До розіграшу
залишилось:
12 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Перевір свої знання. Додавання та віднімання. 1 клас

Про матеріал

З метою узагальнення та закріплення знань учнів з вивченої теми, вдосконалити навички усної лічби, вміння розв'язувати приклади і задачі; розвивати логічне мислення молодших школярів; виховувати почуття взаємодопомоги

Перегляд файлу

Тема: Перевір свої знання. Додавання та віднімання. 1 клас

 

Мета: узагальнити і закріпити знання учнів з вивченої теми, вдосконалити     навички усної лічби, вміння розв'язувати приклади і задачі; розвивати логічне мислення молодших школярів; виховувати почуття взаємодопомоги.

 

Тип уроку:  узагальнення вивченого матеріалу

 

Форма уроку:  урок-подорож

 

Обладнання: макет корабля „ Рахівник”, геометричний матеріал, мікрофон.

 

 

Хід уроку

 

 

І.  Організація учнів до уроку

     ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів

 

Слово вчителя:

         Сьогодні на уроці ми здійснимо подорож землями королеви Математики: повторимо склад чисел, повторимо таблиці додавання і віднімання чисел 1, 2, 3, 4; повторимо математичні правила; будемо розв'язувати приклади і задачі; попрацюємо з геометричним матеріалом. Для того, щоб подорож була цікавою, вам треба на всі запитання давати правильні відповіді. Подорожувати ми будемо по морю, яке називається „Всезнайко”, на човнику, який має назву „Рахівник”. Уявіть, що ви вже зайняли місце на човні. Отже, вирушаємо в дорогу.

 

     ІІІ. Подорож на човні островами.

           Актуалізація та закріплення знань і навичок

 

  • А ось і перший острів на нашому шляху. Цей острів має назву „Усний рахунок”. Мешканці цього острова дуже люблять рахувати. Вони хочуть почути, як ви вмієте рахувати:

   - Назвіть сусідів чисел 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.

   - Назвіть склад чисел 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8.

   - А зараз пограємо в гру „Рибалки”. Впіймайте рибку з відповіддю 10, а тепер з відповіддю 7. (Закинути рибок у відерця).

 

  • Молодці! Ви дуже добре впоралися з завданням і капітан корабля хоче взяти у вас інтерв'ю.

 

  • Як називають числа при додаванні?
  • Як знайти невідомий доданок?
  • Як називаються числа при відніманні?
  • Як знайти від'ємник?

 

  • Робота з табличками:

 

Доданок

3

5

?

Доданок

6

?

3

Сума

?

8

7

 

 

 

Зменшуване

10

9

?

Від'ємник

6

?

6

Різниця

?

3

2

 

  • Молодці! А тепер давайте пригадаємо з яких частин складається задача?

 

Задача.

В одній клітці сиділо 4 кролики, а в другій стільки ж. Скільки кроликів сиділо у двох клітках?

 

  • Як ви розумієте вислів „ Стільки ж?”
  • Знайти  умову задачі.
  • Знайти  питання задачі.
  • Якою дією будемо розв'язувати задачу і чому?
  • Яку повну відповідь треба дати?

 

 

  • Наступний острів „Острів відпочинку”

 

  • Інтерактивна фізкультхвилинка

 

Один - два - всі пірнають,

Три – чотири – виринають.

П'ять – шість – на воді

Кріпнуть крильця молоді.

Сім – вісім – що є сили,

Дев'ять – трохи розгорнулись,

Обсушились, потягнулись.

І пішли попід горою

За травичкою смачною.

 

  • А зараз ми вирушаємо далі. Вже видніється наступний острів. Він називається „Острів Каліграфічного письма”. Поки ми будемо до нього підпливати, вам треба розгорнути зошити, покласти їх правильно. Жителі цього острова дуже гарно пишуть всі цифри. І ми будемо писати всі цифри акуратно, правильно, каліграфічно:

 

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.

 

 

  • А тепер наш човен прямує до наступного острова „Острів прикладів і задач”

 

Гра „Помий віконечко”

 

Вставте числа у віконечка

 

10 - = 7                                                                        6 + = 8

 

5 - = 2                                                                          0 + = 5

 

  • Задача

У Знайки було 3 диски з казками, а музичних дисків – на 5 більше. Скільки музичних дисків було у Знайки?

 

  • Музична фізкультхвилинка

 

  • Молодці! А зараз наш човен прибуває на острів „ Геометричний”, але нам лише тоді дозволять зупинитися на цьому острові, якщо ви виконаєте два завдання.

 

Завдання № 1

Накресліть перший відрізок довжиною 8 см, другий - на 5 см коротший.

 

Завдання № 2

Назвіть з яких геометричних фігур складається наш човен?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Тепер наш човен прямує до острова „ Самостійний”.

 

Збільш на 3.

 

2

4

6

7

 

Зменш на 4.

 

4

5

7

8

 

 

  • Наступний острів „Цікавинка”

 

Завдання № 1

Розстав числа так, щоб вийшло слово

 

5

1

3

4

2

Н

Ч

В

Е

О

 

 

 

Завдання № 2

На дубі 3 гілки, на кожній гілці по 6 яблук . Скільки всього яблук на дубі?

 

     IV. Підсумок уроку, рефлексія, вербальне оцінювання

 

  • Молодці! Ви добре впоралися з усіма завданнями! А зараз капітан човна хоче почути, що вам більше сподобалось на уроці? Висловіть свою думку – метод „Мікрофон”
  • Капітан тисне руки і нагороджує прапорцями учнів, що гарно працювали.

 

1

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
6 лютого
Переглядів
366
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку