Підготовчі вправи. Шикування, перешикування в колону по два, по три. Загальнорозвивальні вправи з предметами. Різновиди ходьби та бігу. Естафети. Гра “У горизонтальну мішень”. Спор

Про матеріал
Спортивний інвентар: м’ячі, скакалки, палиці, мати, кеглі, гімнастичні лави. Місце проведення: спортивний зал.
Перегляд файлу

Привільська школа  I -  ступеня

 

 

 

 

 

 

 

 

Відкритий урок

з фізичної культури

 проведений в 4 класі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель фізичної культури: Алексєєвець О.В.


Зміст уроку:  Підготовчі вправи. Шикування, перешикування в колону по два, по три. Загальнорозвивальні вправи з предметами. Різновиди ходьби та бігу. Естафети. Гра “У горизонтальну мішень”.

Спортивний

інвентар:  м’ячі, скакалки, палиці, мати, кеглі, гімнастичні лави.

 

Місце проведення:  спортивний зал.

 

 

п/п

Зміст уроку

Дозу-вання

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина

10-12 хв.

1.

Шикування.

Рапорт, привітання. Постановка завдань уроку.

1-2 хв.

Звернути увагу на правила техніки безпеки під час уроку.

2.

Стройові вправи

1-3 хв.

Ліворуч !

Раз-два.

Праворуч !

Раз-два.

Кругом !

3.

Ходьба:

- звичайна;

- навшпиньках;

- на п’ятках;

- на зовнішній та внутрішній частині стопи;

- звичайна.

1-5 хв.

Стежити за інтервалом та напрямками руху.

 

Положення рук:

- рухи за головою;

- руки за спину;

- руки на пояс.

4.

Біг:

- повільний;

- “змійкою”;

- спина вперед;

- з перешкодами

1 хв.

Повільно “змійкою”, стежити за правильним диханням.

5.

Вправи на відновлення дихання.

30 с.

При ходьбі в колоні по одному.

Основна частина

20-25 хв.

1.

Загальнорозвивальні вправи.

 

 

а)

В.П. – стійка ноги нарізно, руки на пояс.

1- нахил голови вперед;

2- нахил голови назад;

3- вліво;

4- вправо.

5-8 р.

Темп виконання повільний. Під час виконання вправи очі не закривати.

б)

В.П. – руки до плечей.

1-4 – махи вперед;

5-8 – назад.

 

5-8 р.

Темп виконання середній.

в)

В.П. – стійка ноги нарізно.

1- нахили тулуба вперед, руки всторони;

2- В.П.

5-8 р.

Темп виконання середній.

На рахунок:

1- вдих;

 

2- видих.

г)

В.П. – стійка ноги нарізно, руки на пояс.

1-2 – нахил тулуба ліворуч;

2-3 – нахил праворуч.

5-6 р.

Темп виконання середній.

 

1-2 – права рука вгору;

2-3 – ліва рука вгору.

Дихання не затримувати.

д)

В.П. широка стійка, руки вгору.

1-4 – колові оберти тулуба ліворуч;

5-8 – колові оберти тулуба праворуч.

5-6 р.

Темп виконання середній.

 

Амплітуда виконання з кожним обертом збільшується.

е)

В.П.

1- нахил уперед, руки вниз;

2- присід, руки вперед;

3- нахил уперед, руки донизу;

4- В.П.

5-6 р.

Темп виконання середній.

є)

В.П.- руки на пояс.

1-3- випад уперед пружинячи і виконати покачування;

4- зміна положення ніг;

5-7- випад вперед пружинячи і виконати покачування;

8- В.П.

5-6 р.

Темп виконання середній.

ж)

В.П. – О.С.

1-4- стрибки на правій нозі;

5-8- стрибки на лівій нозі;

9-12- стрибки на обох ногах.

3-4 р.

Темп виконання швидкий.

з)

В.П.- руки через сторони.

Вгору - вдих,

опустити рухи,

вниз - видих

4-5 р.

Темп виконання повільний.

2.

Спеціальні вправи:

- ходьба;

- біг із закиданням гомілки назад;

- біг із прямими ногами;

- біг із високим підніманням стегна;

- почергові стрибки на правій і лівій нозі з просуванням уперед.

 

15 с.

15 с.

 

15 с.

15 с.

 

15 с.

Виконувати з послідовним збільшенням частоти рухів та мінімальним просуванням уперед.

3.

Загальнорозвивальні вправи з предметами (гімнастичні палиці, м’ячі)

 

Звернути увагу на правильність виконання завдань.

3.1.

В.П.- стійка ноги нарізно, палиця внизу

1-2 – палиця вгору, потягнутися, подивитися за палицею (вдих);

2-3 – руки опустити (видих).

5-6 р.

Темп виконання повільний.

3.2.

В.П.- О.С., палиця внизу.

1- нахили тулуба, палицею торкнутись носків ніг (видих);

2- В.П. (вдих).

5-6 р.

Темп виконання повільний.

3.3.

В.П.- стійка ноги нарізно, палиця за головою;

1- поворот тулуба вправо (видих);

2-  (вдих);

3- поворот тулуба вліво (видих);

4- В.П. (вдих).

5-6 р.

Темп виконання середній.

3.4.

Шикування в колону.

Перешикування в колону по два.

30 с.

Звертати увагу на поставу учнів, та на точність виконання.

3.5.

Естафети:

а) передача м’яча над головою;

б) передача м’яча (котінням по підлозі);

в) естафети з перешкодами:

- повзти по гімнастичній лаві;

- на маті (перекид вперед);

- пролізти через обруч;

- стрибки на одній нозі обминаючи кеглі;

- в кінці піднести гімнастичну палицю (закінчення естафети);

- біг до команди (передача естафети наступному);

г) ведення м’яча.

 

1 раз.

 

1 раз.

 

 

 

1 раз.

 

1 раз.

 

1 раз.

1 раз.

 

1 раз.

 

 

1 раз.

 

 

1 раз.

Звернути увагу на точність виконання та на техніку безпеки під час передачі м’яча.

 

 

 

 

Звернути увагу на техніку безпеки під час лазіння по гімнастичній лаві та перекид на маті.

 

 

Звернути увагу на точність виконання.

 

 

 

 

 

На фініші присісти, руки вперед, передача м’яча наступному гравцю.

Заключна частина

3-5 хв.

1.

Шикування в колону по одному.

10 с.

 

2.

Релаксуюча гра

 “Влуч в мішень”

 

2 хв.

Учні утворюють  дві команди і стають на протилежних сторонах майданчика. Кожен гравець має малий м’яч, всередині майданчика лежить великий м’яч.

Вчитель дає сигнал, після чого всі водночас кидають свої м’ячі у великий м’яч, намагаючись зсунути його на бік суперника. Після кидання, гравці збирають свої м’ячі і стають на місця, гра продовжується.

Виграє команда, яка більше разів зрушить м’яч на бік суперника.

3.

Підбиття підсумку уроку.

1 хв.

Оцінювання.

4.

Шикування в шеренгу.

30 с.

Концентрація уваги.

5.

Організований перехід із залу в клас.

1 хв.

У колоні по одному.

 

1

 

doc
Додано
16 квітня 2020
Переглядів
2319
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку