«Phonics (æ/ɑ). Улюблені герої».

Про матеріал
Урок англійської мови 2 клас за підручником "Smart Junior 2" на тему «Phonics (æ/ɑ). Улюблені герої».
Перегляд файлу

Урок англійської мови 29.11

Тема:  «Phonics (æ/ɑ). Улюблені герої».

Мета: освітня: забезпечити засвоєння  учнями знаннями про утворення питань «What’s  this?» і «What’s that?», показати між ними різницю, забезпечити розвиток артикуляційних навичок, ознайомити дітей з новими лексичними одиницями;

розвивальна: розвивати комунікативні вміння та навички, навички швидкого та усвідомленого читання, артикуляційні навички; вміння працювати у парах;

виховна: виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.

Тип уроку: комбінований.

Література: https://vsimpptx.com/author/rozrobki-urokiv-anglijskoyi-movi-dlya-2-klasu-za-mitchell-g-k

Обладнання: картинки з новими ЛО, картки із знаками транслітерації, відеоролик, картки для самостійної роботи та роботі у парі.

 

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку

Відеоролик «If you happy»

Визначення настрою

So, how are you today? Are you happy? Maybe are you sad? Are you scared or sleepy? (робота з картинками)

ІІ. Фонетична та мовленнєва розминки

Фонетична розминка

Вправа «Mr. Tongue», опрацювання звуків æ/ɑ. Читання слів з цими звуками.

Мовленнєва розминка

Повторення питань “What’s this?” and “What’s that?”

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності

I see you are ready to begin our lesson. Today’s topic is «Phonics (æ/ɑ). Улюблені герої»».  All you need is a good mood and a big smile.

Let’s start!

IV. Пояснення нового матеріалу

Сьогодні до нас на урок  завітали герої – Cat and Fish.

So, children open your workbooks and write “Classwork”. Оскільки одним із героїв, які сьогодні будуть на уроці з нами, є котик, то давайте зараз про його прочитаємо текст і потім запишемо до зошитів.

Excellent!

Робота з підручником

Children, please open your books on the page number 102. Look at the exercise 1.

(виконання впр. 1)

РУХАНКА

Perfect!

The next exercise is number 2. Listen and chant. (виконання впр. 2)

Робота у робочих зошитах

Listening (виконання впр. 1 с. 68)

Самостійна робота на картках

Пояснення впр. 1: додайте літери до закінчень слів, запишіть повністю слова та перекладіть їх.

Пояснення впр. 2: подивіться на картинку, подумайте що могло б означати це слово та з’єднайте картинку з пазликами, потім запишіть  слово.

Great job!

Робота у парах

And now we will work in pairs.

Пояснення завдання: кожна пара отримає картку, на картці є декілька слів, які сьогодні пригадували на уроці, але у цих словах не вистачає літер. Завдання діток – доповнити слова літерами “a” або “i”.

V. Рефлексія, підсумок.

Вправа «Magic giraffe»

Сьогодні ми багато говорили про звуки æ/ɑ. І оскільки ми чудово попрацювали, до нас завітав ще один герой – казкова жирафа.

Читання слів зі звуками æ/ɑ.

Підведення підсумків уроку

Please, take green, yellow and red pencils and draw one smile.

 

Homework: take your daybooks and write your homework- підручник с. 102 впр. 1 (прочитати слова та переписати їх у зошит).

Thank you for the lesson! The lesson is over. Bye-bye.

docx
Додав(-ла)
Абрамчук Марія
Додано
10 грудня 2023
Переглядів
114
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку