Перевірка мовних знань і вмінь з теми "Дієслово" 2 клас

Про матеріал

Підсумкова перевірка мовних знань і вмінь здійснюється фронтально, письмово і складається із завдань на розпізнавання вивчених мовних явищ, групування і класифікацію мовних одиниць, доповнення, трансформування речень, добір належної форми слова, потрібної лексеми тощо. Водночас підсумкову перевірку мовних знань і вмінь можна проводити у тестовій формі. Тестова робота складається із завдань двох типів.

Перегляд файлу

Підсумкова перевірка мовних знань і вмінь здійснюється фронтально, письмово і складається із завдань на розпізнавання вивчених мовних явищ, групування і класифікацію мовних одиниць, сполучення слів, доповнення, трансформування речень, добір належної форми слова, потрібної лексеми тощо. Водночас підсумкову перевірку мовних знань і вмінь можна проводити у тестовій формі. Тестова робота складається із завдань двох типів              

 

                          Варіант 1

1.Дієслова відповідають на питання :

А) хто?,що? 

 Б) який?, яка?, яке? 

 В) що робить?, що роблять?

2.Визначи дієслово:

а) сніг 

 б) сніжить       

в) сніжний

3.Вибери слова ,які є близькими за значенням до слова ЙТИ:

А)Відпочивати,розмовляти;

Б)Рухатись,плентатись;

В)Співати,малювати.

4 До поданих  дієслів добери протилежні за значенням.

Відлетів -                     

Запитати –

Працювати-

Плакала-

4 Спиши речення і підкресли дієслова.

 Настав  чудовий  весняний ранок. У повітрі кружляли пташки. За рікою піднімалось  червоне сонце.  Вода парувала на сонці.

 

 

                                                     Варіант 2

1.Дієслова відповідають на питання :

А) що робить?, що роблять?

 Б) який?, яка?, яке? 

 В) хто?, що?

2.Визначи дієслово:

а) мороз      

б) морозна       

 в) морозити

3.Вибери слова ,які є назвами дій до слова ЛЮДИНА:

А)Хоробрий,розумний,веселий.

Б)Усмішка,сум,сонечко.

В)Розмовляє,спить,малює,

4.До поданих дієслів добери протилежні за значенням.

Загадав -                     

Говорити –

Загубити-

Змерзнула-

5.Спиши речення і підкресли дієслова.

У синю далечінь несе свої води тиха річечка. Над самою водою ростуть плакучі верби. На обох берегах розкинувся строкатий килим трав.

 

Тема. Контрольна  робота. З   мовної теми «ДІЄСЛОВО»

 Мета: перевірити знання учнів з вивчених тем;
розвивати самостійність, акуратність; виховувати
старанність, культуру оформлення письмових робіт.
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Контроль знань

                                      Варіант 1

1.Дієслова відповідають на питання :

А) хто?,що? 

 Б) який?, яка?, яке? 

 В) що робить?, що роблять?

2.Визначи дієслово:

а) сніг 

 б) сніжить       

в) сніжний

3.Вибери слова ,які є близькими за значенням до слова ЙТИ:

А)Відпочивати,розмовляти;

Б)Рухатись,плентатись;

В)Співати,малювати.

4 До поданих  дієслів добери протилежні за значенням.

Відлетів -                     

Запитати –

Працювати-

Плакала-

4 Спиши речення і підкресли дієслова.

 Настав  чудовий весняний ранок. У повітрі кружляли пташки. За рікою піднімалось  червоне сонце.  Вода парувала на сонці.

 

 

                                                     Варіант 2

1.Дієслова відповідають на питання :

А) що робить?, що роблять?

 Б) який?, яка?, яке? 

 В) хто?, що?

2.Визначи дієслово:

а) мороз      

б) морозна       

 в) морозити

3.Вибери слова ,які є назвами дій до слова ЛЮДИНА:

А)Хоробрий,розумний,веселий.

Б)Усмішка,сум,сонечко.

В)Розмовляє,спить,малює,

4.До поданих дієслів добери протилежні за значенням.

Загадав -                     

Говорити –

Загубити-

Змерзнула-

5.Спиши речення і підкресли дієслова.

У синю далечінь несе свої води тиха річечка. Над самою водою ростуть плакучі верби. На обох берегах розкинувся строкатий килим трав.


III. Підсумок уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 квітня 2018
Переглядів
9026
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку