Підсумкова контрольна робота для 7 класу за І семестр

Про матеріал
Контрольна робота складена для учнів 7 класу за підручником "Біологія", авт. Задорожній К.М., Ягенська Г.В.
Перегляд файлу

Комплексна підсумкова робота за 7й клас (сімейна форма навчання)  І семестр 2024-2025 н.р.

ГР-1 «Досліджує природу»

Завдання 1. Максимальна кількість балів - 3

image 1.1 Учні 7 класу обговорювали предмети на яких більше бактерій. Вони приготували поживне середовище (желе на основі м’ясного бульйону) для вирощування бактерій та розлили його в три посудини. Після застигання поживного середовища учні до першої та другої посудини притиснули чохол від телефону, до третьої - пальці своєї руки, які були перед цим вимиті з милом. Наукове дослідження закладено, але спочатку треба сформулювати припущення, яке може бути перевірене у дослідженні, це: 

А. Факт

Б. Припущення

В. Гіпотеза

Г. Експеримент

1.2 Дарина запропонувала перевірити, як впливатиме холод на «пророщування» бактерій.

Для цього:

А. Необхідно поставити всі посудини у холод

Б. Залишити на столі першу та другу посудину, а третю поставити в холод

В. Поставити в холод першу або другу посудину, а інші залишити на столі

Г. Необхідно накрити темною тканиною першу чи другу посудину і залишити на столі

 

1.3Для дослідження було обрано такий план: накрити всі посудини харчовою плівкою, першу посудину помістити в холодильник, другу та третю посудину залишити на столі в теплому місті. Через 5 діб учні порівняли колонії мікробів, що виросли в різних посудинах і внесли отримані результати в таблицю: 

 

Номер посудини

1

2

3

Умови експерименту

Холод

Тепло

Тепло

Результат

image

 

image

 

image

 

 

Який висновок можна зробити за ЦИМИ РЕЗУЛЬТАТАМИ:

А. Перед їжею потрібно ретельно мити руки

Б. При переохолодженні мікроби ростуть гірше

В. Мікроорганізми спричиняють хвороби людини

Г. Надмірне нагрівання мікроорганізмів веде до їх загибелі 

 

ГР-2 «Здійснює пошук та опрацьовує інформацію»

 

Завдання 1. Максимальна кількість балів - 4.

imageУсі живі організми складаються з клітин. Тож Тимур з Анею вирішили зробити модель смачної рослинної клітини і запропонували знайти відповідності: 

1.1 Зелений горох:

-мітохондрія

-хлоропласт -рибосоми 1.2.Яйце: - ядерце

-  ядро - плазматична мембрана 1.3. Рис:

-цитоплазма -рибосоми -мітохондрії

1.4 Норі:

-  клітинна оболонка

-  ендоплазматична сітка

-  апарат Гольджи

 

Завдання 2. Максимальна кількість балів – 2

 

imageУчні 7 го класу проводили дослідження. Вони взяли пагони елодеї занурили в посудину з водою. Поставили дослідницький апарат біля настільної лампи і  спостерігали появу бульбашок. Олеся стверджувала, що бульбашки це кисень, який утворюється під час фотосинтезу. Богдан висунув гіпотезу, про те, що якщо вимкнути світло бульбашок буде більше. А Тарас припустив, що якщо поставити ще одну лампу, то кількість бульбашок збільшиться. Хто з них правий?

 

 

А. Всі праві

Б. Тарас та Олеся

В. Тільки Богдан

Г. Всі помиляються

 

Завдання 3. Максимальна кількість балів – 2

 

Розгляньте малюнок квіточки. Оберіть правильні твердження:

imageА. На малюнку зображено перехресне запилення

Б. Стрілкою вказано, що пилок потрапляє на приймочку маточки

В. Ця квітка є складною

Г. Маточок багато

Д. Квітка є двостатевою

Е. Чашолистики здатні до фотосинтезу

 

 

 

 

 

 

 

ГР-3 «Усвідомлює закономірності природи» Завдання 1. Максимальна кількість балів 5.

Перед тобою два рослинних організми. Обери твердження, що вказують на їх спільні риси:

А) одноклітинні

imageБ) є автотрофами

В) мають панцир

Г) відносяться до еукаріотичних організмів

Д) здатні до фотосинтезу

Е) тіло має назву слань

Ж) запасають ламінарин

 

Завдання 2. Максимальна кількість балів - 6.

Коли ти заходиш до супермаркету, зазвичай можеш побачити велике різноманіття видозмінених вегетативних органів рослин. Упорядкуй ці органи у дві групи:

2.1 Видозміна кореня -

2.2.Видозміна пагона -

image

 

imageimage 

         image                  image

 image

image

image

              image

 

Завдання 3. Максимальна кількість балів - 5.

Оберіть зі списку ознаки рослин (1-10), які  притаманні наведеним рослинам, та вставте відповідні цифри у вільне поле 

 

1

Статеве розмноження залежить від води

6

Спорофіт утворює спори

2

У життєвому циклі переважає гаметофіт

7

Мають ризоїди

3

Мають насінні зачатки

8

Відносяться до систематичної групи Голонасінні

4

Запилення відбувається лише вітром

9

Відносяться до систематичної групи Покритонасінні

5

Здатні до фотосинтезу

10

Відносяться до систематичної групи Вищі спорові рослини

image

             

Приклад оформлення відповіді

 

ГР-1 «Досліджує природу»

Завдання 1

1.1. - Ж

1.2. - Р

1.3. - Ю

                          ГР-2 «Здійснює пошук та опрацьовує інформацію»

Завдання 1

1.1 - мембрана

1.2 - мембрана

1.3 - мембрана

1.4 - мембрана

 

Завдання 2

Відповідь  К

 

Завдання 3

Відповідь  К, Л, М, Н

 

ГР-3 «Усвідомлює закономірності природи»

Завдання 1

Відповідь К, Л, М, Н

 

Завдання 2

2.1 – 9,11,14

2.2 – 8,10, 15

 

Завдання 3

Зозулин льон

 

Модрина

 

Ковила українська

•1,2,3

•4,5,6

•7,8,9,10

 

pdf
Додано
1 листопада
Переглядів
785
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку