Перший тиждень навчання. «Я – школяр»

Про матеріал

Завдання тижня:

•Організувати знайомство учнів з однокласниками та учителями
•Навчати активного слухання в умовах усного спілкування
•Навчати взаємодії в парах та групах
•Сприяти усвідомленню правил безпечної поведінки у дорозі до навчального закладу та у школі
•Допомагати дітям ідентифікувати себе як учнів та мотивувати їх до навчання
•Завдання тижня вказують на пріоритетні для цього періоду навчання напрями особистісного розвитку учня (у проекті Стандарту вони окреслені як наскрізні вміння та ставлення)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проект Державного стандарту початкової освіти. Моделювання навчальної програми для першого класу

Номер слайду 2

Тема тижня: «Я – школяр»Термін навчання: перший тиждень. Завдання тижня: Організувати знайомство учнів з однокласниками та учителями. Навчати активного слухання в умовах усного спілкування. Навчати взаємодії в парах та групах. Сприяти усвідомленню правил безпечної поведінки у дорозі до навчального закладу та у школіДопомагати дітям ідентифікувати себе як учнів та мотивувати їх до навчання. Завдання тижня вказують на пріоритетні для цього періоду навчання напрями особистісного розвитку учня (у проекті Стандарту вони окреслені як наскрізні вміння та ставлення)

Номер слайду 3

Очікувані результати першого тижня: На кінець тижня учні усвідомлять:себе як учня/ученицю школиважливість учіння;правила поведінки на уроці;правила безпечної поведінки дорогою до школи та додому; та вмітимуть:звертатися до однокласників та вчителя на ім’я;уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальних цілей;поводитися на уроці згідно з правилами;дотримуватися правил безпечної поведінки дорогою до школи та додому

Номер слайду 4

№ з/п. Назва освітньої галузі Очікувані результати учіння1 Мовно-літературна. ВЗАЄМОДІЄМО УСНОЗ увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозіСприймає монологічне висловлення (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось /кимось)Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання. Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого. ЧИТАЄМОСприймає монологічне висловлення (казку, вірш ,розповідь про події з життя або про спостереження за чимось /кимось)ВЗАЄМОДІЄМО ПИСЬМОВОВідтворює графічні знаки за зразком. ДОСЛІДЖУЄМО МЕДІАВисловлює свої думки і почуття з приводу простих медіатекстів (мультфільм)Сприймає простий медіатекст (мультфільм)Створює прості медіапродукти (фото) з допомогою вчителя/ вчительки. ДОСЛІДЖУЄМО МОВЛЕННЯНазиває предмети, дії, ознаки предметів ТЕАТРАЛІЗУЄМОВикористовує специфічні для ролі жести, рухи. Бере участь у сюжетно-рольовій грі

Номер слайду 5

№ з/п. Назва освітньої галузі Очікувані результати учіння2 Математична. ЛІЧБАЛічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, хаотично)Порівнює об’єкти навколишнього світу за однією ознакою ЧИСЛА, ДІЇ З ЧИСЛАМИВИМІРЮВАННЯ ВЕЛИЧИНПРОСТОРОВІ ВІДНОШЕННЯ, ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИВстановлює відношення порядку розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо), використовуючи математичну мову. Зображає (за допомогою дорослого) маршрут "Дорога до школи" Розпізнає у предметах навколишнього світу відомі геометричні фігури. РОБОТА З ДАНИМИ Збирає дані, що відображають конкретну життєву ситуацію

Номер слайду 6

№ з/п. Назва освітньої галузі Очікувані результати учіння3 Природнича. Називає адресу та описує місце свого проживання. Формулює запитання про все, що його/ її цікавить4 Технологічна. Планує послідовність технологічних операцій (робота з папером) за допомогою дорослих. Створює аплікацію5 Соціальна і здоров’язбереж-на Пояснює важливість навчання у школіПідтримує та приймає інших. Ставиться з повагою до інших осіб. Розрізняє деякі знаки та символи дорожнього руху (знак «Школа», «Пішохідний перехід» та ін..)Визначає коло осіб, які можуть надати допомогу в разі небезпеки. Демонструє, як попросити допомогу при потребіОбґрунтовує вибір безпечної дороги до школи з урахуванням правил дорожнього руху. Розповідає, як правильно носити наплічник. Складає перелік речей, необхідних для навчання у школі

Номер слайду 7

№ з/п. Назва освітньої галузі Очікувані результати учіння6 Громадянська та історична Представляє довільним способом свої вподобання. Пояснює, чому, попри відмінності, всі люди рівніДолучається до шкільних традицій7 Мистецька Слухає музичні твори про школу, дітей/ дитинство, висловлює свої враження, вподобання. Співає улюблені дитячі пісніСтворює супровід (оплесками, шумовими музичними інструментами) до пісні, що виконуєМалює графічними матеріалами (олівцями, фломастерами, крейдами тощо)Презентує результати власної творчості перед однолітками. Називає красиві чи незвичайні речі (явища) навколо дому8 Фізкультурна Бере на себе роль у рухливих іграх.

Номер слайду 8

Тема тижня: “Я – школяр”

Номер слайду 9

Виконайте завдання 1: Проаналізуйте таблиці кожного дня і визначте: Як впродовж першого навчального тижня “Я – школяр” реалізовані принципи проекту Державного стандарту початкової освіти? Власну відповідь обґрунтуйте. Як учитель матиме можливість виявити власну творчість, готуючись до заняття за представленими матеріалами? Власну відповідь обґрунтуйте

Номер слайду 10

Виконайте завдання 2: Прочитайте очікувані результати учіння з мовно-літературної та математичної освітньої галузі (тема тижня “Мій/ наш клас” (другий тиждень навчання)Ознайомтеся із темами/ проблемами кожного дня цього тижня (при потребі можна внести корекцію у формулюванні тем /проблем) Сформулюйте очікувані результати учіння з інших освітніх галузей і запишіть їх у відведеному для цього місціЗмоделюйте фрагмент модельної навчальної програми (чотири інтегровані дні другого тижня навчання) за зразком

pptx
Додано
28 липня 2018
Переглядів
1886
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку