Місяць: Листопад
Тема тижня: "На лісовій галявині" (тварини)
День тиж-ня, дата |
Тема дня |
Ігрова діяльність |
Навчальна діяльність |
Рухова діяльність |
Д/г "Впізнай тварину" Д/г "Хто що їсть?" Розвивальні ігри Б-к/г "Будинок для звірят" |
1. Ознайомлення з соціумом "У гості до лісових звірят" (19, Усі ДНЗ)
II пол.дня ППД "Чотирилапі друзі" (73, валеол.) |
2.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Діти і вовк" Р/г "Знайди, де заховано" Р/г "Збий булаву"
|
||
Д/г "Що кому потрібно" Д/г "У кого хто?"
|
1. Логіко-математичний розвиток Просторові відношення:товстий, тонкий. Порівняння двох груп предметів" (55) 2. Музичне (за планом муз. керівника)
II пол.дня СХД "Гостинці для звірят"
|
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "У ведмедя у бору" Р/г "Не замочи ніг" Р/г "Школа м'яча" Р/г "Не запізнюйся" |
||
Д/г "Хто зайвий?" Д/г "Хто де живе " (91,пл..з.)
Сюжетно-рольова гра "Запросимо звірят у гості" |
1.Мовленнєвий розвиток "Врятуємо зайчика" (36,Сухар; 33, Ігнат.)
2. Ліплення "Морквинка для зайчика"(10, ліпл; 172. 1п.)
|
Піший перехід до скверу Р/г "Зайчик сірий умивається" Р/г "Знайди і промовчи" Р/г "У лісочку на горбочку" Р/г "Спіймай м'яч" |
||
Д/г "Один-багато" Д/г "Хто з ким стоїть поряд?"(152, пл.з.)
|
2. Комплексне (природа + мовлення) "Хто в лісі живе" (38, довк.)
II пол.дня Малювання "Їжачки" (6. №2) |
1. Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Діти і вовк" Р/г "Знайди, де заховано" Р/г "Збий булаву"
|
||
Д/г "Кого не стало ?" Д/г "Парні картинки" (153, пл.з.)
|
1.Інтегроване (соціум + природа + малювання) "Хто як до зими готується" (38, 1п.) 2.Музичне (за планом муз. керівника)
II пол.дня Соціально-моральний розвиток «Робота над змістом оповідання В.Сухомлинського "Як їжачок до зими готувався"» (37)
|
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "У ведмедя у бору" Р/г "Не замочи ніг" Р/г "Школа м'яча" Р/г "Не запізнюйся" |
тиждень I
Пізнавальна діяльність |
Художньо-творча діяльність |
Трудова діяльність |
Комунікативна діяльність
|
Спостереження: - за змінами в природі; - за сонечком; - за вітром
Розгляд альбому "Дикі тварини"
|
Гра-імпровізація "Маленькому зайчику холодно у лісі"
Читання української народної казки "Коза-дереза" |
- сервірування столів до сніданку; - самостійне одягання і роздягання після прогулянки; - підставляння стільчиків |
Бесіда за ілюстра-цією "Життя тварин восени" М/в "Добери слово" (узгодж. прикм. з імен.) М/в "Я почну, а ти продовж" (93. пл.з.)
|
Спостереження: - за кущами; - за воронами; - за настанням вечора
|
Розвага (музична) "Осінній борщик" (свято осені) Гра-драматизація за змістом казки І.Франка "Заєць та Їжак" (134. 1п.)
|
- підготовка матеріалу до заняття математики; - підмітання доріжок на майданчику; - годування рибок
|
М/в "Великий - малий" (пестливі слова) М/в "Заміни іншим словом" |
Спостереження: - за хмарами; - за деревом берізки; - за станом неба
|
Інсценізація української народної пісні "Лисичка" (155, пл.з.)
|
- поливання кімнатних квітів; - складання взуття на поличці; - миття стільчиків
|
М/в "Скажи навпаки" М/в "У кого хто?" |
Спостереження: - за рибками в акваріумі; - за ялинкою; - за явищами природи
Ознайомлення з прик-метами, пов'язаних з дикими тваринами (120, пл.з.)
|
Вивчення вірша Г.Бойка "Білочка" (113, пл.з.) |
- протирання пилу на дитячих меблях; - складання спортивної форми; - прибирання постелі після сну |
М/в "Опиши улюблену тваринку" М/в "Скажи чий?" (присв. прикм.)
|
Спостереження: - за травичкою; - хвилинка милування горобиною; - за вечірнім небом
Розглядання ілюстрацій: "Хто як до зими готується"
|
Читання вірша Б.Харчука «Як ведмідь зимує» або В.Паронової «Їжачок» (13, промінець)
|
- складання будівель-ного матеріалу; - збирання гілочок на майданчику; - миття іграшок
|
М/в "Один - багато" (слова в множ.) М/в "Що є у зайчика?"
|
Місяць: Листопад
Тема тижня: "Сторінками пізньої осені"
День тиж-ня, дата |
Тема дня |
Ігрова діяльність |
Навчальна діяльність |
Рухова діяльність |
Б-к/г"Міст через річку" (324, усі) Д/г "Буває - не буває" Д/г "Назви попередні місяці"
|
1. Ознайомлення з соціумом "Осінній листопад" (11, пори року, ліс)
II пол.дня Валеологія "Не боїмося ми дощу і осінніх похмурих днів" (190,валеол.)
|
2.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Діти в лісі" Р/г "Сонечко і дощик" Р/г "Лови, кидай, падати не давай"
|
||
Д/г "Що зайве" Д/г "Одягнемо ляльку на прогулянку"
|
1. Логіко-математичний розвиток "Число і цифра 3. Просторові відношення: під, над" (28) 2. Музичне (за планом муз. керівника)
II пол.дня СХД "Подарунки осені"
|
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Знайди собі пару" Р/г "Рівненькі в нас доріжки" Р/г "Відгадай по голосу" Р/г "Спіймай комара" |
||
Д/г "Коли це буває" (частини доби) Д/г "Що відбувається восени?"
Сюжетно-рольова гра "Сім'я" |
1.Мовленнєвий розвиток "Надворі - пізня осінь" (49, Сухар)
2. Аплікація "Дерева в осіннім вбранні" (190, 1п.; 9, апл.)
|
Піший перехід до осіннього парку Р/г "Не замочи ніг" Р/г "У лісочку на горбочку" Р/г "Про Катрусю і цапка" Р/г "Пташки і кіт" |
||
Д/г "Відгадай на дотик" Д/г "З якого дерева плід?"
|
2. Комплексне (природа + мовлення) "Чарівниця осінь" (52, 1п.)
II пол.дня Малювання "Осінній ліс" (20, Лан. ч.1) |
1.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Діти в лісі" Р/г "Сонечко і дощик" Р/г "Лови, кидай, падати не давай"
|
||
Д/г "Що нам осінь принесла?" Д/г "Відгадай за описом"
|
1.Інтегроване (соціум + природа + малювання) "Зустріч з осінню" (61, Усі ДНЗ) 2.Музичне (за планом муз. керівника)
II пол.дня Народознавство "Червона калина під вікном" (35, патр.вих.) |
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Знайди собі пару" Р/г "Рівненькі в нас доріжки" Р/г "Відгадай по голосу" Р/г "Спіймай комара" |
тиждень II
Пізнавальна діяльність |
Художньо-творча діяльність |
Трудова діяльність |
Комунікативна діяльність
|
Спостереження: - за деревом верби; - за сонечком; - за вечірнім небом
|
Розгляд ілюстрації "Пізня осінь"
Робота над змістом вірша Т.Коломієць "Листопад" |
- протирання пилу на дитячих меблях; - складання речей в шафах; - підставляння стільчиків до столів
|
М/в "Закінчи речення" М/в "Добери слово" (підбір однокорене-вих слів) |
Спостереження: - за працею двірника; - за одягом перехожих; - за вітром Ознайомлення з прикметами про осінь |
Розвага (виховательська) "Подорож до осіннього лісу"
|
- прибирання іграшок після гри; - складання спортивної форми; - годування рибок
|
Порівняльний опис двох картин: "Золота осінь", "Пізня осінь" М/в "Скажи навпаки" М/в "Який звук загубився?" |
Спостереження: - за явищами природи; - за кущами та деревами; - за зірками на небі
ПДД "Властивості повітря" (162, пл.з.)
|
Читання оповідання В.Сухомлинського "Дід Осінник" (26, рідна природа)
|
- допомога няні у сервіруванні столів до сніданку; - складання будіве-льного матеріалу; - миття іграшок
|
Робота над скоромовкою "Осінь лісом шелестить" М/в "Плещемо в долоні" М/в "Впіймай звук" |
Спостереження: - за хмарками; - за птахами; - за погодою
|
Вивчення вірша Я.Щоголіва "Осінь" (156, дж.д)
|
- збирання папірців на майданчику; - складання взуття на поличці; - складання книг в бібліотечці
|
М/в "Осінь яка?" М/в "Чим пахне пізня осінь?" |
Спостереження: - за транспортом; - за грою дітей молодшої групи; - за настанням вечора
|
Літературний вечір "Прощання з осінню"
|
- протирання листочків кімнатних рослин; - підмітання доріжок на майданчику; - складання книг в бібліотечці
|
Роздум "Чим може пишатися пізня осінь?" М/в "Скажи лагідно" М/в "Склади речення про осінь" |
Місяць: Листопад
Тема тижня: " Одяг"
День тиж-ня, дата |
Тема дня |
Ігрова діяльність |
Навчальна діяльність |
Рухова діяльність |
Б-к/г "Шафа для одягу" Д/г "Одягнемо ляльку на прогулянку" Д/г "Який одяг нам потрібний?" (47. пл.з.)
|
1.Ознайомлення з соціумом "Предмети одягу" (5, одяг)
II пол.дня Я сам "Мій режим дня" (82, ур. зд.) |
2.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Діти і вовк" Р/г "Знайди, де заховано" Р/г "Збий булаву"
|
||
Д/г "Що спочатку, а що потім?" (41, од.) Д/г "Чарівний мішечок" (51. пл.з.)
|
1. Логіко-математичний розвиток "Трикутник. Порівняння множин" (30) 2. Музичне (за планом муз. керівника)
II пол.дня СХД "Викладання візерунку з ґудзиків"
|
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "У ведмедя у бору" Р/г "Не замочи ніг" Р/г "Школа м'яча" Р/г "Не запізнюй-ся" |
||
Д/г "Вбрання українців" (65, Сух.) Д/г "Відгадай за описом"
Сюжетно-рольова гра "Магазин одягу"
|
1.Мовленнєвий розвиток "Вишиванка-вишиваночка" (30. одяг; 123,Сухар)
2. Ліплення "Дівчинка в довгій шубці"(213. 2п.)
|
Піший перехід до магазину одягу Р/г "Не наступи" Р/г "Хто вийшов?" Р/г "З купини на купину" Р/г "Сонечко і дощик " |
||
Д/г "Навчимо ляльку зав'язувати шнурівки" (53, пл.з.) Д/г "Що зайве?" (52. пл.з.)
|
2. Комплексне (природа + мовлення) "Із чого шиють вбрання?" (36. одяг)
II пол.дня Малювання "Сукня для Наталочки" (181,1п.)
|
1.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Діти і вовк" Р/г "Знайди, де заховано" Р/г "Збий булаву"
|
||
Д/г "Наведемо лад на полицях для взуття"(53, пл.з.) Д/г "Добери взуття для Ліди" (11. одяг)
|
1.Інтегроване (соціум + природа + малювання) "Наше взуття" (9. одяг) 2.Музичне (за планом муз. кер.)
II пол.дня Соціально-моральний розвиток Робота над оповіданням В. Береж-ного "Замурзаний черевичок" (папка)
|
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "У ведмедя у бору" Р/г "Не замочи ніг" Р/г "Школа м'яча" Р/г "Не запізнюйся" |
тиждень III
Пізнавальна діяльність |
Художньо-творча діяльність |
Трудова діяльність |
Комунікативна діяльність
|
Спостереження: - за одягом дітей; - за рухом транспорту; - за погодою
Розповідь "Який одяг нам потрібний"
|
Розгляд ілюстрацій "Одяг. Взуття"
Читання віршів про сезонний одяг (64, пл.з.) |
- сервірування столів до сніданку; - самостійне одягання і роздягання після прогулянки; - підставляння стільчиків |
М/в "Скажи правильно" М/в "Який, яка, яке?"
|
Спостереження: - за працею кастеляни; - за кущами та деревами; - за вітром
ПДД "Властивості тканини"
|
Розвага (фізична) "Ми веселі малюки"
Розгляд альбому "Тканини" |
- підготовка матеріалу до заняття; - підмітання доріжок на майданчику; - годування рибок |
Роздум "Для чого нам потрібний одяг?" М/в "Назви лагідно" М/в "Плещемо в долоні" |
Спостереження: - за горобиною; - за птахами; - за небом
|
Розгляд українського народного одягу
|
- поливання кімнатних квітів; - складання взуття на поличці; - миття стільчиків
|
М/в "Відгадай, чого не вистачає?" (50. пл.з.) М/в "Магазин одягу та взуття" (52, пл.з.) |
Спостереження: - за берізкою; - за транспортом; - за рибками в акваріумі
|
Відгадування загадок про одяг та взуття
Гра-вправа "Ми маленькі модельєри" |
- протирання пилу на дитячих меблях; - складання спортивної форми; - прибирання постелі після сну
|
Бесіда за ілюстра-цією "Збираємося на свято" М/в "Скажи чий?" М/в "Один - багато" (слова в множині) |
Спостереження: - за одягом дітей; - за сорокою; - за кімнатними рослинами
|
Вивчення вірша Т.Яцків "Чобітки" (64. пл.з.)
|
- складання будівель-ного матеріалу; - збирання гілочок на майданчику; - миття іграшок
|
М/в "Скажи лагідно" М/в "Який звук загубився?" |
Місяць: Листопад
Тема тижня: " Їдемо. Летимо. Пливемо" (транспорт)
День тиж-ня, дата |
Тема дня |
Ігрова діяльність |
Навчальна діяльність |
Рухова діяльність |
Б-к/г "Човник" (330, усі) Д/г "Склади з частин ціле" Д/г "На чому я подорожую?" (256, пл.з.)
|
1. Ознайомлення з соціумом "Види транспорту" (26. 2п.)
II пол.дня ПДР "Дитячий транспорт" |
2.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Горобці і автомобіль" Р/г "Не наступи" Р/г "Збий булаву"
|
||
Д/г "Автомобілі і гаражі" (253, пл.з.) Д/г "Дорожні знаки" (86, ОП)
|
1. Логіко-математичний розвиток "Просторові відношення: вперед - назад, вгору - вниз, праворуч - ліворуч. Частини доби" (33) 2. Музичне (за планом муз. керівника)
II пол.дня СХД "Вагончик" (261, пл.з.)
|
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Кольорові автомобілі" Р/г "З купини на купину" Р/г "Відгадай по голосу" Р/г "У ведмедя у бору" |
||
Д/г "Обери транс-порт" (85, ОП) Д/г "Що зайве?"
Сюжетно-рольова гра "Водії"
|
1. Мовленнєвий розвиток "Уживання іменників із прийменниками. Транспорт " (62. Ігнат.)
2. Аплікація "Швидкокрилі літаки" (98.Лик; 236. 2п.)
|
Піший перехід до перехрестя Р/г "Літаки" Р/г "Не замочи ніг" Р/г "Спіймай комара" Р/г "Сонечко і дощик" |
||
Д/г "Постав машину в гараж" (253, пл.з.) Д/г "На землі, в повіт-рі, на воді" (84, ОП)
|
2. Комплексне (природа + мовлення) "Де живе водичка?" (57, 2п.)
II пол.дня Малювання "Човник" |
2.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Горобці і автомобіль" Р/г "Не наступи" Р/г "Збий булаву"
|
||
Д/г "Що корисно для здоров'я?" Д/г "Впізнай за описом"
|
Бесіда "Буду я природі другом"
2.Музичне (за планом муз. керівника)
|
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Кольорові автомобілі" Р/г "З купини на купину" Р/г "Відгадай по голосу" Р/г "У ведмедя у бору" |
тиждень IV
Пізнавальна діяльність |
Художньо-творча діяльність |
Трудова діяльність |
Комунікативна діяльність
|
Спостереження: - за автомобілем, який привозить продукти до садочку; - за погодою; - за вітром
Розгляд ілюстрацій "Транспорт"
|
Настільний театр «Подорожуємо автомобілем»
Вивчення вірша В.Паронової "Правосторонній рух"(268,пл.з.) |
- допомога няні в сервіруванні столів; - складання речей в шафах; - годування рибок.
|
М/в "Який, яка, яке?" М/в "На чому ми поїдемо?" (вимова звука [с])
|
Спостереження: - за перехожими; - за транспортом; - за небом Обговорення правил поведінки в пасажирському транспорті. |
Розвага (театралізована д-сть) "Чому не приходить зима?"
|
- протирання пилу на меблях; - складання іграшок на місця; - підставляння стільчиків до столів.
|
М/в "Скажи навпаки" М/в "Опиши автомобіль" Роздум "Який транс-порт називають спеціальним?"
|
Спостереження: - за деревом верби; - за світлофором; - за настанням вечора
Розповідь "Повітря-ний транспорт" з пе-реглядом ілюстрацій
|
Гра-пантоміма "Веселий - сумний літачок"
|
- складання іграшок після гри в ігровому куточку; - допомогти няні накрити столи до обіду; - складання книжечок.
|
М/в "Скажи чий?" М/в "Впіймай звук"
Бесіда: "Транспорт буває різним" |
Спостереження: - за змінами в природі; - за легковим автомобілем; - за погодою
|
Робота над змістом вірша Г.Світличної "Машина" (85, хрестом.) |
- підготовка матеріалу до заняття; - складання спортивної форми; - поливання кімнатних рослин. |
М/в "Один - багато" (слова в множ.) М/в "Назви іншим словом"
|
Спостереження: - за кущами; - за вантажним автомобілем; - за явищами природи
|
Розгляд ілюстрації "Ліс привітно тих стрічає, хто про нього гарно дбає" (61, форм. нав.)
|
- складання будівельного матеріалу; - складання взуття на поличці; - годування рибок.
|
М/в "Закінчи речення" М/в "Звуки вулиці" (24, мовні ігри)
|