Підсумкова контрольна робота із всесвітньої історії в 10 класі за ІІ семестр

Про матеріал
Підсумкова контрольна робота із всесвітньої історії в 10 класі за ІІ семестр складається із різнорівневих завдань і завдань для творчих робіт та проведення узагальнення знань та тематичного оцінювання в умовах карантину і дистанційного навчання
Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота (ІІ)

З Всесвітньої історії

І.

1. Співставте вірно:

Ф.Франко                              Дуче

А.Гітлер                                Вождь

Б.Муссоліні                          Фюрер

 Й.Сталін                               Каудильйо  

2. Виберіть ознаки тоталітаризму:

- створення умов вільного розвитку ринкових відносин;

- демократизація суспільно-політичного життя країни;

- форма держави, за якої держава повністю контролює

 всі сфери життя суспільства;

- тоталітарний контроль за життям кожної людини;

- масові репресії;

- впровадження культу особи вождя.

ІІ.

3. Фашизм – це

Соціалізм  – це

4. Розкажіть про політику «воєнного комунізму»

ІІІ.

5. Визначте, дату даної події:

- створення Королівства сербів, хорватів і словенів;

- польсько-більшовицька війна;

- проголошення Чехо-Словацької республіки;

- Ризький мирний договір;

- Національна революція в Угорщині;

- Військовий переворот під керівництвом Ю.Пілсудського.

6. Співставте, поєднуючи потрібне:

А) Очолив національно-патріотичний рух в Туреччині, перший

 президент країни.

Б) Один з лідерів Гоміндану, президент Китаю, емігрував на о.Тайвань.

В) Військовий міністр Ірану, шах нової династії .

Мустафа Кемаль, Чан Кайші, Реза-шах Пехлеві.

IV.

7. З’ясуйте, чи можливо було уникнути Другої світової війни,

характеризуючи міжнародні відносини наприкінці 30-х років?

 

Підсумкова контрольна робота (ІІ)

З Всесвітньої історії

І.

1. Співставте вірно:

Ф.Франко                              Дуче

А.Гітлер                                Вождь

Б.Муссоліні                          Фюрер

 Й.Сталін                               Каудильйо  

2. Виберіть ознаки тоталітаризму:

- створення умов вільного розвитку ринкових відносин;

- демократизація суспільно-політичного життя країни;

- форма держави, за якої держава повністю контролює

 всі сфери життя суспільства;

- тоталітарний контроль за життям кожної людини;

- масові репресії;

- впровадження культу особи вождя.

ІІ.

3. Фашизм – це

Соціалізм  – це

4. Розкажіть про політику «воєнного комунізму»

ІІІ.

5. Визначте, дату даної події:

- створення Королівства сербів, хорватів і словенів;

- польсько-більшовицька війна;

- проголошення Чехо-Словацької республіки;

- Ризький мирний договір;

- Національна революція в Угорщині;

- Військовий переворот під керівництвом Ю.Пілсудського.

6. Співставте, поєднуючи потрібне:

А) Очолив національно-патріотичний рух в Туреччині, перший

 президент країни.

Б) Один з лідерів Гоміндану, президент Китаю, емігрував на о.Тайвань.

В) Військовий міністр Ірану, шах нової династії .

Мустафа Кемаль, Чан Кайші, Реза-шах Пехлеві.

IV.

7. З’ясуйте, чи можливо було уникнути Другої світової війни,

характеризуючи міжнародні відносини наприкінці 30-х років?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Бойко Вадим
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кушнір Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Всесвітня історія (профільний рівень) 10 клас (Ладиченко Т.В., Осмоловський С.О.)
Додано
31 травня 2020
Переглядів
6970
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку