Підготовка і обробка під неводне пофарбування раніше пофарбованої дерев’яної поверхні

Про матеріал
Тема уроку: Підготовка і обробка під неводне пофарбування раніше пофарбованої дерев’яної поверхні: Матеріал для використання майстрам виробничого навчання по професії "Маляр" 2розряду. Мета уроку: навчальна: вдосконалити та систематизувати знання, уміння і навички при виконанні операцій з підготовки і обробки під неводне пофарбування раніше пофарбованої дерев’яної поверхні: очищення від забруднень, відшарованої фарби, прооліфлення. розвиваюча: розвивати логічне мислення, творчість і вміння приймати правильні рішення при виникненні виробничих проблем; виховна: виховувати творче відношення та відповідальне ставлення до своєї справи, охайність, спостережливість, бажання та прагнення бути конкуренто спроможними на сучасному ринку праці. Тип уроку: Урок вдосконалення умінь та формування навичок.
Перегляд файлу

Управління освіти і науки України

Житомирської облдержадміністрації

Баранівський професійний ліцей

 

 

 

 

 

План

уроку виробничого навчання по темі:

 

 

«Підготовка і обробка під неводне пофарбування раніше пофарбованої  дерев’яної поверхні».

 

 

 

 

Спеціальність:

штукатур,

лицювальник – плиточник,

маляр.

 

 

 

               Розробила майстер в/н

                 Осіпчук Олена Миколаївна

 

 

 

Баранівка

2019р.

Тема уроку: Підготовка і обробка під неводне пофарбування раніше пофарбованої дерев’яної  поверхні:

 

Мета уроку:

    навчальна: вдосконалити та систематизувати знання, уміння і навички при виконанні  операцій з підготовки  і обробки під неводне пофарбування раніше пофарбованої дерев’яної поверхні: очищення від забруднень, відшарованої фарби, прооліфлення.

    розвиваюча: розвивати логічне мислення, творчість і вміння приймати правильні рішення при виникненні виробничих проблем;

     виховна: виховувати творче відношення та відповідальне ставлення до своєї справи, охайність, спостережливість, бажання та прагнення бути конкуренто спроможними на сучасному ринку праці.

   

     Тип уроку:  Урок вдосконалення умінь та формування  навичок.

 

Між предметні зв’язки:  Спецтехнологія «Технологія підготовки обробки та пофарбування дерев’яних поверхонь олійними фарбами» , матеріалознавство « Загальні відомості про органічні розчинники,допоміжні матеріали в малярних роботах», охорона праці « Загальні правила безпеки праці для малярів» . 

 

Матеріально-технічне  забезпечення:  

   інструменти, пристрої, інвентар: Набір металевих шпателів, скребок, фен, набір викруток, набір стамесок, молоток, набір пензлів, жорстка щітка, паяльна лампа, валик, ванночка, пристрій для шліфування, наждачний папір, відро, інвентарний столик.

    дидактичне забезпечення: картки – завдання; додатки ; інстукційно - технологічна карта.

 

Використана література:  Нікуліна А.С.Малярні роботи: Підручник для проф.-техн. навч. закладів:у 3 ч. Ч.І. – К. : Вікторія, 2006. – 288 с.

Добровольський Г. М.  Малярні і шпалерні роботи: Підручник  - 2-ге вид., випр. і допов. – К. : Вища шк., 1996. – 383с.: іл. Кошман В. І. 

 

 

 

 

Хід уроку

І.Організація   занять( 2 – 3хв.)

 Організація і психологічне налаштування учнів на спільну працю:

     -  взаємне вітання; 

      -  перевірка наявності учнів на уроці.

     ІІ. Вступний інструктаж ( 30 – 45 хв.)  

Мотивація навчальної діяльності учнів.

ПИТАННЯ: Розпочати урок мені б хотілося з того, щоб кожен з вас сам собі відповів на питання : ЧОМУ Я ТУТ? та висловився в слух.

ВІДПОВІДЬ:

  • Щоб стати кваліфікованим робітником на сучасному ринку праці
  • Щоб орієнтуватися в асортименті сучасних будівельних матеріалів
  • Щоб застосовувати сучасні технології та матеріали у будівництві
  • Бути конкурентоспроможним, освіченим майстром своєї справи

 

«ОСВІТА – ЦЕ НАЙСИЛЬНІША ЗБРОЯ , ЯКУ ВИ МОЖЕТЕ ВИКОРИСТАТИ ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ЗМІНИТИ СВІТ»

Нельсон Мандела

 

    Актуалізація опорних знань, умінь, навичок

  •  Повідомлення теми та мети уроку.

 

Ми продовжуємо вивчення теми: Самостійне виконання робіт складністю другого розряду.

Тема уроку: Підготовка і обробка під неводне пофарбування раніше пофарбованої дерев’яної  поверхні: очищення від забруднень, відшарованої фарби, прооліфлення.  

  •  Цільова установка проведення уроку;
  •  Пояснення характеру і послідовності роботи учнів   

Перевірка домашнього завдання

    А зараз повторимо раніше вивчений матеріал.  

1. Видача карток завдання.

2. Покажіть прийоми підмазування тріщин.

3. Покажіть прийоми прооліфлення підмазаного місця на поверхні віконного блоку за допомогою щітки. 

4. Виконайте шліфування підмазаної поверхні за допомогою наждачного паперу.

Пояснення нового матеріалу та способів виконання практичних дій ( 23 - 30хв.)

1. Організація робочого місця. 

2. Інструменти, пристрої, інвентар і догляд за ним.

3. Технологічна послідовність операцій з підготовки і обробки під неводне 

    пофарбування раніше пофарбованої дерев’яної поверхні: очищення від 

    забруднень.

4. Технологічна послідовність операцій з видалення відшарованої фарби.

5. Технологічна послідовність операцій з прооліфлення поверхонь за допомогою  валика та щітки. 

 6. Контроль якості виконаних  робіт.  

 7. Правила безпеки праці при підготовці і обробці під неводне пофарбування 

     раніше  пофарбованої дерев’яної поверхні: очищення від забруднень, 

     відшарованої фарби,  прооліфлення.

 8.  Повідомлення про критерії оцінювання виконаних робіт. 

 

Відповідь майстра на запитання учнів – учні уточнюють незрозумілі п

 

Закріплення нового матеріалу шляхом демонстрації вправ учнів.

 

1.Покажіть прийоми очищення дерев’яної поверхні дверного блоку від забруднення.

2. Покажіть прийоми прооліфлення поверхні віконного блоку за допомогою щітки. 

3. Виконайте видалення відшарованої фарби термічним способом.

4.Виконайте видалення відшарованої фарби механічним способом. 

 

Розподіл учнів по робочих місцях:

 

Завдання: Підготовка і обробка під неводне пофарбування раніше пофарбованої дерев’яної   поверхні: очищення від забруднень, відшарованої фарби, прооліфлення. Ознайомлення з критеріями оцінювання

 

Робоча норма часу на виконання 1 м2 0,51; Учнівський коефіцієнт = 1,5; 

Учнівська норма часу -  0,76.

 За 6 год. робочого часу ви повинні підготувати і виконати обробку 7,8 м2 поверхні.  

 

 

ІІІ.  Поточний інструктаж 

Організація, поточне обстеження; 

Керівництво роботою учнів при виконанні навчально-виробничих робіт:        - Спостереження за своєчасним початком роботи учнів та організацією робочого місця  відповідно до завдання.

- Перевірка правильності виконання трудових прийомів.

- Індивідуальна консультація і надання  допомоги учням з виконання практичних 

   завдань.

- Здійснення між операційного контролю.

- Здійснення індивідуальних та колективних інструктажів.

- Спостереження за дотриманням вимог безпеки праці під час роботи.

- Здійснення підсумкового контролю. 

- Оцінювання умінь і навичок учнів згідно з критеріями.

- Підготовка до заключного інструктажу.

 

ІV. Заключний інструктаж

Узагальнення і систематизація набутих умінь та навичок трудових прийомів, операцій і процесів:

 

Повідомлення про досягнення навчальної мети та завдань уроку:

 -   виконання навчально-виробничих завдань;

 -   розбір неточностей, загальних помилок, зазначення шляхів їх попередження;

 -   аналіз додержання правил безпеки праці, організації робочих місць;

 -   розглянути випадки витрати робочого часу, браку, аналіз їх причин;

 -   результати оцінювання учнів відповідно критеріям;

-    спрямування на застосування отриманих знань і умінь з теми на практиці.

 

V. Видача домашнього завдання:  

     -   повторення теоретичного матеріалу;

Нікуліна А.С.Малярні роботи: Підручник для проф.-техн. Навч. Закладів:У 3 ч. Ч.І. – К. : Вікторія, 2006. – 288 с. Стор. 276 – 278.

Добровольський Г. М.  Малярні і шпалерні роботи: Підручник  - 2-ге вид., випр. І допов. – К. : Вища шк., 1996. – 383с.: іл.  Стор.  98–101; 230 - 233.

 

 

                               

docx
Пов’язані теми
Технології, Розробки уроків
Додано
23 січня 2021
Переглядів
1030
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку