Перспективний план розвитку Озернянської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Про матеріал
Перспективний план розвитку школи.............................................................................................................................
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Перспективний план розвитку. Озернянської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Відділ освіти Ізмаїльської районної державної адміністрації Розробник: Директор школи Тельпіз Оксана Федорівна

Номер слайду 2

“По тому, як людина - від перших проблисків свідомості до останнього подиху – ставиться до своєї школи, судять про її внутрішню культуру і благородство, про її здатність дорожити честю і славою свого народу…Школа завжди повинна бути важливим вогнищем мудрості народу…”В. О. Сухомлинський

Номер слайду 3

Новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві; Педагогіка, що грунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками; Умотивований учитель, який має свободу творчості й розвивається професійно; Орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм; Наскрізний процес виховання, який формує цінності;Децентралізація та ефективне управління; Справедливий розподіл публічних коштів, який забезпечує рівний доступ усіх дітей до якісної освіти; Сучасне освітнє середовище. Основні шляхи розвитку школи хочу направити на реалізацію концепції "Нової української школи" складовими якої є:

Номер слайду 4

НАПРЯМКИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ РОЗВИТКУ ОЗЕРНЯНСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ ст. Поліпшення системи виховної роботи

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Сильні сторони школи:- найбільша школа в районні по кількості учнів, прогнозування на збільшення контингенту учнів;- наявність спортивної зали, майстерень, спортивних майданчиків, їдальні та медичного кабінету;- зростання і вдосконалення матеріально-технічної бази школи за останні два роки;- домінують педпрацівники середнього віку;- творчість і небайдужість, здатність до інновацій, до самовдосконалення більшості педпрацівників;- прагнення до набуття позитивного досвіду й участі у розвитку школи;- розширені можливості позаурочної та позашкільної діяльності учнів в спортивних і культурних заходах, гуртках за вподобаннями;- вільний доступ до Інтернету всіх учасників освітнього процесу;SWOT - АНАЛІЗ

Номер слайду 9

Слабкі сторони школи:- наявність вакансій: вчителя математики, англійської мови, фізичної культури, вчитель історії;- 30% вчителів мають кваліфікаційну категорію “спеціаліст”;- позиція «відбування» у деяких працівників;- недостатня мотивація вчителів до участі в конкурсах професійної майстерності;- вихід з навчального процесу сильних викладачів;- невисока результативність у районних, обласних олімпіадах і змаганнях (нерідко один і той же учень бере участь у кількох олімпіадах);- низький рівень мотивації учнів до навчання;- низький показник результатів ЗНО та ДПА випускних класів;- недостатній рівень співпраці з батьками на рівні класних колективів;SWOT - АНАЛІЗ

Номер слайду 10

Проектна потужність закладу – 1157 дітей. Фактична кількість учнів, які навчаються у 2019/2020 н.р.– 778 учнів. Укомплектовано 37 класів, середня наповнюваність класів – 21,5 учнів (найбільша в районі). Мережа класів щодо мов навчання розподіляється таким чином: Школа І ступеня (1-4 класи) – 15 класів (6 класів з українською мовою навчання);Школа ІІ ступеня (5-9 класи) – 18 класів (4 класи з українською мовою навчання);Школа ІІІ ступеня (10-11 класи) – 4 класи;Математичний профіль – 10-А (19 учнів), 11-А (20 учнів);Профіль англійської філології – 10-Б клас (18 учнів);Біолого-хімічний профіль – 11-Б клас (25 учнів). Класи заочної форми навчання: 10 клас – 13 учнів; 11 клас – 9 учнів.10 Забезпечення доступу до отримання освітніх послуг школі

Номер слайду 11

Клас2019/2020 н.р.2020/2021н.р.2021/2022н.р.1 класи4 кл. – 78 учнів3 кл. – 72 учнів4 кл. - 80 учнів2 класи5 кл. – 110 учнів4 кл. – 78 учнів3 кл. – 72 учнів3 класи3 кл. – 74 учнів5 кл. – 110 учнів4 кл. – 78 учнів4 класи3 кл. – 70 учнів3 кл. – 74 учнів5 кл. – 110 учнів5 класи5 кл. – 96 учнів3 кл. – 70 учнів3 кл. – 74 учнів6 класи4 кл. – 80 учнів5 кл. – 96 учнів3 кл. – 70 учнів7 класи4 кл. – 77 учнів4 кл. – 80 учнів5 кл. – 96 учнів8 класи3 кл. – 67 учнів4 кл. – 77 учнів4 кл. – 80 учнів9 класи2 кл. – 43 учнів3 кл. – 67 учнів4 кл. – 77 учнів10 класи2 кл. – 37 учнів2 кл. – 33 учнів2 кл. – 50 учнів11 класи2 кл. – 46 учнів2 кл. – 37 учнів2 кл. – 33 учнів. Всього37 кл. – 778 учнів38 кл. -794 учнів 39 кл. – 820 учнів. Середня наповнюваність21,52121 Перспективна мережа Озернянської ЗОШ І-ІІІ ступенівна 2019/2022 навчальні роки

Номер слайду 12

Динаміка зміни РНД учнів 4-11 класів

Номер слайду 13

Порівняльний аналіз успішності 3-11-х класів за три роки

Номер слайду 14

Головні ланки на шляху до підвищення якості навчання. ВчителіБатьки. Шляхи вдосконалення освітнього процесу: Створення наступності та послідовності на всіх ступенях навчання; Формування мотивації навчання як необхідного стимулу бажання учня до навчання.(як зі сторони вчителів так і зі сторони батьків); Створення інклюзивних класів для дітей з особливими освітніми потребами; Перехід до інноваційних методів навчання, що дають можливість розкрити потенційні можливості кожного учня, повірити у власні сили; Вивчення умов, в яких виховується кожна дитина, враховування їх у навчальній діяльності; Співпраця з батьками, спільне формування педагогічної культури сім’ї.

Номер слайду 15

Потреба в педагогічних кадрах на 2019/2022 роки. Учителя англійської мови;Учителя фізичної культури;Учителя математики;Учитель історіїРозвиток кадрового потенціалу. Покращити роботу з молодими вчителями. Удосконалення навчально-методичної бази школи «Педагог ХХІ століття»

Номер слайду 16

Структура навчально-методичної роботи школи. Педагогічна рада. Методична рада. М/О вчителів. М/О класних керівників. Варіативні об'єднання. М/о вчителів початкових класів вчителів філологічного напрямку (укр., молд., англ. мов) вчителів математики, фізики, інформатики, технологій вчителів географії, історії, мистецтвавчителів біології, хімії, основ здоров’я, фізичної культури. Школа молодого вчителя. Школа передового педагогічного досвіду. Семінари-практикуми. Практичні конференціїПсихолого-педагогічні семінари

Номер слайду 17

Проблемне питання школи«Формування життєво компетентної особистості в умовах інтеграції до європейського освітнього процесу через сучасні творчі підходи до навчання та виховання»Мета адміністрації школи: створення комфортних умов для професійного зростання та розкриття творчого потенціалу кожного педагогічного працівника

Номер слайду 18

Система якісної освітньої платформи18

Номер слайду 19

Шляхи реалізації: Розробка та впровадження системи рейтингового оцінювання педагогічних кадрів.2. Створення моделей методичної роботи з групами педагогів різного рівня професіоналізму.3. Удосконалення особистого досвіду на основі кращих досягнень науки і практики викладання. 4. Участь у шкільних, районних та обласних конкурсах педагогічної майстерності. 5. Забезпечити умови для своєчасної курсової перепідготовки та професійного зростання в міжкурсовий період педагогів6. Забезпечення морального та матеріального стимулювання.

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Передбачає згідно Концепції Нової української школи створення нового освітнього середовища, поліпшення матеріально-технічної бази школи для забезпечення умов якісної навчально-виховної діяльності. ЇЇ розвиток - постійне піклування адміністрації та батьківської громадськості. Це один із головних напрямків роботи школи, який забезпечує якісне проведення освітнього процесу. Подальше вдосконалення матеріально-технічного забезпечення школи сучасним навчальним і спортивним обладнанням, інформаційно-технічними засобами дає можливість організувати додаткові освітні послуги, навчально-виховну діяльність, проводити культурні, спортивно-оздоровчі заходи і т.д.«Комфортне забезпечення»

Номер слайду 22

МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА ТА ГОСПОДАРСЬКА БАЗА школи. За останні роки значно покращилася матеріально-технічна база школи: - обладнанні та оформлені класні кімнати для 1-2-х класів відповідно вимог НУШ;обладнано 3 кабінети української мови, 1 кабінет біології та 1 кабінет інформатики сучасною технікою;ремонт дахів І та ІІ блоків школи за рахунок коштів бюджету районної держадміністрації;заміна вікон всієї школи, крім вікон на сходах;створені туалети у будівлі школи для учнів та працівників;

Номер слайду 23

На перспективу плануємо залучити бюджетні, спонсорські ресурси задля зміцнення матеріально-технічної та господарської бази школи:- обладнення кабінетів природничо-математичного циклу сучасним оснащенням для удосконалення допрофільної та профільної підготовки та самореалізації учнів у сучасному суспільстві;- проведення поточних ремонтів школи, кабінетів з креативним підходом для реалізації концепції нової української школи (з дотриманням санітарно-гіг. норм);- створення сучасної інтернет-бібліотеки;- потребують термінового капітального ремонту фасади 2-х поверхових будівель І та ІІ блоків початкової школи та центральний блок;- заміна ділянок системи освітлення у приміщені школи та капітальний ремонт системи освітлення території школи;- потребує капітального ремонту спортивна зала школи;потреба в ремонті східців у входах школи;- заміна вікон та дверей на сходах та заміна вхідних дверей у приміщенні;- озеленення, облаштування ігрового майданчику, ремонт та фарбування металевої огорожі на території школи; - поточний ремонт вибоїн в асфальтових тротуарах двору школи;- придбання та встановлення пожежної сигналізації;- встановлення на будівлі ІІІ блоку школи блискавковідводу;- потребує капітального ремонту двірний туалет школи;

Номер слайду 24

Очікуваний результат реалізації роботи по зміцненню матеріально-технічної бази Реалізація зазначеного плану дозволить: 1. Сформувати безпечні і сприятливі умови для надання повноцінної освіти дітей. 2. Розвинути спортивну базу для фізичного виховання дітей. 3. Створити надійну, розвинену матеріально-технічну базу, що відповідає всім вимогам безпеки і комфортності. 4. Привести школу у відповідність до вимог протипожежної безпеки. 5. Привести школу у відповідність до вимог санітарно-епідеміологічної безпеки.

Номер слайду 25

Система виховної та позаурочної роботи25 Мета: - сприяння формуванню в учнів знань, умінь і навичок, необхідних для майбутнього успішного вибору професії;  розвитку пізнавальної творчої активності особистості; розвиток природних здібностей, уяви і продуктивного мислення з гуманістичним світосприйняттям і почуттям відповідальності за долю України, її народу; виховання естетичних смаків; ведення здорового способу життя.

Номер слайду 26

Формування в учнів основ наукового світогляду, пізнавальної активності і культури розумової праці, вироблення уміння самостійно здобувати знання, застосовувати їх у своїй практичній діяльності;Виховання почуття любові до Батьківщини і свого народу як основи духовного розвитку особистості, шанобливе ставлення до історичних пам'яток;Сприяти формуванню навичок самоврядування, соціальної активності і відповідальності в процесі практичної громадської діяльності, правової культури, вільного володіння державною мовою, засвоєння основ державного і кримінального права, активної протидії випадкам порушення законів;Підготовка випускників школи до свідомого вибору професії;Основні завдання виховної роботи.: Залучення учнів до активної екологічної діяльності, формування основ естетичної культури, гармонійний розвиток духовного, фізичного та психічного здоров'я;Затвердження культури здорового способу життя;

Номер слайду 27

1.     Організації і проведення засідань МО класних керівників відповідної тематики2.     Проведення профорієнтаційної роботи серед школярів середньої та старшої ланки3.     Організація роботи шкільного самоврядування4.     Проведення класних годин, впровадження на практиці соціокультурної змістової лінії на уроках української мови, української і світової літератури.5.     Проведення уроків мужності 6.     Проведення тижнів, декад, місячників тощо. Шляхи реалізації

Номер слайду 28

Педагогіка партнерства ПАРТНЕРСТВО28 Діти. Педагоги. Родина. Повага. Довіра. Діалог. Добровільність. Рівність. Відповідальність. ПАРТНЕРСТВО

Номер слайду 29

Співробітництво є важливою умовою ефективної навчально-виховної роботи. РОБОТА З БАТЬКАМИМіні-консультаціїНетрадиційні батьківські збори. Творчі ігри з батьками. Вечори запитань та відповідей. Дні відкритих дверей. Анкетування. КонсультаціїїТренінги. Клуб “Щаслива родина”Круглий стіл. Вирішення педагогічних задач, ситуацій. Батьківський куточок. Тиждень сім’їАукціон ідей. Ширми, папки-пересувки. Телефон довіри. Спільні свята та розваги

Номер слайду 30

Очікуванні результати виконання плану розвитку школи:- забезпечення умов для здобуття сучасної, доступної та якісної освіти відповідно до вимог суспільства, запитів особистості та потреб держави;- підвищення якості освітнього процесу;- підвищення рівня професійної компетентності педагогів;- розвиток інтелектуальних та творчих здібностей учнів, підвищення результативності участі учнів в різних конкурсах та олімпіадах на різних етапах;- підвищення якості вихованості школярів, створення толерантного середовища у школі;- приведення матеріально-технічного стану школи у відповідність із потребами сучасної освіти;- формування сфери життєвого простору школи – дизайн території школи;- створення позитивного іміджу школи в соціумі, підвищення її конкурентоздатності;

Номер слайду 31

“ До розуму ведуть три шляхи:шлях роздумів – найблагородніший,шлях наслідування – найлегший,шлях особистого досвіду – найважчий ”. Конфуцій. Дякую за увагу!