Правила поводження у шкільному автобусі під час повітряної тривоги

Про матеріал

Матеріал для вихователя з підвозу дітей . Ці правила поведінки і текники безпеки встановлюють єдиний порядок поведінки учнів в шкільному автобусі.

Перегляд файлу

Правила поводження  у шкільному автобусі

під час повітряної тривоги

 

Схема дій водія автобуса і вихователя відповідального за підвіз дітей така:

* Водій автобуса і вихователь повинні мати поіменний список дітей, яких 

    перевозять.

* При отримання сигналу «повітряна тривога»,

    Ні в якому разі   НІ ПАНІКУВАТИ! 

* Водій і вихователь  мають швидко оцінити обстановку і прийняти   

    рішення:

* Обов’язково виходячи з автобуса з собою узяти  аптечку, воду і вологи 

   серветки.

* Слідувати до найближчого укриття,  або зупинити автобус і 

    використовувати укриття на місцевості.

*  Повідомити про прийняте рішення керівництво навчального закладу.

*  Ні в якому разі не допускати паніки серед учнів

*  При прибутті до укриття або найбільш безпечного місця на місцевості,

     організовано вивести дітей з автобуса, звірити їх наявність зі списком,

    тримати дітей під постійним контролем і в тому числі стан їх

     самопочуття.

*  Нагадати правила безпечної поведінки під час повітряної тривоги.

*  Намагатися  заспокоювати дітей.  Розмовляти спокійно, підбадьорювати

   учнів.  Діти повинні чути спокійний голос вихователя.

* Старших учнів організувати, для того,  щоб вони слідкували за 

   молодшими.

* Своєї розмовою вихователь і водій намагаються заспокоїти дітей і 

   відволікати  від тривожної обстановки.

*  При отриманні сигналу «відбій повітряної тривоги» — організовано

    вивести дітей з укриття, посадити в автобус, звірити їх наявність за

     списком.

* Водій має уникати зупинки біля потенційно небезпечних об’єктів по                    

   маршруту — наприклад: АЗС, складів і баз ПММ,  електричних 

   підстанцій, великих промислових об’єктів, залізничних станцій, мостів і  

  переїздів через залізничні  колії, військових частин, великих мостів, 

   шляхопроводів тощо.

* Громад має подбати про те, щоб заздалегідь визначити укриття та 

    сховища, позначити їх і встановити покажчики руху до них.

 

         Ці правила ,  ні є остаточними,  їх можна і треба вдосконалювати, залежно від потреб навчального закладу.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Смірнова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 грудня 2023
Переглядів
2071
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку