Перший урок у 1 класі

Про матеріал
Мета: прищеплювати любов до рідної мови, краси українського слова, виховувати поняття значимості книги в житті людини.
Перегляд файлу

C:\Users\Галина Миколаївна\Desktop\c26480200c491230d6215d43855240d5.jpg

Урок на тему:

«Учітесь, читайте,

І чужому научайтесь,

Й свого не цурайтесь»

Т. Г. Шевченко

 

 

C:\Users\Галина Миколаївна\Desktop\c26480200c491230d6215d43855240d5.jpg

Мета: прививати любов до рідної мови, краси українського слова, виховувати поняття значимості книги в житті людини.

Хід уроку

  1. Вступ.

Скільки в світі є цікавих книжок – мабуть і не полічити. Адже книгу в нас шанують усі, бо вона з давніх-давен є й лишається вірним другом людині. Книга дасть слушну пораду в скрутну годину, розкаже тобі, що, де й коли було, є та буде, відповість на кожне твоє запитання, звеселить і змусить замислитись. Одне слово, книга – твій друг і порадник. А особлива книга, серед інших – Буквар. Це ключ до всіх інших книг. Його світло весь час освітлюватиме тобі, першокласнику, шлях до знань і все життя ти згадуватимеш свою першу книгу.

  1. Побажання першокласникам.

Допитливим, цікавим будь,

Та тільки не байдужим.

В країну знань велику путь 

Долай уперто, друже !

 

Усе, що пізнано колись,

Завчи, збагни глибоко.

Країна знань, як неба вись,

Красою вабить око.

  1. Подорож у казку.

Колись давно жив на світі один добрий чарівник. Він дуже любив подорожувати. Він ходив степами, лісами, перепливав річки, піднімався на високі гори. І весь час з ним була його чарівна скринька. І носив він її не просто так, а збирав до неї слова. Так, це була скринька гарних, красивих слів, які чарівник почув, коли мандрував. Там були і слова лісу, і поля, і річки. Під кінець подорожі чарівник все довше зупинявся перепочити, бо скринька зі словами була повною і стала важкою. Потім всі ці слова він складав, перебирав і писав у чудову дитячу книжку. Так було і цього разу. Пройшовши багато доріг, назбиравши повну скриньку слів-скарбів, наш добрий чарівник повернувся додому. Він сів на пеньок перепочити і поставив скриньку поряд. Аж тут де не візьмись з’явилася злюща-презлюща Баба Яга. Вона швиденько схопила чарівну скриньку і піднялася з нею вгору. А тут налетів вітер-пустун і розкрив скриньку. Граючись, розсипав по землі, зібрані чарівником, слова. А Баба Яга розлютилася, що їй не дістались скарби, всі слова перетворила на кольорові папірці.

І бідний чарівник ходить тепер по світу і збирає ці кольорові папірці, перетворюючи на слова.

Завдання: давайте допоможемо чарівникові і вкинемо до скриньки хоч по декілька гарних слів. По дорозі до школи я знайшла кольорі папірці. Я роздам кожному із вас, ви подумаєте і кидаючи їх у скриньку називатимете слова. Я розпочну: сонечко, мама, земля, вітер.

  1. Підсумок уроку.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лещинская Анна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 липня 2022
Переглядів
1145
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку