Підсумкова діагностувальна робота з української мови за І семестр. 4клас.

Про матеріал
Даний матеріал можна використовувати для перевірки знань учнів вкінці першого семестру. Також він підійде для учнів індивідуального навчання. Цікаві завдання допоможуть вчителю організувати засвоєння матеріалу.
Перегляд файлу

Робота підсумкового оцінювання ( І семестр) з української мови. 4 клас.

    ПІ учня ____________________________________

    Дата  _____________________________________

                                                                                    

 

 

1. Текст – це..

    А) речення, пов’язані між собою за змістом;

    Б) розповідні, питальні, спонукальні речення;

    В) окремі слова.

 

  1. З яких частин складається текст?

     А) основна частина, зачин, кінцівка;

     Б) кінцівка, зачин, основна частина;

     В) зачин, основна частина, кінцівка.

 

  1. З поданих слів склади і запиши речення, підкресли головні та другорядні члени речення.
    Поле, у, долині, при, прозорий, б’ється, джерельце.

________________________________________________________

  ________________________________________________________

 

4. Познач речення з однорідними членами. Підкресли їх.

    а) Завітай, ясне сонечко, у моє віконечко.

    б) Пригріває сонечко землю, радіє вона.

    в) Сонечко бавиться, виграє яскравим своїм промінням.

 

5В кінці кожного речення постав потрібний розділовий знак . Слова, що в  дужках, запиши  у формі звертання.    

  •          Що ти, (донечка), шепочеш _____  (___________________)

     І чому це ти не спиш _____

  •          Я, (матуся), спати хочу, (___________________)

                    Але треба вивчить вірш ____

 

 6. Текст, в якому є твердження, доказ, висновок – це

А) текст – розповідь;

Б) текст – опис;

В) текст – міркування.

 

 7. Визнач тип тексту.

 Їжак – нічний хижак. Він невеликих розмірів. Їсть жуків, дощових черв’яків, жаб, ящірок, ягоди, жолуді, груші, яблука.

 У випадку небезпеки їжак  згортається у клубок. На спині в нього голки, а мордочка і живіт вкриті звичайним хутром.

 

А) міркування;               Б) опис;                             В) розповідь.

 

  8. Підкресли головні члени речення. Встанови зв'язок слів у реченні.

Вербичка шелестить жовтим листям.

_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________

 

 

9. До слова «герой» добери антонім.

а) сміливець

б) героїзм

в) боягуз

 

10. У якому рядку слово «спить» вжито в переносному значенні?

а) дитина спить

б) дуб спить

в) матуся спить

 

 

11. До поданих слів добери спільнокореневі слова.

Тепло, земля.

________________________________________________________________________________________________________________________________

 

12. Розбери слова за будовою.

 

Підводний,   хмаринка,    лісник.

 

 

 

 

 

 

Самооцінювання

Завдання для мене були:

 Мені було дуже легко

 Мені була потрібна допомога вчителя

 Мені було дуже важко

 

docx
Додано
15 грудня
Переглядів
721
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку