У СПРАВЖНЬОГО ВЧИТЕЛЯ- НАЙВАЖЧЕ І НАЙРАДІСНІШЕ ЖИТТЯ ,ТРЕПЕТНО ХВИЛЮЮЧА І БОЛІСНО СКЛАДНА ТВОРЧІСТЬ, НЕЗБАГНЕННО ТОНКІ І ВІЧНО ВДОСКОНАЛЮВАНІ ІНСТРУМЕНТИ ,ЯКИМИ ВІН ДІЄ НА ЛЮДСЬКУ ДУШУ В. Сухомлинський МЕТА Сприяти мотивації вчителя до самовдосконалення в різноманітних сферах життя;створення позитивного психологічного клімату в педагогічному колективі шляхом актуалізації установки вчителя на цінність самореалізації у своїй професії в сучасних умовах сьогодення.
У руках учителя — найбільша з цінностей світу — людина. Учитель — дуже відповідальна професія. Учитель не має права на помилку, бо в його руках — душі його учнів. У той же час учитель — просто людина. Зі своїми радощами, печалями і проблемами. Він багатогранний і цікавий, добрий і суворий, справедливий і непідкупний. Звідки ж бере свої сили вчитель, щоб одночасно бути вихователем і педагогом, артистом і скульптором, батьком і матір’ю, щоб бути творцем дитячих душ? Який же він — творець-учитель?
{0505 E3 EF-67 EA-436 B-97 B2-0124 C06 EBD24}№п.п. Прізвище,ім’я,по- батькові Освіта та рік закінчення вузу Фах за освітою Рік проход-ження курсів. Рік та результати попередньої атестаціїНа яку категорію претендують1. Фер Людмила Василівна. Вища, Вчитель початкових класів. Вчитель початкових класів2018 2015 Присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії»Присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»2. Потокі Софія Петрівна Вища. Вчитель біологіїВчитель біології2015 Підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», звання «Відмінник освіти»Підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії», звання «Відмінник освіти»3. Рацин Тетяна Вікторівна Вища. Соціальна робота. Соц. педагог2016 Не атестувалась. Присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст другої категорії»4. Порада Марія Михайлівна Вища. Вчитель початкових класів Вихователь ГПД2019 Підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»Підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»5. Білак Оксана Василівна Вища. Вчитель початкових класів Вихователь- асистент вчителя, вихователь ГПД2019 Не атестувалась. Присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст другої категорії» Список педпрацівників, що підлягають черговій атестації
а) не прийду сам; б) перевірю в них змінне взуття;в) буду пояснювати нову тему — все одно ніхто нічого не зрозуміє.а) як завжди, усе віддам дітям;б) піду похвалюся до податкової;в) який приємний сон, але мені до школи пора!а) проведу урок як завжди;б) дам дітям контрольну — нехай пишуть, сама буду сидіти за столом; в) зателефоную Батьківському комітету — нехай все принесутьа) прикинетесь валянком;б) прикинетесь мулаткою;в) прикинетесь якнайкрутішою?а) «кожному вчителю — по шапці!»;б) «я навчала Сінді Кроуфорд!»;в) «двієчниці! Геть із подіуму!»?
ІІІ етап. Конкурс «Методична дуель» Перше завдання. Назвіть документ, прийнятий 05.09.2017р, який вступив у дію 28.09.2017р (правильна відповідь — Закон України Про освіту). Друге завдання. З окремих слів складіть відомий вислів Василя Сухомлинського. (Вислів порізаний на слова)«Школа – не комора знань, а світоч розуму. Усі діти не можуть мати однакові здібності. І найважливіше завдання школи – виховання здібностей»Третє завдання — «Педагогічний словничок». Необхідно поєднати назви термінів з їх визначеннями
{BC89 EF96-8 CEA-46 FF-86 C4-4 CE0 E7609802} Педагогічна майстерністьсукупність певних якостей особистості вчителя, які зумовлені високим рівнем його психолого-педагогічної підготовки, здатністю оптимально вирішувати педагогічні завдання; високий рівень оволодіння педагогічною діяльністю; комплекс спеціальних знань, умінь, навичок, професійно важливих якостей особистості, що дають змогу викладачеві ефективно організовувати навчально-пізнавальну діяльність тих, хто навчається, і здійснювати цілеспрямований педагогічний вплив і взаємодію. Педагогічна технологіясукупність способів (методів, прийомів, операцій) педагогічної взаємодії, послідовна реалізація яких створює умови для розвитку учасників педагогічного процесу та передбачає його певний результат. Педагогічне відкриттянаймасштабніші новаторські педагогічні рішення, пов’язані з формуванням, обґрунтуванням нових педагогічних ідей і їх упровадженням у конкретній системі. Педагогічний супровідцілеспрямована, грамотно спланована робота з усіма учасниками навчально-виховного процесу з обов’язковим урахуванням вікової особливості; це щоденне індивідуальне керівництво, неформальні розмови під час роботи чи на перервах, спеціальні бесіди-діалоги з приводу освіти, що забезпечують особистісний і професійний розвиток, професійне наставництво та консультування. Педагогічне проектуванняпроцес розробляння конкретної педагогічної технології
ІV етап. Презентація творчих звітів вчителів Методичний бенефіс. В цей час групи підтримки пишуть поезію «сенкан» за поданим алгоритмом, аналізуючи таким чином поняття «Атестація») Алгоритм складання поезії «сенкан»1. Іменник (тема).2. Два прикметники (яке воно?)3. Три дієслова (що воно робить?)4. Фраза-висновок з чотирьох слів.5. Іменник-синонім до теми ( висновок, асоціація ).(вчителі зачитують складені вірші)
Земля без праці щедро не зародить,Порожні зерна в колос не підуть.І сонце гордо тільки там лиш сходить, Де мудрі вчителі дітей ведуть. Учителю! Важка твоя робота. Орати й сіяти, полоти бур’яни. Та урожай побачити охота –Яка ж людина піде у світи?Дитина йде до школи – чисте поле: Посій що хочеш – виросте усе. Укинеш зерна злоби – зійдуть болемІ вітер їх далеко рознесе…Добра зернятка дуже вже дрібненькі, І сходять довго – треба їх глядіть. Але якщо зійдуть в малих серденьках, Не страшно тих дітей у світ пустить. То хто ж вони, колеги-педагоги,Що вибрали професію святу?Вони ступили на важку дорогу,Вони щодня в майстерності ростуть. Художник голки, пензля а чи слова,Професор такту, майстер до сердець. Освітлює знанням усе довкола. Учитель – то достойний знань вінець.