Заняття 3
Урок 1. Пізнавальний розвиток
Тема : Лічба предметів. Співвідношення цифри і числа. Поняття «між»,
«ліворуч», «праворуч»
Мета : познайомити учнів з поняттями «між», «ліворуч», «праворуч», з співвідношенням цифри і числа ; продовжувати працювати над лічбою предметів ; розвивати математичне мовлення ,логіку, пам’ять, вміння орієнтуватися на клітинках ; виховувати акуратність, інтерес до математики.
Обладнання : малюнок корабля, герой моряк Піф (іграшка), Діти –герої Водяний, Пірати ,Лисиця Аліса ,відео до заняття, танаграм .
1.Ранкові зустрічі.
- Доброго ранку, діти, погляньте ,хто до нас завітав – це Піф .Ми раді, що ти до нас завітав! Познайомся з нашими дітками( діти по черзі вітаються)
2. Організація класу, повідомлення теми і завдань уроку :
- Піф, а чому ти таку форму одягнув.. Зрозуміло , ми сьогодні відправляємося у морську подорож ! Готові?
(звучить музика і відео «Кораблик»)
3. Вивчення нового матеріалу.
- Відправляємося ми шукати скарб .Ось і карта…(декілька аркушів)
- Поки наш корабель плавно пливе ,відкриємо зошити і покуштуємо разом с Піфом смачненького…..
- Зошит свій я відкриваю…..
- Назви предмети , порахуй їх ,Обведи предмет між цукеркою і грушою..
А тепер покуштуємо цукерочку…..(обвести цукерку.)
(З’являється Водяний)
-Так , ось хто зламав наш корабель!
- А що ти можеш?
- Я вмію ловити рибу…Ось зловив (показує кота)
- Випусти його, будь ласка!!!
- Ні, він мені подобається , я буду з ним гратися!
- Діти, давайте , пограємося з Водяним і його котиком.
4.Фізкультхвилинка
Кіт збирався до роботи (потягуються)
Та завадили турботи: (розводять руки в сторони)
Треба висушить хвоста, (показують "хвіст";-)
Накрутити вуса,
Почесати живота. (гладять живіт)
І помити писок.
Цілий день такі турботи, (лічать пальцем)
Що не встигнеш до роботи! (розводять руками, крутять
головою).
5. Закріплення та узагальнення вивченого :
- Діти , ось наш Водяний знайшов кубики . Від червоного праворуч? Ліворуч?
- Молодці! Ось ці квіти вам дарує Водяний! Тільки він не намалював ліворуч листочок. Домалюйте…
(звучить музика «Ліса Аліса», вбігає Лисиця)
-Ой, які гарні, розумні діти! А знаєте , куди ви потрапили?
- Ви потрапили в країну Розумників , на поле чудес….Якщо посадити гроші, полити і
сказати чарівні слова «крекс,фекс,пекс» то на цьому полі виростуть ваші
бажання. У нашого Буратіно виросте дерево з багатьма куртками для його батька..
Діти, закрийте очі, загадайте бажання…
- Лисиця Алісо, у нас одне бажання….щоб наш корабель їхав далі до острову скарб….
- Я вам допоможу…промовляйте за мною і беріт ручку….крекс,фекс,пекс….прописуємо похилі палички через клітинку…
- Ой, вирушаємо……давайте , щоб скоріше ми пливли, напишемо ще дві похилі, крапку…
- А ось і вишеньки з’явилися, пора перекусити…Обведіть вишеньку , домалюйте праворуч ще одну.
- Які ви гарні діти!!! Щоб відправитися далі – складіть корабель (танаграм)
6. Підсумок. Позначки додому. Вербальне оцінювання.
Урок 2.Мовленнєвий розвиток
Тема : Речення. Складання речень. Слова –синоніми. Продовження орнаментів, узорів. Написання півовалів, гачечків малих і великих.
Мета : продовжити роботу над складанням речень; вчити продовжувати написання узорів, орнаментів , півовалів ,гачечків малих та великих; розвивати моторику рук ,мовлення, увагу; виховувати акуратність.
Обладнання: малюнок корабля, герой моряк Піф (іграшка), Діти –герої Водяний, Пірати ,Лисиця Аліса ,відео до заняття, танаграм .
2.Вивчення нового :
- Зошит свій я відкриваю …
-Діти, намалюємо хвилі, які допоможуть нам плити до Острову скарбів.
- Що це за іграшку принесли нам хвилі (обведення робота , складання речення )
- А так робота ми змусимо ходити (написання візерунку)
- Піф просить допомогти пасажирці, яка забруднила плаття (штриховка плаття)
- А тепер спробуємо написати візерунки великі та малі.
3. Фізкультхвилинка для пальчиків, релаксація.
(відео «Розбійники») Вбігають Пірати.
- Добрий день , дітоньки ! Ось ви й попалися !!!
- Дорогі Пірати , не треба бути такими злими. Давайте подаруємо їм парашут.(фарбування)
- А тепер навчимо наших піратів танцювати (написання куточків)
- А тепер подаруємо піратам рукавички.(візерунок на рукавичках)
- А тепер подаруємо пісню (звучить бандура)
- Зігріємо сонечком.
4.Фізкультхвилинка.
Добре те, що сонце світить! (руки вгору)
Добре те, що віє вітер! (хитаються)
Добре те, що оцей ліс! (присідають)
Разом з нами ріс і ріс! («виростають»)
Добре те, що в нашій річці, (піднімаються вгору)
Синя, не брудна водиця (плавають)
І мене матуся рідна, (крокують)
Зустрічає після школи! (стрибають)
Добре гратися на дворі (плещуть у долоні)
Добре вчитися у школі (сідають за парти).
4.Закріплення та повторення.
Пірат : - Ні, не треба з нами розмовляти , ми
скарб вам не віддаймо!
- Будь ласка, діти взяли гачечки написали і злякаємо їх.
- Не вийшло, А великі гачки злякають ?
(Пірати лякаються і дістають шкатулки)
5.Підсумок. Позначки додому. Вербальне оцінювання.