Перспективний річний план корекційно-відновлювальної роботи вчителя – дефектолога ЗДО компенсуючого типу .

Про матеріал
Перспективний річний план корекційно-відновлювальної роботи вчителя – дефектолога ЗДО компенсуючого типу .
Перегляд файлу

Перспективний річний план  корекційно-відновлювальної роботи

 вчителя – дефектолога ЗДО компенсуючого типу .

№ п.п.

Зміст роботи

Заходи

Термін проведення

1.

Організаційна робота

1.Обстеження дітей.

2.Складання графіка роботи.

3.Складання річного плану.

4.Складання перспективного плану.

Вересень

Вересень

Щомісячно

 

2.

Корекційно - відновлювальна робота.

1.Проведення індивідуальних   занять відповідно до плану.

2.Проведення індивідуальних  занять з дітьми за розділами програми:

- розвиток мовлення;

- сенсорний розвиток;

- розвиток моторики;

- зв’язне мовлення;

- формування елементарних математичних уявлень, просторового сприйняття та орієнтування.

Щодня

 

 

Протягом року

3.

Зв’язок з  спеціалістами закладу.

1.Проведення корекційно - відновлювальної  роботи в тісному зв’язку з спеціалістами садочка.

2.Співпраця з практичним психологом.

Консультації щодо індивідуального  підходу до розвитку та вихованню  кожної дитини групи.

Постійно

 

 

 

Протягом року

 

 

4.

Підвищення фахового рівня.

1.Вивчення нової методичної літератури з дефектології та періодичних видань.

2.Участь у семінарах, виступи на педрадах, відвідування лекцій, методичних об’єднань, обмін досвідом.

3.Підготувати презентацію «Використання дидактичних ігор для розвитку психічних процесів пізнавальної діяльності у дітей з ЛРВ старшого дошкільного віку».

4.Досконале вивчення базової програми «Українське  дошкілля» та методичних аспектів до цієї програми,  а також програми  «Віконечко» для дітей з ЗПР; « Програма розвитку дітей дошкільного віку зі спектром аутистичних порушень».

5. «Базовий компонент» продовжувати працювати над доповненням.

6. Ознайомитись з новою програмою розвитку  для дітей раннього та дошкільного віку з інтелектуальними порушеннями.

Постійно

 

 

Постійно

 

 

 

 

 Січень

 

 

 

 

 

 

Протягом року.

 

 

Протягом року

5.

Робота з батьками.

1.Проведення корекційно - відновлювальної роботи в співробітництві з батьками.

2.Виступ на батьківських зборах:

- обстеження дітей на початку, всередині та в кінці навчального року;

- досягнення дітей на кінець навчального року «Круглий стіл»;

3.Проведення індивідуальних бесід та консультацій з батьками:

консультації:

- «Як допомогти дитині пережити стрес»;

- «Як розвивати мовлення дітей за допомогою художніх творів»;

- «Тести для визначення рівня розвитку пам’яті дитини»;

- «Дитина погано засинає. Що робити?»;

- «Гіперактивні діти»;

- «Якого кольору настрій?

- «Підготовка руки дитини до письма»;

- «Як виховати в дітях повагу до старших»;

- «Права чи ліва?»- тест на визначення ведучої руки

Постійно

 

 

Вересень

Січень

Травень

 

 

 Травень

 

 Вересень

 

 Жовтень

 

Листопад

 

 Грудень

 

 Січень

 

 Лютий

 Березень

 

 

Квітень

 

6.

Робота з покращення оснащеності кабінету дефектолога.

1.Виготовлення та придбання наочних і навчально-методичних посібників.

2. Поповнювати кабінет дидактичним, демонстраційним матеріалом за всіма освітніми лініями за базовою програмою «Українське дошкілля». «Віконечко»для дітей з ЗПР; « Програма розвитку дітей дошкільного віку зі спектром аутистичних порушень».

3.Поповнення бібліотеки методичною та науковою літературою.

4.Збагачувати роздавальний та демонстраційний матеріал для занять з математики , розвитку мовлення та сенсомоторного розвитку.

 

Протягом року

 

 

Протягом року

 

 

 

Протягом року

 

 

Протягом року

 

 

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Планування
Інкл
Додано
17 жовтня
Переглядів
224
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку