У колі, дотримуючись дистанції, привітатися.
Доброго ранку, доброго дня!
Доброго вчора, сьогодні, щодня.
Хай плещуть долоньки, хай тупають ніжки,
Працюють голівки і сяють усмішки
Доброго ранку, доброго дня!
Бажаєте ви, бажаю Вам я!
Міркуйте, думайте, відповідайте,
Знання нові ви здобувайте.
Повідомлення теми уроку
Сядьте на свої місця та погляньте на екран.
Основна частина.
(Стіна слів: Коронавірус)
І допоможе нам в цьому сам Коронавірус. Адже він передав мені для вас відео звернення, щоб ми дізналися хто він такий та як з ним вживатися.
(Відео «Про корона вірус дітям зрозумілими словами»)
Складання історії за запитаннями.
● Хто це такий? Чий він родич?
Це COVID-19 або коронавірус. Він родич грипу та застуди.
● Чи він багато подорожує? Якщо так, то як?
Так, він дійсно багато подорожує – це він полюбляє найбільше. Він перестрибує з рук на руки або подорожує повітрям.
● Що він разом з собою приносить?
Підвищену температуру тіла, кашель, втому та ін.
● Чи залишається він у гостях надовго?
Ні, не залишається. І більшість людей, які занедужали, одужують.
● Як захиститися від такого гостя?
3. Правила безпеки під час пандемії.
o Мити руки
Але не просто мити, а мити правильно, з милом, протягом 20 с. Подивіться як правильно мити руки.
А щоб руки мити було веселіше це можна робити наспівуючи свою улюблену пісеньку або пісню Baby Shark, яку ви вчили на уроках англійської мови. Давайте спробуємо разом.
o Повноцінно харчуватися та добре спати
o Прикривати рот і ніс при кашлі або чханні
o Тримати дистанцію (1,5 – 2 м)
Але в мене, наприклад, тепер виникло питання: а як же ж вітатися нам тепер один з одним? Можливо хтось має варіанти? (Декілька варіантів)
Я теж підготувала декілька варіантів. Давайте спробуємо привітатися, тримаючи соціальну дистанцію. Знайдіть собі пару, тримаючи дистанцію та станьте обличчям один до одного.
(В парах робимо привітання. Привітання на екрані)
o Уникати скупчення людей
o Не торкатися очей, носа та рота наскільки це можливо
о В тролейбусах і магазинах носити маски.
А чи знаєте ви як правильно носити маску? Погляньте на зображення та скажіть, який хлопчик правильно носить маску.
А чи вмієте ви правильно одягати та знімати маску. Можливо хтось знає?
Подивіться, як правильно одягати та знімати маску.
Фізкультхвилинка.
4.Правила поведінки в школі.
- Молодці! Я думаю, ці правила ми засвоїли, але тепер ви прийшли до школи і в нас теж зʼявляться нові правила. Давайте переглянемо відео, щоб дізнатися як поводитися в школі.
(Перегляд відео)
Тепер ви дізналися, які в нас зʼявляться нові вимоги. І зараз ми створимо «Маніфест здоровʼя нашого класу». А що ж таке маніфест? Це документ, в якому ми запишемо наші правила.
Підсумок
Наш урок закінчується і ми з вами практично застосуємо одне з наших правил. Як захистити себе в закритому громадському місці? (Носити маску)
Давайте правильно одягнемо захисні одноразові маски і підемо на перерву, дотримуючись соціальної дистанції.