Про матеріал
Про забезпечення психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу, як важливого напряму Стратегії розвитку закладу.
«Наше завдання, не в тому, щоб зробити себе необхідними нашим дітям, а навпаки, у тому, щоб допомогти їм навчитися, по можливості, скоріше обходитися без нас»
К. КОНРАЛІ
На сьогодні це питання є актуальним не тільки для дорослих, але і учнів закладів освіти. Формування психічного здоров’я починається у дитини, тому особливе занепокоєння сьогодні викликає положення учасників освітнього процесу. За оцінкою міжнародної Unicef у 13% підлітків віком 10-19 років діагностовано психічні розлади.
Значну роль у збереженні психологічного здоров’я учасників освітнього процесу відведено практичним психологам і соціальним педагогам. Одним із головних завдань закладу освіти є повсякденна психологічна допомога здобувачам освіти та їхня емоційна підтримка. Психосоціальну допомогу в закладі освіти можуть надавати як педагогічні, так і інші працівники (вчителі-предметники, класні керівники, шкільна медсестра, практичний психолог, соціальний педагог), які знають та вміють застосовувати алгоритм першої психологічної допомоги.
Психосоціальна допомога спрямована на психологічну підтримку в складних і кризових ситуаціях, які викликають психологічний дискомфорт та емоційну нестабільність; на сприяння ефективній адаптації до соціального середовища, до мінливих соціальних умов як окремих особистостей, так і груп населення.