Презентація асистента вчителя Крупки О. В. “З досвіду моєї роботи ”
Номер слайду 2
Моя вихованка – учениця 8-А класу Полтавської ЗОШ № 34 Мохова Валентина. Діагноз: Затримка психічного розвитку (ЗПР) - це уповільнення темпу розвитку психіки, яке виражається в нестачі загального запасу знань, обмеженості уявлень, незрілості мислення, переважанні ігрових інтересів і нездатності займатися інтелектуальною діяльністю.
Номер слайду 3
Етапи моєї роботи: Вивчення здібностей учениці, її сильних і слабких сторін. Спостереження за поведінкою дитини та надання інформації вчителю. Робота в рамках встановлених дій, у тому числі управління поведінкою учнів, дотримання основних правил та відповідно ІНПРозвиток творчих здібностей учениці, створення ситуації успіху
Номер слайду 4
Характеристика дитини. Дівчинка життєрадісна, спокійна,добра. Вміє розповідати, вивчати вірші невеликого обсягу. Має добрий фізичний розвиток. Але предмети природничо-математичного циклу викликають труднощіЛюбе фантазувати, малювати, виконувати творчі вироби власними руками. Відносини в класному колективі спокійні, толерантні
Номер слайду 5
Як ми працюємо?Асистент вчителя присутній на деяких уроках. Проводить бесіди на перервах. Розвиває творчі здібності дитини на індивідуальних заняттях. Допомагає засвоїти навчальну програму відповідно до можливостей учениці
Номер слайду 6
Cпільна справа. Саджаємо квіти на шкільній клумбі
Номер слайду 7
Розвиваємо творчі здібності. Робимо кукли-мотанки,працюємо з солоним тістом
Номер слайду 8
Працюємо з папером, фантазуємо…
Номер слайду 9
Адаптація до ученицідівчинка працює на уроках в міру своїх можливостейасистент вчителя допомагає, пояснює учениці незрозумілі поняття і діїрозроблений дидактичний матеріал з іноземної мови, математики та іншетворчі завданнявикористання здібностей дитини, її нахилів
Номер слайду 10
Наші успіхиЄ контакт з дитиною, батьками. Співпрацюємо з практичним психологом. Клас сприймає ученицю, є друзі. Учениця вміє: читати, рахувати, вчить напам`ять вірші,виконує на своєму рівні письмові роботи з різних предметів. Бере участь в конкурсах, виставках.
Номер слайду 11
Плани на майбутнєЗабезпечити дитину потрібними матеріалами , зокрема для творчості. Покращити співпрацю педагогів, які працюють з дитиною. Знайти мотивацію успіху для дитини. Привести в порядок документацію.
Номер слайду 12
Що корисного для себе я дізналась з курсів Об’єктивне і відповідальне ставлення до інклюзивного навчання. Розуміння своїх обов’язків. Ведення документації. Корисна інформація. Ми не повинні бути ідеальними, але повинні працювати над собою, займатись самоосвітою.