Індивідуальна програма розвитку
1.Період виконання ____з 01.09.2021р. до 31.05.2022р._________________________________
2.Загальні відомості про учня:
прізвище, ім’я, по батькові __________________________________________
дата народження ________________________________
повне найменування загальноосвітнього навчального закладу, в якому навчається учень
_______________________________________________________________
рік навчання 2021-2022
3.Відомості про особливості розвитку учня (особливі освітні потреби, стан здоров’я, фізичний і мовленнєвий розвиток,когнітивну, емоційно-вольову сферу, навчальну діяльність)
Порядковий номер |
Дата |
Короткий зміст |
Джерело інформації
|
1. |
16.04.2019р. |
Має мовленнєві порушення (ЗНМ ІІ рівень)уповільнений темп розвитку пізнавальної сфери, прогалини у засвоєнні освітньої програми, знижений обсяг запам’ятовування, нестійку увагу та синдром гіперактивності
|
Висновок Каховського міського інклюзивного ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини № 310 від 16.04.2019 р. |
4.Наявний рівень знань і вмінь учня
Потенційні можливості |
Потреби
|
Учень має фрагментарні знання, відтворює навчальний матеріал з допомогою вчителя. Значну кількість слів читає складами, не дотримуючись пауз між реченнями і смисловими групами слів. Припускається помилок на перестановку, заміну складів, звуків, у наголошуванні слів. Виявляє нерозуміння тексту в цілому, але частково розуміє зміст окремих речень. Виконує завдання за змістом тексту лише зі значною допомогою вчителя. Переказати прочитане не може. Читання тексту вчителем слухає неуважно, відповідає на питання за змістом тексту, але не може дати повну відповідь. В усному мовленні припускається численних мовних, мовленнєвих, орфоепічних помилок ( на вимову голосних і приголосних звуків у різних позиціях, сполучень звуків у мовленнєвому потоці, а також наголошуванні слів). Мовні знання і уміння з української мови на початковому рівні. Під диктовку може писати тільки склади та односкладові слова. Культура оформлення робіт та списування на початковому рівні. Навички усного рахунку в межах програми не сформовані. При обчисленні математичних виразів, розв’ язуванні прикладів користується лінійкою. Виконує елементарні математичні операції після детального кількаразового їх пояснення та з допомогою вчителя. Значні труднощі має при розв’ язуванні задачі, через те, що при читанні учень не розуміє її змісту .
Самостійно працює з допомогою вчителя.
|
Потребує поглиблення та розширення знань з усіх освітніх ліній навчальної програми.
Потребує корекції артикуляції мовлення.
Потребує проведення вправ для розвитку артикуляційного апарату.
Потребує контролю виконання письмових робіт.
Потребує детального пояснення виконання завдань, допомоги при виконанні.
|
5.Додаткові освітні та соціальні потреби учня ( додаткова підтримка асистента вчителя, супровід соціальним педагогом, робота з практичним психологом)
6.Психолого-педагогічна допомога, що надається під час проведення у позаурочний час корекційно-розвиткових занять
Найменування заняття |
Фахівець, який проводить заняття
|
Місце проведення заняття |
Дні проведення заняття |
Періодичність |
Корекція розвитку |
соціальний педагог Земляний А. С. |
Ресурсна кімната |
Вівторок 6 урок І половина) 13.25-13.45 |
|
Соціально-побутове орієнтування |
соціальний педагог Земляний А. С. |
Ресурсна кімната |
Вівторок 6 урок (ІІ половина) 13.45-14.10 |
|
Корекція та розвиток психо-фізичних функцій |
практичний психолог Смірнова О. А. |
Ресурсна кімната |
Середа 6 урок (І половина) 13.25-13.45 |
|
Розвиток мовлення |
Вчитель Воронова Л.В. |
Кабінет початкових класів, 3 клас
|
Четвер 6 урок (І половина) 13.25-13.45 |
|
7.Характеристика учня
Сфера розвитку |
Стисла характеристика |
Заплановані дії |
Очікувані результати / уміння
|
Емоційно-вольова
Фізична
Когнітивна
Мовленнєва
|
Позитивно налаштований. Вольові якості розвинені недостатньо. Дитина не контролює свої емоції, не завжди розуміє необхідність спілкування з дорослим. Іноді неадекватно реагує на зауваження та заперечення оточуючих.
Фізичний розвиток відповідає віковій нормі. Проте швидко стомлюється, темп роботи повільний.
Контакт встановлюється поступово. Вміння узагальнювати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки формується дуже повільно. Працездатність нерівномірна з проявами імпульсивності. Знижений розподіл уваги та активний пошук раціональних прийомів запам ятовування і відтворення. .
Звернену мову сприймає і розуміє; власне мовлення формується; малий словниковий запас. |
Спілкуватись з дитиною, формувати позитивну самооцінку, розвивати вольові якості, формувати довільність поведінки, самостійність у різних видах діяльності, розвивати вміння адекватно оцінювати свої досягнення в продуктивних видах діяльності. Власні вчинки та особистісні якості в повсякденному житті.
Проводити хвилини відпочинку та релаксації, пальчикову та зорову гімнастику. Змінювати види діяльності.
Розвивати сприймання як планомірний, всебічний, послідовний, активний, контрольований процес.Розвивати мислення: послідовність, гнучкість, самостійність, критичність. Свідомо спрямовувати увагу на певні об є кти. Розвивати уміння аналізувати, узагальнювати, встановлювати причинно-наслідкові зв язки.
Розвиток артикуляційного апарату. Постановка,автоматизація зв уків ч,ш,ж,дж,р. Формування фонематичного сприймання та граматичної будови мовлення,зв язного мовлення. Розвиток навичок читання.Розширення словникового запасу.
|
Сформувати емоційно-вольову зрілість, глибину і стійкість почуттів.
Покращити стан загальної та дрібної моторики
Підвищити рівень розвитку пізнавальних процесів
Збагатити словниковий запас. Розвинути фразове та граматичне мовлення.
|
8.Навчальні предмети (у разі, коли потенційні можливості учня не дають змоги засвоїти навчальну програму, що призводить до необхідності розроблення адаптованої або модифікованої програми)
Порядковий номер |
Навчальний предмет |
Програма |
|
адаптована |
модифікована |
||
1. |
Літературне читання |
|
Збільшення часу на вивчення окремих розділів, залучення до парної, групової роботи, усні вказівки. |
2. |
Українська мова |
|
Використання карток-алгоритмів, завдань полегшеного рівня складності ,дидактичних ігор. |
3. |
Математика |
|
Використання лінійки для обчислення виразів, карток таблиць множення і ділення, калькулятора, зразків виконання завдань. |
4. |
Я досліджую світ |
Більше спиратися на життєвий досвід дитини.
|
|
5. |
Мистецтво |
Дати можливість дитині виконувати завдання з меншим навантаженням за зразком |
|
6. |
Дизайн і технології |
Дати можливість дитині виконувати завдання за інструкцією та шаблоном
|
|
Фізична культура проводиться по загальній програмі зі зниженим навантаженням на дитину (підготовча.група)
9.Адаптація
Психолого-педагогічна адаптація: збільшення часу на виконання завдань, чергування видівд іяльності, виконання завдань за зразком, вид та частота релаксації, використання засобів концентрації_уваги_.__________________________________________________________________
інше________________________________________________________________________________
Адаптація навчального матеріалу: адаптація навчальних посібників, наочних матеріалів, картки-підказки
інше_________мультимедіа., інтернет____________________________________________
Необхідне спеціальне обладнання
□ Так (зазначити обладнання)_____________________________
□ Ні
10.Індивідуальний навчальний план
Індивідуальний навчальний план та індивідуальна навчальна програма розробляються відповідно до особливостей інтелектуального розвитку учня.
Індивідуальний навчальний план визначає перелік предметів та кількість годин для їх вивчення.
Навчальні предмети:_літературне читання (3,5 год.) ,українська мова (3,5 год.), математика (5 год.) , я досліджую світ ( 3 год.) іноземна мова(англійська 3 год.), мистецтво (2 год.), дизайн і технології (1 год.) , інформатика (1 год.), фізична культура (2 год.), хореографія (1 год.)
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети
|
Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя |
Формувати компетентності уміння вчитися, організовувати свою навчальну діяльність, виховувати в учня почуття відповідальності за виконуване завдання, готовність самостійно працювати з новим, доступним за складністю навчальним матеріалом, мати власну думку з приводу обговорюваних питань. |
Використання різних алгоритмів навчальної діяльності, пам’яток, зразків, інструкцій, застосування парних і групових форм роботи, інтерактивних методів і прийомів навчання відповідно до типової освітньої програми початкової освіти |
Інформаційно-комунікативні технології, мультимедіа, інтерактивне навчання, проектування |
|
Індивідуальний навчальний план І семестр
Навчальний предмет: українська мова
Довгострокова мета:
-вироблення мотивації навчання української мови;
– формування комунікативних умінь;
– гармонійний розвиток усіх видів мовленнєвої діяльності (слухання-розуміння, говоріння, читання і письма);
– опанування найважливішими функціональними складниками мовної системи;
– соціокультурний розвиток особистості.
|
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес |
Вересень |
Пояснювати значення мови в житті людей ;розрізняти поняття державна (українська) і рідна мова; знати основні ознаки культури усного і писемного мовлення; володіти словами ввічливості, різними формами звертання до тих, з ким спілкується; визначати в тексті його основні складові – зачин, основну частину, кінцівкувідновлювати деформований текст із переміщеними частинами розрізняти типи текстів за їх характерними ознаками; визначати тему (про що цей текст) та мету (чого він вчить, для чого створений) у текстах різних типів добирати заголовок відповідно до теми тексту брати участь у колективному (під керівництвом учителя) складанні плану прочитаного текстувизначати кількість абзаців у тексті.
|
Спостереження. Зразки робіт |
Жовтень |
Розрізняти на слух і на письмі розповідні, питальні і спонукальні речення впізнавати окличні речення на слух та на письмі за розділовим знаком у кінціправильно інтонувати речення, різні за метою висловлювання та вираженням експресії (почуттів)складати усно і записувати речення, різні за метою висловлювання та вираженням почуттів правильно вживати розділові знаки в кінці різних за метою висловлювання речень; виділяти звертання в усній формі інтонацією, а на письмі розділовими знаками – комами, знаком оклику використовувати форми кличного відмінка (до вчителя, товаришів по класу, працівників школи, членів родини)визначати в реченні головні члени (підмет і присудок – його основу); виділяти словосполучення у групі підмета і групі присудка; визначати другорядні члени речення (без поділу їх на види) встановлювати з допомогою і під керівництвом учителя смислові і граматичні зв’язки між словами у простому неускладненому реченні з підметом-іменником і присудком-дієсловом за допомогою питань від головного слова до залежного (практично, без термінів): росте (на чому? де?) на грядці поспішає (до чого? куди?) до класускладати і поширювати прості речення за запитаннями.
|
Спостереження Тестові завдання |
Листопад |
Виявляти в тексті слова з прямим і переносним значенням, багатозначні слова, найуживаніші омоніми без уживання термінів добирати синоніми й антоніми до загальновживаних слів використовувати їх в усному і писемному мовленні (навчальних творчих роботах) пояснювати і вживати у власному мовленні опрацьовані за підручниками фразеологізми.
|
Спостереження Стандартні тести |
Грудень |
Змінювати слова за питаннями під керівництвом учителя; виділяти змінну частину, визначати основу знаходити, закінчення у слові, поданому в кількох формах пояснювати роль закінчення у зв’язках слів у реченні; знаходити, визначати корінь у ряді спільнокореневих слів визначати префікс, суфікс у ряді слів з тим самим префіксом, суфіксом розрізняти ,добирати під керівництвом учителя і самостійно спільнокореневі слова, що належать до різних части мови;аналізувати в навчальній роботі під керівництвом учителя і самостійно слова за будовою правильно вимовляти слова з ненаголошеними голосними звуками [е], [и].
|
Спостереження. Зразки робіт |
|
|
|
Умовні позначення :
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети
СП – спостерігається суттєвий прогрес
НП – спостерігається незначний прогрес
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає
Методи оцінювання:
Зразки робіт
Спостереження
Контрольні аркуші
Тестові завдання
Стандартні тести
Навчальний предмет: математика
Довгострокова мета:
|
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес |
Вересень |
Розпізнавати натуральні числа у межах 100.Наводити приклади натуральних чисел у межах 100.Називати числівники у межах 100, в тому числі й на заданому відрізку (у прямому або зворотному порядку); компоненти й результати дій додавання, віднімання, множення і ділення; місяці пір року, дні тижня, число днів у місяці.Пояснювати способи перевірки обчислень. |
Спостереження Зразки робіт |
Жовтень |
Знати таблиці множення чисел 2, 3 та ділення на 2, 3. Вміти користуватися таблицею множення. Дотримуватися правил знаходження значення виразу зі змінною, зокрема, коли змінна містить у виразі двічі; позначення геометричних фігур буквами латинського алфавіту. Описувати поняття: рік, місяць, календар. Розв’язувати складені задачі на дії різного ступеня. |
Спостереження Тестові завдання |
Листопад |
Розуміти відношення "більше в", "менше в "; сутність понять половина, третина, чверть, частина числа. Знати таблиці множення чисел 4, 5, 6, 7, 8, 9 і відповідних випадків ділення на 4, 5, 6, 7, 8, 9.Вміти користуватися таблицею.
|
Зразки робіт. Спостереження |
Грудень |
Розв'язувати завдання, що передбачають: використання взаємозв’язку дій множення і ділення;
Розв'язувати текстові арифметичні задачі, які містять відношення "більше в", "менше в".
|
Спостереження. Контрольні аркуші |
|
. |
|
Умовні позначення :
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети
СП – спостерігається суттєвий прогрес
НП – спостерігається незначний прогрес
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає
Методи оцінювання:
Зразки робіт
Спостереження
Контрольні аркуші
Тестові завдання
Стандартні тести
Навчальний предмет: літературне читання
Довгострокова мета:
|
Короткострокові завдання |
Метод оцінювання. Дата і прогрес |
Вересень |
Розвивати вміння встановлювати предметні та просторові зв’язки між описаними фактами, подіями в прозових творах, казках (запитання: що робить? куди? де? звідки? та ін.). Розвивати вміння самостійно будувати монологічні та діалогічні висловлювання: відповідати на запитання за змістом прочитаного (прози, гумористичних творів, науково-художньої літератури, усної народної творчості, літературних казок, поезії); ставити найпростіші запитання за змістом прочитаних текстів |
Спостереження |
Жовтень |
Формувати вміння емоційно реагувати на зміст прослуханих та прочитаних творів (прози, байки, п’єси, науково- художньої літератури, усної народної творчості, літературних казок, поезії), виявляти й усвідомлювати свої почуття. Формувати вміння відтворювати емоції, почуття героїв представлених у колі дитячого читання. Формувати вміння емоційно висловлювати свої почуття по відношенню до героїв творів. Продовжувати формувати вміння висловлювати елементарні узагальнені оцінні судження. |
Спостереження |
Листопад |
Формувати старанність в навчанні, взаємодопомогу, повагу до товаришів і до вчителів на матеріалі змісту підручника. Вправлятися в умінні читати вголос цілими словами та групами слів; самостійно бачити помилки. Удосконалювати техніку читання, дотримуючись відповідного темпу, гучності, логічних наголосів. |
Спостереження |
Грудень |
Розвивати оперативне поле читання, зорове сприймання слів. Розвивати вміння здійснювати смислову здогадку, зв’язувати прочитане в єдине ціле. Формувати вміння встановлювати часові та причинно-наслідкові зв’язки на основі прочитаного за запитаннями вчителя типу: що сталося, коли..? Що сталося після того, як …? Чому це сталося? Мовленнєвий розвиток. Включати в активну форму мовлення терміни “причина”, “наслідок”, “результат” для самостійного виявлення дітьми причинно-наслідкових зв’язків у прочитаних текстах. Розвивати вміння розуміти діалоги персонажів літературних творів. Формувати уявлення про твір та автора з допомогою пояснень (учитель говорить, що автор – це людина, яка написала твір; у неї є ім’я та прізвище та ін.). Формувати уявлення про те, що твір написаний на ту чи іншу тему (про красу природи, про справи дітей і дорослих, про любов до Батьківщини та ін.). Формувати вміння запам’ятовувати та відтворювати епізоди з життя і діяльності письменників. Формувати вміння розрізняти у тексті мову автора та мову дійових осіб. Формувати вміння за навідними запитаннями вчителя розповідати про письменника (автора твору). |
Спостереження |
|
|
|
Умовні позначення :
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети
СП – спостерігається суттєвий прогрес
НП – спостерігається незначний прогрес
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає
Методи оцінювання:
Зразки робіт
Спостереження
Контрольні аркуші
Тестові завдання
Стандартні тести
Навчальний предмет: Я досліджую світ
Довгострокова мета:
|
Короткострокові завдання |
Метод оцінювання. Дата і прогрес. |
Вересень |
Вивчати традиції навчального закладу , правила здорового харчування (на прикладі харчування у школі); продовжувати виховувати ціннісне ставлення до власного здоров’я. Продовжувати виховання толерантності в умовах інклюзивного освітнього середовища. Розвивати вміння взаємодії з іншими на основі спільних цілей, дотримується правил співпраці у парі, групі. Знати правила поведінки в школі. Вміти розповідати про склад сім’ї. Продовжувати формування спостережливості, вміння підтримувати доброзичливі стосунки з однокласниками. |
Спостереження Тесові завдання |
Жовтень |
Виховувати гарні манери спілкування. Продовжувати виховання дружнього ставлення в умовах освітнього середовища. Вміти демонструвати, як висловити прохання. Розвивати комунікативні навички, вміння слухати співрозмовника. Розширювати уявлення про переваги мирного розв’язання конфліктів, наводити приклади дій, передбачених «Колом вибору», вивчити мирилку. |
Спостереження |
Листопад |
Сформувати знання про різні регіони України та їх особливості. Продовжувати ознайомлювати з природними, культурними та архітектурними пам’ятками України. Розвивати інтерес до подорожей Україною і світом. Ознайомити з 7 чудесами України. . Сформувати знання щодо економії родинного бюджету. |
Спостереження Стандартні тести |
Грудень |
Ознайомити з тривалістю життя деяких тварин і людини. Сформувати знання щодо змін, які відбуваються з ними у процесі росту і розвитку. Формувати навички вимірювання свого зросту і маси тіла. Продовжувати виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я, протидіяти шкідливим звичкам. |
Спостереження Контрольні аркуші |
|
|
|
Умовні позначення :
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети
СП – спостерігається суттєвий прогрес
НП – спостерігається незначний прогрес
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає
Методи оцінювання:
Зразки робіт
Спостереження
Контрольні аркуші
Тестові завдання
Стандартні тести
Навчальний предмет: Мистецтво
Довгострокова мета:
|
Короткострокові завдання |
Метод оцінювання. Дата і прогрес. |
Вересень |
Характеризувати виражальні особливості художніх матеріалів (акварель, гуаш, глина тощо); -називати 2-3 фарби одного кольору за світлотою й за теплохолодністю; -класифікувати форми пласких та об’ємних предметів; -на елементарному рівні пояснювати поняття “ритм”, “симетрія” з опорою на наочність; -під керівництвом учителя орієнтуватися в завданні, визначати етапи виконання художньо-образотворчих завдань на площині та в об’єму, контролювати власні практичні дії, оцінювати свої роботи та роботи інших учнів; -співвідносити розміри зображення з розміром площини аркуша паперу; -під час зображення предметів симетричної форми використовувати осьову лінію; -у роботі з фарбами наносити фарбу на малюнок без натиску щільним мазком всією ворсою пензля, дрібні деталі розфарбовувати кінчиком пензля; -самостійно змішувати фарби на палітрі, досягаючи необхідних відтінків кольору шляхом розбілу чи затемнення; -порівнювати продукти образотворчої діяльності з об’єктами та предметами зображення .Вивчити 1 пісню |
Спостереження. Зразки робіт |
Жовтень |
-самостійно визначати структуру візерунків і орнаментів (повторення, чергування елементів), форму, забарвлення окремих частин; -за допомогою вчителя пояснювати поняття ритм, симетрія; -самостійно складати і виконує візерунок, орнамент, декоративну композицію; -дотримуватися певної послідовності дій під час малювання візерунка, користуватися осьовими лініями; -розташовувати композицію на аркуші симетрично, заповнюючи середину, кути, краї; -свідомо застосовувати ритм, симетрію, декоративну виразність кольору; -охайно зафарбовувати окремі елементи орнаменту, додержуючи контурів; -в аплікації застосовувати техніку мозаїки; передавати характерні особливості будови предметів й об’єктів. Вивчити 1 пісню. |
Спостереження. Зразки робіт |
Листопад |
-під керівництвом вчителя аналізувати основні особливості наочно сприйнятого матеріалу, дотримуючись певної послідовності; -вміє від руки зображувати предмети квадратної, прямокутної, круглої та трикутної форми, передаючи їх характерні особливості; -передавати в малюнку характерні особливості форми предметів та об’єктів, пропорційні особливості; -зображаючи пласкі предмети симетричної форми застосовувати середню осьову лінію; -порівнювати зображення з натурою. під час забарвлення підбирати кольори відповідно до натури. Вивчити 1 пісню. |
Спостереження. Зразки робіт |
Грудень |
-під керівництвом вчителя аналізувати основні особливості наочно сприйнятого матеріалу, дотримуючись певної послідовності; -вміти від руки зображувати предмети квадратної, прямокутної, круглої та трикутної форми, передаючи їх характерні особливості; -передавати в малюнку характерні особливості форми предметів та об’єктів, пропорційні особливості; -зображувати пласкі предмети симетричної форми застосовує середню осьову лінію; -порівнювати зображення з натурою. під час забарвлення підбирати кольори відповідно до натури. Вивчити 1 пісню |
Спостереження. Зразки робіт |
|
|
|
Умовні позначення :
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети
СП – спостерігається суттєвий прогрес
НП – спостерігається незначний прогрес
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає
Методи оцінювання:
Зразки робіт
Спостереження
Контрольні аркуші
Тестові завдання
Стандартні тести
Навчальний предмет: Дизайн і технологія
Довгострокова мета:
|
Короткострокові завдання |
Метод оцінювання. Дата і прогрес. |
Вересень |
Добирати інструменти та пристосування необхідні для виготовлення макетів з художнім оформленням олівцями володіти навичками виготовлення контурної мозаїки, малювання олівцями та фарбами, схематичного зображення малюнку, уміти виготовляти виріб за технологічною картою. |
Спостереження. Зразки робіт |
Жовтень |
Мати загальні уявлення про виготовлення аплікації добирати матеріали, інструменти та пристосування необхідні для виготовлення виробів технікою аплікації.
|
Спостереження. Зразки робіт |
Листопад |
Мати загальні уявлення про виготовлення пазлів, листівок; називати інструменти і пристосування для роботи , вміти створювати дані вироби. |
Спостереження. Зразки робіт |
Грудень |
Мати загальні уявлення про техніку виготовлення витинанок; добирати інструменти та пристосування необхідні для виготовлення витинанок; вміти виготовляти вироби технікою витинанки; дотримуватися безпечних прийомів праці під час виготовлення виробів технікою витинанки. |
Спостереження. Зразки робіт. |
|
|
|
Умовні позначення :
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети
СП – спостерігається суттєвий прогрес
НП – спостерігається незначний прогрес
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає
Методи оцінювання:
Зразки робіт
Спостереження
Контрольні аркуші
Тестові завдання
Стандартні тести
Навчальний предмет: фізична культура
Довгострокова мета:
|
Короткострокові завдання |
Метод оцінювання. Дата і прогрес. |
Січень |
Виконувати найпростіші види ходьби, бігу, стрибків, метань; правильно виконувати дихальні вправи, регулювати дихання. Виконувати найпростіші акробатичні вправи; вибирати відповідно своїх індивідуальних можливостей і правильно виконувати вправи. |
Спостереження. |
Лютий |
Розпізнавати і відтворювати ритмічні завдання;виконувати 2–3 види танцювальних вправ.Вміти виконувати дихання вивченими способами; адекватно сприймати зауваження педагога і виправляти свої помилки при виконанні рухів; |
Спостереження. |
Березень |
Виділяти розходження в подібних видах рухів; узагальнювати окремі ознаки рухів і пояснювати своє рішення; орієнтуватися в послідовності елементів при виконанні цілісної дії; володіти 2–3 видами ходьби, бігу, стрибків, метань; виконувати «човниковий» біг 4х9м |
Спостереження. |
Квітень |
Уміти орієнтуватися на футбольному полі; має елементарні знання з історії футболу; виконувати бігові вправи, вправи на розвиток спритності, гнучкості;знати правила і грати в спортивні ігри. Знає елементарні вправи для формування правильної постави. |
Спостереження. |
Травень |
Виконувати удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу, виконувати ведення м’яча носком; виконувати зупинки м’яча, ведення м’яча; виконувати удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу в стінку з відстані 5–6 м; виконувати ведення м’яча носком. |
|
Умовні позначення :
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети
СП – спостерігається суттєвий прогрес
НП – спостерігається незначний прогрес
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає
Методи оцінювання:
Зразки робіт
Спостереження