Дану роботу можна використати на уроках української мови для перевірки знань учнів 3 класу з теми "Будова слова". Цей вид роботи розкриває рівень знань учнів з вивченої теми.
1. Прочитай і вкажи правильну відповідь.
Закінчення – це
а) частина слова, що стоїть після кореня;
б) змінна частина слова;
в) спільна частина споріднених слів.
Спільнокореневі слова – це
а) слова що мають один і той же корінь із спільним значенням;
б) слова, що мають різні закінчення;
в) близькі за значенням слова.
Корінь слова – це
а) частина слова без закінчення;
б) змінна частина слова;
в) спільна частина споріднених слів.
2. Випиши з поданих слів спільнокореневі.
1.Оселя, хата, оселитися, осел, оселею, селище, поселення, будинок, село.
_______________________________________________________________
2.Дощ, злива, дощу, дощовий, дощатий, дощик, мряка, дощить, дощем.
__________________________________________________________________
3. Добери спільнокореневі слова (не менше 4-х).
Ліс, __________________________________________________________
Малюнок, ______________________________________________________
4. Визнач закінчення, основу, корінь слова.
Л і т н і й, п р о л і с о к, с л о н и х а, д у б о в и й, з а т и ш о к, г р и б о ч к и.
1. Прочитай і вкажи правильну відповідь.
Закінчення – це
а) частина слова, що стоїть після кореня;
б) змінна частина слова;
в) спільна частина споріднених слів.
Спільнокореневі слова – це
а) слова що мають один і той же корінь із спільним значенням;
б) слова, що мають різні закінчення;
в) близькі за значенням слова.
Корінь слова – це
а) частина слова без закінчення;
б) змінна частина слова;
в) спільна частина споріднених слів.
2. Випиши з поданих слів спільнокореневі.
1.Оселя, хата, оселитися, осел, оселею, селище, поселення, будинок, село.
_______________________________________________________________
2.Дощ, злива, дощу, дощовий, дощатий, дощик, мряка, дощить, дощем.
__________________________________________________________________
3. Добери спільнокореневі слова (не менше 4-х).
Ліс, __________________________________________________________
Малюнок, ______________________________________________________
4. Визнач закінчення, основу, корінь слова.
Л і т н і й, п р о л і с о к, с л о н и х а, д у б о в и й, з а т и ш о к, г р и б о ч к и.