Перший урок для першокласників

Про матеріал
Перший день, перший урок дуже важливий для першокласника. На першому уроці діти мандрують з казковим героєм Незнайком, де вони поступово знайомляться зі шкільним приладдям та правилами за допомогою загадок. А також у ході гри діти дізнаються про Україну та відкривають у собі бажання вчитися, дружелюбність та любов до рідної України.
Перегляд файлу

 

Тема: «Перший урок»

 

Автор: Нельга Олена Сергіївна  


Перший день, перший урок дуже важливий для першокласника. На першому уроці діти мандрують з казковим героєм Незнайком, де вони поступово знайомляться зі шкільним приладдям та правилами за допомогою загадок. А також у ході гри діти дізнаються про Україну та відкривають у собі бажання вчитися, дружелюбність та любов до рідної України.

 

Хід уроку

 

Вчитель: Привіт, малята!Скажіть, будь ласка, який у вас настрій?

Діти: (Відповіді дітей).

Вчитель: А щоб він завжди був таким веселим, ми зараз потанцюємо фізкульт хвилинку! Всі згодні?

Діти: Так!

Усі танцюють [1]

Вчитель: Які ви усі молодці!Дивіться, хто до нас завітав? На дошці зображений Незнайко та у нього є лист.) Це казковий герой Незнайко, який живе у казковому Квітковому місті, де мешкають малюки – коротульки.  Він тримає листа,  давайте подивимось що там він написав.

 «Любі діти. Мене звати Незнайко! Я завжди подорожую та вивчаю нове. Але потрапив на дитячу планету та не можу відгадати загадки та виконати завдання щоб подорожувати далі. Допоможіть мені будь ласка!»

Діти: Так! (Усі хором).

Вчитель:

  1. Є чарівник у школі в нас,
    Ану впізнайте, хто він!
    Озветься — тиша йде у клас,
    Озветься ще раз — гомін.
    Щоб не спізнитись на урок,
    Нам голос подає …. (дзвінок)

 

  1. Ось до класу всіх скликає
    Голосистий цей дзвінок,
    І ми радо поспішаєм
    Не в садок, а на … (урок)

 

  1. Новий будинок в руці я несу ,
    Двері будинку стоять на замку,
    А живуть у будинку тому
    Книжки, ручки і альбоми.
    (Портфель)

 

  1. В ньому я пишу весь час

І не тільки я  – весь клас!

Пишем гарно, як один!

Бо «обличчя учня» він. (Зошит) [2]

Які ви всі молодці. Все правильно відгадали. Але тут ще є завдання для вас. Зараз я називатиму предмети різні, а ви плескаєте у долоньки тільки тоді, коли чуєте шкільні предмети. Готові?

Діти: Так!

Вчитель: Парта, вікно, телефон, ручка, олівець, диван, лінійка, книжка, телевізор, портфель, зошит.

Молодці, ви все правильно робили. Це означає, що ви уважно слухали. Ще вчора ви були дошкільнятами, а сьогодні вже школярі. Цей звоник ( грає тихенько [3] символізує, що ви стали  справжніми учнями школи. Віднині ви члени – великої дружньої шкільної родини. Вітаю Вас. Перед вами відчиняє двері Країна знань. А зараз всі разом заспіваємо пісеньку.

Діти : усі співають [4]

Вчитель: Діти, ми ж з вами не познайомились! Я ваша перша вчителька, звати мене Олена Сергіївна, а як вас звати? Давайте на 1,2,3 ви скажете  свої імена.

1,2,3 ( Діти називають свої імена гуртом).

Нічого не розібрати

Вчитель: Скажіть будь ласка, а чи всі почули  імена, всі запам’ятали?

Діти: Ні.

Вчитель: А як ви гадаєте, що треба зробити щоб усі почули ваші імена?

Діти: (варіанти дітей). Говорити по одному .

Вчитель: Правильно, ми нічого не зрозуміли, тому що казали гуртом. Відповідати краще по одному, тоді тебе почують і зрозуміють. Давайте ще раз спробуємо. А допоможе нам цей веселий м’ячик. Кожен по черзі передає його один одному та називає своє ім’я.

Діти: (Імена дітей).

Вчитель: Ось ми з Вами і познайомилися. А ще дізналися перше шкільне правило: «Має говорити хтось один, інші слухають». Це так приємно коли тебе уважно слухають. А як ви гадаєте, що треба зробити коли хочете щось сказати, або відповісти на питання?

Діти: (відповіді дітей). Підняти руку.

Вчитель: Які ви молодці!!!Правильно, коли ви хочете щось сказати, потрібно підняти руку. Це друге шкільне правило, яке ми сьогодні вивчили! Давайте спробуємо як справжні учні, а не як дошкільнята відповісти на наступне питання.

Скажіть будь ласка, а хто знає в якій країні ми живемо?

Діти: Україна (діти піднімають руку, щоб відповісти).

Вчитель: Вірно, ми живемо в Україні, а ми з вами Українці! Зараз ми переглянемо відео та більше дізнаємося про нашу державу. [5] (до 7 хвилини). Діти, хто запам’ятав якого кольору державний прапор Укріїни.

Діти: Жовто – блакитний!

Вчитель: Вірно. Наша Батьківщина квітуча, мальовнича і дуже гарна. Давайте з вами прикрасимо нашу Україну квіточками, які лежать у вас на парті. Блакитні зверху, а жовті знизу. (На дошці закріплена карта України (контур) і діти наклеюють квіточки на неї.)

 

depositphotos_37062969-stock-photo-blue-flower-isolated.jpg1.jpg

Діти беруть квіточку та клеять на карту ,яку вчитель повісила на дошку. (Квіточки блакитного та жовтого кольору). Подивіться, діти, що вам нагадують ці кольори?

Діти: Державний прапор України.

Вчитель: Вірно! Державний Прапор України – стяг із двох рівновеликих горизонтальних смуг синього і жовтого кольорів. Упродовж історичного становлення Української держави  синьо-жовтий прапор був символом боротьби за національні та соціальні права українського народу і за часів незалежності став Державним Прапором України. У ньому втілені віковічні прагнення до миру, праці, краси і багатства рідної землі.

У Вас на парті лежать розмальовки. Давайте спробуємо розмалювати нашу Україну, та її державні символи. Грає музика [6] та діти малюють.

Ураїна.jpg

 Сьогодні у нас свято – День народження нашої шкільної родини. Ви стали справжніми школярами. Вітаю вас, діти, з цим радісним днем. Бажаю міцного здоров’я, щоб ви завжди були добрими, ввічливими та життєрадісними дітьми. Вручення посвідчень.

 

 

gramota1.jpg

 

Список використаної літератури

  1. https://www.youtube.com/watch?v=kNWwid8OAVM
  2. https://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-olivets-zoshit-ruchku
  3. https://www.youtube.com/watch?v=la-v56zRt5c)
  4. https://www.youtube.com/watch?v=eWMWjH-YH5E
  5. https://www.youtube.com/watch?v=AcAvLyWW2yc&t=57s
  6. https://www.youtube.com/watch?v=DbHFRnyET-g
docx
Додано
9 липня 2023
Переглядів
182
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку