»4. Порада Марія Михайлівна Вища. Вчитель початкових класів Вихователь ГПД2019 Підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»Підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»5. Білак Оксана Василівна Вища. Вчитель початкових класів Вихователь- асистент вчителя, вихователь ГПД2019 Не атестувалась. Присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст другої категорії» Список педпрацівників, що підлягають черговій атестації

Номер слайду 8

І етап. Самопрезентація «Ініціали» Кожному учасникові назвати:прізвищеім’я по батьковісвої позитивні якості, що починаються з літер власних ініціалів. Наприклад, М. О. В. – моторна, організована, вимоглива. Усі представляються по колу

Номер слайду 9

Феєр Людмила Василівна вчитель початкових класів,класний керівник 2 класу

Номер слайду 10

Потокі Софія Петрівна вчитель біології

Номер слайду 11

Порада Марія Михайлівна вихователь ГПД

Номер слайду 12

Рацин Тетяна Вікторівна соціальний педагог

Номер слайду 13

Білак Оксана Василівна асистент вчителя інклюзивного навчання, вихователь ГПД

Номер слайду 14

ІІ етап. Тест-розминка для справжнього вчителя (відповідати швидко)

Номер слайду 15

а)  не прийду сам; б) перевірю в них змінне взуття;в) буду пояснювати нову тему — все одно ніхто нічого не зрозуміє.а)  як завжди, усе віддам дітям;б) піду похвалюся до податкової;в)  який приємний сон, але мені до школи пора!а) проведу урок як завжди;б) дам дітям контрольну — нехай пишуть, сама буду сидіти за столом; в) зателефоную Батьківському комітету — нехай все принесутьа) прикинетесь валянком;б) прикинетесь мулаткою;в) прикинетесь якнайкрутішою?а) «кожному вчителю — по шапці!»;б) «я навчала Сінді Кроуфорд!»;в) «двієчниці! Геть із подіуму!»?

Номер слайду 16

ІІІ етап.  Конкурс «Методична дуель» Перше завдання. Назвіть документ, прийнятий 05.09.2017р, який вступив у дію 28.09.2017р (правильна відповідь — Закон України Про освіту). Друге завдання. З окремих слів складіть відомий  вислів Василя Сухомлинського. (Вислів порізаний на слова)«Школа – не комора знань, а світоч розуму. Усі діти не можуть мати однакові здібності. І найважливіше завдання школи – виховання здібностей»Третє завдання — «Педагогічний словничок». Необхідно поєднати назви термінів з їх визначеннями

Номер слайду 17

{BC89 EF96-8 CEA-46 FF-86 C4-4 CE0 E7609802} Педагогічна майстерністьсукупність певних якостей особистості вчителя, які зумовлені високим рівнем його психолого-педагогічної підготовки, здатністю оптимально вирішувати педагогічні завдання; високий рівень оволодіння педагогічною діяльністю; комплекс спеціальних знань, умінь, навичок, професійно важливих якостей особистості, що дають змогу викладачеві ефективно організовувати навчально-пізнавальну діяльність тих, хто навчається, і здійснювати цілеспрямований педагогічний вплив і взаємодію. Педагогічна технологіясукупність способів (методів, прийомів, операцій) педагогічної взаємодії, послідовна реалізація яких створює умови для розвитку учасників педагогічного процесу та передбачає його певний результат. Педагогічне відкриттянаймасштабніші новаторські педагогічні рішення, пов’язані з формуванням, обґрунтуванням нових педагогічних ідей і їх упровадженням у конкретній системі. Педагогічний супровідцілеспрямована, грамотно спланована робота з усіма учасниками навчально-виховного процесу з обов’язковим урахуванням вікової особливості; це щоденне індивідуальне керівництво, неформальні розмови під час роботи чи на перервах, спеціальні бесіди-діалоги з приводу освіти, що забезпечують особистісний і професійний розвиток, професійне наставництво та консультування. Педагогічне проектуванняпроцес розробляння конкретної педагогічної технології

Номер слайду 18

ІV етап. Презентація творчих звітів вчителів Методичний бенефіс. В цей час групи підтримки пишуть поезію «сенкан» за поданим алгоритмом, аналізуючи таким чином поняття «Атестація») Алгоритм складання поезії «сенкан»1. Іменник (тема).2. Два прикметники (яке воно?)3. Три дієслова (що воно робить?)4. Фраза-висновок з чотирьох слів.5. Іменник-синонім до теми ( висновок, асоціація ).(вчителі зачитують складені вірші)

Номер слайду 19

ІV етап. Заключна частина

Номер слайду 20

V етап. Гра "Відгадай закодоване слово".1. Вона приходить з роками.2. Уміння швидко та якісно розв'язувати освітньо-виховні завдання.3. Це плід досить тривалої практичної роботи вчителя.4. У ВНЗ її не здобувають МАЙСТЕРНІСТЬ

Номер слайду 21

1. Готовність вислухати дитину чи колегу.2. Терплячі пояснення щось дитині чи колезі, які не до кінця це розуміють.3. Спокійна реакція на критику на вашу адресу.4. Це синонім слова терпимість. ТОЛЕРАНТНІСТЬ

Номер слайду 22

1. Нічого не можна спланувати заздалегідь.2. Зазвичай вона приходить спонтанно.3. Вона народжується з життя. Люди з цією рисою особливі, неповторніТВОРЧІСТЬ

Номер слайду 23

1. Бажання його досягти.2. Віра у власні сили.3. Наполегливість, старанність. Не він іде до людини, а людина - до нього УСПІХ

Номер слайду 24

1. Вона буває різна.2. ЇЇ треба заслужити.3. Від неї плачуть і нею захоплюються.4. В школі без неї немає стимулу. ОЦІНКА

Номер слайду 25

Шановні вчителі! Багато почесних знань і відзнак є в освітян: народний учительзаслужений учительвідмінник народної освіти.І все-таки, мабуть, найвищі звання - улюблений вчитель.

Номер слайду 26

Земля без праці щедро не зародить,Порожні зерна в колос не підуть.І сонце гордо тільки там лиш сходить, Де мудрі вчителі дітей ведуть. Учителю! Важка твоя робота. Орати й сіяти, полоти бур’яни. Та урожай побачити охота –Яка ж людина піде у світи?Дитина йде до школи – чисте поле: Посій що хочеш – виросте усе. Укинеш зерна злоби – зійдуть болемІ вітер їх далеко рознесе…Добра зернятка дуже вже дрібненькі, І сходять довго – треба їх глядіть. Але якщо зійдуть в малих серденьках, Не страшно тих дітей у світ пустить. То хто ж вони, колеги-педагоги,Що вибрали професію святу?Вони ступили на важку дорогу,Вони щодня в майстерності ростуть. Художник голки, пензля а чи слова,Професор такту, майстер до сердець. Освітлює знанням усе довкола. Учитель – то достойний знань вінець.

Номер слайду 27

Нехай завжди у величавій музиці Всесвіту звучить мудре СЛОВО ВЧИТЕЛЯ !!!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Вчитель Гімназії
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
15 березня 2020
Переглядів
3160
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку