перший урок " День народження класу"

Про матеріал
Перший урок для 1 класу НУШ, розрахований на 45 хвилин та міст багато навчального та роздаткового матеріалу. навіть є герой "шапокляк". тому вважаю, що всім сподобається. назва проста - "День народження класу"
Перегляд файлу

День народження класу

 І. Діти стають у спільне коло для привітання і знайомства.

– Шановні батьки, любі діти! Я щиро вітаю вас із сьогоднішнім святом  — Днем Знань у Новій українській школі.

-А чому це свято так називається ? Сьогодні для вас  пролунав дзвоник на перший урок в у вашому житті. Від усієї душі бажаю всім міцного здоров'я, успіхів у навчанні та здійснення всіх мрій.

-За виразом Ваших облич бачу, що у вас усе гаразд і ваш настрій можна зобразити ось так.

  • - Яке ж сьогодні число, місяць ?  А рік?(Вивішую у хмарках 2 вересня)
  • - А чому ви посміхаєтесь? Зараз спробую відгадати, чому ви веселі та радісні . Якщо відгадаю, плесніть у долоні, домовились?
  • - У вас сьогодні день народження?
  • - Ви виграли приз в лотерею?
  • - Ви повернулися з космічної подорожі?
  • - У вас є новий портфель?
  • - Вам купили шкільну форму?
  • - Ви стали школярами?

 Ось чим особливий сьогоднішній день, ось чому усмішки сяють на ваших обличчях!!!Запамятайте дату, коли ви вперще прийшли до школи . Сьогодні ви вперше сіли за парти на свій перший  в житті урок. Ви стали школярами, учнями першого класу. Я вітаю вас у нашій школі! Деякі люди думають, що школа – це просто приміщення, у якому знаходяться діти. Але насправді, це не так. Школа – це величезна Країна знань. Усі її мешканці носять звання «Учень». У школі немає ледарів, тут усі працюють. А за свою працю отримують подарунки і це не цукерки, не іграшки, а знання!

- -Адже саме сьогодні ви із звичайних хлопчиків і дівчаток перетворились на школярів. З цього дня ви учні 1-В класу.  Сьогодні  ви поповнили ряди нашої великої шкільної родини

  •                   Перша зупинка «Знайомство»

- А для того, щоб нам було весело і добре подорожувати Країною нам потрібно познайомитися.

- Почнемо знайомство з мене.  Я ваша вчителька. Мене звуть …. Я буду поряд з вами 4 роки подорожувати Країною Знань.

А тепер я хочу ближче познайомитися з вами. Нумо, всі разом скажіть, як вас звати. (Діти хором відповідають). Чи зрозуміли ви що –небудь? Я також не зрозуміла.  Тепер спробуємо пошепки? Чи тепер зрозуміли? Тепер давайтк спробуємо окремо! То скажіть, як же потрібно відповідати в школі?(Піднімати руку).

«День незвичайний сьогодні у світі!На знайомство запрошує всіх!».

Подивіться, будь ласка, на це дерево. (Демонструє макет дерева). Воно вам подобається? А чого, на вашу думку, на ньому не вистачає? (Квіточок). Наше з вами завдання прикрасити  це дерево квіточками. Скажу вам по секрету, що це дерево незвичайне. Це дерево символізує наш клас, а кожен з вас – це маленька неповторна квіточка чарівного дерева. На парті, у кожного з вас лежить квіточка з вашим фото. Кожен з вас прикріпить її на дерево.

  • Ось перед вами – зображення. Розмістіть свої стікери відповідно до того, який шлях ви обрали сьогодні.

(На аркуші для фліп-чарту – таблиця з зображенням способу руху: автобусом/пішки/на авто/велосипедом)

.Гра «Будьмо знайомі».

Зараз ми з вами зіграємо в гру . для цього поверніться один до одного обличчям. І повторюйте за мною.

У мене є носик-у тебе є носик.

У мене є вушка-у тебе є вушка.

У мене є губки-у тебе є губки.

У мене є щічки- і в тебе є щічки.

Обіймімося-подружімося.

- Чудово. Ось тепер ми по- справжньому познайомилися

(Стук у двері)

 

 Шапокляк: Чому це ви тут усі зібралися? Та й ще такі гарні! І чому так багато квітів? (Звертається до вчительки). Гей, громадяночко! Може ви знаєте, що тут за свято? І хто ви така?

 Вчителька: По-перше, добрий день, шановна! По-друге, я вчителька і звати мене ….. А ви, якщо я не помиляюсь, пані Шапокляк?

 Шапокляк: Так, це я.

 Вчителька: Сьогодні у нас велике свято. Адже 1 вересня всі діти України прийшли до школи.

 Шапокляк: Всі-всі?

 Вчителька: Всі-всі.

 Шапокляк: А як же я?

 Вчителька: Вибачте, а скільки ж вам років?

 Шапокляк: Неважливо. І взагалі питати про вік у жінки нетактовно. Але знаєте я ніколи зовсім нічому не вчилася. Ані буковки не знаю, ані циферки.Анно Олегівно , дорогенька, дозвольте мені вчитися у вас з дітками.

 Вчителька: Я навіть не знаю, пані. Хіба що, як виняток.

 Шапокляк: Ура! Я йду до школи! Малечо, віддай портфель. (Забирає портфель у дитини). Я готова вчитися.

 Вчителька: О ні, шановна Шапокляк! Поставте портфель на місце. Я бачу, що вам і в перший клас йти ще рано.

 Шапокляк: Оце так. То пізно, то рано. Але, Анно Олегівно, я дуже хочу вчитися. (Плаче).

 Вчителька: Не плачте. Давайте ми з вами окремо позаймаємося, індивідуально.

 Шапокляк: Окремо? Не згодна. А хто мені буде підказувати? Хто писатиме шпаргалки? За чиї спини я ховатимусь, коли не вивчу урок? Ні, якщо вчитися, то в колективі.

 Вчителька: Я думаю, що діти захочуть вам допомогти у навчанні без підказок і шпаргалок. Так, діти?

 Діти: Так!

 Шапокляк: Спасибі, малята. З чого ж почнемо? З математики? З фізкультури?

 Вчителька: З етики!

 Шапокляк: З чого?

 Вчителька:  З вивчення правил поведінки. Слухайте і запам’ятовуйте:

                                          Заходить вчитель – треба встать.

                                          Коли дозволить, тихо сядь.

                                          Спитати хочеш – не шуми,

                                          А тільки руку підніми.

                                          У школі парту бережи,

                                          І на парті не лежи.

                                          Щоб урок пройшов немарно,

                                          Треба сісти рівно, гарно.

                                          Не базікай на уроках,

                                          Як папуга чи сорока.

 Шапокляк: О, ці правила мені до вподоби. Я їх буду завжди виконувати.

 Вчителька: Діти, ви вже знаєте, що звертаючись один до одного, виховані люди говорять чарівні слова: спасибі, дякую тощо. Зараз пані Шапокляк буде звертатися до вас з різними проханнями, але ви виконуйте їх лише тоді, коли почуєте чарівне слово «будь ласка».

 Шапокляк: Встаньте, будь ласка.

                      Поплескайте в долоні.

                      Поплескайте в долоні, будь ласка.

                      Посміхніться один одному, будь ласка.

                      Підніміть ліву ногу.

                      Пострибайте на лівій нозі, будь ласка.

                      Порухайте вухами. Тощо.

 Вчителька: Молодці. Пані Шапокляк, я думаю, що ви готові вчитися з нашими дітками.

 Шапокляк: Ні, не готова. Мені не вистачає найголовнішого.

 Вчителька: Чого найголовнішого?

 Шапокляк: Здогадайтеся самі:

                      Новий дім несу на спині.

                      Що за дім, хто скаже нині?

                      А живуть у домі тому

                      Книги, ручки та альбоми. 

 Діти: Портфель (ранець, рюкзак).

 Вчителька: А про те, що покласти в рюкзак подумали, добродійко?

 Шапокляк: Що покласти? Цукерку, парасольку, криску Лариску…

 Вчителька: Так…. А щоб краще знати, що носять у портфелі,пограємо у гру «Збери портфель»).

  •  Я на­зиваю який-небудь предмет, наприклад: ручка, зошит, цеглина то­що. Якщо, на вашу думку, цей предмет повинен лежати в порт­фелі, то ви хлопаєте в долоні, якщо ні  — не треба. (Книжка, ручка, цегла, ложка, пенал, зошит, лопата, трактор, олівець, машина, гумка, буквар, м′яч, альбом для малювання, лінійка,

 

Шапокляк: Ось мені передала чарівний кошик Червона Шапочка. А що у ньому? Відгадайте, з якої казки ці предмети?

Пір´я – «Кривенька качечка».

Шприц – «Лікар Айболить».

Яйце – «Казка про курочку рябу».

Рукавичка – «Рукавичка».

Горошина – «Принцеса на горошині».

Колосок – «Двоє мишат»

Туфелька – «Попелюшка»

 

Вчитель: Молодці, діти! Ви добре впорались з вашим першим шкільним завданням.

 

 Шапокляк: Дякую всім за допомогу, але мені час повертатися у казку. Обіцяю, що буду добре вчитися у своїй казковій школі. Бувайте! Бажаю успіхів!

 Вчителька і діти: До побачення, пані Шапокляк! Щасти вам!

Ми з вами торохи розважилися, а зараз попрацюємо.

Інтерв’ю.

Вчитель.

Сідайте на свої місця.

Телебачення зустрічати пора.

Вас приїхали знімати,

Щоб по телевізору показати.

Мікрофон до вас прийде,

Інтерв’ю у вас візьме

Уважно слухай запитання

І давай свої міркування.

І так. Увага. Ми ведемо свій репортаж, з  Мирноградської школи № 10. Зараз ми поспілкуємося з першокласниками, які сьогодні вперше завітали до школи. Я – Анна Олегівна.

1.     – А як вас звати? Дуже гарні імена.

2.     Розкажіть про себе. Які вередливі чи слухняні.

3.     Хочу поцікавитися скільки вам років?

4.     То ви вже повинні знати, що зараз ранок, день чи вечір.

5.     Коли можна кататися на санчатах взимку чи влітку?

5а. Скільки колес  у машини?

5б. Скільки вогників у світлофора?

5. Скільки оченят у ляльки?

6.     Що роблять ложкою?

7.     Що роблять олівцем?

8.     А скільки б ви намалювали сонечок на небі?

9.     А яких звірів ви знаєте? Всі люблять природу. А яких птахів бачили і запам’ятали?

10.           Так. Добре. А чим запам’яталось вам минуле літо? Де ви побували? Що цікавого бачили?

11.           То мабуть всі діточки люблять День народження. Який подарунок ви отримали на останній День народження?

12.           Ким ти хочеш стати коли виростеш? (лікарем, космонавтом, вчителем)

Вчитель: А щоб стати гарним кухарем, інженером чи банкіром, що потрібно робити? (гарно вчитися)

У кожного із вас є своя мрія. Складіть долоньки разом, піднесіть їх до ротика і пошепки вимовте свою мрію. Я мрію про… Заховайте свою мрію в кулачок, притуліть до серця і відпустіть, дмухнувши на неї. Нехай всі ваші мрії летять і обов’язково збуваються.

Гра «Я - не я»

А тепер продовжимо грати –

Треба вам відповідати: «Я – не я!»

    Рано вранці хто піднявся?

    А хто сонечку посміхався?

    Не хотів хто одягатись?

    А зарядку хто робив?

    Свої ручки хто не мив?

    Добре з ранку готувався. Хто?

    А ще й досі не вмивався. Хто?

    Хто здоровим хоче стати?

    А знання хто хоче мати?

Бачу всім вам хочеться знання пізнати.

  1. «Капсула» часу
  • Чи знаєте ви, що таке «капсула часу»?
  • Як ви думаєте, для чого її виготовляли?
  • Капсулу часу ми міцно запакуємо та надійно заховаємо, допоки не прийде час її відкрити. Дякую вам за спільну роботу.

Урок у нас закінчується, але свято продовжується. Ви знаєте дуже багато свят і знаєте, як  їх святкують.  Гадаю, що не помилюся, якщо скажу, що найулюбленішим святом для кожного з вас є ваш день народження. Дійсно?  У нас сьогодні теж свято – День народження. А як ви гадаєте, на чий день народження ми сьогодні зібралися?

Діти. На День народження нашого класу. Сьогодні народилася нова  шкільна родина 1-В класу.

        Ось і народилася наша нова шкільна сім'я. Вітаю вас, діти, з цим радісним днем. Бажаю вам успіхів у навчанні. Щоб ви завжди були добрими, слухняними дітьми і ніколи не засмучували своїх батьків.

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Фенчак Анна
Додано
12 жовтня
Переглядів
17
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку