Підготовка до читання за ролями тексту «Чужа іграшка» Людмили Борщевської.

Про матеріал
Мета: удосконалювати вміння читати правильно, виразно, усвідомлено й у відповідному темпі; розвивати вміння відповідати на запитання за змістом прочитаного, відтворювати діалог за ролями; удосконалювати вміння розповідати за малюнком та про спогади з власного життя; виховувати прагнення робити добрі справи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготовка до читання за ролями тексту «Чужа іграшка» Людмили БорщевськоїЧитання1 клас

Номер слайду 2

Вправа «Недописана літера»Сьогодні на уроці ми будемо розмовляти про дуже цікаві речі. А про які, спробуйте прочитати. Так, сьогодні ми розмовляємо про ігри і трохи пограємо самі. Що повинно бути у грі обов'язково? Які рольові ігри ви знаєте?Чи всі учасники гри повинні дотримувати правил? Чому? Поясніть.

Номер слайду 3

Як інакше можна назвати розваги? Пам'ятайте, що ці слова різні за звучанням і написанням, але мають однакове значення. Р О ЗГ И В А

Номер слайду 4

Гра «Впізнай гру

Номер слайду 5

Робота з підручником. С. 86

Номер слайду 6

Читацька розминка з Читалочкою. Хто написав цей вірш? Чому автор уважає, що в пісочниці є тісто на пиріжок, цегла для фортеці, гараж для машин?Повторне читання учнями. Добирання заголовка до вірша.

Номер слайду 7

Робота над текстом «Чужа іграшка» (с. 86-87)Про що, на вашу думку, йтиметься в тексті «Чужа іграшка»? (Про пісочницю.)Читання тексту вчителем Учні стежать за читанням, водячи пальцем по рядках.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Бесіда Про кого він? Чим займалися хлопчики? Що вони знайшли в піску? Чи доводилося їм гратися в пісочниці? Що вони будували з піску?Кількаразове читання тексту учнями (ланцюжком)

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Робота над запитаннями для уважного читача. Хто із хлопчиків знайшов машинку?Що порадив зробити зі знахідкою друг?Як учинили хлопчики?Чому текст має таку назву?Придумайте свою назву до цього тексту.

Номер слайду 12

Пограй у театр – разом із сусідом чи сусідкою по парті прочитайте розмову хлопчиків за ролями. Читання за особами діалогу Стасика і Сашка. Перед початком читання діалогу варто пояснити учням, що рисочка перед початком рядка означає, що цей рядок читає інший хлопчик. Перший раз діалог може прочитати вчитель разом з учнем. Потім читають за ролями сусіди по парті. Можна запропонувати охочим розіграти сценку перед класом.

Номер слайду 13

Підсумок уроку

pptx
Додано
23 квітня 2021
Переглядів
1303
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку