Перспективний план самоосвіти педагога. На допомогу до атестації.

Про матеріал

Вашій увазі пропоную перспективний план самоосвіти педагога, у якому спланована робота з теми на протязі 5 років. Стане у нагоді педагогам, які готуються до атестації. До речі складений за новими вимогами при підготовці до атестації.

Перегляд файлу

УЗГОДЖЕНО                                                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО

Голова ПК                                                                             Голова атестаційної комісії І рівня                                                                              

                                                                                                Директор

 

 ________________(ПІБ)                                                      ________________(ПІБ)                    

 

 

 

 

ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН САМООСВІТИ

 

вчителя-логопеда

 

на 2013-2018 роки.

 

 

Тема:   Стабілізація психоемоційного стану дитини з особливими освітніми потребами засобами арт-терапії.

 

Мета:

  • створити на корекційно-розвивальних заняттях позитивну атмосферу спілкування між вчителем-логопедом та дитиною з особливими освітніми потребами, використовуючи арт-терапевтичні методики;
  • налаштувати дошкільника на співпрацю та активну мовленнєву діяльність через використання дидактичних ігор та вправ з лялькою-мотанкою, впливаючи на  емоційний стан дитини кольорами (кольоротерапія);
  •  супроводжувати навчально-корекційну діяльність засобами ізотерапії та музикотерапії з метою покращення якості корекційно-розвивальної роботи та стабілізації психоемоційного стану малюка.

 

Завдання:

 

  • вивчити літературу про використання арт-терапевтичних методик в корекційній роботі та їх вплив на стабілізацію психоемоційного стану дитини з особливими освітніми потребами;
  • відвідати уроки колег та прийняти участь у обговорені питання щодо стабілізації емоційного стану дитини на корекційно-розвивальних заняттях;
  • проводити самоаналіз та самооцінку власних занять з цієї проблеми;
  • впроваджувати у діяльність роботи вчителя-логопеда новітніх технологій через вивчення та застосування арт-терапевтичних методик;
  • підвищити якість та ефективність корекційної роботи за рахунок реалізації та розкриття потенційних можливостей дітей логопедичної групи;
  • ознайомитись з ППД провідних педагогів, які використовують в своїй діяльності арт-терапію.

 

Перелік питань по самоосвіті:

 

  • психічні розлади та відхилення у поведінці дітей з особливими освітніми потребами;
  • стабілізація психоемоційного стану малюків різними методами та прийомами;
  • сутність поняття «арт-терапія»;
  • види, методи та прийоми арт-терапії;
  • умови успішного впровадження арт-терапії у практику педагога.

 

Передбачувальний результат:

 

  • оволодіння методиками арт-терапевтичних технологій, що сприяють стабілізації психоемоційного стану дитини з особливими освітніми потребами;
  • створення на корекційно-розвивальних заняттях позитивної атмосфери, налаштування на співпрацю та активну мовленнєву діяльність;
  • підвищення якості корекції мовленнєвих порушень через впровадження арт-терапевтичних методик у практику роботи вчителя-логопеда.

 

 


 

 


Етапи

Зміст роботи

Термін

Діагностичний:

 

1.Аналіз утруднень корекційно-розвивальної роботи.

2. Постановка проблеми.

 

1. Виробити остаточний варіант теми діяльності на основі діагностики дітей з особливими освітніми потребами.

2. Вивчення літератури з проблеми, наявного перспективного педагогічного досвіду.

3. Планування самоосвітньої діяльності в у відповідності до плану науково-методичної роботи ДНЗ, графіка атестацій та курсової перепідготовки.

4. Планування участі у методичній роботі закладу та творчій групі.

5. Участь у МО ДНЗ.

6. Систематичне поповнення порт фоліо методичними матеріалами.

7. Вивчення ППД по використанню арт-терапії у педагогічній діяльності та її вплив на психоемоційний стан дитини.

 

 

І рік роботи

над темою

Прогностичний:

 

1.Визначення мети і завдань роботи над проблемою.

2. Розробка системи заходів спрямованих на розв’язання проблеми.

3. Прогнозування результатів.

1. Підвищення результатів корекційно-розвивальної роботи через здійснення індивідуально-особистісного підходу до дітей з особливими освітніми потребами.

2. Конкретизація проблемного питання: Стабілізація психоемоційного стану дитини з особливими освітніми потребами засобами арт-терапії.

3. Науково-методичне опрацювання проблеми за літературними джерелами, вивчення ППД.

4. Визначення видів та методів арт-терапевтичних методик, які сприяють стабілізації психоемоційного стану дошкільника.

5. Визначення термінів роботи над проблемою та узагальнення власного досвіду.

6. Підготовка атестаційних матеріалів.

7. Участь у методичній роботі закладу (виступи на педрадах, семінарах-практикумах, робота у творчій групі)

І рік роботи

над темою

Практичний:

 

1.Впровадження ППД, системи заходів, щодо розв’язання проблеми.

2. Формування методичного комплексу.

3. Відстеження процесу, поточних і проміжних результатів.

4. Корегування роботи.

 

1. Демонстрація позитивних здобутків самостійного моделювання роботи над проблемою і висвітлення її серед колег ( показ відкритих занять, круглий стіл, участь у засіданнях консиліумів)

2. Участь у методичній роботі закладу (виступи на педрадах, семінарах-практикумах, тренінгах для педагогів, робота у творчій групі).

3. Розробка дидактичних матеріалів ( виготовлення ляльок-мотанок різних видів)

4. Розробка послідовності  і підготовка матеріалів для діагностики дитини з використанням ляльки-мотанки; системи дидактичних ігор та вправ для сенсорного розвитку дитини з особливими освітніми потребами (з мовленнєвим супроводом)

 

ІІ рік роботи

над темою

Узагальнюючий:

 

1.Підведення підсумків проведеної роботи.

2. Оформлення результатів з теми самоосвіти.

3. Подання матеріалів на розгляд педагогічної ради ДНЗ

 

1.Звіт про результати роботи на засіданні  методичного об’єднання закладу.

2. Вироблення пропозицій до роботи  методичного об’єднання СНВК №5 щодо забезпечення та поширення використання арт-терапевтичних методик для стабілізації психоемоційного стану дитини з особливими освітніми потребами.

3. Здійснити прогнозування перспективи подальшої роботи.

4. Оформити презентації для ознайомлення колег та батьків з власними наробками з теми.

5. Використання інтернет-ресурсів для розповсюдження власного досвіду.

6. Участь у методичній роботі закладу (виступи на педрадах, консиліумах, семінарах-практикумах, тренінгах, круглих столах).

 

 

ІІІ рік роботи

 над темою

Впроваджувальний:

 

1.Використання особистого досвіду у процесі корекційно-розвивальної роботи.

2. Розповсюдження досвіду в ході подальшій педагогічної діяльності.

3. Висвітлення власних наробок з теми на педагогічних сайтах.

 

1.Оформлення досвіду роботи відповідно до методичних рекомендацій ДОІППО.

2. Презентація та захист досвіду на міській науково-методичній раді.

3. Публікації власних розробок занять, діагностики, системи роботи та планування з теми «Стабілізація психоемоційного стану дитини з особливими освітніми потребами засобами арт-терапії».

4. Участь у Всеукраїнських, обласних та міських конкурсах з метою розповсюдження досвіду роботи.

5. Виступи та презентація роботи  на міських педагогічних заходах.

6. Проведення тренінгів для педагогів, батьків щодо впровадження у практику роботи арт-терапевтичних методик з корекційно - розвивальною метою та їх вплив на стабілізацію психоемоційного стану дитини з особливими освітніми потребами.

7. Участь у методичній роботі закладу (виступи на педрадах, семінарах-практикумах, круглих столах, консиліумах).

8. Консультування молодих фахівців з теми: впровадження арт-терапевтичних методик у практику роботи  вчителя-логопеда.

 

ІV – V рік роботи над темою.

 

 

 

    __________                        Педагогічний працівник     ____________  ПІБ

 

                                                Відповідальний член АК     ____________                      ПІБ

docx
Додано
7 липня 2018
Переглядів
7285
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку