Підсумкова діагностувальна робота з української мови, 3 клас

Про матеріал
Підсумкова діагностувальна робота з української мови, 3 клас з різними видами завдань: списування, тести, відкриті питання. Ця робота для перевірки рівня мовних знань та умінь учнів з тем, які вивчалися у 3 класі. Дана діагностична робота складена за програмою НУШ
Перегляд файлу

Підсумкова діагностувальна робота з української мови

3 клас

Прізвище та імя ________________________________

 

І варіант

1. Спиши текст

Краса українського степу

     Які красиві раннього літа поля в степу! Їх золотять потоки яскравого проміння. Гаряче повітря переливається мерехтливими хвилями. Наливаються соками колоски жита й пшениці. Зацвітають на схилах і підгір’ях соняшники. Ніби впали на землю тисячі сонць. Виблискують срібною гладдю в долинах ставки і озера. Стоять біля води задумливі гаї. Загоряється червоним намистом калина. В’ється на вільшанці перламутровими китицями хміль.

     Український степ чарівний і величний.

 

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

2. Познач рядок із правильною відповіддю.  З яких частин складається текст?

а) зачину, основної частини, кінцівки;

б) основної частини, кінцівки, зачину;

в) заголовка, основної частини, кінцівки.

 

3. Головними членами речення є:

а) підмет і присудок;

б) присудок із залежним словом;

в) підмет із залежним словом.

 

4. Познач слово, яке відповідає схемі:

схема

а) весна;

б) восени;

в) гарний.

 

5. Встанови відповідність між назвою частини мови і тим, що вона означає:

Іменник                                 • дія предмета

Прикметник                          • ознака предмета

Дієслово                                • назва предмета

 

6. Спиши іменники. Визнач рід.

Зразок: комбайн (ч.р.), щука (ж.р.), сонечко (с.р.)

Село, озеро, пшениця, президент, абрикос, черешня, м’ята, абрикос, небо.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

7. Від слів у дужках утвори прикметники. Запиши утворені словосполучення.

Зразок: шафа з дерева – дерев’яна шафа.

Річка в горах - __________________________________________________________

Чоловік з бородою - _____________________________________________________

Гілка яблуні - ___________________________________________________________

Промінь сонця - _________________________________________________________

 

8. Визнач час поданих дієслів.

Зразок: писав (мин. ч.), вишиває (теп. ч.), буде колисати (майб. ч.).

Народитися, оберігають, намалює, прочитав, будемо святкувати, пливуть.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

9. Склади речення, підкресли головні члени речення.

Ластівка, для, зліпила, пташенят, гніздо.

______________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 березня
Переглядів
340
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку