Місяць: Лютий
Тема тижня: «Посудні вироби»
День тиж-ня, дата |
Тема дня |
Ігрова діяльність |
Навчальна діяльність |
Рухова діяльність |
Б-к/г «Столик для чаювання» Д/г «У кухонній шафі» Д/г «Сніданок, обід, вечеря» (77, пос.) |
1. Ознайомлення з соціумом "У кухонній шафі" (62, пос.)
II пол.дня ППД "Будь обачнішим, малюк, гостре не бери до рук" (78, абетка) |
2.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Подзвони в брязкальця" Р/г "Знайди собі пару" Р/г "Кеглі"
|
||
Д/г «Ми - веселі кухарі» (64, пос.) Д/г «Чого не стало?» |
1. Логіко-математичний розвиток "Співвідношення числа і цифри. Просторові відношення: перед, за, між." (53) 2. Музичне (за планом муз. кер.) II пол.дня СХД "Посуд" (208, 2ч.) |
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Не замочи ніг" Р/г "Хто вийшов" Р/г "Зайчик білий умивається" Н/г "Мороз і Піч"
|
||
Д/г «Що для чого потрібне» Д/г «Якими буває посуд?»
Сюжетно-рольова гра « Кухарі» |
1.Мовленнєвий розвиток "Хто посуд має - його доглядає" (133, Кутепа; 67, пос.)
2.Аплікація "Тарілочка для ляльки"(238,2ч)
|
Піший перехід до ялинки Р/г "Спіймай сніжинку" Р/г "Підкинь м'яч вище" Р/г "Не запізнюйся" Р/г "Знайди і промовчи" |
||
Д/г «Чайний посуд: для чого та який?» (73, пос.) «Сервіруємо стіл»
|
2. Комплексне (природа + мовлення) "Смачне чаювання" (71, пос.) II пол.дня Малювання "Чайний сервіз" (40, №2; 198, 2ч.) |
1.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Подзвони в брязкальця" Р/г "Знайди собі пару" Р/г "Кеглі" |
||
Д/г «Минуле-сучасне» Д/г «Назви одним словом» |
1.Інтегроване (соціум + природа + малювання) "Професія гончар" (папка) 2.Музичне (за планом муз. кер.) II пол.дня Народознавство "У гості до дідуся Панаса" (консп. з нац-патр. вих-ня) |
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Не замочи ніг" Р/г "Хто вийшов" Р/г "Зайчик білий умивається" Н/г "Мороз і Піч"
|
тиждень I
Пізнавальна діяльність |
Художньо-творча діяльність |
Трудова діяльність |
Комунікативна діяльність
|
Спостереження: - за інеєм; - за горобцями; - за вечірнім небом |
Розгляд предметних картинок «Посуд»
Імпровізація вірша "Ви про посуд дбай-те, діти" (209, 2ч.) |
- допомога при підготовці до заняття; - підгодовування птахів; - підставляння стільчиків до столів
|
Бесіда-міркування «Де мешкає посуд» М/в «Скажи навпаки»(69, пос.) М/в «З чого посуд зробили?» (61, пос.) |
Спостереження: - за деревами у засніженому вбранні - за утворенням бурульок; - за сузір’ями |
Розвага (музична) "Ми сьогодні всі підряд граємо в звірят" (вистава) Робота над змістом оповідання Ю.Ярмиша «Про Андрійка і чашку» (206,хрестом.) |
- протирання пилу на дитячих меблях; - складання спортивної форми; - годування рибок |
М/в «А що у нас на кухні?» (60, пос.) М/в «Іграшковий посуд» (63, пос.) Пальчикова гімнас-тика «Господинька» (68. пос.) |
Спостереження: - за одягом перехожих; - за птахами біля годівнички; - за вітром
|
Розгляд ілюстрацій «Чайний сервіс» Вивчення вірша В.Стрекаль «Помічник» (73, пос.) |
- допомога няні у сервіруванні столів до сніданку; - розчищення доріжок від снігу; - складання книг в бібліотечці |
Пальчикова вправа «Чаюванняа» (38. пал.впр.) М/в «Назви одним словом» М/в «Плещемо в долоні»
|
Спостереження: - за працею двірника; - за станом неба; - за явищами природи
|
Відгадування загадок про посуд Читання оповідання С.Баруздіна «За обідом» (78, пос.) |
- протирання пилу на підвіконні; - складання взуття на поличці; - розпушування землі кімнатних рослин |
Складання порівняльного опису чашки та тарілки М/в «У чому страви подамо» (69, пос.) М/в «Впіймай звук»
|
Спостереження: - за змінами в природі; - хвилинка милу-вання зимовим пейзажем; - за зірками
|
Розгляд глиняного посуду Театралізація казки «Лисичка та Журавель» |
- протирання листочків кімнатних рослин; - підгодовування птахів; - миття іграшок |
Заучування скоро-мовки про посуд (120,повч.каз.) М/в «Чого не стало» М/в «Продовж речення»
|
Місяць: Лютий
Тема тижня: «Дім. Оселя. Меблі»
День тиж-ня, дата |
Тема дня |
Ігрова діяльність |
Навчальна діяльність |
Рухова діяльність |
Б-к/г "Побудую гарний дім" (72, констр.) Д/г "Високий, низький" Д/г "Де чий бу-динок?"(44, ОП) |
1. Ознайомлення з соціумом "Наш дім" (22, 1ч.,31, довк.)
II пол.дня Валеологія "Чим зайнятись вдома самому" (119, валеол.) |
2.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Зайці і вовк", Р/г "Знайди свій будинок", Р/г "Передай сніжку" |
||
Д/г "Які кімнати в будинку" (43, ОП) Д/г "Що в яку кімнату"
|
1. Логіко-математичний розвиток "Прямокутник. Порівняння множин" (55) 2. Музичне (за планом муз. кер.) II пол.дня СХД "Прикрасимо килимок для моєї кімнати" |
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Не наступи", Р/г "Цілься краще", Р/г "Горобчики", Р/г "Знайди, де заховано"
|
||
Д/г "Знайди в групі" Д/г "Кожній речі своє місце" Сюжетно-рольова гра "Будівельники" |
1.Мовленнєвий розвиток "Меблі для зайчика" (123, 1ч.)
2. Ліплення "Столик на ніжці для ведмедика" (21, ліпл.)
|
Піший перехід до будівництва Р/г "Хто вийшов", Р/г "Не замочи ніг", Р/г "Діти в лісі", Р/г "Влуч у коло"
|
||
Д/г "Що кому потрібно для роботи на будів-ництві"(41, ОП) Д/г "Як справжні будівельники" (95, с.-р. г.) |
2. Комплексне (природа + мовлення) "Матеріал для будиночка" (36, 2ч.) II пол.дня Малювання "Будиночки для ляльок" (62, альб. №2; 159,1ч) |
1. Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Зайці і вовк", Р/г "Знайди свій будинок", Р/г "Передай сніжку" |
||
Д/г "Один - багато" Д/г "Хто де живе"
|
1.Інтегроване (соціум + приро-да + малювання) "Оселя наших предків" (консп. з нац-патр. вих-ня) 2.Музичне (за планом муз. кер.) II пол.дня Народознавство "Бабусина хата " (консп.з нац-патр.в-ня; 26, народ.) |
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Не наступи", Р/г "Цілься краще", Р/г "Горобчики", Р/г "Знайди, де заховано"
|
тиждень II
Пізнавальна діяльність |
Художньо-творча діяльність |
Трудова діяльність |
Комунікативна діяльність
|
Спостереження: - за ялинкою; - за працею будівельника; - за вечірнім небом
Розгляд ілюстрацій "На будівництві" |
Розгляд предметних картинок «Дім. Оселя»
Гра - імпровізація "Ось такий високий дім" (122, 1ч.)
|
- сервірування столів до сніданку; - самостійне одягання і роздягання після прогулянки; - підставляння стільчиків
|
Бесіда «Чим необхідна професія будівельника?» М/в «Плещемо в долоні» М/в «Продовж речення» |
Спостереження: - за снігом; - за погодою; - за вітром
|
Розвага (виховательська) "Стрітення"
Читання вірша С.Баруздіна "Буді-вельники" (44, ОП) |
- догляд за кімнатними рослинами; - складання речей в шафах; - миття іграшок |
Складання описової розповіді «Моя кімната» М/в «Утвори довге слово» (41, ОП) М/в «Скажи лагідно»
|
Спостереження: - за будинками; - за працею будівельника; - за змінами в природі. Розповідь вихователя "Звідки прийшли меблі" |
Розгляд предметних картинок "Меблі" Читання оповідання В.Паронової "Різні столи" (130, Пром.) |
- складання іграшок після гри; - складання взуття на поличці; - складання книг в бібліотечці |
М/в «Чого не стало?» (відміню-вання іменників в род.відм. одн. і мн.) М/в «Назви одним словом»
|
Спостереження: - за працею двірника; - за будинками; - за погодою ПДД "З якого матеріалу будинок міцніший?" |
Театралізація укр. нар. казки "Зайчикова хатка"
|
- протирання пилу на дитячих меблях; - розчищення доріжок від снігу; - годування рибок
|
Переказ казки за ілюстраціями «Троє поросят» М/в «Відгадай за описом» М/в «Добери слово»
|
Спостереження: - хвилинка милу-вання зимовим пейзажем; - за синичкою; - за станом неба |
Робота над змістом вірша І.Неходи "Хто побудував цей дім?" (89, сюж.рол.гр.)
Розгляд ілюстрацій "Українська хата"
|
- протирання листочків кімнатних рослин; - підгодовування птахів; - складання будіве-льного матеріалу |
Пальчикова вправа «Теремок» (256,мої улюб.в.) М/в «Плещемо в долоні» М/в «Скажи навпаки»
|
Місяць: Лютий
Тема тижня: «Побутова техніка»
День тиж-ня, дата |
Тема дня |
Ігрова діяльність |
Навчальна діяльність |
Рухова діяльність |
Д/г "Вибери електроприлад" Д/г "Чарівна торбинка"
|
1.Ознайомлення з соціумом "Електроприлади" (15, 2ч.)
II пол.дня Я сам "Про здоров'я дбаю - хвороб уникаю" (66, ур.зд.) |
2.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Знайди свій будинок"; Р/г "Горобчики і кіт", Р/г "Баба Віхола" |
||
Д/г "Відгадай за описом" Д/г "Чого не стало?"
|
1. Логіко-математичний розвиток "Кількісна і порядкова лічба. Лічба трьох груп предметів. Просторові відношення: ліворуч, праворуч" (57) 2. Музичне (за пл. муз. кер.) II пол.дня СХД "Побутова техніка"
|
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Знайди собі пару", Р/г "Пташки і кіт", Р/г "Хто далі кине сніжку", Н/г "Мороз і піч" |
||
Д/г "Що зайве?" Д/г "Скільки?"
Сюжетно-рольова гра "Сім'я"
|
1.Мовленнєвий розвиток "Побутова техніка на кухні" (папка)
2.Аплікація "Мікрохвильова піч"
|
Піший перехід до шкільного подвір'я Р/г "Знайди і промовчи", Р/г "Передай рукавичку", Р/г "Спіймай сніжинку", Р/г "У ведмедя у бору" |
||
Д/г "Великий - маленький" Д/г "Один - багато"
|
2. Комплексне (природа + мовлення) Машини - наші помічники" (папка) II пол.дня Малювання "Пральна машина" |
1. Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Знайди свій будинок"; Р/г "Горобчики і кіт", Р/г "Баба Віхола"
|
||
Д/г "Так чи не так?" Д/г "Котрий по порядку"
|
2.Музичне (за планом муз. кер.)
Бесіда "Зростаймо дужими" (36, валеол.) |
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Знайди собі пару", Р/г "Пташки і кіт", Р/г "Хто далі кине сніжку", Н/г "Мороз і піч"
|
тиждень III
Пізнавальна діяльність |
Художньо-творча діяльність |
Трудова діяльність |
Комунікативна діяльність
|
Спостереження: - за кущами; - за погодою; - за вітром Складання правил безпечної поведінки з електроприладами (155, валеол.) |
Розгляд ілюстрацій «Побутові прилади у нашому житті»
Конструювання «Телевізор» |
- складання іграшок після гри; - самостійне одягання і роздягання після прогулянки; - годування рибок |
Бесіда «Наші помічники» М/в «Чого не стало» М/в «Впіймай звук» |
Спостереження: - за ялинкою; - за одягом перехожих; - за вечірнім небом |
Розвага (фізична) "Загадкова подорож" Відгадування загадок про побутові прилади
|
- протирання пилу на дитячих меблях; - складання речей в шафах; - підставляння стільчиків до столів |
Роздум «Побутові прилади майбутнього» М/в «Скажи лагідно» М/в «Назви одним словом» |
Спостереження: - за працею няні; - за працею кухарів; - за змінами в природі Екскурсія на кухню
|
Робота над змістом вірша Т. Пушка-рьової «Без них, як без рук»" |
- розставляння серветниць до сніданку; - складання будівельного матеріалу; - поливання кімнатних рослин |
М/в «Утвори довге слово» М/в «Назви правильно» |
Спостереження: - хвилинка милування пейзажем; - за синичками; - з станом неба
|
Розгляд ілюстрацій «Обережно, електроприлади» |
- протирання листочків кімнатних рослин; - складання спортивної форми; - складання книг в бібліотеці |
Складання правил безпечної поведінки з електроприладами (155, валеол.) М/в «Плещемо в долоні» М/в «» |
Спостереження: - за працею двірника; - за горобиною; - за погодою |
Гра-імпровізація "Хто нам допома-гає?" (55, дод.)
|
- допомога при підготовці до заняття; - розчищення доріжок від снігу; - миття іграшок |
Розучування скоромовки «У Параски гарна праска, попрасує все Параска» М/в «Скажи навпаки» М/в «Доповни речення» |
Місяць: Лютий
Тема тижня: «Мозаїка професій»
День тиж-ня, дата |
Тема дня |
Ігрова діяльність |
Навчальна діяльність |
Рухова діяльність |
Б-к/г"Ворота для ав-томобілів" (68, кон.) Д/г «У світі професій» Д/г «Кому що потріб-но для роботи?» (196, ОП) |
1. Ознайомлення з соціумом «Професії» (ст. 76, довкілля)
II пол.дня ПДР "ДАІ нас оберігає" (40) |
2.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Подзвони в брязкальця" Р/г "Знайди собі пару" Р/г "Кеглі" |
||
Д/г «Хто це?» Д/г «Нас лікують лікар та медсестра» |
1. Логіко-математичний розвиток "Число і цифра 5. Куля, куб" (59) 2. Музичне (за пл. муз. кер.) II пол.дня СХД "Подарунок для медсестри" |
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Не замочи ніг" Р/г "Хто вийшов" Р/г "Зайчик білий умивається" Н/г "Мороз і Піч"
|
||
Д/г «Хто, як та із чого будує свій будинок» Д/г «Що кому потріб-но для роботи на бу-дівництві» (41 ОП) Сюжетно-рольова гра "Водії" |
1. Мовленнєвий розвиток «Подорож до міста професій» (ст.34, 2 ч.)
2. Ліплення "Горщичок із кашею для будівельника"(18. ліпл.)
|
Піший перехід до будівництва Р/г «З купини на купину» Р/г «Не запізнюйся» Р/г «Хто покликав?» Р/г «Збий булаву»
|
||
Д/г «Яка наша няня?» Д/г «Хто тут був і що забув?» |
2. Комплексне (природа + мовлення) «Ким бути?» (ст. 201, Кутепа) II пол.дня Малювання «Квіти для працівників садочка» (12, ланіна 2ч.) |
1.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Подзвони в брязкальця" Р/г "Знайди собі пару" Р/г "Кеглі" |
||
Д/г «Вправний водій» Д/г "Відгадай професію за дією" (196, ОП)
|
1.Інтегроване (соціум + природа + малювання) «За роботою майстра пізнають» (ст.198, Кутепа ) 2.Музичне (за пл. муз. кер.) II пол.дня Соціально-моральний розвиток «Руки людини – то цінний скарб» (ст.196, Кут.)
|
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Не замочи ніг" Р/г "Хто вийшов" Р/г "Зайчик білий умивається" Н/г "Мороз і Піч"
|
тиждень IV
Пізнавальна діяльність |
Художньо-творча діяльність |
Трудова діяльність |
Комунікативна діяльність
|
Спостереження: - за розчисткою снігу біля дитячого садка; - за деревами; - за вітром |
Гра «Один, два, три – професію покажи»
Читання оповідання В.Сухомлинського «Пекар і кравець» |
- допомога при підготовці до заняття; - підгодовування птахів; - підставляння стільчиків до столів |
Роздум «Ким я хочу стати?» М/в «Добери слово» М/в «Продовж речення»
|
Спостереження: - за птахами; - за утворенням бурульок; - за станом погоди Ознайомлення з прислів’ями про здоров’я |
Розвага (театр.д-сть) «Сніговик»
Вивчення вірша М.Познанської «Золоті руки» (481,хрестом.)
|
- протирання листочків кімнатних рослин; - розчищення доріжок; - годування рибок |
Складання розповіді за ілюстрацією «Лікар» М/в «Плещемо в долоні» М/в «Назви одним словом» |
Спостереження: - за одягом перехожих; - за роботою підйомного крану; - за вечірнім небом |
Розгляд ілюстрацій «На будівництві» Читання вірша С.Баруздіна «Хто побудував цей дім» (ОП.,45) |
- протирання пилу на дитячих меблях; - складання речей в шафах; - поливання кімнатних рослин |
Порівняння багатоповерхового та одноповер-хового будинків М/в «Утвори довге слово» (41,О.П.) М/в «Скажи правильно»
|
Спостереження: - за погодою; - за змінами в живій та неживій природі; - за зірками |
Розгляд фото-альбому про життя дитячого садка
|
- складання іграшок після гри; - самостійне одягання та роздягання після прогулянки; - миття іграшок |
Бесіда «Хто піклується про нас в дитячому садку» М/в «Назви дію» М/в «Назви хто це» |
Спостереження: - за транспортом, що привозить про-дукти до дитячого садка; - за явищами природи; - за станом неба
|
Робота над змістом вірша Е.Саталкіна «Кожен знає своє діло» (484,хрестом.)
Відгадування загадок про професії |
- розставляння серветниць до сніданку; - годування рибок; - складання книг в бібліотечці
|
М/в «Відгадай професію за описом» (197, ОП) М/в «Скажи навпаки» |