Підсумкова контрольна робота. Розділ 1. МИСТЕЦЬКИЙ СПАДОК НАЩАДКАМ

Про матеріал
Запропонований матеріал містить контрольну роботу щодо діагностування набуття учнями літературних знань і компетентностей з розділу "МИСТЕЦЬКИЙ СПАДОК НАЩАДКАМ".Намагалася створити перевірочну роботу для учнів. які у сучасних умовах війни не можуть часто відвдувати уроки дистанційно, надсилати усі виконані завдання тощо.
Перегляд файлу

                               Підсумкова контрольна робота

Розділ 1. МИСТЕЦЬКИЙ СПАДОК НАЩАДКАМ

Вид мистецтва

Засіб творення мистецтва

1. хореографія
2. декламація
3. література
4. малярство

А. фарба
Б. слово
В. мармур
Г. рух
Д. голос

1.Установіть відповідність (2 бали)

 

 
 

 

 

 

 

Герой легенди

Місце подій

1. Рак
2. Силун
3. Угорський король
 

А. місто Дорогобуж
Б. село Нечаївка
В. гори Карпати
Г. річка Десна
 

 


 

 

Назва легенди

Уривок

1. «Як виникли Карпати»
2. «Неопалима купина»
3. «Ракова   криниця»

А. «Зібрали королі своїх радни­
ків і наймудріших мужів.
Думали, думали — ніяк не зро-­
зуміють, що саме захисники міста сказали їм цим зелом».

Б.«Володарем долини був велетень Силун. Коли він ішов, від його кроків здригалася земля. Розповідають, що Силун
добре розумівся на ґаздівстві, мав безліч усякої худоби»

В. «Говорили люди, що в минулому був він у гайдама­
ках, знав і козаччину, побував за Дунаєм і в Сибіру».

 

.

 

4.Відгадай загадку (1 бал)

1)Зелені їжачки

Почіплялись за гілки.

Хто зірветься з деревини,

Той колючу шубу скине.

 

2)Літом спить, зимою їсть, тіло тепле, а крові не має.

3) Народився із землі, зарум’янивсь на вогні.

І з’явився на столі до борщу тобі й мені.

 

4)Летить коник, басує.

Полем-долем пустує.

Ніхто його не впіймає,

і ніхто не загнуздає.

 

5. Відновіть прислів’я та приказки (2 бали)

__________________________________________________________________
Байдуже, рак, у, який, горщик, він, зварити.

__________________________________________________________________
Боятися, не, той, собака, що, брехати, а, той, що, лащитися.

__________________________________________________________________
Борода, не, робити, мудрий, чоловік.

__________________________________________________________________
У, тихий, болото, чорти, водитися.

__________________________________________________________________
Ледачий, двічі, робити, скупий, двічі, платити.

__________________________________________________________________

 

6. Надай правильну відповідь ( 5 балів)

  • 1.Основна відмінність літературної казки від народної полягає в тому, що:

А) літературна казка написана віршованою мовою;

Б) у літературній казці є головні та другорядні персонажі;

В) літературна казка написана письменником;

Г) у літературній казці є описи зовнішності персонажів.

2. Хто є автором казки «Яйце-райце»?

 А) І. Франко;   

 Б) Леся Українка;   

 В) невідомий автор;    

 Г) В. Шевчук

3. Казка «Яйце-райце» вчить нас:

А) тому, як поводитися із дикими звірами

Б)  тому, що треба довіряти незнайомим людям

В) тому, що зроблене іншому добре діло завжди повернеться сторицею

4. Лис Микита з однойменної казки І. Франка стверджував, що

А) архангели подарували йому блакитну шерсть аби навести лад у лісі 

Б) святий Миколай виліпив його з небесної глини для справедливого царювання

В) Дажбог виліпив його із небесної блакиті для справедливого суду

5. Яким царем, на думку звірів, був Остромисл?

А) завів лад, судив по правді і не допускав нікому кривдити  звірів;  

Б) добрим царем, справедливим і м’якосердним, справедливим до дужчих;     

В) хитрим,  лицемірним, необережним у своїх справах і словах.

6. Як закінчується казка "Фарбований Лис"?

А)Звірі помилували Лиса.                   Б) Звірі зробили вигляд, що не почули лисячого співу

В)  Зраділи, щознайшовся Лис           Г) Тварини розірвали Лиса на шматочки

7.Мавка Вербинка вперше об’явилася перед людиною, захи­щаючи
А) Лисичку;
Б)Зайчика;
В)Куріпку;
Г)Кізоньку
8. «Він був сумний, роздратований. Його світлі блакитні очі па­ лали, як сині вогники в печі, кулаки було затято так, що аж довгі кігті впивалися в руки» — це опис
А) мисливця;
Б) Лісовика;
В) лісника;
Г) Вовка

9. 1. Портретна характеристика «...голова його мов бочка, очі — ніби кавуни» належить
А) Лоскотонові;
Б) Плаксуну;
В) Плаксію;
Г) Макаці

10. «Упізнай героя».  

1. «Хто сміявсь — вони хапали і нагайками шмагали»_____________.
2. «Голова його — мов бочка, очі — ніби кавуни»___________________.
3. «Мав він вдачу теплу й щиру, ще й лукавинку в очах»________________.
4. «Віроломний, як змія», «з’їв себе із переляку»_______________________.
5. «(…) одубіли, бо сміятися не вміли»___________________.
6. «Так сміялись­реготали, що штани в них поспадали…»_______________.
7. «(…) теж навтьоки у чотири бігли боки»_____________.

11. Правильним є твердження, що у творі «Як Сірко переміг татар»
А. немає казкових (фантастичних) елементів
Б. ідеться про визволення християн із турецького полону
В. український полководець здобув перемогу в 65­ти боях
Г. вороги прийшли на Січ і полонили християн 

12.  Доберіть і запишіть якомога більше слів, що характеризують цього героя.

 «Образ Івана Сірка» (за народним переказом «Як Сірко переміг татар»):

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Що вам  сподобалося в казці «Микита Кожум’яка»?(побудуй зв’язну відповідь)-(2 бали)
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Додано
13 грудня 2022
Переглядів
606
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку