Перспективне планування середній дошкільний вік

Про матеріал
Перспективне планування за програмою "Українське дошкілля" лютий місяць для вихователів дитячого садка
Перегляд файлу

Місяць:  Лютий

Тема тижня: «Посудні вироби»

День тиж-ня, дата

 

Тема

дня

 

Ігрова діяльність

 

Навчальна діяльність

 

Рухова діяльність

Понеділок 04.02

У кухонній шафі

Б-к/г «Столик для чаювання»

Д/г «У кухонній шафі»

Д/г «Сніданок, обід, вечеря» (77, пос.)

1. Ознайомлення з соціумом

"У кухонній шафі" (62, пос.)

 

II пол.дня

ППД

"Будь обачнішим, малюк, гостре не бери до рук" (78, абетка)

2.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Подзвони в брязкальця"

Р/г "Знайди собі пару"

Р/г "Кеглі"

 

 

Вівторок 05.02

Кухонний посуд

Д/г «Ми - веселі кухарі» (64, пос.)

Д/г «Чого не стало?»

1. Логіко-математичний розвиток

"Співвідношення числа і цифри. Просторові відношення: перед, за, між." (53)

2. Музичне (за планом муз. кер.)

II пол.дня

СХД "Посуд" (208, 2ч.)

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Не замочи ніг"

Р/г "Хто вийшов"

Р/г "Зайчик білий умивається"

Н/г "Мороз і Піч"

 

Середа 06.02

Столовий набір

Д/г «Що для чого потрібне»

Д/г «Якими буває посуд?»

 

Сюжетно-рольова гра « Кухарі»

1.Мовленнєвий розвиток

 "Хто посуд має - його доглядає" (133, Кутепа; 67, пос.)

 

2.Аплікація

"Тарілочка для ляльки"(238,2ч)

 

 

Піший перехід до ялинки

Р/г "Спіймай сніжинку"

Р/г "Підкинь м'яч вище"

Р/г "Не запізнюйся"

Р/г "Знайди і промовчи"

Четвер 07.02

Чайний сервіс

Д/г «Чайний посуд: для чого та який?» (73, пос.) «Сервіруємо стіл»

 

2. Комплексне (природа + мовлення)

"Смачне  чаювання" (71, пос.)

II пол.дня

Малювання

 "Чайний сервіз" (40, №2; 198, 2ч.)

1.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Подзвони в брязкальця"

Р/г "Знайди собі пару"

Р/г "Кеглі"

Пятниця 08.02

Краса глиняних виробів

 

Д/г «Минуле-сучасне»

Д/г «Назви одним словом»

1.Інтегроване (соціум + природа + малювання)

"Професія гончар" (папка)

2.Музичне (за планом муз. кер.)

II пол.дня

Народознавство "У гості до дідуся Панаса" (консп. з нац-патр. вих-ня)

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Не замочи ніг"

Р/г "Хто вийшов"

Р/г "Зайчик білий умивається"

Н/г "Мороз і Піч"

 

              тиждень I

Пізнавальна діяльність

Художньо-творча діяльність

Трудова діяльність

Комунікативна діяльність

 

Спостереження:

- за інеєм;

- за горобцями;

- за вечірнім небом

Розгляд предметних картинок «Посуд»

 

Імпровізація вірша    

"Ви про посуд дбай-те, діти" (209, 2ч.)

- допомога при підготовці до заняття;

- підгодовування птахів;

- підставляння стільчиків до столів

 

Бесіда-міркування «Де мешкає посуд»

М/в «Скажи навпаки»(69, пос.)

М/в «З чого посуд зробили?» (61, пос.)

Спостереження:

- за деревами у засніженому вбранні

- за утворенням бурульок;

- за сузір’ями

Розвага (музична)

"Ми сьогодні всі підряд граємо в звірят" (вистава)

Робота над змістом оповідання Ю.Ярмиша «Про Андрійка і чашку» (206,хрестом.)

- протирання пилу на дитячих меблях;

- складання спортивної форми;

- годування рибок

М/в «А що у нас на кухні?» (60, пос.)

М/в «Іграшковий посуд» (63, пос.)

Пальчикова гімнас-тика «Господинька»

(68. пос.)

Спостереження:

- за одягом перехожих;

- за птахами біля годівнички;

- за вітром

 

Розгляд ілюстрацій «Чайний сервіс»

Вивчення вірша В.Стрекаль «Помічник» (73, пос.)

- допомога няні у сервіруванні столів до сніданку;

- розчищення доріжок від снігу;

- складання книг в бібліотечці

Пальчикова вправа «Чаюванняа»

(38. пал.впр.)

М/в «Назви одним словом»

М/в «Плещемо в долоні»

 

Спостереження:

- за працею двірника;

- за станом неба;

- за явищами природи

 

Відгадування загадок про посуд

Читання оповідання С.Баруздіна «За обідом» (78, пос.)

- протирання пилу на підвіконні;

- складання взуття на поличці;

- розпушування землі кімнатних рослин

Складання порівняльного опису чашки та тарілки

М/в «У чому страви подамо» (69, пос.)

М/в «Впіймай звук»

 

Спостереження:

- за змінами в природі;

- хвилинка милу-вання зимовим пейзажем;

- за зірками

 

 

Розгляд глиняного посуду

Театралізація казки «Лисичка та Журавель»

- протирання листочків кімнатних рослин;

- підгодовування птахів;

- миття іграшок

Заучування скоро-мовки про посуд (120,повч.каз.)

М/в «Чого не стало»

М/в «Продовж речення»

 

Місяць:  Лютий

Тема тижня: «Дім. Оселя. Меблі»

День тиж-ня, дата

 

Тема

дня

 

Ігрова діяльність

 

Навчальна діяльність

 

Рухова діяльність

Понеділок 11.02

Дім, в якому

 я живу

Б-к/г "Побудую гарний дім" (72, констр.)

Д/г "Високий, низький"

Д/г "Де чий бу-динок?"(44, ОП)

1. Ознайомлення з соціумом

"Наш дім" (22, 1ч.,31, довк.)

 

II пол.дня

Валеологія

"Чим зайнятись вдома самому" (119, валеол.)

2.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Зайці і вовк",

Р/г "Знайди свій будинок",

Р/г "Передай сніжку"

Вівторок 12.02

Моя кімната

Д/г  "Які кімнати в будинку" (43, ОП)

Д/г "Що в яку кімнату"

 

1. Логіко-математичний розвиток

"Прямокутник. Порівняння множин" (55)

2. Музичне (за планом муз. кер.)

II пол.дня

СХД "Прикрасимо килимок для моєї кімнати"

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Не наступи",

Р/г "Цілься краще",

Р/г "Горобчики",

Р/г "Знайди, де заховано"

 

Середа  13.02

Різноманітність

меблів

Д/г "Знайди в групі"

Д/г "Кожній речі своє місце"

Сюжетно-рольова гра "Будівельники"

1.Мовленнєвий розвиток   

"Меблі для зайчика" (123, 1ч.)

 

2. Ліплення

"Столик на ніжці для ведмедика" (21, ліпл.)

 

 

Піший перехід до будівництва

Р/г "Хто вийшов",

Р/г "Не замочи ніг",

Р/г "Діти в лісі",

Р/г "Влуч у коло"

 

Четвер 14.02

З чого будують будинки

Д/г "Що кому потрібно для роботи на будів-ництві"(41, ОП)

Д/г "Як справжні будівельники" (95, с.-р. г.)

2. Комплексне (природа + мовлення)

"Матеріал для будиночка" (36, 2ч.)

II пол.дня

Малювання "Будиночки для ляльок" (62, альб. №2; 159,1ч)

1. Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Зайці і вовк",

Р/г "Знайди свій будинок",

Р/г "Передай сніжку"

Пятниця  15.02

Українська хата

Д/г "Один - багато"

Д/г  "Хто де живе"

 

1.Інтегроване (соціум + приро-да + малювання)  

 "Оселя наших предків" (консп. з нац-патр. вих-ня)

2.Музичне (за планом муз. кер.)

II пол.дня

Народознавство "Бабусина  хата " (консп.з нац-патр.в-ня; 26, народ.)

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Не наступи",

Р/г "Цілься краще",

Р/г "Горобчики",

Р/г "Знайди, де заховано"

 

        

тиждень II

Пізнавальна діяльність

Художньо-творча діяльність

Трудова діяльність

Комунікативна діяльність

 

Спостереження:

- за ялинкою;

- за працею будівельника;

- за вечірнім небом

 

Розгляд ілюстрацій "На будівництві"

Розгляд предметних картинок «Дім. Оселя»

 

Гра - імпровізація "Ось такий високий дім" (122, 1ч.)

 

- сервірування столів до сніданку;

- самостійне одягання і роздягання після прогулянки;

- підставляння стільчиків

 

Бесіда «Чим необхідна професія будівельника?»

М/в «Плещемо в долоні»

М/в «Продовж речення»

Спостереження:

- за снігом;

- за погодою;

- за вітром

 

 

Розвага (виховательська)

"Стрітення"

 

Читання вірша С.Баруздіна "Буді-вельники" (44, ОП)

- догляд за кімнатними рослинами;

- складання речей в шафах;

- миття іграшок

Складання описової розповіді «Моя кімната»

М/в «Утвори довге слово» (41, ОП)

М/в «Скажи лагідно»

 

Спостереження:

- за будинками;

- за працею будівельника;

- за змінами в природі.

Розповідь вихователя "Звідки прийшли меблі"

Розгляд  предметних картинок "Меблі"

Читання оповідання В.Паронової "Різні столи" (130, Пром.)

- складання іграшок після гри;

- складання взуття на поличці;

- складання книг в бібліотечці

М/в «Чого не стало?» (відміню-вання іменників в род.відм. одн. і мн.)

М/в «Назви одним словом»

 

Спостереження:

- за працею двірника;

- за будинками;

- за погодою

ПДД  "З якого матеріалу будинок міцніший?"

Театралізація укр. нар. казки  "Зайчикова хатка"

 

 

 

- протирання пилу на дитячих меблях;

- розчищення доріжок від снігу;

- годування рибок

 

Переказ казки за ілюстраціями «Троє поросят»

М/в «Відгадай за описом»

М/в «Добери слово»

 

Спостереження:

- хвилинка милу-вання  зимовим пейзажем;

- за синичкою;

- за станом неба

Робота над змістом вірша І.Неходи   "Хто побудував цей дім?" (89, сюж.рол.гр.)

 

Розгляд ілюстрацій "Українська хата"

 

- протирання листочків кімнатних рослин;

- підгодовування птахів;

- складання будіве-льного матеріалу

Пальчикова вправа «Теремок» (256,мої улюб.в.)

М/в «Плещемо в долоні»

М/в «Скажи навпаки»

 

Місяць:  Лютий

Тема тижня: «Побутова техніка»

День тиж-ня, дата

 

Тема

дня

 

Ігрова діяльність

 

Навчальна діяльність

 

Рухова діяльність

Понеділок 18.02

Електроприлади

Д/г   "Вибери електроприлад"

Д/г "Чарівна торбинка"

 

1.Ознайомлення з соціумом

"Електроприлади" (15, 2ч.)

 

II пол.дня

Я сам "Про здоров'я дбаю - хвороб уникаю" (66, ур.зд.)

2.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Знайди свій будинок";

Р/г "Горобчики і кіт",

Р/г "Баба Віхола"

Вівторок 19.02

Побутова техніка майбутнього

Д/г "Відгадай за описом"

Д/г "Чого не стало?"

 

1. Логіко-математичний розвиток

"Кількісна і порядкова лічба. Лічба трьох груп предметів. Просторові відношення: ліворуч, праворуч" (57)

2. Музичне (за пл. муз. кер.)

II пол.дня

СХД "Побутова техніка"

 

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Знайди собі пару",

Р/г "Пташки і кіт",

Р/г "Хто далі кине сніжку",

Н/г "Мороз і піч"

Середа 20.02

Побутова техніка

на кухні

Д/г "Що зайве?"

Д/г "Скільки?"

 

Сюжетно-рольова гра "Сім'я"

 

1.Мовленнєвий розвиток

"Побутова техніка на кухні"

(папка)

 

2.Аплікація

"Мікрохвильова піч"

 

Піший перехід до шкільного подвір'я

Р/г "Знайди і промовчи",

Р/г "Передай рукавичку",

Р/г "Спіймай сніжинку",

Р/г "У ведмедя у бору"

Четвер 21.02

Машини-помічники

Д/г "Великий - маленький"

Д/г "Один - багато"

 

2. Комплексне (природа + мовлення)

Машини - наші помічники" (папка)

II пол.дня

Малювання

"Пральна  машина"

1. Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Знайди свій будинок";

Р/г "Горобчики і кіт",

Р/г "Баба Віхола"

 

Пятниця 22.02

День здоров’я  "Ми зі спортом дружимо"

Д/г "Так чи не так?"

Д/г "Котрий по порядку"

 

2.Музичне (за планом муз. кер.)

 

Бесіда "Зростаймо дужими" (36, валеол.)

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Знайди собі пару",

Р/г "Пташки і кіт",

Р/г "Хто далі кине сніжку",

Н/г "Мороз і піч"

 

             тиждень III

Пізнавальна діяльність

Художньо-творча діяльність

Трудова діяльність

Комунікативна діяльність

 

Спостереження:

- за кущами;

- за погодою;

- за вітром

Складання правил безпечної поведінки з електроприладами

(155, валеол.)

Розгляд ілюстрацій «Побутові прилади у нашому житті»

 

Конструювання «Телевізор»

- складання іграшок після гри;

- самостійне одягання і роздягання після прогулянки;

- годування рибок

Бесіда «Наші помічники»

М/в «Чого не стало»

М/в «Впіймай звук»

Спостереження:

- за ялинкою;

- за одягом перехожих;

- за вечірнім небом

Розвага (фізична)

"Загадкова подорож"

Відгадування загадок про побутові прилади

 

 

 

- протирання пилу на дитячих меблях;

- складання речей в шафах;

- підставляння стільчиків до столів

Роздум «Побутові прилади майбутнього»

М/в «Скажи лагідно»

М/в «Назви одним словом»

Спостереження:

- за працею няні;

- за працею кухарів;

- за змінами в природі

Екскурсія на кухню

 

Робота над змістом вірша Т. Пушка-рьової «Без них, як без рук»"

- розставляння серветниць до сніданку;

- складання будівельного матеріалу;

- поливання кімнатних рослин

М/в «Утвори довге слово»

М/в «Назви правильно»

Спостереження:

- хвилинка милування пейзажем;

- за синичками;

- з станом неба

 

Розгляд ілюстрацій «Обережно, електроприлади»

- протирання листочків кімнатних рослин;

- складання спортивної форми;

- складання книг в бібліотеці

Складання правил безпечної поведінки з електроприладами

(155, валеол.)

М/в «Плещемо в долоні»

М/в «»

Спостереження:

- за працею двірника;

- за горобиною;

- за погодою

Гра-імпровізація "Хто нам допома-гає?" (55, дод.)

 

 

- допомога при підготовці до заняття;

- розчищення доріжок від снігу;

- миття іграшок

Розучування скоромовки «У Параски гарна праска, попрасує все Параска»

М/в «Скажи навпаки»

М/в «Доповни речення»

Місяць:  Лютий

Тема тижня: «Мозаїка професій»

День тиж-ня, дата

 

Тема

дня

 

Ігрова діяльність

 

Навчальна діяльність

 

Рухова діяльність

Понеділок 25.02

Подорож по країні професій

Б-к/г"Ворота для ав-томобілів" (68, кон.)

Д/г «У світі професій»

Д/г «Кому що потріб-но для роботи?» (196, ОП)

1. Ознайомлення з соціумом

«Професії» (ст. 76, довкілля)

 

II пол.дня

ПДР "ДАІ нас оберігає" (40)

2.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Подзвони в брязкальця"

Р/г "Знайди собі пару"

Р/г "Кеглі"

Вівторок 26.02

На сторожі здоров’я

Д/г «Хто це?»

Д/г «Нас лікують лікар та медсестра»

1. Логіко-математичний розвиток

"Число і цифра 5. Куля, куб" (59)

2. Музичне (за пл. муз. кер.)

II пол.дня

СХД "Подарунок для медсестри"

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Не замочи ніг"

Р/г "Хто вийшов"

Р/г "Зайчик білий умивається"

Н/г "Мороз і Піч"

 

Середа 27.02

Професії будівельників

Д/г «Хто, як та із чого будує свій будинок»

Д/г «Що кому потріб-но для роботи на бу-дівництві» (41 ОП)

 Сюжетно-рольова гра "Водії"

1. Мовленнєвий розвиток

«Подорож до міста професій» (ст.34, 2 ч.)

 

2.  Ліплення "Горщичок із кашею для будівельника"(18. ліпл.)

 

Піший перехід до будівництва

Р/г «З купини на купину»

Р/г «Не запізнюйся»

Р/г «Хто покликав?»

Р/г «Збий булаву»

 

Четвер 28.02

Професії дитячого садка

 

Д/г «Яка наша няня?»

Д/г «Хто тут був і що забув?»

2. Комплексне (природа + мовлення)

«Ким бути?» (ст. 201, Кутепа)

II пол.дня

Малювання «Квіти для працівників садочка» (12, ланіна 2ч.)

1.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Подзвони в брязкальця"

Р/г "Знайди собі пару"

Р/г "Кеглі"

Пятниця 01.03.

Професії наших батьків

 

Д/г «Вправний водій»

Д/г  "Відгадай професію за дією" (196, ОП)

 

1.Інтегроване (соціум + природа + малювання)

«За роботою майстра пізнають» (ст.198, Кутепа )

2.Музичне (за пл. муз. кер.)

II пол.дня

Соціально-моральний розвиток «Руки людини – то цінний скарб» (ст.196, Кут.)

 

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Не замочи ніг"

Р/г "Хто вийшов"

Р/г "Зайчик білий умивається"

Н/г "Мороз і Піч"

 

             тиждень IV

Пізнавальна діяльність

Художньо-творча діяльність

Трудова діяльність

Комунікативна діяльність

 

Спостереження:

- за розчисткою снігу біля дитячого садка;

- за деревами;

- за вітром

Гра «Один, два, три – професію покажи»

 

Читання оповідання В.Сухомлинського «Пекар і кравець»

- допомога при підготовці до заняття;

- підгодовування птахів;

- підставляння стільчиків до столів

Роздум «Ким я хочу стати?»

М/в «Добери слово»

М/в «Продовж речення»

 

Спостереження:

- за птахами;

- за утворенням бурульок;

- за станом погоди

Ознайомлення з прислів’ями  про здоров’я

Розвага (театр.д-сть) «Сніговик»

 

Вивчення вірша М.Познанської «Золоті руки» (481,хрестом.)

 

- протирання листочків кімнатних рослин;

- розчищення доріжок;

- годування рибок

Складання розповіді за ілюстрацією «Лікар»

М/в «Плещемо в долоні»

М/в «Назви одним словом»

Спостереження:

- за одягом перехожих;

- за роботою підйомного крану;

- за вечірнім небом

Розгляд ілюстрацій «На будівництві»

Читання вірша С.Баруздіна «Хто побудував цей дім» (ОП.,45)

- протирання пилу на дитячих меблях;

- складання речей в шафах;

- поливання кімнатних рослин

Порівняння багатоповерхового та одноповер-хового будинків

М/в «Утвори довге слово» (41,О.П.)

М/в «Скажи правильно»

 

Спостереження:

- за погодою;

- за змінами в живій та неживій природі;

- за зірками

Розгляд фото-альбому про життя дитячого садка

 

- складання іграшок після гри;

- самостійне одягання та роздягання після прогулянки;

- миття іграшок

Бесіда «Хто піклується про нас в дитячому садку» М/в «Назви дію»

М/в «Назви хто це»

Спостереження:

- за транспортом, що привозить про-дукти до дитячого садка;

- за явищами природи;

- за станом неба

 

 

Робота над змістом вірша Е.Саталкіна «Кожен знає своє діло» (484,хрестом.)

 

Відгадування загадок про професії

- розставляння серветниць до сніданку;

- годування рибок;

- складання книг в бібліотечці

 

М/в «Відгадай професію за описом» (197, ОП)

М/в «Скажи навпаки»

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 жовтня 2023
Переглядів
755
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку