Підсумкова діагностична робота за І семестр з інтегрованого курсу "Пізнаємо природу" 6 клас за програмою Коршевнюк Т.

Про матеріал
Комплексна діагностична робота з курсу Пізнаємо природу для 6 класу за І семестр для перевірки результатів навчання за групами результатів.
Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» 6 клас за I семестр

І варіант

I група результатів: Досліджує природу

1. (1 бал) Молекула — це:   А) найменша частинка речовини, що визначає її властивості; Б)  мають однакову будову;  В) найменші частинки у складі речовини; Г) неймовірно крихітні частинки.

2. (1 бал) Хімічні явища: А) змінюються тіла, а не речовини; Б) змінюється агрегатний стан; В) відбувається перетворення одних речовин на інші;   Г) змінюється форма чи розміри тіла.

3. (1 бал) Найпоширеніший розчинник у природі: А) нафта;  Б) вода;  В) ацетон;  Г) спирт.

4. (1 бал) Сила тяжіння напрямлена: А) вліво;  Б) вниз; В) вправо;  Г) вверх.

5. (1 бал) Виберіть провідники струму: А) пластик;  Б) папір;  В) мідь; Г) залізо; Д) гума; Ж) кисень.

6. (1 бал) Які тіла реагують на дію магніту? А) олівець;  Б) цвях;  В) скляний стакан; Г) ключ.

7. (2 бали) Встановіть відповідність між  термінами та їх визначенням. (1 б)

1. Географія                                  а) наука, що вивчає живі об’єкти

2. Біологія                                     б) наука, що вивчає зорі та планети

3. Хімія                                          в) наука, що вивчає склад, будову, властивості речовин та умови

                                                         перетворення одних речовин в інші

                                                        г) наука про  природу Землі, населення та його господарську

                                                        діяльність                                                       

8. (2 бали) Поясніть дослідження.

9,500+ Water Glass Broke Stock Photos, Pictures & Royalty-Free Images -  iStock | Broken glass on floor

9. (2 бали) На діаграмі відображені результати одного з досліджень птахів.

D:\6 клас Пізнаємо природу\діагностичні роботи\Screenshot_1.jpg

Дай відповіді на запитання.

1. Який птах має найбільшу масу?

2. Які з відображених на діаграмі птахів легші за зозулю звичайну? У скільки разів?

3. Які, на твою думку, природодослідницькі інструменти й методи дослідження природи використано?

 

 

II група результатів: Здійснює пошук та опрацьовує інформацію

1. (1 бал) Заповни схему «Складники ґрунту» :

                                           Складники ґрунту

 

 

 

2. (1 бал) Знайдіть відповідність.

1. Сплави

А. ртуть

2. Метали

Б. чавун

3. Неметали

В. алмаз

 

Г. бром

3. (1,5 бали)  Учень сказав, що атом не має заряду, а учениця сказала, що атом складається з протонів, нейтронів та електронів. Хто правий? А) перший учень правий;  Б) другий учень правий; В) обидва учні праві;  Г) немає правильної відповіді.

4. (1,5 бали) Перший учень сказав, що тіло не має заряду (нейтральне), якщо кількість електронів і кількість протонів однакова. Другий учень сказав, що тіло не має заряду (нейтральне), якщо кількість нейтронів і кількість протонів однакова. А) перший учень правий;  Б) другий учень правий; В) обидва учні праві;  Г) немає правильної відповіді.

5. (1 бал) Виберіть спосіб розділення суміші – розчин солі. А) фільтрування;  Б) дія магнітом;

 В) випарювання; Г) відстоювання.

6. (2 бали ) Підпиши складники електричного кола :

      

7. (2 бали) Встановіть відповідність між поняттями та їх визначеннями

1. Мінерали                  А) Сполучення кількох мінералів або скупчення одного мінералу у великій

2. Гірські породи           кількості  в земній корі у формі самостійного геологічного тіла

3.Корисні копалини     Б)Гірські породи і мінерали, які люди використовують для своїх потреб

4.Природні ресурси     В)Природні утворення, які складаються з однієї речовини

                                       Г)Складники природи, які люди використовують або можуть використовувати

                                         для задоволення своїх потреб

8. (2 бали) Запишіть формулу речовини, модель якої зображено.

D:\6 клас Пізнаємо природу\діагностичні роботи\Screenshot_5.jpg

III група результатів: Усвідомлює закономірності природи

  1. (2 бали) Які світлини колажу ілюструють дію електричного струму:

https://uahistory.co/pidruchniki/korshevnyk-explore-nature-integrated-course-6-class-2023/korshevnyk-explore-nature-integrated-course-6-class-2023.files/image078.jpg

Дія електричного струму

Предмети, прилади

  1. механічна

А)

  1. звукова

Б)

  1. світлова

В)

  1. теплова

Г)

2. (2 бали) Установіть відповідність прикладу впливу людини на оболонки планети:

1) Атмосфера              А) виробництво паперу з вирубуванням величезної кількості дерев

2) Гідросфера              Б) спалення палива, кам'яного чи бурого вугілля з утворенням шкідливих

3) Літосфера                   газів, сажі та пилу

4) Біосфера                  В) спорудження ГЕС, які змінюють течії, річища та долини річок

                                             Г) утворення пустот та заглибин на місці видобутку корисних копалин

3. (2 бали) Фізичне чи хімічне явище ілюструє схема. Чому ти так вважаєш?

D:\6 клас Пізнаємо природу\діагностичні роботи\Screenshot_6.jpg

4. (2 бали)  Не тільки господиня, а й кожний зможе за запахом відрізнити свіжий продукт від зіпсованого. Що відбувається під час псування продуктів?

5. (2 бали) Зі скла й деревини дуба вирізали кубики однакового розміру й опустили в посудину з водою. Який кубик плаватиме, а який потоне? Поясніть, чому.

6. (2 бали) Запропонуйте, як можна використати магніти для розв’язування якоїсь проблеми, наприклад для прибирання кімнати.

Підсумкова контрольна робота з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» 6 клас за I семестр

ІІ варіант

I група результатів: Досліджує природу

1. (1 бал) Яка формула вуглекислого газу? А) Н2О;  Б) СН4;  В) СО2;  Г) О 2.

2. (1 бал) Під час хімічних явищ відбувається: А) зміна агрегатного стану речовини; Б) утворення осаду;         В) зміна форми тіла; Г) характерний рух.

3. (1 бал) Маса розчину — 70 г, маса розчиненої речовини — 7 г. Визначити  масу води?

А) 61; Б) 57; В) 63; Г) 77.

4. (1 бал) Неметалом являється: А) сірка;  Б) мідь; В) свинець;  Г) графіт.

5. (1 бал) Виштовхувальна сила залежить від  А) агрегатного стану речовини;  Б) густини рідини

й об’єму зануреного в неї тіла;  В) фізичних властивостей речовини; Г) сили тяжіння.

6. (1 бал) Виберіть ізолятори струму: А) гума;  Б) мідь; В) папір; Г) вода; Д) тіло тварин; Ж) пластик.

7. (2 бали) Встановіть відповідність між  термінами та їх визначенням. (1 б)

1. Екологія                                 а) наука, що вивчає живі об’єкти

2. Біологія                                  б) наука, що вивчає зорі та планети

3. Фізика                                    в) наука, що вивчає взаємодію живого між собою та довкіллям

4.Астрономія                              г) наука про  природу Землі, населення та його господарську діяльність 

                                                    д) наука, що вивчає закони, за якими існують і розвиваються всі

                                                       природні об’єкти                                                                          

8. (2 бали) Що можна визначити за допомогою цього дослідження?

Як перевірити свіжість яєць у воді і інші способи перевірки?

9. (2 бали) Учні проводили експеримент, аби з’ясувати умови проростання насінин. Схему експерименту ілюструє малюнок.

D:\6 клас Пізнаємо природу\діагностичні роботи\Screenshot_2.jpg

     Склянка 1            Склянка 2            Склянка 3            Склянка 4

  1. Яких результатів слід очікувати в кожній склянці?
  2. Які висновки можна зробити, якщо проаналізувати результати експерименту? Які умови необхідні для проростання насіння?

II група результатів: Здійснює пошук та опрацьовує інформацію

1. (2 бали)  Знайдіть відповідність.

Матеріал

Характеристики матеріалу

1. Сталь

А. тверде, не пошкоджується при контакті з багатьма речовинами, крихке

2. Пластмаси

Б. легко обробляється різальними інструментами, горить

3. Деревина

В. стійкі до вологи, гниття та іржавіння

4.Скло

Г. витримує великі навантаження, добре проводить тепло

2. (1 бал) Перший учень сказав, що тіло тоне у воді, якщо його середня густина більша за густину води. Другий учень сказав, що тіло тоне у воді, якщо його густина  дорівнює густині води. А) перший учень правий;  Б) другий учень правий; В) обидва учні праві;  Г) немає правильної відповіді.

3. (1 бал) Підпишіть елементи електричного кола.

Електричне коло. Елементи електричних кіл. Складання електричних кіл -  Пізнаємо природу. 6 клас. Мідак

 

4. (1 бал) Учень сказав, що внаслідок тертя двох тіл електрони переміщуються до одного з тіл, а учениця доповнила – і це тіло стає  позитивно зарядженим. Хто правий?  А) перший учень правий;  Б) другий учень правий; В) обидва учні праві;     Г) немає правильної відповіді.

5. (1 бал)  Виберіть спосіб розділення суміші – пісок та залізні ошурки. А) фільтрування;  Б) дія магнітом; В) випарювання; Г) відстоювання.

6. (2 бали) Встановіть відповідність між природними ресурсами та їх використанням людиною:

  1. Грунти
  2. Водні
  3. Мінеральні
  4. Атмосферне повітря

А)отримання будівельних матеріалів

Б)отримання морепродуктів

В)виробництво вітрової енергії

Г)отримання високих врожаїв пшениці

7. (2 бали) На малюнку позначено різні види сил.

     1                           2                             3                       4                            5

Познач цифрою приклад А) сили пружності, Б) сили тертя, В) сили тяжіння

 

8. (2 бали) Запишіть формулу речовини, модель якої зображено.

D:\6 клас Пізнаємо природу\діагностичні роботи\Screenshot_3.jpg

III група результатів: Усвідомлює закономірності природи

  1. (2 бали) Які твердження правильні, а які ні:

Твердження

Так

Ні

Усі речовини складаються з частинок – атомів, молекул, йонів

 

 

Реактивний рух властивий медузам, кальмарам, восьминогам.

 

 

Розчин складається з двох компонентів — розчинника і розчиненої речовини

 

 

Можна самовільно зливати та змішувати реактиви, зливати реактиви в раковину, виливати та висипати залишки реактивів у склянки та банки

 

 

Блискавка - природне явище, що виникає унаслідок накопичення статичної електрики в хмарах.

 

 

 

  1. (2 бали) Фізичне чи хімічне явище ілюструє схема. Чому ти так вважаєш?

D:\6 клас Пізнаємо природу\діагностичні роботи\Screenshot_7.jpg

3. (2 бали) Чому кальмари, медузи  називаються  біологічними ракетами? Поясніть.

4. (2 бали) Чому сталевий гвіздок тоне у воді, а великі кораблі зі сталі або дерева плавають? Поясніть

5. (2 бали) Як взаємодіють полюси магніту?

6. (2 бали) Статична електрика накопичується на сидіннях і спинках стільців, виготовлених із пластику чи синтетичних матеріалів Як можна вирішити цю проблему?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Звягіна Людмила Клавдіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сенецька Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 грудня
Переглядів
1802
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку