Первоцвіти – ключики весни

Про матеріал
Розширювати й поглиблювати знання про весняні квіти; удосконалювати навички роботи з пензликом і догляду за ним; прищеплювати бажання працювати аквареллю; розвивати зосередженість, допитливість, дрібну та загальну моторику, зв’язне мовлення; виховувати любов та бережне відношення до природи, навички співпраці, самостійність, взаєморозуміння.
Перегляд файлу

Дата: 23.02.2023

Клас: 2-Б

Вчитель: Нікітенко С.В.

Урок: образотворчого мистецтва 

Тема: Первоцвіти – ключики весни

Мета: розширювати й поглиблювати знання про весняні квіти; удосконалювати навички роботи з пензликом і догляду за ним; прищеплювати бажання працювати аквареллю;      розвивати зосередженість, допитливість, дрібну та загальну моторику, зв’язне мовлення; виховувати любов та бережне відношення до природи, навички співпраці, самостійність, взаєморозуміння.

 

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Електронні ресурси:

              1) Ютуб-канал:  -    руханка «Який ти козак»

-    зорова гімнастика  «Гімнастика для очей з бджілкою»

               - відео – пояснення нового матеріалу «Збережемо первоцвіти»

             2) Презентація до теми уроку Microsoft Power Point

              3) Інтерактивний сервіс вправ learningapps.org

                - гра «Знайди пару»                                                      

                - вікторина «Першоцвіти»

Хід уроку

  1. Організаційна частина

Я всміхаюсь сонечку:

- Здрастуй, золоте!

Я всміхаюсь квітоньці –

    Хай вона цвіте.

Я всміхаюсь дощику:

   Лийся, мов з відра!

- Друзям усміхаюся –

- Зичу їм добра.

  1. Мотивація навчальної діяльності

Відгадування загадки.

Тане сніжок, зеленіє лужок,

День прибуває – коли це буває? (Навесні).

- Які ознаки весни вже можемо спостерігати?

- 15 лютого було свято Стрітення Господнього.  За народними віруваннями цей день пов’язують із зустріччю зими із весною.

  1. Актуалізація опорних знань

Бесіда

-Які перші весняні квіти вам відомі?

  1. Вивчення нового матеріалу
  1.     Відео – пояснення нового матеріалу «Збережемо первоцвіти»

- Як зберегти первоцвіти?

- До якої книги занесені зникаючі види першоцвітів?

  1.     Повідомлення теми уроку

- Сьогодні на уроці створимо підсніжники, ці чудові весняні квіти, які на своїх пелюсточках несуть весну.

  1.     Розповідь вчителя
  2.     Гра «Знайди пару»                                                      

Фізкультхвилинка

  1. Практична діяльність учнів
  1.     Послідовність малювання
  2.     Правила безпеки на уроці образотворчого мистецтва

Зорова гімнастика

  1.     Практична робота

Намалюйте на картоні світло-зеленого кольору стебло і листя для майбутньої квітки. Прикрасьте стебло квітами.

1 група (дівчатка): квітами з ватних дисків, які ви заготовили заздалегідь.

2 група (хлопчики): квітами, які ви підготували  в техніці оригамі

  1. Підсумок

Демонстрація і обговорення малюнків

Легенда про підсніжник

 -  Підсніжники з'явилися дуже давно, тож про їх виникнення скла¬дено багато легенд.

    Так, слов'янська легенда стверджує, що одного разу баба Зима зі своїми супутниками Морозом і Вітром вирішили не пускати на землю Весну. Але сміливий Підсніжник випростався, розправив пелюстки й попросив захисту в Сонця. Сонце помітило квіточку й відкрило дорогу Весні.

Ситуація на зв’язок із життям.

- Діти, якщо ви будете у весняному лісі та побачите такі прекрасні біленькі квіточки. Як ви вчините?

- Чи захочеться вам подарувати їх своїм матусям і ви зірвете їх?

- Чи сфотографуєте на пам’ять та підете далі?

- Як би ви вчинили?

 Вікторина «Першоцвіти»

  1. Рефлексія

- Що вас сьогодні на уроці вразило?

- Про що зможете розповідати своїм друзям?

 

docx
Додано
16 жовтня 2023
Переглядів
130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку