Перший урок у 2 класі за Програмою НУШ. Тема. « Айболить 2020 ! COVID -19. Поради Лікаря Айболитя .»

Про матеріал
Перший урок у 2 класі за Програмою НУШ. Тема. « Айболить 2020 ! COVID -19. Поради Лікаря Айболитя .» Мета. Надати дітям інформацію, пов’язану з коронавірусом. Допомогти їм розібратися в інформації, з якою вони стикаються. Надання чітких та дієвих рекомендацій щодо впровадження заходів для запобігання, раннього виявлення та контролю COVID-19. Пояснити учням нові правила поведінки під час навчання в умовах карантину;
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Айболить 2020 ! НУШ « Я досліджую світі ». 2 – А клас. « COVID-19. Поради Лікаря Айболитя ». Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , старший вчитель, м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Вже минуло літо променисте, Й дзвоник знов до школи кличе нас. В класі все святково і врочисто. Тож в щасливу путь і в добрий час!.

Номер слайду 4

Любі діти! Сьогодні у нас незвичайний урок. Сьогодні ми зробимо ще один крок В країну Знань, в країну чудову, Що нас так чекає й збагачує мову. Щоб нам швидше до неї потрапити, Потрібно екзамен кмітливості скласти. ppt_x

Номер слайду 5

(Очікування дізнатися нове пізнати головне виконати завдання показати свої досягнення порадіти за товариша Зробити подарунки

Номер слайду 6

Хоч плавати нелегко. Через моря наук. Знання потрібні нам,Як  рятувальний круг.

Номер слайду 7

Тож сядьте рівненько, стежте уважно, Щоб здогадатись вам було неважко.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Айболить 2020 ! COVID-19ppt_x

Номер слайду 10

Гра «Запитай» (Учні придумують і задають один одному запитання . )

Номер слайду 11

Вправа « Мікрофон » * Як розповсюджується коронавірус ? * Симптоми, характерні для захворювання на коронавірус. * Якою має бути дистанція , якщо ви бачите хвору людину ? * Як користуватися маскою ?

Номер слайду 12

Симптоми, характерні для захворювання на коронавірус:* висока температура * кашель * утруднене дихання * біль у м'язах * відчуття втоми.

Номер слайду 13

Що допоможе вберегтися?

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Коли хвора людина кашляє чи чхає, то вірус може потрапити в очі, ніс або рот здорової людини. COVID-19 передається повітряно-крапельним шляхом

Номер слайду 16

Якщо користуєтесь маскою, регулярно її змінюйте і відразу викидайте. Намагайтесь не торкатися зовнішньої частини маски, коли будете її знімати. Якщо ж торкнулись — помийте руки. Якщо довго носити маску, ризики захворіти підвищуються

Номер слайду 17

Відстань — найкращий захист.2 метри

Номер слайду 18

Уроки на свіжому повіттрі.

Номер слайду 19

Отож не торкайтесь обличчя. Якщо ж є така необхідність — помийте руки.  Мийте руки з милом. Охопіть поверхню руки майже до ліктя. Торкатись обличчя — це звичка, якої зараз потрібно терміново позбутися.

Номер слайду 20

Завжди мийте руки з милом перед тим, як поїсти та після того, як відвідували громадські місця. Мийте руки секунд 20.

Номер слайду 21

Як потрібно мити руки.

Номер слайду 22

Майте окремий посуд для кожного члена родини. І окремі рушники. Це важливо !

Номер слайду 23

Якщо з'явились симптоми гострої респіраторної інфекції необхідно:

Номер слайду 24

ppt_x

Номер слайду 25

Номер слайду 26

- Зробимо останній крок –Підсумуємо урок.

Номер слайду 27

ГРА “Продовжте речення ” Я навчився… -Мені запам'яталось… -Мені сподобалось… ( відповіді записати на стікерах та наклеїти на дошку вражень ).ppt_x

Номер слайду 28

МОЛОДЦІ !Будьте здорові.

Номер слайду 29

Мета. Надати дітям інформацію, пов’язану з коронавірусом. Допомогти їм розібратися в інформації, з якою вони стикаються. Надання чітких та дієвих рекомендацій щодо впровадження заходів для запобігання, раннього виявлення та контролю COVID-19. Пояснити учням нові правила поведінки під час навчання в умовах карантину;Перший урок у 2 класі за Програмою НУШ. Тема. « Айболить 2020 ! COVID -19. Поради Лікаря Айболитя .»

pptx
Додано
30 серпня 2020
Переглядів
2298
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку