Вашій увазі пропоную перспективний план самоосвіти педагога, у якому спланована робота з теми на протязі 5 років. Стане у нагоді педагогам, які готуються до атестації. До речі складений за новими вимогами при підготовці до атестації.
УЗГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
Голова ПК Голова атестаційної комісії І рівня
Директор
________________(ПІБ) ________________(ПІБ)
ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН САМООСВІТИ
вчителя-логопеда
на 2013-2018 роки.
Тема: Стабілізація психоемоційного стану дитини з особливими освітніми потребами засобами арт-терапії.
Мета:
Завдання:
Перелік питань по самоосвіті:
Передбачувальний результат:
Етапи |
Зміст роботи |
Термін |
Діагностичний:
1.Аналіз утруднень корекційно-розвивальної роботи. 2. Постановка проблеми. |
1. Виробити остаточний варіант теми діяльності на основі діагностики дітей з особливими освітніми потребами. 2. Вивчення літератури з проблеми, наявного перспективного педагогічного досвіду. 3. Планування самоосвітньої діяльності в у відповідності до плану науково-методичної роботи ДНЗ, графіка атестацій та курсової перепідготовки. 4. Планування участі у методичній роботі закладу та творчій групі. 5. Участь у МО ДНЗ. 6. Систематичне поповнення порт фоліо методичними матеріалами. 7. Вивчення ППД по використанню арт-терапії у педагогічній діяльності та її вплив на психоемоційний стан дитини.
|
І рік роботи над темою |
Прогностичний:
1.Визначення мети і завдань роботи над проблемою. 2. Розробка системи заходів спрямованих на розв’язання проблеми. 3. Прогнозування результатів. |
1. Підвищення результатів корекційно-розвивальної роботи через здійснення індивідуально-особистісного підходу до дітей з особливими освітніми потребами. 2. Конкретизація проблемного питання: Стабілізація психоемоційного стану дитини з особливими освітніми потребами засобами арт-терапії. 3. Науково-методичне опрацювання проблеми за літературними джерелами, вивчення ППД. 4. Визначення видів та методів арт-терапевтичних методик, які сприяють стабілізації психоемоційного стану дошкільника. 5. Визначення термінів роботи над проблемою та узагальнення власного досвіду. 6. Підготовка атестаційних матеріалів. 7. Участь у методичній роботі закладу (виступи на педрадах, семінарах-практикумах, робота у творчій групі) |
І рік роботи над темою |
Практичний:
1.Впровадження ППД, системи заходів, щодо розв’язання проблеми. 2. Формування методичного комплексу. 3. Відстеження процесу, поточних і проміжних результатів. 4. Корегування роботи. |
1. Демонстрація позитивних здобутків самостійного моделювання роботи над проблемою і висвітлення її серед колег ( показ відкритих занять, круглий стіл, участь у засіданнях консиліумів) 2. Участь у методичній роботі закладу (виступи на педрадах, семінарах-практикумах, тренінгах для педагогів, робота у творчій групі). 3. Розробка дидактичних матеріалів ( виготовлення ляльок-мотанок різних видів) 4. Розробка послідовності і підготовка матеріалів для діагностики дитини з використанням ляльки-мотанки; системи дидактичних ігор та вправ для сенсорного розвитку дитини з особливими освітніми потребами (з мовленнєвим супроводом)
|
ІІ рік роботи над темою |
Узагальнюючий:
1.Підведення підсумків проведеної роботи. 2. Оформлення результатів з теми самоосвіти. 3. Подання матеріалів на розгляд педагогічної ради ДНЗ |
1.Звіт про результати роботи на засіданні методичного об’єднання закладу. 2. Вироблення пропозицій до роботи методичного об’єднання СНВК №5 щодо забезпечення та поширення використання арт-терапевтичних методик для стабілізації психоемоційного стану дитини з особливими освітніми потребами. 3. Здійснити прогнозування перспективи подальшої роботи. 4. Оформити презентації для ознайомлення колег та батьків з власними наробками з теми. 5. Використання інтернет-ресурсів для розповсюдження власного досвіду. 6. Участь у методичній роботі закладу (виступи на педрадах, консиліумах, семінарах-практикумах, тренінгах, круглих столах).
|
ІІІ рік роботи над темою |
Впроваджувальний:
1.Використання особистого досвіду у процесі корекційно-розвивальної роботи. 2. Розповсюдження досвіду в ході подальшій педагогічної діяльності. 3. Висвітлення власних наробок з теми на педагогічних сайтах.
|
1.Оформлення досвіду роботи відповідно до методичних рекомендацій ДОІППО. 2. Презентація та захист досвіду на міській науково-методичній раді. 3. Публікації власних розробок занять, діагностики, системи роботи та планування з теми «Стабілізація психоемоційного стану дитини з особливими освітніми потребами засобами арт-терапії». 4. Участь у Всеукраїнських, обласних та міських конкурсах з метою розповсюдження досвіду роботи. 5. Виступи та презентація роботи на міських педагогічних заходах. 6. Проведення тренінгів для педагогів, батьків щодо впровадження у практику роботи арт-терапевтичних методик з корекційно - розвивальною метою та їх вплив на стабілізацію психоемоційного стану дитини з особливими освітніми потребами. 7. Участь у методичній роботі закладу (виступи на педрадах, семінарах-практикумах, круглих столах, консиліумах). 8. Консультування молодих фахівців з теми: впровадження арт-терапевтичних методик у практику роботи вчителя-логопеда.
|
ІV – V рік роботи над темою. |
__________ Педагогічний працівник ____________ ПІБ
Відповідальний член АК ____________ ПІБ