Педагогічна рада, сценарій проведення. "Атестаційна вітальня"

Про матеріал
Мета педради: показати в нетрадиційній формі творчий звіт кожного вчителя, який атестується, про свою роботу в міжатестаційний період; дати можливість кожному атестуючому в дружній обстановці розкрити себе як людину, як особистість; виховувати толерантне ставлення один до одного, бажання підтримати, заохотити, порадіти успіхам колеги
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Мета педради:

  • показати в нетрадиційній формі  творчий звіт кожного вчителя, який атестується, про свою роботу в міжатестаційний період; 
  • дати можливість кожному атестуючому в дружній обстановці розкрити себе як людину, як особистість; 
  • виховувати толерантне ставлення один до одного, бажання підтримати, заохотити, порадіти успіхам колеги

Оформлення :святково прибраний клас, букет весняних квітів.

Обладнання: ноутбук,  проектор, екран, презентації матеріалів.

 

Хід заходу

Відео із зображенням перших квітів весни, музика.

1-й ведучий. Весна...Лагідна, загадкова, тендітна. Ми так чекаємо її завжди, але приходить вона раптово, бурхливо, миттєво змінює все навкруги, пробуджує природу та наші почуття.

2-й ведучий. Так-так!  Саме весна нагадує про почуття відповідальності вчительської професії . Адже один раз на рік наближається день,коли ми вимовляємо слово "атестація",розуміючи при цьому презентацію талантів вчителів.

1-й ведучий

Учителю, Ти - вогник у житті,

Ти той маяк, що вказує дорогу

Надійний берег в нашому бутті,

Хто, як не ти, розвіє всю тривогу.

2-й ведучий.

Щодня твій труд упертий - не ущербний,

Хоч звісно ж, має смак досад.

Без вчителя ми - як зерно без хлібороба -

Не проростем добірним колоском.

Така, учителю, твоя важка робота.

Така учителю, твоя палка любов.

1-й ведучий. "Немає меж удосконаленню " - воістину мудрі слова . Педагоги нашої школи сміливо керуються цією істиною в своїй професійній діяльності...

2-й ведучий.... постійно крокуючи вперед, шляхами нових відкриттів та досягнень . Тому кожного року результати знаходять своїх героїв.

1-й ведучий

Є зірки естради

Є зірки кіно.

Вчительства зірки

Є в нашій школі давно.

Ми вами гордимося

Ми вас поважаємо

 І педагогічний досвід з вами розділяємо

2-й ведучий. Шановні колеги! Кожна з вас - зірка   на педагогічному небосхилі. Зірка серед зірок­­­­­­­­­­­­­­­­ - заступник директора з НВР Корпош Т.Ю.

Зірка серед зірок­­­­­­­­­­­­­­­­ -  вчитель початкових класів Купар С.В.

Зірка серед зірок­­­­­­­­­­­­­­­­ -  вчитель художньої культури та історії Данканич С.Ф.

Зірка серед зірок­­­­­­­­­­­­­­­­ -  вихователь дошкільної групи Білак Є. І.

Зірка серед зірок­­­­­­­­­­­­­­­­ -  вихователь дошкільної групи Лісіцькі В.В.

 

 Раді бачити вас у нашій "Атестаційній вітальні".

 

 

1-й ведучий . Ми зібралися з вами в цій залі на педагогічну раду , присвячену атестації. Мине ще трохи часу і піде в історію 2018-2019 навчальний рік. Здається,  тільки вчора ми з вами засідали із цього питання, і тільки вчора було 1 вересня, а вже час складати іспит на компетентність, і тільки змінилися дійові особи.

2-й ведучий. Атестація... Це слово добре знайоме більшості присутніх вчителів. Відкриті уроки, позакласні заходи, різноманітні конкурси, творчі звіти... І адміністрація, що невчасно приходить на уроки, - усе це характерні особливості атестації.

1-й ведучий. Сьогодні вітати наших винуватців свята будуть поважні "академіки", які вирішуватимуть, чи складуть іспит-вітання наші  "аспіранти"  _________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У руках учителя — найбільша з цін­ностей світу — людина.

Учитель — дуже відповідальна профе­сія.

    Учитель не має права на помилку, бо в його руках — душі його учнів.

 У той же час учитель — просто люди­на. Зі своїми радощами, печалями і проблемами.

     Він багатогранний і цікавий, добрий і суворий, справедливий і непідкупний.

      Звідки ж бере свої сили вчитель, щоб одночасно бути вихователем і педагогом, артистом і скульптором, батьком і матір’ю, щоб бути творцем дитячих душ?

    Який же він — творець-учитель?

 

 1-й ведучий . Пліч-о-пліч ідуть у житті вчителі  та вихователі. Українки - у повному розумінні цього слова. Милі, щирі, вони вміють повести за собою у невіданий світ науки. Цей дружний, міцний корабель педагогів упевнено долає всі перешкоди на дорозі до знань. Усі такі різні, але однаково люблять і поважають дітей.

 

1-й ведучий. У цієї вчительки мелодійний, душевний голос. Доброта, товариськість,  толерантність, скромність, працьовитість, повага до дітей та колег - усе це поєднано в одній людині.

2-ведучий. Слово для презентації професійного своєї роботи надається  вихователю дошкільної групи   

(Презентація професійного портрету)

 

1-ведучий. Євгеніє Іванівно! Ви - молода, активна, креативна. Ви робите перші кроки на своїй професіональній стежині. І Вам ми пропонуємо розвязання такої ситуації.

У класі є учень з низьким рівнем знань, проте однокласники до нього приязно ставляться й часто просять за нього вчителя. Як  бути вчителю?

(Обговорення ситуації)

2-ведучий . Слово для презентації вашого професійного портрету надаємо керівнику МО початкових класів Феєр Ларисі Іванівні .

(Зачитує атестаційну характеристику)

 

1-й ведучий. Як мама, проводжаючи дітей  в дорогу, віддаєте з рушником частинку свого серця, щоб зігрівало воно на життєвих перехрестях, так і вчитель передає з частинкою серця знання. Здається, ще вчора бігала у ролі мами нашого учня до школи. А сьогодні заходить в той самий клас,   в ролі  вихователя який атестується, виховує, задає домашні завдання, ділить з вихованцями радості й печалі.

2-й ведучий. Слово для презентації  своєї роботи надається  вихователю дошкільної групи   

(Презентація вчителя)

 

1-й ведучий. Валентино Василівно! Пропонуємо вам наступну ситуацію. 

У класі контрольна робота. У той самий день в одного зі школярів - день народження. Хлопчик прийшов до класу святково одягнений, щасливий. Пригостив однокласників цукерками. Перевіряючи його роботу, учителька знайшла багато помилок, є  загроза "двійки". Як бути?

2-й ведучий. Слово для презентації вашого професійного портрету надаємо керівнику МО  природничих дисциплін Вейбер Л.І.

 (Зачитує атестаційну характеристику)

 1-й ведучий. Любові та взаєморозуміння Вам, успіхів у роботі і щастя від безмежної вдячності дітей.

1-й ведучий Хай фортуна завжди супроводжує вас у житті!

 

1-ведучий.У кожної людини, ким би вона не була, є вчитель. Видатні вчені, митці, політики, перш ніж стати видатними і відомими, також були учнями своїх вчителів. Р.Емерсон говорив : "Учитель - людина , яка може робити складні речі простими".

2-й ведучий. Вчителям початкових класів, як нікому іншому , дана унікальна можливість брати дітей за руку й вести, долаючи їхню полохливість, невіру у власні сили, а часом упертість і лінощі, вести уперед до знань, до успіхів, до звершень.

1-й ведучий. Слово для презентації надаємо вчителю молодших класів

 

( Самопрезентація )

2-й ведучий  Світлано Василівно! А як ви дивитесь на розв'язання такої педагогічної ситуації?

Під час гри одній дитині дістався пошарпаний старий  ведмедик. Дитина образилася,  кинула його зі словами : "Він старий, і я не хочу бути його мамою!"

(Обговорення ситуації)

Слово для презентації вашого професійного портрету надаємо  застнику директора з НВР Корпош Т.Ю.

2-ведучий. Бачу трішки притомились, тому пропоную  всім психологічну хвилинку.

Релаксація

1-й ведучий  Кажуть , що потрібно жити, так щоб кожен день надихав і тішив.

У дитинстві ми щиро раділи життю й не підозрювали, що згодом загубимо цей дар. Але чим старшими ми ставали, тим більшого оточення очікувало від нас, тим частіше повідомляло про своє невдоволення. Поступово радість почала згасати, заміщатись сумнівами, страхами, образами, роздратуванням. Ми й не помітили, як стали такими ж серйозними, зарозумілими й мудрими, як ті , хто все дитинство намагався нас поліпшити.

Є 20 секретів повернення радості. Мені до вподоби  ось цей, який я запропоную вам у вигляді вправи. Якщо вам сподобається, застосовуйте щодня, і вже протягом першого тижня помітите, як радість почне наповнювати ваше серце. Зробіть цей секрет вашою звичкою і спостерігайте за дивовижними змінами у своєму житті.

Намагайтесь жити в "тут" і "зараз". Прислухайтесь до себе - що ви відчуваєте? Про що ваші думки? Якщо сумно від жалю - ви перебуваєте в минулому, якщо мучать страхи - в майбутньому. Як правило, ці стани для нас звичні, й життя проходить у переживаннях про минуле і тривогах про майбутнє. А сьогодні наче й немає.

Навички усвідомлено перебувати в поточному моменті можна розвинути. Я пропоную вам цю просту вправу.

Заплющте очі, покладіть руку на голову (досить просто доторкнутися). Прислухайтесь до своїх думок. Швидше за все,  їх буде багато і різних. Надавайте увагу кожній, не намагайтеся їх зупинити і не опирайтеся їм. На кілька секунд зупиніть увагу на тому місці , де перебуває ваша рука, подумки скажіть: "Я визнаю усі свої думки". Далі перемістіть руку в центр грудей : " Я визнаю усі свої почуття".

Що ви зараз відчуваєте ? Які емоції? Через деякий час покладіть руку на живіт, прислухайтеся до відчуттів у тілі. Чи почуваєтеся ви у безпеці? Прийміть усі бажання , яке відчуває зараз ваше тіло: "Я визнаю усі свої інстинкти".

Практично одразу після цих зізнань ви відчуєте неймовірний спокій, умиротворення й усвідомлення поточного моменту.

1-ведучий

Від пращурів до наших днів,

З усіх минулих вже віків

Історики події всі вивчають

І нас учити заставляють,

Хто і коли кого завоював,

Права й свободи мужньо захищав.

2-ведучий. Своїми порадами хоче поділитись вчитель історії та художньої культури Данканич Світлана Федорівна.

(Виступ вчителя )

 1-й ведучий. Слово для презентації вашого професійного портрету надаємо  керівнику методичного обєднання класних керівників Галас Тетяні Михайлівні.

(Зачитує атестаційний лист)

 

 

2-й  ведучий. Щоранку поспішає знайомою стежиною до школи Корпош Тетяна Юріївна, заступник директора школи з НВ роботи, вчитель початкових класів, колись педагог-організатор.

Вона тепло  вітається з учнями,  працівниками школи. Знає: на неї чекає багато справ, і запланованих, і непередбачуваних. Найбажанішою для неї  є зустріч із допитливими першокласниками та ттретьокласнтками, котрі постійно "закидають вчителя" різноманітними запитаннями.

1-й ведучий. Поділіться досвідом роботи: що найбільше вам вдається, що не перетворює вашу роботу в рутинну працю?

( Ділиться досвідом)

2-й ведучий.  Тож дозвольте попрезентувати  вашого професійний  портрет (Директор зачитує атестаційний лист)

 

Керівник методичного об’єднання Хай ніколи не міліє фонтан Ваших інноваційних ідей щодо навчання та виховання сучасної особистості.

2-й ведучий Нехай творчий вогонь у Вашім серці не згасає!

2-ведучий. Нехай життєві негаразди не стануть на заваді Вашим мріям і думкам.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-ведучий. А тепер ще раз випробуємо наших "аспірантів", проведемо гру "Відгадай закодоване слово".

1.Вона приходить з роками.

2.Уміння швидко та якісно розв'язувати освітньо-виховні завдання.

3.Це плід досить тривалої практичної роботи вчителя.

Підказка. У ВНЗ її не здобувають   (МАЙСТЕРНІСТЬ).

1-ведучий.

1.Готовність вислухати дитину чи колегу.

2. Терплячі пояснення щось дитині чи колезі, які не до кінця це розуміють.

3. Спокійна реакція на критику на вашу адресу.

Підказка. Це синонім слова терпимість(ТОЛЕРАНТНІСТЬ).

2-ведучий.

1.Бажання його досягти.

2.Віра у власні сили.

3.Наполегливість, старанність.

Підказка. Не він іде до людини, а людина - до нього (УСПІХ).

1-ведучий.

1.Нічого не можна спланувати заздалегідь.

2.Зазвичай вона приходить спонтанно.

3. Вона народжується з життя.

Підказка. Люди з цією рисою особливі, неповторні(ТВОРЧІСТЬ).

2-ведучий.

1.Вона буває різна.

2.ЇЇ треба заслужити.

3. Від неї плачуть  і нею захоплюються.

Підказка. В школі без неї немає стимулу(ОЦІНКА).

1-ведучий.Знову наші вчителі довели , що вони заслуговують , щоб їх сьогодні прийняли у почесні "академіки".

Шановні вчителі! Багато почесних знань і відзнак є в освітян: народний учитель, заслужений учитель, відмінник народної освіти.

І все-таки, мабуть, найвищі звання - улюблений вчитель.

2-ведучий.Тож бажаємо , щоб Ви всі були гідними цього звання.

1-ведучий. А ще !

 2-ведучий. Здоров'я !

1-ведучий. Терпіння!

2-ведучий. Щастя!

1-ведучий.Злагоди!

2-ведучий.Мудрості!

1-ведучий.Усмішок!

2-ведучий.Любові!

1-ведучий.Поваги!

2-ведучий.Доброти!

1-ведучий.Приємних вражень!

2-ведучий.Сміливих ідей!

1-ведучий.Удачі!

2-ведучий.Натхнення!

1-ведучий.Здійснення мрій!

2-ведучий. Добігає кінця наша святкова педрада. На останок надаємо слово винуватцям цього свята.

 

 

 (Виступ директора школи)

 

 

Проект рішення педради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Підготувати наказ про присвоєння відповідних категорій та  почесних звань таким вчителям......

2.За недоспані ночі , розхитану нервову систему, недобачені турецькі серіали, бездоглядність власних дітей та чоловіка надати вчителям, що атестувалися, одноденну відпустку.

3.Заступнику директора з НВР  _____________________ посилати до Польщі, Норвегії, Швеції, Німеччини та інших країн учителів школи для обміну досвідом.

4.Голові  профкому ____________________ забезпечити кожного вчителя  одягом від Габано або Андре Тана. Адже  зустрічають по одягу, проводжають по розуму.

5. Під час відпустки влітку направити учителів в місця відпочинку, віддалені від Волинської області, на Маямі.

Проект рішення остаточний . Апеляції не підлягає і набирає чинності з моменту оголошення.

 

 

1-ведучий. Наші вчителі - справжні професіонали. Вони настільки переймаються проблемами усіх дітей, що  часто забувають про власних.

2-ведучий. Дорогі вчителі ! Не забувайте, що Ви - насамперед батьки!

1-ведучий. Сьогодні своїх батьків прийшли підтримати їхні діти. Зустрічайте!

 (Виступ учительських дітей)

1.Скільки б не судилося страждати,

Все одно благословлю  ту мить,

Коли народилася в сім'ї, де мама - вчитель,

Яка щоранку на роботу біжить.

2.Хоча часу так небагато

Проводиш з нами вдома,

Серце переповнює жаль,

Адже щодня у тебе перевтома.

3.У тебе справ завжди по вінця

Хіба є діло до своїх дітей ?

То урок відкритий, а то захід,

А ще конспектів й зошитів гора.

4.Так хочеться до тебе пригорнутись,

Повідати свої проблеми і жалі,

Але у тебе знову атестація

І нікому довіритись мені.

5. Цвіте терен , цвіте терен,

А лист опадає.

В кого мати не вчителька,

Той горя не знає.

2-ведучий. А тепер ще раз випробуємо наших "аспірантів", проведемо гру "Відгадай закодоване слово".

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кабанюк Надія Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
15 березня 2020
Переглядів
2913
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку