Перша зустріч з батьками першокласників

Про матеріал
Зустріч з батьками майбутніх першокласників. Цікаві завдання для пізнання один одного. Інформація необхідна для батьків.
Перегляд файлу

Зустріч з батьками майбутніх першокласників НУШ

Хід зустрічі

 

Директор, заучі. (10 хв)

1. Вступне слово.

В1 Доброго дня, шановні батьки!____________– перша вчителька ваших діточок.

В2 Доброго дня, дорогі наші батьки! __________- перша вчителька ваших малят!

В1 Із плином часу Ваша дитина стане не просто першокласником а й відповідальним/відповідальною  учнем чи ученицею.

В2 Сьогодні ви отримаєте відповіді на запитання, які вас турбують. Для того аби наша зустріч пройшла максимально невимушено та комфортно ми підготували для Вас розвантажувальні вправи які допоможуть нам ближче познайомитись та пізнати один одного.

 

В1 (ПАПІР, ОЛІВЦІ ЧИ ФЛОМАСТЕРИ)

Перш за все ми маємо із Вами познайомитись. Виконаймо вправу яка називається «Я»

Кожен із Вас на папері має написати своє ім'я та прізвище побатькові а нижче намалювати ту емоцію яка найчастіше Вас супроводжує, це може бути смайл чи обличчя людини.
 

В2 Тепер просимо Вас по черзі сказати свої ініціали та коротенько пояснити яке почуття Ви переживаєте найчастіше та чому. Ви молодці от ми і познайомились.

 

В3 — З 1 вересня 2018 р. всі заклади загальної середньої освіти працюють в умовах Нової української школи. Її головна мета:створити школу, в якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, але й уміння застосовувати їх у житті. Тут дослухаються до думки школяра, учать критично мислити, не боятися висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж сподобається відвідувати цю школу,адже тут панують співпраця та взаєморозуміння.

Навчання триватиме 12 років, 4 з них дитина навчатиметься
у початковій школі за двома циклами:

1–2 класи — адаптаційно-ігровий цикл, що допоможе дитині звикнути до шкільного життя: навчання буде організовано через ігрову діяльність за сучасними методиками але із головним принципом  вмінням навчатися граючись;

3–4 класи — буде основним циклом. Під час цього циклу формуватиметься почуття самостійності та відповідальності.

Запроваджуються предметне навчання та оцінювання. Учнів навчать самостійно робити вибір, пов’язувати вивчене із практичним життям.


В1 (ЗАЯВИ НА ЗГОДУ РОБОТИ З ПСИХОЛОГОМ)

Сьогодні у нас на зустрічі присутній психолог нашого закладу. Вона б хотіла поспілкуватись із Вами.

СЛОВО ПСИХОЛОГА (До 10 хв)

 

В2 Один з принципів Нової української школи – партнерство, у тому числі між школою та батьками. Батьки можуть створювати свої органи громадського самоврядування, а отже – впливати на освітній та виховний процеси.

 

В1 Співпраця між усіма учасниками освітнього процесу – учителів, учнів, адміністрацій та батьків – наріжний камінь, який допоможе досягти всіх інших результатів. Адже тільки так можливо втілити головну мету: змінити освітнє середовище, впровадити навчання для життя.

І врешті – зробити українську школу відкритою, цікавою та сучасною.

Батьки не лише спостерігачі, а й активні учасники освітнього процесу.

 

В1

Вправа "Бінго"
Щоб краще пізнати ваших дітей, ми проведемо інтерактивну вправу «Бінго». Ваше завдання на чоловічку написати опис своєї дитини, ми будемо зачитувати що саме і на якій частині тіла має бути записане.

 

  • На голові – ім’я дитини і як ви її називаєте вдома
  • На грудях – яка дитина (характеристика)
  • На правій руці - про його мрію
  • На лівій руці - про його талант
  • На ногах – чого хоче навчитися

 

В2 Готовність до школи  визначається взаємозв'язаними компонентами: фізичною готовністю (станом здоров'я і фізичним розвитком дитини), інтелектуальною і особистісною готовністю.

  В1 Фізична готовність дитини до школи визначається медичними працівниками і записується у медичній картці. Обов’язково пройти медичний огляд.

    В2 Особистісна готовність  характеризує уміння дитини орієнтуватися в навколишньому світі, запас її знань, ставлення до школи, самостійність дитини, її активність та ініціативу, розвиток потреби у спілкуванні, вміння встановити контакт з однолітками і дорослими.

     В1 Інтелектуальна готовність дитини до школи включає в себе розвиток фонематичного слуху, зорового сприймання, образних уявлень, розвиток таких психічних процесів, як сприймання, увага, спостережливість, пам'ять, уява, а також розумовий і мовленнєвий розвиток.

В2 Батькам важливо усвідомити, що дитина йде до школи, щоб глибше і краще пізнати світ, кожного дня робити маленькі відкриття, а не просто отримувати оцінки.

 В1 Головне ж, що знадобиться дитині буквально з перших годин перебування у школі, це:

- вміння слухати і слухатися;

- готовність прийняти нову ситуацію і виконувати загальні правила, регулюючи свою діяльність;

- розвиненість вольових якостей, що виявляється, зокрема, в умінні утримувати увагу;

- загальна обізнаність як показник цікавості;

- мотиваційна готовність до навчання в школі, як до суспільно- значущої діяльності;

- нарешті, достатня розвиненість дрібної моторики рук

    В1 Систематично проводьте з дітьми спостереження за природою (деревами, квітками, птахами тощо). Дитина не тільки побачить зміни, але й з вашою допомогою усвідомить причини цих змін.

     В2 Тренуйте дитину в розповіді. Важливо, щоб дитина навчилася розповідати без додаткових питань із боку батьків, навчилася цілісно передавати те, що спостерігала або бачила, використовуючи при цьому правильні форми слів і висловів.

Читайте своїм дітям щовечора, це дуже корисно, прочитане записуйте в читацький щоденник. 

 

В2 (ПРАПОРЦІ)

Отож зараз пропонуємо розділитись на команди . Виконаймо це за допомогою прапорців.

 

В2 (А3, ОЛІВЦІ, ФЛОМАСТЕРИ, ВАТМАНИ А3)

А зараз просимо Вас обговорити між собою та визначити, що на вашу думку є пріоритетним для гарного навчання дитини в школі.

 

В1 А на завершиння просимо Вас написати на зворотній стороні вашого ватману побажання один одному.

Озвучуємо.

 

Ми щиро дякуємо Вам за зустріч! І на останок ми підготували для вас пам'ятки які допоможуть вам якісно зібрати свою дитину в школу.