Підготовка до контрольної роботи. Множення і ділення десяткових дробів.

Про матеріал

Презентація може бути використана при підготовці до контрольної роботи як на уроці в класі так і при дистанційному навчанні. Завдання із збірника задач і контрольних робіт А.Г.Мерзляк

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготовка до контрольної роботи. Множення і ділення десяткових дробів Розв’язування типових вправ. Підготувала Єсипенко О. Л.

Номер слайду 2

1.° Обчисліть:1) 6,25 · 3,4 = 21,252) 32,291 · 10 = 322,91

Номер слайду 3

1.° Обчисліть:4) 7 : 28 = 0,253) 24,1 : 1000 = 0,0241

Номер слайду 4

1.° Обчисліть:5) 7,31 : 3,4 = 73,1 : 34 = = 2,156) 18 : 0,45 = 1800 : 45 = 40

Номер слайду 5

2.° Знайдіть значення виразу(20 – 22,05 : 2,1) · 6,4 + 9,21) 22,05 : 2,1 = = 220,5 : 21 = 10,52)

Номер слайду 6

2.° Знайдіть значення виразу(20 – 22,05 : 2,1) · 6,4 + 9,2 = 703) 9,5 · 6,4 = 60,8 4)

Номер слайду 7

3.• Розв’яжіть рівняння𝟔,𝟒𝒚−𝟏𝟐,𝟖=𝟑,𝟐; 𝒚−𝟏𝟐,𝟖=𝟑,𝟐 :𝟔,𝟒;𝒚−𝟏𝟐,𝟖=𝟑𝟐 :𝟔𝟒;𝒚−𝟏𝟐,𝟖=𝟎,𝟓;𝒚=𝟏𝟐,𝟖+𝟎,𝟓;𝒚=𝟏𝟑,𝟑. 

Номер слайду 8

4.• Відстань між двома селами дорівнює 156,3 км. З цих сіл одночасно в одному напрямі вирушили вантажівка і велосипедист причому велосипедист їхав попереду. Через 3 год після початку руху вантажівка наздогнала велосипедиста. Якою була швидкість велосипедиста, якщо швидкість вантажівки дорівнює 64,5 км/год?S1 = 156,3 км. Vван = 64,5 км/год. Vвел = ? км/год. S2 = ? км. S = ? кмtназд. = 3 год

Номер слайду 9

Розв’язання. І спосіб1) 64,5 · 3 = 193,5 (км) відстань, на якій вантажівка наздогнала велосипедиста2) 193,5 – 156,3 = 37,2 (км) відстань, яку проїхав велосипедист за 3 год1) 37,2 : 3 = 12,4 (км/год) швидкість велосипедиста

Номер слайду 10

Розв’язання. ІІ спосіб1) 156,3 : 3 = 52,1 (км/год) швидкість наближення2) 64,5 – 52,1 = 12,4 (км/год) швидкість велосипедиста. Відповідь: 12,4 км/год

Номер слайду 11

5.• • Якщо в деякому десятковому дробі перенести кому вправо через одну цифру, то він збільшиться на 65,88. Знайдіть цей дріб. Розв’язання. Нехай шуканий десятковий дріб – х. Якщо в десятковому дробі перенести кому вправо через одну цифру – це означає помножити цей дріб на 10, отримаємо число 10х, який збільшиться на 65,88. Маємо рівняння:𝟏𝟎𝒙−𝒙=𝟔𝟓,𝟖𝟖;𝟗𝒙=𝟔𝟓,𝟖𝟖;𝒙=𝟔𝟓,𝟖𝟖 :𝟗;𝒙=𝟕,𝟑𝟐 − шуканий десятковий дріб. Перевірте!

Номер слайду 12

Домашнє завдання. Проаналізувати приклади розв’язування (сайт школи). Виконати завдання в Teams

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Демченко Марія Володимирівна
    Олена Леонідівна, дякую за презентацію! Дуже рада була знайти роботу своєї колеги-землячки. Ви мені дуже допомогли заощадити час, не прийшлось робити самій.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
22 березня 2021
Переглядів
3649
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку