Підготовка до школи. Заняття 3.

Про матеріал
Урок 1. Пізнавальний розвиток Тема : Лічба предметів. Співвідношення цифри і числа. Поняття «між», «ліворуч», «праворуч» Урок 2.Мовленнєвий розвиток Тема : Речення. Складання речень. Слова –синоніми. Продовження орнаментів, узорів. Написання півовалів, гачечків малих і великих.
Перегляд файлу

                                                   Заняття 3

                        Урок 1. Пізнавальний розвиток

Тема : Лічба предметів. Співвідношення цифри і числа. Поняття «між», 

           «ліворуч», «праворуч»

Мета : познайомити учнів з поняттями «між», «ліворуч», «праворуч», з співвідношенням цифри і числа ; продовжувати працювати над лічбою предметів ; розвивати математичне мовлення ,логіку, пам’ять, вміння орієнтуватися на клітинках ; виховувати акуратність, інтерес до математики.

Обладнання : малюнок корабля, герой моряк Піф (іграшка), Діти –герої Водяний, Пірати ,Лисиця Аліса ,відео до заняття, танаграм .

1.Ранкові зустрічі.

- Доброго ранку, діти, погляньте ,хто до нас завітав – це Піф .Ми раді, що ти до нас завітав! Познайомся з нашими дітками( діти по черзі вітаються)

2. Організація класу, повідомлення теми і завдань уроку :

 - Піф, а чому ти таку форму одягнув.. Зрозуміло , ми сьогодні відправляємося у морську подорож ! Готові?

 (звучить музика і відео «Кораблик»)

  • Рахунок 1……10, 10….1.
  • Сусіди числа 4, 8 ,2,6 ,3.

3. Вивчення нового матеріалу.

- Відправляємося ми шукати скарб .Ось і карта…(декілька аркушів)

- Поки наш корабель плавно пливе ,відкриємо зошити і покуштуємо разом с Піфом смачненького…..

 - Зошит свій я відкриваю…..

- Назви предмети , порахуй їх ,Обведи предмет між цукеркою і грушою..

А тепер покуштуємо цукерочку…..(обвести цукерку.)

  • Молодці, а тепер іншу…..
  • Ой ,що це ? Зупинився наш корабель, скоріш ,Піфе ,ремонтуй …А ми ,дітки, допоможемо……Обведіть геометричні фігури – це такі запчастини у корабля..
  • Які ви впізнали геометричні фігури?
  • Молодці, а тепер менші запчастини пишемо…
  • Ой , хто це ? (відео «Водяний»)

(З’являється Водяний)

        -Так , ось хто зламав наш корабель!

  • Добрий день, діти! Я Водяний і ніколи не вчився у школі. Я хочу з вами помандрувати.
  • Дозволимо, діти?

 

-  А що ти можеш?

-  Я вмію ловити рибу…Ось зловив (показує кота)

- Випусти його, будь ласка!!!

-   Ні, він мені подобається , я буду з ним гратися!

-  Діти, давайте , пограємося з Водяним і його котиком.

 

4.Фізкультхвилинка

              Кіт збирався до роботи (потягуються)

              Та завадили турботи: (розводять руки в сторони)

              Треба висушить хвоста, (показують "хвіст";-)

               Накрутити вуса,

               Почесати живота. (гладять живіт)  

                І помити писок.

               Цілий день такі турботи, (лічать пальцем)

               Що не встигнеш до роботи! (розводять руками, крутять

головою).

5. Закріплення та узагальнення вивченого :

- Діти , ось наш Водяний знайшов кубики . Від червоного праворуч? Ліворуч?

- Молодці! Ось ці квіти вам дарує Водяний! Тільки він не намалював ліворуч листочок. Домалюйте…

(звучить музика «Ліса Аліса», вбігає Лисиця)

-Ой, які гарні, розумні діти! А знаєте , куди ви потрапили?

- Ви потрапили в країну Розумників , на поле чудес….Якщо посадити гроші, полити і

сказати чарівні слова «крекс,фекс,пекс» то на цьому полі виростуть ваші

бажання. У нашого Буратіно виросте дерево з багатьма куртками для його батька..

Діти, закрийте очі, загадайте бажання…

- Лисиця Алісо, у нас одне бажання….щоб наш корабель їхав далі до острову скарб….

- Я вам допоможу…промовляйте за мною і беріт ручку….крекс,фекс,пекс….прописуємо похилі палички через клітинку…

- Ой, вирушаємо……давайте  , щоб скоріше ми пливли, напишемо ще дві похилі, крапку…

- А ось і вишеньки з’явилися, пора перекусити…Обведіть вишеньку , домалюйте праворуч ще одну.

           - Які ви гарні діти!!! Щоб відправитися далі – складіть корабель (танаграм)

             6. Підсумок. Позначки додому. Вербальне оцінювання.

 

           

Урок 2.Мовленнєвий розвиток

Тема : Речення. Складання речень. Слова –синоніми. Продовження орнаментів, узорів. Написання півовалів, гачечків малих і великих.

Мета : продовжити роботу над складанням речень; вчити продовжувати написання узорів, орнаментів , півовалів ,гачечків малих та великих; розвивати моторику рук ,мовлення, увагу; виховувати акуратність.

Обладнання: малюнок корабля, герой моряк Піф (іграшка), Діти –герої Водяний, Пірати ,Лисиця Аліса ,відео до заняття, танаграм .

  1. Організація класу. Повідомлення теми.
  • Діти, разом з Піфом та нашими героями продовжуємо нашу подорож.

       2.Вивчення нового :

                - Зошит свій я відкриваю …

         -Діти, намалюємо хвилі, які допоможуть нам плити до Острову скарбів.

        - Що це за іграшку принесли нам хвилі (обведення робота , складання речення )

        - А так робота ми змусимо ходити (написання візерунку)

        - Піф просить допомогти пасажирці, яка забруднила плаття (штриховка плаття)

       - А тепер спробуємо написати візерунки великі та малі.

   3. Фізкультхвилинка для пальчиків, релаксація.

(відео «Розбійники») Вбігають Пірати.

-         Добрий день , дітоньки ! Ось ви й попалися !!!

-         Дорогі Пірати , не треба бути такими злими. Давайте подаруємо їм парашут.(фарбування)

- А  тепер навчимо наших піратів танцювати (написання куточків)

- А тепер подаруємо піратам рукавички.(візерунок на рукавичках)

- А тепер подаруємо пісню (звучить бандура)

- Зігріємо сонечком.

4.Фізкультхвилинка.

Добре те, що сонце світить! (руки вгору)

Добре те, що віє вітер! (хитаються)

Добре те, що оцей ліс! (присідають)

Разом з нами ріс і ріс! («виростають»)

Добре те, що в нашій річці, (піднімаються вгору)

Синя, не брудна водиця (плавають)

І мене матуся рідна, (крокують)

Зустрічає після школи! (стрибають)

Добре гратися на дворі (плещуть у долоні)

Добре вчитися у школі (сідають за парти).

4.Закріплення та повторення.

Пірат : - Ні, не треба з нами розмовляти , ми

скарб вам не віддаймо!

-   Будь ласка, діти взяли гачечки написали і злякаємо їх.

-  Не вийшло, А великі гачки злякають ?

(Пірати лякаються і дістають шкатулки)

5.Підсумок. Позначки додому. Вербальне оцінювання.            

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бойко Леся
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 квітня 2020
Переглядів
1124
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку