Підсумкова перевірка мовних знань і вмінь здійснюється фронтально, письмово і складається із завдань на розпізнавання вивчених мовних явищ, групування і класифікацію мовних одиниць, доповнення, трансформування речень, добір належної форми слова, потрібної лексеми тощо. Водночас підсумкову перевірку мовних знань і вмінь можна проводити у тестовій формі. Тестова робота складається із завдань двох типів.
Підсумкова перевірка мовних знань і вмінь здійснюється фронтально, письмово і складається із завдань на розпізнавання вивчених мовних явищ, групування і класифікацію мовних одиниць, сполучення слів, доповнення, трансформування речень, добір належної форми слова, потрібної лексеми тощо. Водночас підсумкову перевірку мовних знань і вмінь можна проводити у тестовій формі. Тестова робота складається із завдань двох типів
Варіант 1
1.Дієслова відповідають на питання :
А) хто?,що?
Б) який?, яка?, яке?
В) що робить?, що роблять?
2.Визначи дієслово:
а) сніг
б) сніжить
в) сніжний
3.Вибери слова ,які є близькими за значенням до слова ЙТИ:
А)Відпочивати,розмовляти;
Б)Рухатись,плентатись;
В)Співати,малювати.
4 До поданих дієслів добери протилежні за значенням.
Відлетів -
Запитати –
Працювати-
Плакала-
4 Спиши речення і підкресли дієслова.
Настав чудовий весняний ранок. У повітрі кружляли пташки. За рікою піднімалось червоне сонце. Вода парувала на сонці.
Варіант 2
1.Дієслова відповідають на питання :
А) що робить?, що роблять?
Б) який?, яка?, яке?
В) хто?, що?
2.Визначи дієслово:
а) мороз
б) морозна
в) морозити
3.Вибери слова ,які є назвами дій до слова ЛЮДИНА:
А)Хоробрий,розумний,веселий.
Б)Усмішка,сум,сонечко.
В)Розмовляє,спить,малює,
4.До поданих дієслів добери протилежні за значенням.
Загадав -
Говорити –
Загубити-
Змерзнула-
5.Спиши речення і підкресли дієслова.
У синю далечінь несе свої води тиха річечка. Над самою водою ростуть плакучі верби. На обох берегах розкинувся строкатий килим трав.
Тема. Контрольна робота. З мовної теми «ДІЄСЛОВО»
Мета: перевірити знання учнів з вивчених тем;
розвивати самостійність, акуратність; виховувати
старанність, культуру оформлення письмових робіт.
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Контроль знань
Варіант 1
1.Дієслова відповідають на питання :
А) хто?,що?
Б) який?, яка?, яке?
В) що робить?, що роблять?
2.Визначи дієслово:
а) сніг
б) сніжить
в) сніжний
3.Вибери слова ,які є близькими за значенням до слова ЙТИ:
А)Відпочивати,розмовляти;
Б)Рухатись,плентатись;
В)Співати,малювати.
4 До поданих дієслів добери протилежні за значенням.
Відлетів -
Запитати –
Працювати-
Плакала-
4 Спиши речення і підкресли дієслова.
Настав чудовий весняний ранок. У повітрі кружляли пташки. За рікою піднімалось червоне сонце. Вода парувала на сонці.
Варіант 2
1.Дієслова відповідають на питання :
А) що робить?, що роблять?
Б) який?, яка?, яке?
В) хто?, що?
2.Визначи дієслово:
а) мороз
б) морозна
в) морозити
3.Вибери слова ,які є назвами дій до слова ЛЮДИНА:
А)Хоробрий,розумний,веселий.
Б)Усмішка,сум,сонечко.
В)Розмовляє,спить,малює,
4.До поданих дієслів добери протилежні за значенням.
Загадав -
Говорити –
Загубити-
Змерзнула-
5.Спиши речення і підкресли дієслова.
У синю далечінь несе свої води тиха річечка. Над самою водою ростуть плакучі верби. На обох берегах розкинувся строкатий килим трав.
III. Підсумок уроку