Перший урок в 11 класі на тему " З Україною в серці".

Про матеріал
Матеріал містить сучасні методи розкриття любові до України. Україна має бути у кожному серці, а особливо у складних моментах. У серці має жити завжди любов, віра, надія. Свою Батьківщину маємо любити так, як рідну матір.
Перегляд файлу

Тема уроку: З Україною в серці!

Мета уроку:

виховна: формування в учнівської молоді розуміння єдності та цілісності України, виховання любові до рідного краю, почуття причетності до всіх подій, що відбуваються в Україні; пробудження національної самосвідомості;

пізнавальна: розширення поняття про єдність, незалежність і суверенність нашої держави;

навчальна: розвиток у вихованців бажання брати посильну участь у розбудові та зміцненні єдності нашої держави; почуття гордості за свій народ, країну, готовності здобувати якісну освіту і розумними справами збагачувати рідну землю.

Обладнання: Конституція України, географічна карта, мультимедійні матеріали, гра «Неймовірна круговерть» («Українські символи»).

 

Хід уроку

І. Організація класу

II. Актуалізація опорних знань, умінь і навичок.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності школярів, повідомлення теми і мети уроку

 

1.    Слово вчителя

Ми стали свідками творення новітньої української історії, новітнього українського суспільства, виникнення нової держави на карті світу. Довгий і тернистий шлях подолала Україна, чекаючи на цей день. 24 серпня 2021 року неньці виповнилось 30 років! Наша країна молода, але написала багатовіковий літопис, переданий від діда-прадіда. Українська жага до волі та незалежності пройшла скрізь віки і створила той фундамент, на якому ми міцно стоїмо. А здобувши таку омріяну свободу й державність, уже покоління наших сучасників було змушене відстоювати свободу та європейський вибір на революціях, а згодом – зі зброєю в руках захищати суверенітет і територіальну цілісність Української держави.

За 30 років незалежності Україна подолала надзвичайно багато викликів. Але ми вистояли, стоїмо й неодмінно переможемо!

 

ІV. Робота над темою урока

1. Учень.

Усупереч усьому український народ здобув вистраждану, омріяну свободу. Закріплена вона Актом про незалежність України 24 серпня 1991 року, а згодом — 1 грудня 1991 року було проведено всенародний референдум, на якому українці сказали своє «так» незалежності. Ця подія мала велике значення, адже вона виявила споконвічне прагнення нашого народу бути господарем на своїй землі. Парламент України — Верховна Рада урочисто проголосила Акт незалежності України. Цей історичний документ виявляє право українського народу на самовизначення, передбачене статутом ООН та іншими міжнародноправовими документами.

 

2. Учениця.

Акт проголошення незалежності України

 «Виходячи із смертельної небезпеки, яка нависла над Україною в зв’язку з державним переворотом в СРСР 19 серпня 1991 року,— продовжуючи тисячолітню традицію державотворення на Україні,— виходячи з права на самовизначення, передбаченого Статутом ООН та іншими міжнародно-правовими документами,— здійснюючи Декларацію про державний суверенітет України, Верховна Рада Радянської Соціалістичної Республіки урочисто проголошує державний суверенітет України як верховенство, самостійність, повноту і неподільність влади Республіки в межах її території та незалежність і рівноправність у зовнішніх зносинах; незалежність України та створення самостійної української держави — УКРАЇНИ. Територія України є неподільною і недоторканною. Віднині на території України мають чинність Конституція і закони України. Цей акт набирає чинності з моменту його схвалення».

 

3. Перегляд відеоматеріалу: https://www.youtube.com/watch?v=Pu8tL3ptXRM&t=219s

 

4. Українознавча гра  «Неймовірна круговерть» («Українські символи»):

 

Опис гри Для проведення гри потрібні:  ігрове коло з 16-ма секторами;  спінер, одне «крило» якого позначене невеликою наліпкою, що виконує роль стрілки вибору; комплект карток із запитаннями, що викладаються на ігрове коло; гарний настрій  Позначки ігрового кола:  центральна частина, в якій запускається спінер для вибору запитань;  8 жовтих секторів – звичайні запитання;  4 зелені сектори – запитання з QR-кодом, у якому зашифроване відео або зображення;  2 червоні сектори, що позначають «перехід ходу»;  2 сині сектори, що позначають бонусні бали.

 

5. Гра «Дивовижна Україна» (факт/міф).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Підсумок уроку. Рефлексія

 

1. Продовжіть речення:  «Для мене Україна – це … »

(Учні пишуть закінчення речення на сердечках, які розміщують навколо карти України).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Скласти сенкан «Україна»:

 

Україна

Непереможна, незалежна

Розквітає, надихає, чарує!

Я люблю свою країну,

Батьківщина!

 

 

 

Використана література:

 

https://werwill-derkann.webnode.com.ua/news/metodika-provedennya-vikhovnoi-godini/

https://www.kremenetslyceum.com.ua/wp-content/uploads/Vihovna-robota-v-shkoli-formi-zahodiv.pdf

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1427-12#Text

https://journal.osnova.com.ua/download/31-79-51397.pdf

https://www.youtube.com/watch?v=Pu8tL3ptXRM&t=219s

https://uaua.top/3853/

http://lbkonenko.blogspot.com/2020/10/blog-post_22.html

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 січня
Переглядів
79
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку