Перевіряємо свої досягнення

Про матеріал
Мета: Навчальна: узагальнити знання учнями матеріалу теми «Музика як вид мистецтва»; - Перевірити рівень знань і вмінь учнів, знання основних понять; Розвиваюча: розвивати розуміння учнями музичної мови, співацькі та слухацькі навички; Виховна: продовжувати прищеплювати любов до музичного мистецтва.
Перегляд файлу

Урок 8.

Тема: Перевіряємо свої  досягнення

Мета:

Навчальна: узагальнити знання  учнями матеріалу  теми «Музика як вид мистецтва»;

-            Перевірити рівень знань і вмінь  учнів, знання основних понять;

Розвиваюча: розвивати  розуміння  учнями  музичної мови, співацькі  та слухацькі  навички;

Виховна: продовжувати  прищеплювати  любов  до  музичного  мистецтва.

Музичний матеріал: твори, що вивчали  та  виконували  впродовж  чверті.

Наочні  посібники: тестові  завдання; нотна хрестоматія.

Обладнання: ТЗН; фонохрестоматія.

Тип уроку: урок узагальнення  знань.

Хід  уроку

         Учні  заходять  до  класу  під  музичний супровід Н.Май «Золота  зіронька»

1.     ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ  МОМЕНТ

Перевірка  готовності  класу до  уроку. Музичне  вітання

2.     МОТИВАЦІЯ  НАВЧАЛЬНОЇ  ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель: Сьогодні  в  нас  заключний  урок  чверті, під  час  якого  ви  відповідатимете  на  запитання тестів. Під  час  уроку  ви  також  продемонструєте  свої  знання, уміння  та  навички  в  музичній  галузі, що  сформувалися  у  вас  упродовж  цієї  чверті.

3.  УЗАГАЛЬНЕННЯ  ЗНАНЬ  УЧНІВ  ЗА  ТЕМОЮ  «Музика як вид мистецтва»

Варіант №1

Початковий  рівень (кожна правильна відповідь – 1 бал)

1.     Пісню О.Янушкевич «Веселкова» слід виконувати:

а) радісно;

б) урочисто й піднесено;

в) суворо;

г) траурно.

2.     Позначте  правильне твердження: мелодія – це:

а)співзвуччя, елемент  музичної мови;

б) музична думка, образний зміст  якої виражений  одним  голосом;

в) обєднання  звуків, різних за висотою, що тяжіють  один  до  одного.

3.     Співати  без  слів  можна:

а) так;

б) ні.

4.    На  уроках  музичного  мистецтва  ви  слухали  твір  П.Чайковського, який  називається:

а) «Італійська  пісенька»;

б) «Німецька  пісенька»;

в) «Іспанська  пісенька».

Середній  рівень (кожна правильна  відповідь – 2 бали)

5.     Дайте  визначення понять.

а) Вокаліз – це …

б) Тембр – це …

Достатній  і  високий  рівні (правильна  відповідь – 4 бали)

6.    Дайте  змістовну  відповідь  на  одне  із  запитань  на  вибір.

а) Які засоби  виразності  зустрічаються  в  музиці?

б) Яку  роль  відігравала  музика  у  житті  давніх  греків?

 

Варіант №2

Початковий рівень (кожна  правильна  відповідь – 1 бал)

1.     На  якому  інструменті було  виконано твір К.Дебюссі  «Місячне  сяйво»

а) Скрипка;

б) фортепіано;

в) арфа.

2.    Чи можна  перетворити  на  вокаліз  будь-яку  пісню?

а) Так;

б) Ні.

3.     Ритм – це …

а) упорядковане  чергування  музичних звуків;

б) об’єднання  звуків, різних  за  висотою, що тяжіють один до одного;

в) музична  думка, образний  зміст  якої  виражений  одним  голосом

4.     Пісню «Музика» Г.Струве  слід  співати:

а) повільно;

б) швидко;

в) помірно.

Середній  рівень (кожна  правильна  відповідь – 2 бали)

5.     Дайте  визначення  понять.

а) Динаміка – це …

б) Темп – це…

Достатній і високий рівні (правильна відповідь – 4 бали)

6.    Дайте змістовну  відповідь на одне  запитання  на  вибір.

а) Як  поділяють  за  тембрами  людські  голоси?

б) Яку  роль  відігравала  музика  у  житті  Давнього  Китаю?

Вокально-хорова  робота

Розспівування

Робота  над   виразним  виконанням пісень, що вивчали  впродовж  чверті.

4.     ПІДБИТТЯ  ПІДСУМКІВ  УРОКУ

Учні  виходять із класу  під  музичний супровід  Н.Май «Золота зіронька»

 

 

doc
Додано
28 березня 2020
Переглядів
498
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку