from turtle import Turtle, Screenimport random. Підключення модулів turtle і random
Номер слайду 4
screen = Screen()screen.setup(width=500, height=400)Створення вікна програми Створення об’єкта Розміри об’єкта
Номер слайду 5
user_bet = screen.textinput(title="Зробіть свою ставку", prompt="Яка черепаха переможе? Введіть колір (red, orange, yellow, blue, green, purple): ").lower()Створення діалогового вікна для введення кольору черепахи. Заголовок діалогового вікна. Підказка, що потрібно ввести. Створення діалогового вікна
all_turtles = []y_position = -125 Початковий стан гри Масив черепах (порожній)Координата черепахи
Номер слайду 8
for index in range(6): new_turtle = Turtle(shape="turtle") new_turtle.penup() new_turtle.color(colors[index]) new_turtle.resizemode("user") new_turtle.shapesize(1.5, 1.5, 1.5) new_turtle.goto(-230, y_position) all_turtles.append(new_turtle) y_position += 50 Розташування черепах Встановлення розміру з shapesize Pозтяг черепахи Переміщення на позицію Додавання черепахи Зміна координати черепахи Встановлення кольору черепахи Під час руху без малювання сліду Включення режиму «черепаха»
Номер слайду 9
is_race_on = Falseif user_bet: is_race_on = True. Режим черепах перед перегонами Стан до вибору кольору черепахи Стан після вибору кольору черепахи
Номер слайду 10
while is_race_on: for turtle in all_turtles: if turtle.xcor() > 210: is_race_on = False winning_color = turtle.pencolor() if winning_color == user_bet: print(f"Ви перемогли! Переможцем є черепаха {winning_color} !") else: print(f"Ви програли! Переможцем є черепаха {winning_color}!") Режим перегонів черепах Цикл перегонів черепах Колір переможця Досягнення фінішу Зупинка перегонів черепах Цикл до масиву черепах Порівняння кольору з користувацьким
Номер слайду 11
random_move = random.randint(0, 10)turtle.forward(random_move)Режим руху черепах Генерування випадкового числа Переміщення черепахи
Номер слайду 12
screen.exitonclick()Завершення роботи програми
Номер слайду 13
Код програми
Номер слайду 14
Література. Kaare Erlend Jørgensen Stein Alexander Dahl. PYTHON PROGRAMMING: A VISUAL JOURNEY FOR THE BEGINNER. Second Edition, Jørgensen Matematiske Ressurser, 2021 Patrick Felicia. Python Games from Zero to Proficiency (Intermediate). Published by Patrick Felicia, 2022. Кольцов Д. М. Python. Створюємо програми та ігри. В-во «Наука і техніка», 2022https://docs.python.org/3/library/turtle.html - документація.