18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Перевірна робота. Мовна тема "Іменник" 4 клас

Про матеріал
Перевірна робота з мовної теми " Іменник". Ця робота допоможе перевірити знання учнів про загальне значення та граматичні ознаки іменника; Робота містить 6 завдань. 4 завдання закритого типу, з варіантами відповідей А, Б або В. Та 4 завдання відкритого типу, що виконуються без опори на запропоновані варіанти відповідей ; на самостійне утворення форм слова, побудова речень, тексту.
Перегляд файлу

                           Мовна тема «Іменник»

                                     І варіант

  1. Вибери правильну відповідь. Іменник означає:

А.Назву предмета.

     Б.Ознаку предмета.

     В. Дію предмета.

  1. Вибери рядок, у якому всі іменники записані у чоловічому роді.

А.Вікно, місто, комар.

Б. Тато, парта, небо.

В. Диктант, степ, квадрат.

  1. Обери рядок, у якому всі іменники записані у формі множини.

А. Степи, гори, учень.

     Б. Буряки, ножиці, джмелі.

     В. Пам'ять, м'ячі, козаки.

  1. Вибери рядок із словосполученням, вжитому  в  переносному значенні.

А. Густий ліс, біжить час.

     Б. Плаче берізка, золотий годинник.

     В. Ліс рук, плаче небо.

5. Прочитай   іменники. Запишіть їх у родовому відмінку. Познач закінчення. Підкресліть приголосний основи перед закінченням.

  Фанера, пшениця, вежа, дача , миша, машина.

6. Поставь подані  іменники у форму  в орудного  відмінка однини, познач закінчення, запиши слова в стовпчик:

Картина –                  помічник-

земля –                       хлопець-

круча-                         слухач-

лінія-                           гай-

 

7.   Запишіть подані іменники у давальному відмінку однини:

подруга —               

скринька —              

завірюха —              

    Запишіть подані іменники в місцевому відмінку однини:

поріг —                             

вухо—                                

урок                                          

 

8. Постав іменники в дужках у потрібному відмінку. Запиши утворені речення. Визнач  відмінок іменників, які було  змінено.

Оленка пошила (лялька)  платтячко. Стоїть лелека на одній ( нога ).

Діти слухали розповідь про (кінь).

 

 

                          

 

 

 

                           Мовна тема «Іменник»

                                     ІІ варіант

1.Вибери правильну відповідь. Іменник  відповідає на питання:

А. Хто? Що робить?.

     Б. Хто? Що?

     В. Який? Яка? Яке?

2.Вибери рядок, у якому всі іменники записані  у середньому роді:

 А. Вікно, диван, дуб.

      Б. Село, сонце, небо.

      В. Степ, око, кран.

3.Обери рядок, у якому всі іменники записані у формі однини.

А. Цукор, місяць, м’яч.

Б.  Тінь, гора, озера.

В. Тиждень, час, сани.

4.Вибери рядок із словосполученнями, вжитими в прямому  значенні.

А. Золоте листя, біжить хлопчик.

     Б. Плаче  дитина, золотий годинник.

     В. Гостре слово, сяє обличчя.

5. Прочитай   іменники. Запиши  їх у родовому відмінку. Познач  закінчення. Підкресліть приголосний основи перед закінченням.

Верба, криниця, круча,людина,  груша, вода.

6. Поставь подані  іменники у форму  в орудного  відмінка однини, запиши слова в стовпчик:

Річка                         сік-

зоря –                         день-

вежа-                          душ-

мрія-                           чай-

 

7.   Запиши подані іменники у давальному відмінку однини:

відлига —               

річка—

муха —             

    Запиши  подані іменники в місцевому відмінку однини:

ріг—

кожух — 

око —             

 

8. Постав іменники в дужках у потрібному відмінку. Запиши утворені речення. Визнач  відмінок іменників, які було  змінено.

Мама купила (донечка) черевики.   Стоїть лелека на одній (нога). Я люблю запивати печиво ( сок ) .

 

 

 

docx
Додано
10 грудня 2020
Переглядів
320
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку