УКРАЇНСЬКА МОВА
ІІ семестр
(3,5 години на тиждень)
за підручником Кравцової Н., Придаток О., Романової В.
«Українська мова та читання. 4 клас. У 2-х частинах. Частина 1» Тернопіль: Видавництво «Підручники та посібники», 2021
URL : https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-1-4-klas/2019/11/3-4-dodatki.pdf
Вид перевірки |
4 клас |
|
І сем. |
ІІ сем. |
|
Списування |
1 |
1 |
Диктант |
1 |
2 |
Робота з мовними одиницями |
1 |
2 |
Письмовий твір |
- |
1 |
Письмовий переказ |
1 |
- |
Діалог (усно або письмово)** |
1 |
- |
Державна підсумкова атестація |
- |
1 |
Загальна кількість перевірок за семестр |
5 |
7 |
№
|
Тема уроку |
Стор. підручн |
Дата |
Досліджуємо частини мови. ІМЕННИК |
|||
47. |
Підсумковий урок з теми «Іменник» Вимова і написання слова мізинець |
60-61 |
|
48. |
Узагальнення вивченого. Виконання тренувальних вправ. |
61-62 |
|
49. |
Діагностувальна робота. Письмовий переказ «Водометний дракончик» |
|
|
50. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Переказ тексту за планом і опорними словами. |
|
|
Досліджуємо частини мови. ПРИКМЕТНИК |
|||
51. |
Повторення про прикметник. |
63-64 |
|
52. |
Змінювання прикметників за родами і числами. |
64-65 |
|
53. |
Змінювання прикметників разом зі зв’язаними з ними іменниками за відмінковими питаннями з основою на твердий приголосний. |
65-67 |
|
54. |
Змінювання прикметників разом зі зв’язаними з ними іменниками за відмінковими питаннями з основою на м’який приголосний. |
67-69 |
|
55. |
Визначення граматичних форм прикметників (рід, число, відмінок) за іменником, з яким він зв’язаний |
70-71 |
|
56. |
Утворення форм ступенів порівняння прикметників |
71-72 |
|
57. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Створення реклами |
73-74 |
|
58. |
Діагностувальна робота. Диктант |
|
|
59. |
Правильна вимова та правопис прикметники на -ський, -цький, -зький |
74-75 |
|
60. |
Відмінювання прикметників у множині |
75-77 |
|
61. |
Роль прикметників-синонімів та прикметників-антонімів |
77-78 |
|
62. |
Вживання прикметників у прямому та переносному значенні |
79-80 |
|
63. |
Підсумковий урок за темою «Прикметник» |
80-81 |
|
64. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Діалог |
83 |
|
65. |
Діагностувальна робота Робота з мовними одиницями |
|
|
Досліджуємо частини мови. ЧИСЛІВНИК |
|||
66. |
Повторення знань про числівник |
81-82 |
|
67. |
Питання до кількісних та порядкових числівників (без уживання термінів) |
84-85 |
|
68. |
Правильна вимова і правопис форм родового відмінка числівників 50, 60, 70, 80, 90, 100 |
85-86 |
|
69. |
Уживання правильних форм числівників на позначення часу протягом доби. Підсумок за темою. |
86-87 |
|
70. |
Діагностувальна робота. Списування. |
|
|
Досліджуємо частини мови. ЗАЙМЕННИК |
|||
71. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Стислий переказ тексту за поданим планом. |
|
|
72. |
Роль займенників у мовленні. Особи займенників. |
88-89 |
|
73. |
Розпізнавання серед слів особових займенників |
89-91 |
|
74. |
Відмінювання особових займенників за зразком |
91-92 |
|
75. |
Змінювання займенників у множині |
94-95 |
|
76. |
Правопис займенників з прийменниками. Підсумок за темою |
96-97 |
|
Досліджуємо частини мови. ДІЄСЛОВО |
|||
77. |
Повторення знань про дієслово. |
97-98 |
|
78. |
Діагностувальна робота. Письмовий твір. |
|
|
79. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання переказу від імені іншої особи. |
104-106 |
|
80. |
Число дієслів. |
101-102 |
|
81. |
Уживання дієслів у відповідних часових формах |
102-104 |
|
82. |
Правопис особових закінчень дієслів у теперішньому часі. |
106-107 |
|
83. |
Правопис особових закінчень дієслів у майбутньому часі. |
108-110 |
|
84. |
Минулий час дієслова. |
111-112 |
|
85. |
Вимова та правопис дієслів на -ся |
112-113 |
|
86. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. |
|
|
87. |
Підсумковий урок з теми «Дієслово». Закріплення вивченого. Виконання тренувальних вправ. |
114-115 |
|
88. |
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями |
|
|
Досліджуємо частини мови. ПРИСЛІВНИК |
|||
89. |
Ознайомлення з прислівником. |
115-116 |
|
90. |
Прислівники-синоніми та прислівники-антоніми |
117-118 |
|
91. |
Правопис найуживаніших прислівників |
119-120 |
|
92. |
Виконання тренувальних вправ. Самостійна робота. Підсумковий урок з теми «Прислівник» |
120-121 |
|
93. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Створення афіші |
|
|
РЕЧЕННЯ |
|||
94. |
Повторення знань про речення. |
121-122 |
|
95. |
Головні та другорядні члени речення. |
123-124 |
|
96. |
Зв’язок між словами у реченні. |
124-126 |
|
97. |
Однорідні члени речення. |
127-129 |
|
98. |
Коми при однорідних членах речення. Підсумковий урок з теми «Речення» |
130-132 |
|
99. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання розповіді з власного досвіду за опорними словами. |
|
|
100 |
Діагностувальна робота. Диктант |
|
|
ТЕКСТ |
|||
101 |
Структурні частини, тема та мета тексту. |
|
|
102 |
Добирання заголовку, який відповідає темі або головній думці тексту. План тексту. |
|
|
103 |
Розрізнення різновидів текстів (розповідь, опис, міркування, есе) і пояснює їх призначення. |
|
|
104 |
Текст-міркування. |
|
|
105 |
Тексти художнього і науково-популярного стилів. |
|
|
106 |
Підсумковий урок за темою. |
|
|
107 |
Діагностувальна робота. |
|
|
108 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Усний відгук. |
|
|
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО |
|||
109 |
Повторення. Іменник. Прикметник. Числівник. |
|
|
110 |
Повторення. Займенник. Дієслово. Прислівник |
|
|
111 |
Повторення. Речення. Текст. |
|
|
112 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді з власного досвіду |
|
|
113 |
Урок-гра «Я люблю і знаю українську мову!» |
|
|
114 |
Підсумковий урок за рік. |
|
|