Перший урок з елементами Covid-безпеки

Про матеріал
Розробка першого уроку з елементами пояснення та виконання карантинних вимог відповідно до Положення про освіту в умовах карантину. Для проведення уроків у початкових класах
Перегляд файлу
  1. Привітання.

У колі, дотримуючись дистанції, привітатися.

Доброго ранку, доброго дня!

Доброго вчора, сьогодні, щодня.

Хай плещуть долоньки, хай тупають ніжки,

Працюють голівки і сяють усмішки

Доброго ранку, доброго дня!

Бажаєте ви, бажаю Вам я!

  • Я хочу, щоб сьогоднішній урок пройшов під девізом:

Міркуйте, думайте, відповідайте,

Знання нові ви здобувайте.

  • Сьогодні ми починаємо незвичайний навчальний рік. Незвичайний він тим, що ми дуже довго не бачилися. Я за вами дуже скучила. В нас був такий тривалий карантин, протягом якого ми спілкувалися тільки дистанційно. Вітаю вас в третьому класі і бажаю щоб ви були здоровими, адже нашій країні потрібні сильні, здорові люди.  А сьогодні перед нами життєві обставини поставили незвичайні вимоги. Сьогодні ми повинні з вами чітко зрозуміти що головніше в житті людини бути сильним і здоровим чи кволим і слабким.
  • Тому сьогодні ми з вами поговоримо про те, що заважає людям бути здоровими та як зберегти своє здоровʼя.

Повідомлення теми уроку

Сядьте на свої місця та погляньте на екран.

  • Що ви бачите на зображеннях?
  • Для чого потрібні ці предмети чи дії?

  • Всі ви багато разів чули це слово «корона вірус», а чи знаєте що воно означає?
  • Сьогодні ми розберемося в важких поняттям простими словами.

 

Основна частина.

  1. Інформація про Коронавірус.

(Стіна слів: Коронавірус)

І допоможе нам в цьому сам Коронавірус. Адже він передав мені для вас відео звернення, щоб ми дізналися хто він такий та як з ним вживатися.

(Відео «Про корона вірус дітям зрозумілими словами»)

  1. Складання історії про Коронавірус.
  • От ми з вами і дізналися хто такий цей вірус. А тепер давайте складемо про нього історію, щоб краще запамʼятати.

Складання історії за запитаннями.

● Хто це такий? Чий він родич?

Це COVID-19 або коронавірус. Він родич грипу та застуди.

● Чи він багато подорожує? Якщо так, то як?

Так, він дійсно багато подорожує – це він полюбляє найбільше. Він перестрибує з рук на руки або подорожує повітрям.

 ● Що він разом з собою приносить?

Підвищену температуру тіла, кашель, втому та ін.

● Чи залишається він у гостях надовго?

Ні, не залишається. І більшість людей, які занедужали, одужують.

 ● Як захиститися від такого гостя?

3. Правила безпеки під час пандемії.

 o Мити руки  

Але не просто мити, а мити правильно, з милом, протягом 20 с. Подивіться як правильно мити руки.

А щоб руки мити було веселіше це можна робити наспівуючи свою улюблену пісеньку або пісню Baby Shark, яку ви вчили на уроках англійської мови. Давайте спробуємо разом.

o Повноцінно харчуватися та добре спати

 o Прикривати рот і ніс при кашлі або чханні

 o Тримати дистанцію (1,5 – 2 м)

Але в мене, наприклад, тепер виникло питання: а як же ж вітатися нам тепер один з одним? Можливо хтось має варіанти? (Декілька варіантів)

Я теж підготувала декілька варіантів. Давайте спробуємо привітатися, тримаючи соціальну дистанцію. Знайдіть собі пару, тримаючи дистанцію та станьте обличчям один до одного.

(В парах робимо привітання. Привітання на екрані)

o Уникати скупчення людей

o Не торкатися очей, носа та рота наскільки це можливо

о В тролейбусах і магазинах носити маски.

А чи знаєте ви як правильно носити маску? Погляньте на зображення та скажіть, який хлопчик правильно носить  маску.

А чи вмієте ви правильно одягати та знімати маску. Можливо хтось знає?

Подивіться, як правильно одягати та знімати маску.

 

 

Як правильно носити медичну маску та рукавички - рекомендації МОЗ | Факти  ICTV

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фізкультхвилинка.

4.Правила поведінки в школі.

- Молодці! Я думаю, ці правила ми засвоїли, але тепер ви прийшли до школи і в нас теж зʼявляться нові правила. Давайте переглянемо відео, щоб дізнатися як поводитися в школі.

(Перегляд відео)

Тепер ви дізналися, які в нас зʼявляться нові вимоги. І зараз ми створимо «Маніфест здоровʼя нашого класу». А що ж таке маніфест? Це документ, в якому ми запишемо наші правила.

F:\УРОК ПО КОВІДУ\картиники ковід\изображение_viber_2020-08-31_11-23-57.jpg

Підсумок

  • Так про що ж ми з вами сьогодні говорили?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалося?
  • А що ви мамі розкажете?

 

Наш урок закінчується і ми з вами практично застосуємо одне з наших правил. Як захистити себе в закритому громадському місці? (Носити маску)

Давайте правильно одягнемо захисні одноразові маски і підемо на перерву, дотримуючись соціальної дистанції.

docx
Додано
22 вересня 2021
Переглядів
305
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку