Калентарне планування з української мови

Про матеріал
Календарне планування на ІІ семестр за підручником Кравцової Н., Придаток О., Романової В. «Українська мова та читання. 4 клас. У 2-х частинах. Частина 1» Тернопіль: Видавництво «Підручники та посібники», 2021
Перегляд файлу

                                                                 

 

 

 

 

УКРАЇНСЬКА  МОВА

 

ІІ семестр

 

(3,5 години на тиждень)

 

 за підручником Кравцової Н., Придаток О., Романової В.

«Українська мова та читання. 4 клас. У 2-х частинах. Частина 1» Тернопіль: Видавництво  «Підручники та посібники», 2021

 

URL https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-1-4-klas/2019/11/3-4-dodatki.pdf

Вид перевірки

4 клас

І

сем.

ІІ

сем.

Списування

1

1

Диктант

1

2

Робота з мовними одиницями

1

2

Письмовий твір

-

1

Письмовий переказ

1

-

Діалог (усно або письмово)**

1

-

Державна підсумкова атестація

-

1

Загальна кількість перевірок  за семестр

5

7

 

 

 

 

 

 

Тема уроку

Стор. підручн

Дата

Досліджуємо частини мови.

ІМЕННИК

47.

Підсумковий урок з теми «Іменник»

Вимова і написання слова мізинець

60-61

 

48.

Узагальнення вивченого. Виконання тренувальних вправ.

61-62

 

49.

Діагностувальна робота. Письмовий  переказ «Водометний дракончик»

 

 

50.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Переказ тексту за планом і опорними словами.

 

 

Досліджуємо частини мови.

ПРИКМЕТНИК

51.

Повторення про прикметник.

63-64

 

52.

Змінювання прикметників за родами і числами.

64-65

 

53.

Змінювання прикметників разом зі зв’язаними з ними іменниками за відмінковими питаннями з основою на твердий приголосний.

65-67

 

54.

Змінювання прикметників разом зі зв’язаними з ними іменниками за відмінковими питаннями з основою на м’який приголосний.

67-69

 

55.

Визначення граматичних форм прикметників (рід, число, відмінок) за іменником, з яким він зв’язаний

70-71

 

56.

Утворення форм ступенів порівняння прикметників

71-72

 

57.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Створення реклами

73-74

 

58.

Діагностувальна робота. Диктант

 

 

59.

Правильна вимова та правопис прикметники на

-ський, -цький, -зький

74-75

 

60.

Відмінювання прикметників у множині

75-77

 

61.

Роль прикметників-синонімів та прикметників-антонімів

77-78

 

62.

Вживання прикметників у прямому та переносному значенні

79-80

 

63.

Підсумковий урок за темою «Прикметник»

80-81

 

64.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Діалог

83

 

65.

Діагностувальна  робота

Робота з мовними одиницями

 

 

Досліджуємо частини мови.

ЧИСЛІВНИК

66.

Повторення знань про числівник

81-82

 

67.

Питання до кількісних та порядкових числівників (без уживання термінів)

84-85

 

68.

Правильна вимова і правопис форм родового відмінка числівників 50, 60, 70, 80, 90, 100

85-86

 

69.

Уживання правильних форм числівників на позначення часу протягом доби.

Підсумок за темою.

86-87

 

70.

Діагностувальна робота. Списування.

 

 

Досліджуємо частини мови.

ЗАЙМЕННИК

71.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Стислий переказ тексту за поданим планом.

 

 

72.

Роль займенників у мовленні. Особи займенників.

88-89

 

73.

Розпізнавання серед слів особових займенників

89-91

 

74.

Відмінювання особових займенників за зразком

    91-92

 

75.

Змінювання займенників у множині

   94-95

 

76.

Правопис займенників з прийменниками. Підсумок за темою

   96-97

 

Досліджуємо частини мови.

ДІЄСЛОВО

77.

Повторення знань про дієслово.

  97-98

 

78.

Діагностувальна робота. Письмовий твір.

 

 

79.

Урок розвитку зв’язного мовлення.

Написання переказу від імені іншої особи.

104-106

 

80.

Число дієслів.

101-102

 

81.

Уживання дієслів у відповідних часових формах

102-104

 

82.

Правопис особових закінчень дієслів у теперішньому часі.

106-107

 

83.

Правопис особових закінчень дієслів у майбутньому часі.

108-110

 

84.

Минулий час дієслова.

111-112

 

85.

Вимова та правопис дієслів на -ся

112-113

 

86.

Урок розвитку зв’язного мовлення.

 

 

87.

Підсумковий урок з теми «Дієслово». Закріплення вивченого. Виконання тренувальних вправ.

114-115

 

88.

Діагностувальна робота.

Робота з мовними одиницями

 

 

Досліджуємо частини мови.

ПРИСЛІВНИК

89.

Ознайомлення з прислівником.

115-116

 

90.

Прислівники-синоніми та прислівники-антоніми

117-118

 

91.

Правопис найуживаніших прислівників

119-120

 

92.

Виконання тренувальних вправ. Самостійна робота. Підсумковий урок з теми «Прислівник»

120-121

 

93.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Створення афіші

 

 

 РЕЧЕННЯ

94.

Повторення знань про речення.

121-122

 

95.

Головні та другорядні члени речення.

123-124

 

96.

Зв’язок між словами у реченні.

124-126

 

97.

Однорідні члени речення.

127-129

 

98.

Коми при однорідних членах речення.

Підсумковий урок з теми «Речення»

130-132

 

99.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання розповіді з власного досвіду за опорними словами.

 

 

100

Діагностувальна робота. Диктант

 

 

ТЕКСТ

101

Структурні частини, тема та мета тексту.

 

 

102

Добирання заголовку, який відповідає темі або головній думці тексту. План тексту.

 

 

103

Розрізнення різновидів текстів (розповідь, опис, міркування, есе) і пояснює їх призначення.

 

 

104

Текст-міркування.

 

 

105

Тексти художнього і науково-популярного стилів.

 

 

106

Підсумковий урок за темою.

 

 

107

Діагностувальна робота.

 

 

108

Урок розвитку зв’язного мовлення. Усний відгук.

 

 

ПОВТОРЕННЯ  ВИВЧЕНОГО

109

Повторення. Іменник. Прикметник. Числівник.

 

 

110

Повторення. Займенник. Дієслово. Прислівник

 

 

111

Повторення. Речення. Текст.

 

 

112

Урок розвитку зв’язного мовлення.   Складання розповіді з власного досвіду

 

 

113

Урок-гра «Я люблю і знаю українську мову!»

 

 

114

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
18 грудня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку