Перший урок у 1 класі

Про матеріал
Розробка першого уроку у 1 класі. На уроці діти будуть виконувати цікаві завдання песика Патрона, завдяки яким познайомляться один з одним, з правилами поведінки у школі, створять віночок - оберіг класу, зберуть портфелики та вирушать у країну Знань.
Перегляд файлу

1 урок

ТЕМА: «Віночок нашого класу»

 

Мета: Формувати у дітей уявлення про шкільне життя, відчуття себе повноправним членом великої шкільної родини; ознайомити дітей з правилами поведінки у школі, під час повітряної тривоги; викликати позитивні емоції від зустрічі зі школою, з однокласниками; розвивати пізнавальні інтереси, бажання вчитися; виховувати патріотичні почуття, повагу до школи та її працівників.

Обладнання. Зображення песика Патрона, хмаринки із правилами та казковими героями; ілюстративний матеріал на шкільну тематику; роздатковий матеріал для кожного учня; набори пазлів «Карта України», квіточки із світлинами дітей; розтяжка «1 вересня»; м’ячик для гри; портфель з набором різних предметів; плакат з написом вірша; музичний супровід, карта України; презентація на інтерактивній дошці.

Хід уроку

І. Вступна частина.

Вчитель:

  •   Рада вітати вас, діти. Сідайте, будь ласка, місце там, де вам подобається. Якщо ви не встигли сісти там, де хотілось – не засмучуйтесь, ми не будемо увесь час сидіти саме так і у вас обов’язково ще буде можливість посидіти за кожним столом у цьому класі, гарантую!

Доброго дня, мої милі діти.

Ви сьогодні вже учні у нас.

Будемо вчитись, дружити, радіти

Й називатися 1-Д клас.

ІІ. Основна частина.

  1.                    Знайомство.
  •                         Для того, щоб наш клас став дружнім, спочатку нам потрібно познайомитися. Мене звуть…. Я буду вашого вчителькою та помічником протягом 4 років. Я дуже хочу знати усі ваші імена. Разом голосно назвіть свої імена, щоб я запам’ятала усіх одразу. (Діти вигукують свої імена).

- Як вас багато! А ви почули, як кого звати? Я також ні. Познайомитися ми так і не змогли. Ви, мабуть зрозуміли, що усім разом говорити не можна. Будемо говорити по черзі. Для цього потрібно підняти руку. Отже, для того, щоб ми могли чути один одного у нашому класі, потрібно піднімати руку.

- Ой, як нечемно вийшло, спершу треба представити нашого гостя – це пес Патрон, вірний захисник та помічник із чарівної Країни Знань. Давайте з ним привітаємося.

- А для того, щоб познайомитися з вами, песик Патрон пропонує свою улюблену гру «Клубочок дружби»

(Вчитель починає намотувати клубочок, кажучи своє ім’я, передає клубочок дітям, кожен каже своє ім’я і намотує нитку)

2. Емоційне налаштування.

  •   Діти, а ви сьогодні з гарним настроєм збиралися до школи? Поплескайте в долоньки ті, у кого гарний настрій.
  •   Давайте я спробую вгадати, чому ви сьогодні так раді? Якщо я вгадаю, ви плескаєте в долоньки. Домовилися? (Після кожного визначення діти плескають у долоні.)

Ви раді,

• тому що у вас є гарний портфелик;

• тому що у вашому портфелику багато нових шкільних речей;

  • тому що надворі осінь;

• тому що ви сьогодні дуже красиві і в гарному святковому одязі;

• тому що ви сьогодні перший раз прийшли у школу;

  • тому що ви з’їли смачну цукерку;

• тому що ви сьогодні станете школярами;

• тому що ви зустрілися сьогодні зі своєю першою вчителькою.

- Молодці . Я рада, що у вас гарний у вас настрій.

3. Правила класу.

- Сьогодні святковий день. 1 вересня — день народження нашого 1-Д класу. У школі з'явився новий клас — нова шкільна родина. Я пропоную уважно послухати, прочитати і запам'ятати девіз нашого класу.

У нас немає «ти».

У нас немає «я».

Ми — єдиний клас.

Ми — одна сім'я!

  •                         Щоб у нашому класі завжди був мир і злагода, потрібно дотримуватись певних правил, однакових для всіх! Тітонька сова пропонує нам познайомитися з цими правилами.

Гра «Хмаринка друзів Сови»

(Кожна хмарка – з казковим героєм та правилом. Кожне првило обговорюється . Чому необхідно так робити, що буде, якщо… Дітей запитуємо, чи згодні вони з цим правилом, лише тоді чіпляємо на дошку.)

  1.        Приходити вчасно до ліцею.
  2.        Поводитись тихо на уроках.
  3.        Вміти слухати і чекати.
  4.        Сказати хочеш не кричи, а тільки руку підніми!
  5.        Бути веселим і позитивним.
  6.        Допомагати один одному.
  7.        Берегти власне і шкільне майно (меблі, стіни, двері…)
  8.        Тримати у порядку своє робоче місце.
  •   У песика Патрона є ще одне дуже важливе правило, адже він експерт у військовій справі і хоче вас навчити правилу поведінки під час повітряної тривоги. Тож він нам пропонує веселу фізкультхвилинку, щоб ми краще запам’ятали це правило, адже воно дуже важливе.
    1. Під час повітряної тривоги зберігати спокій, слідувати за вчителем в укриття.

Фізкультхвилинка з песиком Патроном

4. Робота в групах.

  •                         Наш ліцей, наш клас, кожен з вас — це частинка нашої держави України. А що ви знаєте про нашу країну?
  •                         Тож давайте зберемо карту нашої країни з пазлів, що у вас на партах. Працюйте разом, дружно (пазли з картою України, на якій зображені державні та народні символи)
  •                         Хто знає, які у нашої країни державні символи? (знайдіть їх на карті)
  •                         А хто може назвати народні символи? (знайдіть на карті)

5. Створення віночка класу.

- Кожен символ має своє значення і є оберегом для нас, українців. Кожен із вас – велика цінність для нашої країни. Тому ми зараз складемо з вами віночок нашого класу, який буде оберегом та символом народження нового дружнього колективу! (діти беруть квітку із своїм фото та виходять до дошки, прикріплюють свою квітку на віночок)

- Візьміть квіточку, яка лежить у вас на парті, і будьте готовими назвати своє ім’я голосно і чітко.

  •                         Вийдіть до дошки та прикріпіть свою квіточку на наш віночок. Спочатку вийдуть соняхи — символи сонця, житття.

Тепер ромашки — символи любові, відданості.

А тепер маки — символ безкінечності

Ну і сині волошки — символи доброти

( вчитель допомогає  прикріпити квіти )

  •                         Дивіться, який гарний віночок у нас вийшов! Це тепер символ дружби та оберіг нашого класу. Тепер ми одна шкільна родина. Ми — клас! Ми — друзі, однокласники!

6. Гра «Що беремо у портфель?»

- Я вас вітаю, ви стали однокласниками, сподіваюсь, ви станете ще й друзями, які будуть підтримувати та допомагати один одному. Тож тепер ми можемо вирушати у мандрівку країною Знань.

- Діти, песик Патрон приніс нам портфелика, але, що туди покласти не знає і просить вашої допомоги. Бо він теж хоче відправитися з нами у країну Знань. Допоможемо песику?

-  Що ми будемо брати з собою щодня до школи?

  •   Так, звісно, це портфелики. А що у них треба покласти? Що нам може згодитись у країні Знань? Адже це країна, де діти здобувають знання.

 (Вчитель бере портфелик і пропонує різні предмети: пенал, книги, зошити, іграшки, пляшку з водою і т.д., а діти обирають, що саме потрібно)

  •   Отже, ми склали портфелик для песика і тепер теж знаємо точно, що потрібно брати з собою у школу щодня.

ІІІ. Підсумок уроку.

  1.                    Рефлексія.
  •   Скоро закінчиться перший у вашому житті урок. Пригадайте, коли він розпочався? (Коли продзвенів дзвінок). Уроки завжди будуть починатися і закінчуватися із дзвінком. Він також буде вашим другом протягом навчання.

(вчитель демонструє дзвіночок)

  •   Дорогі діти! Першокласники вперше переступили поріг Країни знань. А ви знаєте, що всі мешканці цієї країни носять звання «учень»? Тепер ви всі учні. У цьому класі ви будете кожний день отримувати цінні знання. Тож побажаю вам бути добрими, чесними і працьовитими, щоб легко та весело проходило ваше шкільне життя.

Гра «Злови м’ячик» (вчитель кидає маленький м’який м’ячик , хто ловить, той відповідає на запитання)

-Що запам’яталося вам з уроку?

-Що сподобалося найбільше?

 (Звучить музика – пісні про 1 вересня).

  1. Нагородження учнів сертифікатами першокласника та святкова фотосесія.
  •          Вітаю вас із отриманням почесного звання Першокласник (вчитель називає ім’я, вручає сертифікат, діти плескають у долоні).
  •   Успіхів і терпіння усім нам! Хай легко і натхненно дається вам навчання! Я сподіваюсь, що наступні 4 роки стануть і для вас, і для мене надзвичайно цікавою пригодою, про яку ви завжди будете згадувати. А щоб запам’ятати сьогоднішній день – запрошую вас і ваших рідних до нашої фотозони. Зробімо спільне ПЕРШОкласне фото, а далі – кожен з вас зможе сфотографуватись за бажанням у рамці «1 клас вітає вас!». Успіхів усім і до зустрічі!

 

doc
Додано
24 листопада
Переглядів
57
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку