Перший раз у перший клас.

Про матеріал
Цей матеріал містить багато різноманітних навчальних , розвивальних та ігрових завдань для проиедення першого уроку у пешому класі.
Перегляд файлу

Мета, Виховувати любов і повагу до вчителя, до школи, інтерес до знань. Перевірити знання дітей, їх підготовку до школи.

Обладнання, Матроські комірці, малюнок парусника, схема маршруту з
зображенням зупинок (до коленої зупинки відповідний малюнок), завдан­
ня до коленої зупинки. *

Зарядний пристрій і пісня

Вчитель, Дорогі діти, шановні батьки!

Вітаю Вас зі святом! Бажаю Вам міцного здоров'я, батькам великого терпін­ня, а вам, діти, завжди бути дисциплінованими, старанними учнями, щоб від­мінними успіхами радували своїх батьків!

Сьогодні для вас продзвенів перший шкільний дзвінок, який покликав вас на перший у вашому житті шкільний урок. І він для вас буде особливим. Осо­бливим тому, що він перший, а ще й тому, що сьогодні на цьому уроці ми з вами вирушимо у дуже довгу, але цікаву подорож в Країну Знань. Ця країна дуже цікава, вона і загадкова, і казкова, і пісенна, і математична. І подорож наша з вами буде дуже і дуже довгою.

Подорожуючи, ми прочитаємо багато цікавих казок і оповідань, вивчимо багато прекрасних віршів, розв'яжемо багато задач і прикладів, будемо спо­стерігати за явищами природи і життям людей, ознайомимося з легендарною історією нашого українського народу. В дорозі , нас можуть підстерігати небезпеки, труднощі. Тому ми повинні завжди допомагати один одному, адже недаремно співають:

Якщо поруч біля тебе справжній друг, дорога стає набагато легшою.

Розпочнемо ми нашу подорож ось на такому швидкохідному парусникові. І будемо не просто пасажирами-спостерігачами, матросами, які повинні вико­нувати в дорозі всі завдання.

Отож, приготуємось до подорожі.

(Одягання матроських комірців, які лежать на партах дітей).

— Всі готові? Ну що ж, знімаємось з якоря. Вперед до знань. Щоб не заблу­кати в дорозі, нам допоможе карта (зображення маршруту). Діти, склавши руки в замок, роблять хвилі.

І ЗУПИНКА.

Перша зупинка «Знайомство»

- А для того, щоб нам було весело і добре подорожувати Країною Знань пропоную нам познайомитися.

- Почнемо знайомство з мене.  Я ваша вчителька. Мене звуть …………... Я буду поряд з вами 4 роки подорожувати Країною Знань.

А тепер я хочу ближче познайомитися з вами.

Діти по черзі називають своє ім’я, і кажуть як їх називають вдома і як би вони хотіли, щоб їх називали  у школі., розказують вірш ,кріплять квітку на галявину дружби і говорять Що я очікую від шкільного життя?

       - Дітки, як ви вважаєте, навіщо діти йдуть до школи?

       - Чого б  ви хотіли навчитися у школі?

Навіщо мені ходити до школи? Що я очікую від шкільного життя?

- Школа – це місце, де дітей навчають писати,читати, рахувати, малювати, спілкуватися, товаришувати.

- Чудово. Ось тепер ми по- справжньому познайомилися.2  вересня стало —  днем народження нашого класу. Я сподіваюся ми станемо дружною шкільною родиною. Ми разом будемо вчитися, співати, танцювати, веселитися, ходити на екскурсії, досліджувати і пізнавати світ.

А зараз подивіться на дошку ,що ми бачимо  над галявиною дружби?

Чого не вистачає у сонечка?

Шановні батьки , напишіть свої побажання на промінчиках і прикріпіть до сонечка.

- Тож пливемо далі.

 

 «Наш рідний край»

Перегляд мультфільму

ІІ «КАЗКОВА»

Вчитель. Діти, ви любите казки?

Казки люблять і дорослі, і діти.

«Були собі дід і баба...» Хто з нас не починав своєї мандрівки в життя саме
з цієї простої, як нам здається, але дивовижно багатої казки.
Казок є дуже і дуже багато. Поруч з українськими народними — казки інших
народів. І всі вони вчать нас відрізняти хороше від поганого, друзів від ворогів,
поважати добро і правду, боротися зі злом. 

Королева всіх казок приготувала для вас завдання. Ви їх повинні всі викона­ти, щоб продовжити нашу подорож.


(Завдання Королеви казок).

  1. Скільки звірів зустрів по дорозі Колобок? (4: Зайчика, Вовчика, Лисичку,
    Ведмедя).
  2. Заспівати пісеньку Колобка.

3.Назвати предмет і казку, в якій він згадується. ЯЙЦЕ — «Казка про Курочку Рябу». КОЛОСОК — «Колосок». ПІР'Я — «Кривенька качечка». РУКАВИЦЯ — «Рукавичка». БИНТ — «Айболить».

4.Як звати цю дівчинку, і з якої вона казки? Старенька бабуся у лісі жила. Гостинці для неї онука несла. Хто дівчинку цю по дорозі зустрів? Як казка ця зветься? Хто б відповів?

Вчитель. Ви добре виконали завдання Королеви казок, тож рухаємось далі. (Діти руками роблять зображення хвилі).

ІII ЗУПИНКА. «ТЕЛЕГРАМИ»

Вчитель. На нашу адресу прийшло декілька телеграм. У кожній телеграмі вас вітають зі святом. Але я не можу зрозуміти від кого вони. Допоможіть мені.

Телеграма Кому:  учням 1 -го класу

Куди: загальноосвітня школа І-Шступенів с. Старий Чорторийськ Маневииький район Волинська область

«Допоможіть знайти золотий ключик і ми зможемо відкрити чарівні двері»

(Мальвіна і Бурапйно)

«Я вщ баби утік ,- я від діда утік. Незабаром буду у вас»

(Колобок) «Допоможіть! Нас зїв сірий вовк!»

(Козенята) «Просте яйце уже знесла»

(Курочка Ряба)

«Ну, дідусю, я не пила, я й не їла: бігала через місточок, ухопила кленовий листочок , бігала через гребельку та

вхопила водиці крапельку —тільки пила, тільки й їла!»

(Коза-дереза)


Ш ЗУПИНКА. «МАТЕМАТИЧНА»

Вчитель. Наш народ дуже талановитий народ. В нас є відомі математи­ки, фізики, конструктори літаків і автомобілів. Коли ви станете старшими, ви познайомитесь з життям цих відомих усьому світові людей. Може хтось із вас в майбутньому буде відомим вченим. А зараз ви робите лише перші кроки. Королева математики приготувала вам свої завдання.

(Завдання Королеви математики).

1. Півень залетів на тин, А там півень ще один. Скільки півників усіх? Полічіть-но швидше їх.

2. Каже мати квочка:

«В мене 2 синочки та 4 дочки» Скільки діток в квочки? 3. На травиці біля хати Метушаться цуценята: Двоє білих, наче сніг. Троє чорних. Скільки їх?

4. 5 яблунь у саду ростуть 4 з них уже цвітуть. А скільки ще не розцвіли? Ну як би ви відповіли?

IV ЗУПИНКА. «ІГРОВА»

Вчитель. Не тільки книги навчають, а й у грі дитина також вчить, пізнає щось нове. Гра «Гуси летять»

Покладіть руки на парти долонями донизу.

Коли я буду називати-того, хто літає, ви повинні швидко підняти руки вгору і показати, як летить, і крикнути: «Летить».

А якщо я назву того, хто не літає, руки піднімати не можна і потрібно мов­чати. Зрозуміли? Якщо зрозуміли, розпочинаємо гру.

—Гуси летять?

—Качки летять?

—Горобці летять?

—Мухи летять?

—Щуки летять?

—Сови летять?

—Орли летять? *

—Жуки летять?

—Ворони летять?


—Корови летять? —Лебеді летять? —Ластівки летять? —Синички летять? —Журавлі летять? —Дуби летять?

V ЗУПИНКА. «ЗАГАДКОВА»

Вчитель. На Наступній нашій зупинці ми завітаємо в гості до Старичка-Словничка. Ви знаєте, хто це такий?

— Це чарівний дідусь, що знає багато загадок, кросвордів, різних незнайомих слів. Якщо ми будемо з ним дружити, він навчить нас всього того, що знає сам. Але спочатку він хоче переконатися , чи вмієте ви відгадувати загадки. 1 .Не дерево, а з листочками, Не сорочка, а зшита, Не поле, а засіяне. (Книжка)

2.Довгі палички кругленькі — Сині, жовті, червоненькі. На папері походили,

Кольори свої лишили... Звуться палички оці

Кольорові... (олівці).

3.Є чарівник в школі в нас Ану впізнайте, хто він? Озветься, тиша йде у клас, Озветься ще раз — гомін. Щоб не спізнилися на урок Нам голос подає... (дзвінок).

VI ЗУПИНКА. «ДЗВІНОК»

Вчитель. Ось ми підпливаємо до нашої кінцевої зупинки. Ви дуже добре потрудилися. Час нашого уроку закінчився, але не закінчилась подорож в Країну Знань. Сьогодні ми зробили лише невеликий крок до неї, а попереду таких кроків буде ще багато.

Лунає дзвоник. Йдуть уроки. Про все забувши в мить одну, Ти увіходиш крок за кроком Узнать країну чарівну.

Ви  виконали  всі завдання, тому вас всіх можна назвати учнями 1 класу.

( вручення емблем  і балонів)

 

Які емоції залишив у вас перший урок?

Давайте свій настрій подаруємо повітряним кулькам .

Завдання:намалювати маркером обличчя своїй кульці. Передайте свій настрій.

docx
Додав(-ла)
Богдан Людмила
Додано
16 лютого 2023
Переглядів
196
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку