План індивідуальної роботи та проходження атестації. На допомогу до атестації.

Про матеріал

Пропоную Вашій увазі індивідуальний план для атестації. Цей план складено відповідно останім вимогам до атестації. Стане у нагоді тим, хто готується до атестації. Бажаю успіхів у роботі!

Перегляд файлу

УЗГОДЖЕНО                                                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО

Голова ПК                                                                             на засіданні атестаційної комісії

                                                                                               І рівня від 12.10.2017 протокол №2

_____________(ПІБ)                                                            Директор  

 

                                                                                           _______________(ПІБ)                    

 

ПЛАН ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ Й ПРОХОДЖЕННЯ АТЕСТАЦІЇ

в 2017/2018 навчальному році

 


  1. Прізвище, ім’я, по батькові вчителя
  2. Освіта
  3. Спеціальність за дипломом
  4. Стаж безпосередньої педагогічної роботи
  5. Місце роботи
  6. Посада
  7. Стаж роботи на даній посаді
  8. Результати попередньої атестації

 

  1. На що претендує

 


№ з/п

Зміст роботи

Термін

Відмітка про виконання

  1.  

Ознайомлення з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників України, із змінами внесеними відповідно до наказу Міністерства освіти України від 08.08.2013 № 1135, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.08.2013 року за                    № 1417/23949.

до 20.09

 

  1.  

Ознайомлення з кваліфікаційними характеристиками вчителів-логопедів, для яких встановлені кваліфікаційні категорії та педагогічні звання

 

вересень

 

  1.  

Ознайомлення з критеріями оцінювання фахової діяльності та вимогами до оформлення атестаційних матеріалів

 

вересень

 

  1.  

Перевірка ведення індивідуальної документації:

  • річний план роботи вчителя-логопеда;
  • перспективний план;
  • індивідуальні папки розвитку;
  • ведення та заповнення зошитів взаємозв’язку;
  • журнал консультацій;.
  • облік та рух дітей у логопедичній групі;
  • зошит самоосвіти

жовтень-січень

 

  1.  

Контроль за виконанням навчальних програм, здійснення корекційно-розвивальної роботи у логопедичній групі

 

грудень

 

  1.  

Відвідування занять членами атестаційної комісії з метою вивчення системи робити

вчителя-логопеда.

Тема заняття: Узагальнююче заняття з розвитку мови з елементами квесту «Щедра осінь» у старшій логопедичній групі.

Тема заняття: Зимові свята та звичаї українського народу з розвитку мовлення та елементами грамоти у старшій логопедичній групі.

 

листопад

 

лютий

 

  1.  

Участь у підготовці та проведеннях консиліумів за результатами І півріччя.

 

січень-лютий

 

 

  1.  

Проведення  заходів для батьків

  • участь  у загальних батьківських зборах «Роль родини у всебічному розвитку та корекція мовних вад;
  • групові батьківські збори:

«Адаптація дитини до умов дошкільного закладу»

«Готуємо руку дитини до письма. Розвиток дрібної моторики»

«Дошкільник напередодні шкільного життя»

 

жовтень

 

 

вересень

лютий

травень

 

 

  1.  

Виступи:

 на педагогічній раді за темою:

Робота над вдосконаленням граматичної сторони мовлення як головного фактору готовності до навчання у школі (презентація)

Аналітична довідка «Оцінка та аналіз динаміки показників компетентності випускників»

на засіданні міського методичного об’єднання  методистів  за темою: «Технології емпауерменту та арт-терапії шлях до якісних змін в освіті»;

майстер-клас для методистів «Використання лялькотерапії у корекційно-розвивальній роботі»

 

 

лютий

 

травень

 

 

жовтень

 

 

  1.  

Участь у професійних конкурсах

Всеураїнські конкурси:

Всеукраїнська акція Разом до Нової школи;

Участь у виставці «Педагогічні технології сучасної освіти»

Всеукраїнський конкурс «Майстер-клас в системі освітньої роботи з дошкільниками»

Всеукраїнський конкурс освітніх технологій.

на рівні області:

«Мій рідний край – моя маленька Батьківщина» - «Лялька мотанка душа українського народу»

 

 

січень

березень

березень

лютий

жовтень

 

 

 

 

 

 

  1.  

Узагальнення власного досвіду та захист на науково-методичній раді міста «Стабілізація психоемоційного стану дитини з особливими освітніми потребами засобами арт-терапії»

 

вересень-грудень

 

  1.  

Друковані роботи:

Журнал «Вихователь методист» стаття Формуємо самооцінку дитини»

Форум «Урок» «Система дидактичних ігор та вправ з використанням лялькотерапії»

Сайт  «Дошкільник» «Вплив кольорів на всебічний розвиток дитини»; Конспект заняття «Щедра осінь»;

Сайт «Логопедична АБВГДейка» «Логопедичні ігри для автоматизації звуків»

Сайт «Методичний портал «Перспективне планування корекційно-розвивальної роботи у молодшій дошкільній групі з використанням арт-терапії», « Моделювання мовленнєвих ситуацій у ігровій діяльності дошкільнят»;

Сайт «Абетка land» «Технології емпауермент педагогіки та арт-терапії шлях до якісних змін в освіті»

Сайт « На урок» «Практичний матеріал для автоматизації звуків, використання у корекційній роботі СУДОКУ»

 

 

 

січень

жовтень

грудень

 

січень

січень

лютий

 

січень

 

лютий

 

 

 

  1.  

Презентація досвіду роботи

на рівні закладу – «Використання арт-терапії у корекційно-розвивальній роботі»

«Квіткова терапія та її вплив на психічний стан людини»

«Мистецтво комунікації як чинник успішності педагога – Коли і навіщо потрібні паузи в мовленні педагога»

на рівні міста: «Технології емпауермент педагогіки та арт-терапії шлях до якісних змін  в освіті»; «Стабілізація психоемоційного стану дитини з особливими освітніми потребами засобами арт-терапії»

на рівні країни:

Всеукраїнський  науково-практичний семінар «Технології розвитку здібностей і обдарованості дошкільників та учнів початкової школи»

Виступ з досвідом роботи «Використання ляльки-мотанки в корекційно-розвивальній роботі»

жовтень

січень

лютий  

 

листопад

грудень

квітень

 

 

 

  1.  

Участь у роботі творчої групи «Вивчення науково-методичної проблеми «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства на ІІІ етапі»

 

 

жовтень-травень

 

 

 

  1.  

Підвищення кваліфікації, участь у вебінарах:

Тематичні курси «Зондовий масаж»

Всеукраїнський Інтернет-марафон «Інноваційні технології та методики освіти»

«Конфлікти у закладі дошкільної освіти» MCFR

Закон про дошкільну освіту: новації та перспективи»

 

 

 

Листопад

Листопад

Січень

Лютий

 

 

__________                        Педагогічний працівник  ____________   

 

                                            Відповідальний член АК  ____________                           

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Бондаренко Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Книжник Олена Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 липня 2018
Переглядів
33214
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку