Перспективне планування

Про матеріал
Перспективне планування за програмою Українське дошкілля для вихователів дитячих садків
Перегляд файлу

Місяць:  Листопад

Тема тижня: "На лісовій галявині" (тварини)

День тиж-ня, дата

 

Тема

дня

 

Ігрова діяльність

 

Навчальна діяльність

 

Рухова діяльність

Понеділок    5.11

На лісовій галявині

Д/г "Впізнай тварину"

Д/г "Хто що їсть?"

Розвивальні ігри

Б-к/г "Будинок для звірят"

1. Ознайомлення з соціумом

"У гості до лісових звірят" (19, Усі ДНЗ)

 

II пол.дня

ППД  "Чотирилапі друзі" (73, валеол.)

2.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Діти і вовк"

Р/г "Знайди, де заховано"

Р/г "Збий булаву"

 

Вівторок 6.11

В гостях у лісових друзів

Д/г "Що кому потрібно"

Д/г "У кого хто?"

 

1. Логіко-математичний розвиток

Просторові відношення:товстий, тонкий. Порівняння двох груп предметів" (55)

2. Музичне (за планом муз. керівника)

 

II пол.дня

СХД  "Гостинці для звірят"

 

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "У ведмедя у бору"

Р/г "Не замочи ніг"

Р/г "Школа м'яча"

Р/г "Не запізнюйся"

Середа    7.11

Цікаві пригоди Зайчика

Д/г "Хто зайвий?"

 Д/г "Хто де живе " (91,пл..з.)

 

Сюжетно-рольова гра "Запросимо звірят у гості"

1.Мовленнєвий розвиток "Врятуємо зайчика" (36,Сухар; 33, Ігнат.)

 

2. Ліплення

"Морквинка для зайчика"(10, ліпл; 172. 1п.)

 

Піший перехід до скверу

Р/г "Зайчик сірий умивається"

Р/г "Знайди і промовчи"

Р/г "У лісочку на горбочку"

Р/г "Спіймай м'яч"

Четвер   8.11

Брати наші менші

Д/г "Один-багато"

Д/г "Хто з ким стоїть поряд?"(152, пл.з.)

 

2. Комплексне (природа + мовлення)

"Хто в лісі живе" (38, довк.)

 

II пол.дня

Малювання

"Їжачки" (6. №2)

1. Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Діти і вовк"

Р/г  "Знайди, де заховано"

Р/г "Збий булаву"

 

 

П'ятниця   9.11

 

Хто як  до зими готується

Д/г "Кого не стало ?"

Д/г "Парні картинки" (153, пл.з.)

 

1.Інтегроване (соціум + природа + малювання)

"Хто як до зими готується" (38, 1п.)

2.Музичне (за планом муз. керівника)

 

II пол.дня

Соціально-моральний розвиток 

«Робота над змістом оповідання В.Сухомлинського  "Як їжачок  до зими готувався"» (37)

 

Фіз-ра на св. повітрі

 Р/г "У ведмедя у бору"

Р/г "Не замочи ніг"

Р/г "Школа м'яча"

Р/г "Не запізнюйся"

             тиждень I

Пізнавальна діяльність

Художньо-творча діяльність

Трудова діяльність

Комунікативна діяльність

 

Спостереження:

- за змінами в природі;

- за сонечком;

- за вітром

 

Розгляд альбому "Дикі тварини"

 

 Гра-імпровізація "Маленькому зайчику холодно у лісі"

 

Читання української народної казки "Коза-дереза"

- сервірування столів до сніданку;

- самостійне одягання і роздягання після прогулянки;

- підставляння стільчиків

Бесіда за ілюстра-цією "Життя тварин восени"

М/в "Добери слово" (узгодж. прикм. з імен.)

М/в "Я почну, а ти продовж" (93. пл.з.)

 

Спостереження:

- за кущами;

- за воронами;

- за настанням вечора

 

Розвага (музична)

"Осінній борщик" (свято осені)

Гра-драматизація за змістом казки І.Франка "Заєць та Їжак" (134. 1п.)

 

- підготовка матеріалу до заняття математики;

- підмітання доріжок на майданчику;

- годування рибок

 

М/в "Великий - малий" (пестливі слова)

М/в "Заміни іншим словом"

Спостереження:

- за хмарами;

- за деревом берізки;

- за станом неба

 

Інсценізація української народної пісні "Лисичка" (155, пл.з.)

 

 - поливання кімнатних квітів;

- складання взуття на поличці;

- миття стільчиків

 

 

 

М/в "Скажи навпаки"

М/в  "У кого хто?"

Спостереження:

- за рибками в акваріумі;

- за ялинкою;

- за явищами природи

 

Ознайомлення з прик-метами, пов'язаних з дикими тваринами (120, пл.з.)

 

Вивчення вірша Г.Бойка "Білочка" (113, пл.з.)

- протирання пилу на дитячих меблях;

- складання спортивної форми;

- прибирання постелі  після сну

М/в "Опиши улюблену тваринку"

М/в "Скажи чий?" (присв. прикм.)

 

Спостереження:

- за травичкою;

- хвилинка милування горобиною;

- за вечірнім небом

 

Розглядання ілюстрацій: "Хто як до зими готується"

 

 

Читання вірша Б.Харчука «Як ведмідь зимує» або В.Паронової «Їжачок» (13, промінець)

 

- складання будівель-ного матеріалу;

- збирання гілочок на майданчику;

- миття іграшок

 

М/в "Один  - багато" (слова в множ.)

М/в "Що є у зайчика?"

 

Місяць:  Листопад

Тема тижня: "Сторінками пізньої осені" 

День тиж-ня, дата

 

Тема

дня

 

Ігрова діяльність

 

Навчальна діяльність

 

Рухова діяльність

Понеділок   12.11

Листопад - останній місяць осені

Б-к/г"Міст через річку" (324, усі)

Д/г "Буває - не буває"

Д/г "Назви попередні місяці" 

 

1. Ознайомлення з соціумом

"Осінній листопад" (11, пори року, ліс)

 

II пол.дня

Валеологія "Не боїмося ми дощу і осінніх похмурих днів" (190,валеол.)

 

2.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Діти в лісі"

Р/г  "Сонечко і дощик"

Р/г "Лови, кидай, падати не давай"

 

Вівторок 13.11

Ми і пізня осінь

Д/г "Що зайве"

Д/г "Одягнемо ляльку на прогулянку"

 

1. Логіко-математичний розвиток

"Число і цифра 3. Просторові відношення: під, над" (28)

2. Музичне (за планом муз. керівника)

 

II пол.дня

СХД "Подарунки осені"

 

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Знайди собі пару"

Р/г "Рівненькі в нас доріжки"

Р/г "Відгадай по голосу"

Р/г "Спіймай комара"

Середа    14.11

Портрет пізньої осені

Д/г  "Коли це буває" (частини доби)

Д/г "Що відбувається восени?"

 

Сюжетно-рольова гра "Сім'я"

1.Мовленнєвий розвиток

"Надворі - пізня осінь" (49, Сухар)

 

2. Аплікація 

"Дерева в осіннім вбранні"

(190, 1п.; 9, апл.)

 

 

Піший перехід до осіннього парку

Р/г "Не замочи ніг"

Р/г "У лісочку на горбочку"

Р/г "Про Катрусю і цапка"

Р/г "Пташки і кіт"

Четвер   15.11

Дарунки  пізньої осені

Д/г  "Відгадай на дотик"

Д/г "З якого дерева плід?"

 

2. Комплексне (природа + мовлення)

"Чарівниця осінь" (52, 1п.)

 

II пол.дня

Малювання

"Осінній ліс" (20, Лан. ч.1)

1.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Діти в лісі"

Р/г  "Сонечко і дощик"

Р/г "Лови, кидай, падати не давай"

 

П'ятниця   16.11

 

Пізня осінь ходить гаєм

Д/г "Що нам осінь принесла?"

Д/г  "Відгадай за описом"

 

1.Інтегроване (соціум + природа + малювання)

"Зустріч з осінню" (61, Усі ДНЗ)

2.Музичне (за планом  муз. керівника)

 

II пол.дня

Народознавство

"Червона калина під вікном" (35, патр.вих.)

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Знайди собі пару"

Р/г "Рівненькі в нас доріжки"

Р/г "Відгадай по голосу"

Р/г "Спіймай комара"

        

   тиждень II

Пізнавальна діяльність

Художньо-творча діяльність

Трудова діяльність

Комунікативна діяльність

 

Спостереження:

- за деревом верби;

- за сонечком;

- за вечірнім небом

 

 Розгляд ілюстрації "Пізня осінь"

 

Робота над змістом вірша Т.Коломієць "Листопад"

- протирання пилу на дитячих меблях;

- складання речей в шафах;

- підставляння стільчиків до столів

 

М/в "Закінчи речення"

М/в "Добери слово" (підбір однокорене-вих слів)

Спостереження:

- за працею двірника;

- за одягом  перехожих;

- за вітром

Ознайомлення з прикметами про осінь

Розвага (виховательська)

"Подорож до осіннього лісу"

 

 

 

- прибирання іграшок  після гри;

- складання

спортивної форми;

- годування рибок

 

Порівняльний опис двох картин: "Золота осінь", "Пізня осінь"

М/в "Скажи навпаки"

М/в "Який звук загубився?"

Спостереження:

- за явищами природи;

- за кущами та деревами;

- за зірками на небі

 

ПДД "Властивості повітря" (162, пл.з.)

 

Читання оповідання В.Сухомлинського "Дід Осінник" (26, рідна природа)

 

  - допомога няні у сервіруванні столів до сніданку;

- складання будіве-льного матеріалу;

- миття іграшок

 

Робота над скоромовкою "Осінь лісом шелестить"

М/в "Плещемо в долоні"

М/в  "Впіймай звук"

Спостереження:

- за хмарками;

- за птахами;

- за погодою

 

Вивчення вірша Я.Щоголіва "Осінь" (156, дж.д)

 

- збирання папірців на майданчику;

- складання взуття на поличці;

- складання книг в бібліотечці

 

 

М/в  "Осінь яка?"

М/в "Чим пахне пізня осінь?"

Спостереження:

- за транспортом;

- за грою дітей молодшої групи;

- за настанням вечора

 

Літературний вечір "Прощання з осінню"

 

- протирання листочків кімнатних рослин;

- підмітання доріжок на майданчику;

- складання книг в бібліотечці

 

 

Роздум "Чим може пишатися пізня осінь?"

М/в "Скажи лагідно"

М/в "Склади речення про осінь"

 

Місяць:  Листопад

Тема тижня: " Одяг"

День тиж-ня, дата

 

Тема

дня

 

Ігрова діяльність

 

Навчальна діяльність

 

Рухова діяльність

Понеділок    19.11

Мій  одяг

Б-к/г "Шафа для одягу"

Д/г "Одягнемо ляльку на прогулянку"

Д/г "Який одяг нам потрібний?" (47. пл.з.)

 

 

1.Ознайомлення з соціумом

"Предмети одягу" (5, одяг)

 

II пол.дня

Я сам

"Мій режим дня" (82, ур. зд.)

2.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Діти і вовк"

Р/г "Знайди, де заховано"

Р/г "Збий булаву"

 

Вівторок  20.11

Що із чого зроблено?

Д/г "Що спочатку, а що потім?" (41, од.)

Д/г "Чарівний мішечок" (51. пл.з.)

 

1. Логіко-математичний розвиток

"Трикутник. Порівняння множин" (30)

2. Музичне (за планом муз. керівника)

 

II пол.дня

СХД "Викладання візерунку з ґудзиків"

 

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "У ведмедя у бору"

Р/г "Не замочи ніг"

Р/г "Школа м'яча"

Р/г "Не запізнюй-ся"

Середа   21.11

Моя  вишиванка

Д/г  "Вбрання українців" (65, Сух.)

Д/г  "Відгадай за описом"

 

Сюжетно-рольова гра "Магазин одягу"

 

1.Мовленнєвий розвиток "Вишиванка-вишиваночка" (30. одяг; 123,Сухар)

 

2. Ліплення

"Дівчинка в довгій шубці"(213. 2п.)

 

Піший перехід до магазину одягу

Р/г "Не наступи"

Р/г "Хто вийшов?"

Р/г "З купини на купину"

Р/г "Сонечко і дощик "

Четвер   22.11

Святковий  одяг

Д/г "Навчимо ляльку зав'язувати шнурівки" (53, пл.з.)

 Д/г "Що зайве?" (52. пл.з.)

 

2. Комплексне (природа + мовлення)

"Із чого шиють вбрання?" (36. одяг)

 

II пол.дня

Малювання

 "Сукня для Наталочки" (181,1п.)

 

1.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Діти і вовк"

Р/г "Знайди, де заховано"

Р/г "Збий булаву"

 

П'ятниця  23.11

 

Види взуття

Д/г "Наведемо лад на полицях для взуття"(53, пл.з.)

Д/г  "Добери взуття для Ліди" (11. одяг)

 

1.Інтегроване (соціум + природа + малювання)

"Наше взуття" (9. одяг)

2.Музичне (за планом муз. кер.)

 

II пол.дня

Соціально-моральний розвиток Робота над оповіданням В. Береж-ного "Замурзаний черевичок" (папка)

 

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "У ведмедя у бору"

Р/г "Не замочи ніг"

Р/г "Школа м'яча"

Р/г "Не запізнюйся"

          

   тиждень III

Пізнавальна діяльність

Художньо-творча діяльність

Трудова діяльність

Комунікативна діяльність

 

Спостереження:

- за одягом дітей;

- за рухом транспорту;

- за погодою

 

Розповідь "Який одяг нам потрібний"

 

 Розгляд ілюстрацій "Одяг. Взуття"

 

Читання віршів про сезонний одяг  (64, пл.з.)

- сервірування столів до сніданку;

- самостійне одягання і роздягання після прогулянки;

- підставляння стільчиків

М/в "Скажи правильно"

М/в "Який, яка, яке?"

 

Спостереження:

- за працею кастеляни;

- за кущами та деревами;

- за вітром

 

ПДД "Властивості тканини"

 

Розвага (фізична)

"Ми веселі малюки"

 

Розгляд альбому "Тканини"

- підготовка матеріалу до заняття;

- підмітання доріжок на майданчику;

- годування рибок

Роздум "Для чого нам потрібний одяг?"

М/в "Назви лагідно"

М/в "Плещемо в долоні"

Спостереження:

- за горобиною;

- за птахами;

- за небом

 

Розгляд українського народного одягу

 

 - поливання кімнатних квітів;

- складання взуття на поличці;

- миття стільчиків

 

 

М/в "Відгадай, чого не вистачає?" (50. пл.з.)

М/в  "Магазин одягу та взуття" (52, пл.з.)

Спостереження:

- за берізкою;

- за транспортом;

- за рибками в акваріумі

 

 

Відгадування  загадок про одяг та взуття

 

Гра-вправа "Ми маленькі модельєри"

- протирання пилу на дитячих меблях;

- складання спортивної форми;

- прибирання постелі  після сну

 

 

Бесіда за ілюстра-цією "Збираємося  на свято"

М/в  "Скажи чий?"

М/в  "Один - багато" (слова в множині)

Спостереження:

- за одягом дітей;

- за сорокою;

- за кімнатними рослинами

 

Вивчення вірша Т.Яцків "Чобітки" (64. пл.з.)

 

 

 

- складання будівель-ного матеріалу;

- збирання гілочок на майданчику;

- миття іграшок

 

 

М/в "Скажи лагідно"

М/в   "Який звук загубився?"

 

 

Місяць:  Листопад

Тема тижня: " Їдемо. Летимо. Пливемо" (транспорт)

День тиж-ня, дата

 

Тема

дня

 

Ігрова діяльність

 

Навчальна діяльність

 

Рухова діяльність

Понеділок    26.11

На чому я подорожую?

Б-к/г "Човник" (330, усі)

Д/г "Склади з частин ціле"

Д/г "На чому я подорожую?"  (256, пл.з.)

 

1. Ознайомлення з соціумом

"Види транспорту" (26. 2п.)

 

II пол.дня

ПДР  "Дитячий транспорт"

2.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Горобці  і автомобіль"

Р/г "Не наступи"

Р/г "Збий булаву"

 

Вівторок 27.11

Наземний транспорт

Д/г "Автомобілі і гаражі"  (253, пл.з.)

Д/г  "Дорожні знаки" (86, ОП)

 

1. Логіко-математичний розвиток

"Просторові відношення: вперед - назад, вгору - вниз, праворуч - ліворуч. Частини доби" (33)

2. Музичне (за планом муз. керівника)

 

II пол.дня

СХД "Вагончик" (261, пл.з.)

 

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Кольорові автомобілі"

Р/г "З купини на купину"

Р/г "Відгадай по голосу"

Р/г "У ведмедя у бору"

Середа    28.11

Повітряний транспорт

Д/г  "Обери транс-порт" (85, ОП)

Д/г  "Що зайве?"

 

Сюжетно-рольова гра "Водії"

 

1. Мовленнєвий розвиток "Уживання іменників із прийменниками. Транспорт " (62. Ігнат.)

 

2.  Аплікація

"Швидкокрилі  літаки" (98.Лик; 236. 2п.)

 

Піший перехід до перехрестя

Р/г "Літаки"

Р/г "Не замочи ніг"

Р/г "Спіймай комара"

Р/г "Сонечко і дощик"

Четвер   29.11

Водний транспорт

Д/г "Постав машину в гараж" (253, пл.з.)

Д/г "На землі, в повіт-рі, на воді" (84, ОП)

 

2. Комплексне (природа + мовлення)

"Де живе водичка?" (57, 2п.)

 

II пол.дня

Малювання "Човник"

2.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Горобці  і автомобіль"

Р/г "Не наступи"

Р/г "Збий булаву"

 

П'ятниця  30.11 

 

День здоров'я "Здорова природа - здорова людина"

Д/г "Що корисно для здоров'я?"

Д/г "Впізнай за описом"

 

Бесіда "Буду я природі другом"

 

2.Музичне (за планом муз. керівника)

 

 

 

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Кольорові автомобілі"

Р/г "З купини на купину"

Р/г "Відгадай по голосу"

Р/г "У ведмедя у бору"

          

   тиждень IV

Пізнавальна діяльність

Художньо-творча діяльність

Трудова діяльність

Комунікативна діяльність

 

Спостереження:

- за автомобілем, який привозить продукти до садочку;

- за погодою;

- за вітром

 

 Розгляд ілюстрацій "Транспорт"

 

 Настільний театр «Подорожуємо автомобілем»

 

Вивчення вірша В.Паронової "Правосторонній рух"(268,пл.з.)

-  допомога няні в сервіруванні столів;

- складання речей в шафах;

- годування рибок.

 

М/в "Який, яка, яке?"

М/в "На чому ми поїдемо?" (вимова звука [с])

 

Спостереження:

- за перехожими;

- за транспортом;

- за небом

Обговорення правил поведінки в пасажирському транспорті.

Розвага (театралізована д-сть)

"Чому не приходить зима?"

 

 

- протирання пилу на меблях;

- складання іграшок на місця;

- підставляння стільчиків до столів.

 

М/в "Скажи навпаки"

М/в "Опиши автомобіль"

Роздум "Який транс-порт називають спеціальним?"

 

Спостереження:

- за деревом верби;

- за світлофором;

- за настанням вечора

 

Розповідь "Повітря-ний транспорт" з пе-реглядом ілюстрацій

 

Гра-пантоміма "Веселий  -  сумний літачок"

 

- складання іграшок після гри в ігровому куточку;

 - допомогти няні накрити столи до обіду;

- складання книжечок.

 

М/в "Скажи чий?"

М/в  "Впіймай звук"

 

Бесіда: "Транспорт буває різним"

Спостереження:

- за змінами в природі;

- за легковим автомобілем;

- за погодою

 

Робота над змістом вірша Г.Світличної "Машина" (85, хрестом.)

- підготовка матеріалу до заняття;

- складання спортивної форми;

- поливання кімнатних рослин.

М/в "Один - багато" (слова в множ.)

М/в  "Назви іншим словом"

 

Спостереження:

- за кущами;

- за вантажним автомобілем;

- за явищами природи

 

 

Розгляд ілюстрації "Ліс привітно тих стрічає, хто про нього гарно дбає" (61, форм. нав.)

 

 

- складання будівельного матеріалу;

- складання взуття на поличці;

- годування рибок.

 

 

 

М/в "Закінчи речення"

М/в "Звуки вулиці" (24, мовні ігри)

 

 

 

 

doc
Додано
13 жовтня 2023
Переглядів
1165
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку