Занятття для дітей старшого дошкільного віку (Дитина у природньому довкіллі) "Подарунок Лісовичку"

Про матеріал
узагальнити і розширити знання дітей про кімнатні рослини та догляд за ними; ознайомити з умовами,потрібними для життя рослин (світло,поживний грунт,достатня кількість сонячного світла та тепла,вологи); вчити дітей за зовнішніми ознаками рослин визначати їх стан (добрий чи поганий); формувати уявлення про залежність стану рослин від вологості грунту та освітлення (від нестачі вологи листки стають м’якими,в’януть,звисають донизу;від нестачі світла втрачають забарвлення); формувати вміння спостерігати,досліджувати і робити висновки;виховувати дбайливе ставлення до рослин,працелюбність,почуття прекрасного.
Перегляд файлу

Подарунок Лісовичку.

Догляд за кімнатними рослинами (праця в природі)

Для дітей старшого дошкільного віку.

Вихователь Косирєва Наталія,

ДНЗ №6 «Зіронька», м.Біла Церква

 

     Програмовий зміст: узагальнити і розширити знання дітей про кімнатні рослини та догляд за ними; ознайомити з умовами,потрібними для життя рослин (світло,поживний грунт,достатня кількість сонячного світла та тепла,вологи); вчити дітей за зовнішніми ознаками рослин визначати їх стан (добрий чи поганий); формувати уявлення про залежність стану рослин від вологості грунту та освітлення (від нестачі вологи листки стають м’якими,в’януть,звисають донизу;від нестачі світла втрачають забарвлення); формувати вміння спостерігати,досліджувати і робити висновки;виховувати дбайливе ставлення до рослин,працелюбність,почуття прекрасного.

     Матеріал:іграшка-Лісовичок,вазони з кімнатними рослинами,шматочки поролону,відерця з водою,дерев’яні палички,лійки,пульверизатор,клаптики тканини для протирання горщиків.

    Хід заняття:

                                         Станьте,дітки,всі рівненько,

                                         Посміхніться всі гарненько.

                                         Гарний настрій узяли

                                         Працювати розпочали.

Кімнатні квіти я люблю:то пещу їх то поливаю,

То з ними говорю,то пісню їм на сон співаю.

Вони всміхаються мені,вони живі - не мертві, ні…

Вихователь: - діти,як ви вважаєте квіти і справді живі? А чому ви так думаєте?

Діти: -  квіти живі,тому що вони дихають повітрям,ростуть,живляться,розмно-

жаються.

Вихователь: - діти,як ці рослини називаються? Так правильно,кімнатні рослини. А чому вони так називаються?

Діти: - тому що їх вирощують в приміщенні,в кімнатних умовах.

Вихователь: - а  чи ви знаєте,що світ кімнатних рослин дуже різноманітний. Кімнатні рослини називаються мандрівниками. Діти,а чому їх так називають?

Діти: - тому що багато рослин прибули з різних країн.

Вихователь: - здавна люди подорожували різними країнами і зустрічали невідомі рослини. Вони мали красиве листя,яскраві квіти. Мандрівники привозили рослини до дому і таким чином вони знаходили Батьківщину.

  • Діти,дивіться який у нас гарний куточок природи,скільки тут багато 

різноманітних рослин. Хто мені скаже,які рослини знаходяться в нашому куточку,назвіть їх (традесканція,алоє,бальзамін,колеус,аспідісра,бегонія,герань)

Вихователь: - діти,сьогодні,коли я йшла до дитячого садочка,то зустріла листоношу,він мені передав ось цю листівку. Зараз я подивлюся від кого ця листівка,а надіслав її лісовичок. Він повідомляє,що хоче завітати в гості до нашої групи. Лісовичок ходить по групах і дивиться,які рослини є у кожній групі,як діти доглядають за цими рослинами,як рослини себе почувають.

Стук у двері, заходить Лісовичок.

Лісовичок: - добрий день,діти,чи є у вашій групі мої зелені друзі?

Діти: - так є.

Вихователь: - діти, Лісовичок прошепотів мені на вушко,що йому подарували багато різноманітних рослин і він не знає,як за ними потрібно доглядати.

  • Що для росту рослин потрібно?

Цукерки,горіхи,фанта чи кола?

А може солодощі обов’язково.

Діти: - світло,поживний грунт,тепло,вода,гарний догляд.

Вихователь: - щоб рослини гарні були

Треба турботливо їх доглядати

Підпушувати землю та поливати

Листячко збризкувати,мити,

А ви знаєте,як це треба робити.(Так)

  • Діти,ви мабуть стомилися,давайте трішки відпочинемо.

Фізкультхвилинка:

Ось погляньте як завзято.

До рослин ідуть малята.

(Діти крокують,високо піднімають коліна)

З ними йде Лісовичок,ставте руки на бочок!

(Руки поставити на бочок)

Вліво – вправо поглядайте і голівки повертайте,

(Повороти голови в сторони)

Руки в гори піднімаєм,носом свіжий дух вдихаєм,

(Піднімають руки вгору)

Видих ротом робіть справно,руками гойдайте плавно.

(Опускають руки вниз)

Вихователь: - діти,тож давайте покажемо нашому Лісовичку,як потрібно доглядати за рослинами.

  • Що для цього нам потрібно зробити?

Діти: - Одягнути фартушки,підтягнути рукава.

Вихователь: - а чи знаєте ви,що рослини з великим листям можна мити,а з маленьким тільки збризкувати,тому що воно можу пошкодитися.

  • А чи поливати можна всі рослини?
  • Як і чим підпушувати землю?

Діти: - паличками,обережно,щоб не пошкодити коріння рослин.

Вихователь: - погляньте,як потрібно протирати листочки від пилу. Губкою змоченою у воді. Одну долоньку підкладаємо під листок,а іншою обережно зверху протираємо.

  • Тож обиріємо зручні місця і покажемо,що ми вміємо.

Вихователь: - діти,а ви знаєте,що рослини теж можуть розмовляти. Ось вони щось шепочуть мені на вушко,вони кажуть,що дуже вдячні вам за те,як ви за ними доглядаєте. Тепер наші вазони будуть ще гарніші.

Діти і Лісовичок вам дякує,що ви навчили його,як потрібно доглядати за рослинами,а тепер йому час поспішати до своєї домівки де на нього чекають друзі.

 

 

docx
Додано
17 січня 2019
Переглядів
1563
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку