Моя вихованка – учениця 8-А класу Полтавської ЗОШ № 34 Мохова Валентина. Діагноз: Затримка психічного розвитку (ЗПР) - це уповільнення темпу розвитку психіки, яке виражається в нестачі загального запасу знань, обмеженості уявлень, незрілості мислення, переважанні ігрових інтересів і нездатності займатися інтелектуальною діяльністю.
Етапи моєї роботи: Вивчення здібностей учениці, її сильних і слабких сторін. Спостереження за поведінкою дитини та надання інформації вчителю. Робота в рамках встановлених дій, у тому числі управління поведінкою учнів, дотримання основних правил та відповідно ІНПРозвиток творчих здібностей учениці, створення ситуації успіху
Характеристика дитини. Дівчинка життєрадісна, спокійна,добра. Вміє розповідати, вивчати вірші невеликого обсягу. Має добрий фізичний розвиток. Але предмети природничо-математичного циклу викликають труднощіЛюбе фантазувати, малювати, виконувати творчі вироби власними руками. Відносини в класному колективі спокійні, толерантні