На даному уроці діти на основі малюнків і практичних дій вчаться складати і розв'язувати приклади на додавання і віднімання за малюнками, формують уміння складати і читати приклади на додавання та віднімання, порівнюють числа;
розвивають мислення, увагу, математичне мовлення, зоровий аналізатор, каліграфічні навички;
виховують почуття доброти, взаємодопомоги.
Урок – казка з математики
1 клас
Тема: Складання і розв’язування прикладів на додавання й віднімання за малюнками. Порівняння чисел. Написання вивчених цифр.
Мета: на основі малюнків і практичних дій навчити складати і розв’язувати приклади на додавання і віднімання за малюнками.
Задачі: Формування математичної компетентності:
Обладнання: сторінка міні-підручника, презентація до уроку, картки до гри «пазли», геометричний матеріал для роботи в групах, фішки для оцінювання роботи
Тип уроку: засвоєння нових знань
Зміст уроку
І. Організація класу
Ми починаємо урок,
Що математикою зветься.
Вона нам допоможе у нашому житті
Про все дізнатись, вимірять, обчислить.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку
Я по засіку метений,
Я із борошна спечений,
Я від баби втік,
Я від діда втік,
Той від тебе втечу.
ІІІ. Повторення вивченого матеріалу
Усний рахунок
від 1 до 10, від 10 до 1, від 3 до 7, від 9 до 5, від 4 до 9
На екрані записати сусідів чисел 5, 8, 4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
∙ |
|
∙ |
|
4 |
|
5 |
|
∙ |
|
7 |
|
∙ |
|
∙ |
|
1 |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
∙ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
∙ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 + = 8
6 - = 2
+ 2= 10
- 3 = 3
- Молодці! Виконали завдання зайчика.
ІV. Вивчення нового матеріалу
Вовк до школи не ходив,
Вовк уроки не учив,
Не читав і не писав
І по нотах не співав.
Тож нічого він не знав.
V. Закріплення вивченого матеріалу
Взимку ляже спати
Дядько волохатий,
Лиш тоді устане
Як весна настане. (ведмідь)
3*9
8*6
7*5
4*4
Посадив ведмідь в садочку
Шість берізок, два дубочки.
Рахувати сам не вмів і зозулю попросив.
Почала вона літати,
Почала вона кувати
Та не може полічить
А ну, всі допоможіть. (8)
Їжак по гриби пішов,
Вісім рижиків знайшов.
Шість грибів поклав в корзину,
Скільки залишилось на спині? (2)
У темнім лісі проживає,
Довгий хвіст пухнастий має.
Їй на місці не сидиться,
Як зовуть її … ? (лисиця)
Я лисичка, я сестричка,
Не сиджу без діла.
Ось завдання на увагу
Вирішайте сміло.
І ряд – трикутники (8)
ІІ ряд – квадрати (3)
ІІІ ряд – круги (4)
VІ. Підсумок уроку