Педрада "Психолого-педагогічний супровід учасників освітнього процесу"

Про матеріал
Про забезпечення психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу, як важливого напряму Стратегії розвитку закладу. «Наше завдання, не в тому, щоб зробити себе необхідними нашим дітям, а навпаки, у тому, щоб допомогти їм навчитися, по можливості, скоріше обходитися без нас» К. КОНРАЛІ На сьогодні це питання є актуальним не тільки для дорослих, але і учнів закладів освіти. Формування психічного здоров’я починається у дитини, тому особливе занепокоєння сьогодні викликає положення учасників освітнього процесу. За оцінкою міжнародної Unicef у 13% підлітків віком 10-19 років діагностовано психічні розлади. Значну роль у збереженні психологічного здоров’я учасників освітнього процесу відведено практичним психологам і соціальним педагогам. Одним із головних завдань закладу освіти є повсякденна психологічна допомога здобувачам освіти та їхня емоційна підтримка. Психосоціальну допомогу в закладі освіти можуть надавати як педагогічні, так і інші працівники (вчителі-предметники, класні керівники, шкільна медсестра, практичний психолог, соціальний педагог), які знають та вміють застосовувати алгоритм першої психологічної допомоги. Психосоціальна допомога спрямована на психологічну підтримку в складних і кризових ситуаціях, які викликають психологічний дискомфорт та емоційну нестабільність; на сприяння ефективній адаптації до соціального середовища, до мінливих соціальних умов як окремих особистостей, так і груп населення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Номер слайду 2

«Наше завдання, не в тому, щоб зробити себе необхідними нашим дітям, а навпаки, у тому, щоб допомогти їм навчитися, по можливості, скоріше обходитися без нас» К. КОНРАЛІ

Номер слайду 3

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ

Номер слайду 4

ПСИХОЛОГ ДЛЯ ПЕДАГОГІВПРОСВІТНИЦЬКИЙ БЛОКНАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ;ПІДВИЩЕННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГІВ. ПСИХОЛОГІЧНИЙ БЛОК-ФОРМУВАННЯ СПРИЯТЛИВОГО СЕРЕДОВИЩА;УНИКНЕННЯ СТЕРЕОТИПІВ;-НАБУТТЯ НАВИЧОК ВЗАЄМОДІЇ;РОЗКРИТТЯ КОНКРЕТНОГО ЗМІСТУ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО ДИТИНИ;-КОНСУЛЬТУВАННЯ;

Номер слайду 5

РОЛЬ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ У ШКОЛІ ПІДТРИМКА ІНДИВІДУАЛЬНОГО РОЗВИТКУНадання необхідної допомоги і підтримки для досягнення успіху в навчанні та особистому зростанніВИЯВЛЕННЯ ТА ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМВиявлення психологічних та педагогічних проблем учнів і їх вирішення для покращення їхньої навчальної діяльностіСпівпраця батьків з педагогами. Співпраця з батьками і педагогами для створення сприятливого середовища для навчання та розвитку учнів.

Номер слайду 6

СПОСОБИ ТА МЕТОДИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ

Номер слайду 7

ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ

Номер слайду 8

СУПЕР-СИЛА В КОЖНОМУГОЛОВНИЙ «МЕСЕДЖ» ДО ДІТЕЙ ЗАРАЗ: Я навчаюся, я захищаю свою країну. Я несу відповідальність за те, якою буде моя країна у майбутньому. Я справляюся.

Номер слайду 9

АДАПТАЦІЯ ТА ІНТЕГРАЦІЯ УЧНІВ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС

Номер слайду 10

ЗАБОРОНЕНО

Номер слайду 11

Відтепер дружні стосунки та вправи для зняття психологічної напруги мають стати невіддільними складовими уроку:https://www.unicef.org/ukraine/documents/your-power-royz

Номер слайду 12

Рекомендовані джерела для зняття психологічної напруги дітей. Телеграм-канал «Підтримай дитину» https://t.me/pidtrumaidutunyІгри для зняття стресу для дітей https://www.unicef.org/ukraine/documents/power-cards?gad_source=1&gclid=Cjw. KCAi. A-P-r. Bh. BEEiw. AQEXh. Hy. S9g. ZHg. N_z. D_QXd. ORlu3e. Bt. M95t. FB5 O1 QRg. YKq. Xwb. FTIw_u0_aq. Aho. CQ8 EQAv. D_Bw. EПідтримка дітей: поради для вчителівhttps://mon.gov.ua/ua/news/pidtrimka-ditej-poradi-dlya-vchiteliv. Канал «Підтримай дитину» об’єднав понад 12 тис. батьків і вчителів https://mon.gov.ua/ua/news/kanal-pidtrimaj-ditinu-obyednav-ponad-12-tis-batkiv-i-vchiteliv3) Психологи і педагоги дбають про психічне здоров’я дітей та дорослих https://mon.gov.ua/ua/news/psihologi-i-pedagogi-dbayut-pro-psihichne-zdorovya-ditej-ta-doroslih

Номер слайду 13

Рекомендовані джерела для зняття психологічної напруги дітей*Як пережити горе та втрату – поради психологівhttps://mon.gov.ua/ua/news/yak-perezhiti-gore-ta-vtratu-poradi-psihologiv*«Підтримай дитину»: захисники і захисниці України читають казки та вірші https://mon.gov.ua/ua/news/pidtrimaj-ditinu-zahisniki-i-zahisnici-ukrayini-chitayut-kazki-ta-virshi *Контроль емоційного стану під час війни – пояснення психологів https://mon.gov.ua/ua/news/kontrol-emocijnogo-stanu-pid-chas-vijni-poyasnennya-psihologiv *Як контролювати емоційний стан під час воєнного стану? – поради психологів https://mon.gov.ua/ua/news/yak-kontrolyuvati-emocijnij-stan-pid-chas-voyennogo-stanu-poradi-psihologiv*Поради команди «Підтримай дитину»: як допомогти дітям з ООП опанувати нову навичку https://mon.gov.ua/ua/news/poradi-komandi-pidtrimaj-ditinu-yak-dopomogti-dityam-z-oop-opanuvati-novu-navichku

Номер слайду 14

Рекомендовані джерела для зняття психологічної напруги дітей. Ефективні поради від емоційного вигорання під час війни https://mon.gov.ua/ua/news/efektivni-poradi-vid-emocijnogo-vigorannya-pid-chas-vijni. Посттравматичний стресовий розлад в умовах війни: роз’яснення психологів https://mon.gov.ua/ua/news/posttravmatichnij-stresovij-rozlad-v-umovah-vijni-rozyasnennya-psihologiv Симптоми посттравматичного стресового розладу в умовах війни https://mon.gov.ua/ua/news/simptomi-posttravmatichnogo-stresovogo-rozladu-v-umovah-vijni Діагностика ПТСР в умовах війни: поради психологів https://mon.gov.ua/ua/news/diagnostika-ptsr-v-umovah-vijni-poradi-psihologiv. Посттравматичний стресовий розлад в умовах воєнних дій: методи лікування https://mon.gov.ua/ua/news/posttravmatichnij-stresovij-rozlad-v-umovah-voyennih-dij-metodi-likuvannya

Номер слайду 15

Діти все ж сприймають небезпеку і світ через призму авторитетних для них дорослих. А це батьки, насамперед, і у другу чергу - вчителіСьогоднішим вчителям випала непроста справа працювати з дітьми з досвідом війни, з дітьми, які знаходяться в дуже різних умовах (хтось виходить на навчання із-за кордону, хтось з рідного міста, де ще немає повної безпеки)

Номер слайду 16

Підтримка учнів Ваше головне завдання – створити на своїх уроках довірливу і невимушену атмосферу поваги й взаємної підтримки. Де учні не бояться ділитися своїми думками та емоціями

Номер слайду 17

Вправи для зняття психоемоційного стану. Роздивіться навколо себе та знайдіть очима 5 предметів синього кольору. Назвіть їх. Доторкніться рукою та відчуйте з різні поверхні. Назвіть, які вони на дотик;Прислухайтеся та почуйте 4 різних звуків. Назвіть їх. Відчуйте 2 різні запахи. Назвіть їх. Визнайте щось на смак. Назвіть що ви відчули на смак? (можливо ви відчуєте смак у роті, а якщо маєте можливість, випийте трішки води та відчуйте, який у неї смак).

Номер слайду 18

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ ТА ТЕРПІННЯ

pptx
Додано
25 грудня 2023
Переглядів
374
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку