Підсумкова контрольна робота "Герої та героїні балад" ,"Лицарство в літературі". , зарубіжна література 7 кл. (За підр.О.М. Ніколенко)

Про матеріал

Контрольна робота за двома групами результатів( ГР1 Усна взаємодія,ГР2 Працює з текстом). Містить завдання з аудіюванням, тестові завдання, відкриті запитання , робота з ілюстраціями

Перегляд файлу

 Комплексна підсумкова  робота із зарубіжної літератури 7 клас(ГР1,ГР2)

Теми: «Герої та героїні балад», «Лицарство в літературі».

Група результатів 1.

  1. Прослухайте фрагмент тексту. Дайте відповіді на питання тесту. (1 б. за кожну правильну відповідь)

У баладі «Рукавичка» немає нічого фантастичного, вона наближена до реального життя. У творі чітко визначено два світи: світ звірів (лев, тигр, два леопарди) і світ людей (король Франциск, придворні дами, лицарі та ін.). У тваринному світі триває боротьба не на життя, а на смерть. Така сама жорстока боротьба відбувається і між людьми. Король Франциск розважається, улаштовуючи бійки у своєму звіринці. Куніґунда заради власного задоволення здатна послати на смерть закоханого в неї лицаря Делоржа. Рукавичка — лише привід для розваги. Куніґунда змушує Делоржа підняти її, а присутні мовчки спостерігають за жорстокою грою, як нещодавно споглядали бій звірів. Отже, хижих звірів можна сприймати як алегорію жорстокого світу людей.

  1.     Балада «Рукавичка» наближена до …

а.) фантастичного життя;     б.) реального життя;        в.)космічного життя.

2.) У творі чітко визначено два світи :

      а.) людей і тварин;  б.)людей і птахів;       в.)птахів і тварин.

3.)Який король розважається бійками у звіринці?

а.)Людовік;                          б.)Карл;                                в.) Франциск.

4.) Хто кинув рукавичку?

а.) Розалінда;                        б.) Кунігунда ;                    в.) Амарінда.

5.) Як поводилися глядачі ,коли лицар пішов за рукавичкою?

а) мовчки спостерігали;       б.) сміялися;                       в.) допомогли.

6.)Для чого Кунігунда кинула рукавичку?

а.)не вірила в кохання лицаря;           б.) для розваги;     в.) випадково.

2. Уявіть ,що вам дали завдання взяти інтерв’ю у лицаря Айвенго. Складіть три питання ,які б ви йому задали. Запишіть їх. (1 запитання 2 б.)

 

Всього 12 балів

Перевірка групи результатів 2

  1. Розгляньте зображення. До якого уривку з твору підходить ця ілюстрація? (2б.)

а.) «Щодня, щогодини, лицарю мій,

Присягаєтесь ви в любові своїй

— Принести рукавичку прошу я вас!»

 І лицар Делорж поспішає і враз

б.) Мов сирота, пішла Корделія,

Блукаючи від міста до села,

Ні в Англії в селі, ні в місті жаднім

                                  Собі притулку не знайшла.

в.) Вабить це озеро, тихе й погоже,
В пітьмі чаруючи очі;
Та лиш сміливець нечуваний може
Їхать туди опівночі.

2.  Відновіть фрагмент тексту , використовуючи слова з варіантів відповідей. Записуєте цифру і літеру відповіді. (2б., якщо всі відповіді правильні)

Велика вершницька вправність(……1…), Позбавленого Спадщини, та жвавість його чудового (…2….. )дали йому змогу кілька хвилин стримувати своїм (…3…..) наскоки трьох супротивників, крутячись поміж ними, ніби (…4….)у повітрі, й не даючи їм з’їхатись докупи або накидаючись то на одного, то на другого з них і рубаючи мечем навідліг, але не дожидаючи їхніх ударів, щоб їх відбити.
 

а.) коня;  б.)   сокіл;         в.) лицаря;  г.) мечем.

3. Встановіть відповідність між героєм та предметом ,що йому належить (2б)

1. Кунігунда;               

2. Айвенго;  

3. Робін Гуд;

4.Король Лір.

а.)   б.)     в.)         г.)

 

 4. Встановіть відповідність між героями та їх вчинками. (3б, якщо всі відповіді правильні)

1. Айвенго;    а.) допомагав бідним;

2. Старий пикт;   б.)пробачила батька;

3. Корделія;   в.)пішов в вольєр до звірів;

4. Робін Гуд;   г.)лишив сина спадщини;

5. Седрік;    д.)не відкрив таємниці напою;

6. Делорж.    є)переміг Бріана де Буагильбера.

5. Доповніть схему кодексу честі лицаря. (1б.за 1 відповідь)

docx
Додав(-ла)
Лучків Наталія
Додано
11 грудня
Переглядів
138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку