Перспективний річний план корекційно-відновлювальної роботи
вчителя – дефектолога ЗДО компенсуючого типу .
№ п.п. |
Зміст роботи |
Заходи |
Термін проведення |
1. |
Організаційна робота |
1.Обстеження дітей. 2.Складання графіка роботи. 3.Складання річного плану. 4.Складання перспективного плану. |
Вересень Вересень Щомісячно
|
2. |
Корекційно - відновлювальна робота. |
1.Проведення індивідуальних занять відповідно до плану. 2.Проведення індивідуальних занять з дітьми за розділами програми: - розвиток мовлення; - сенсорний розвиток; - розвиток моторики; - зв’язне мовлення; - формування елементарних математичних уявлень, просторового сприйняття та орієнтування. |
Щодня
Протягом року |
3. |
Зв’язок з спеціалістами закладу. |
1.Проведення корекційно - відновлювальної роботи в тісному зв’язку з спеціалістами садочка. 2.Співпраця з практичним психологом. Консультації щодо індивідуального підходу до розвитку та вихованню кожної дитини групи. |
Постійно
Протягом року
|
4. |
Підвищення фахового рівня. |
1.Вивчення нової методичної літератури з дефектології та періодичних видань. 2.Участь у семінарах, виступи на педрадах, відвідування лекцій, методичних об’єднань, обмін досвідом. 3.Підготувати презентацію «Використання дидактичних ігор для розвитку психічних процесів пізнавальної діяльності у дітей з ЛРВ старшого дошкільного віку». 4.Досконале вивчення базової програми «Українське дошкілля» та методичних аспектів до цієї програми, а також програми «Віконечко» для дітей з ЗПР; « Програма розвитку дітей дошкільного віку зі спектром аутистичних порушень». 5. «Базовий компонент» продовжувати працювати над доповненням. 6. Ознайомитись з новою програмою розвитку для дітей раннього та дошкільного віку з інтелектуальними порушеннями. |
Постійно
Постійно
Січень
Протягом року.
Протягом року |
5. |
Робота з батьками. |
1.Проведення корекційно - відновлювальної роботи в співробітництві з батьками. 2.Виступ на батьківських зборах: - обстеження дітей на початку, всередині та в кінці навчального року; - досягнення дітей на кінець навчального року «Круглий стіл»; 3.Проведення індивідуальних бесід та консультацій з батьками: консультації: - «Як допомогти дитині пережити стрес»; - «Як розвивати мовлення дітей за допомогою художніх творів»; - «Тести для визначення рівня розвитку пам’яті дитини»; - «Дитина погано засинає. Що робити?»; - «Гіперактивні діти»; - «Якого кольору настрій? - «Підготовка руки дитини до письма»; - «Як виховати в дітях повагу до старших»; - «Права чи ліва?»- тест на визначення ведучої руки |
Постійно
Вересень Січень Травень
Травень
Вересень
Жовтень
Листопад
Грудень
Січень
Лютий Березень
Квітень
|
6. |
Робота з покращення оснащеності кабінету дефектолога. |
1.Виготовлення та придбання наочних і навчально-методичних посібників. 2. Поповнювати кабінет дидактичним, демонстраційним матеріалом за всіма освітніми лініями за базовою програмою «Українське дошкілля». «Віконечко»для дітей з ЗПР; « Програма розвитку дітей дошкільного віку зі спектром аутистичних порушень». 3.Поповнення бібліотеки методичною та науковою літературою. 4.Збагачувати роздавальний та демонстраційний матеріал для занять з математики , розвитку мовлення та сенсомоторного розвитку.
|
Протягом року
Протягом року
Протягом року
Протягом року |