30 вересня о 18:00Вебінар: Використання нестандартних завдань у навчанні природничих дисциплін

Підсумкова контрольна робота з геометрії ( 10 клас )

Про матеріал
Пропоную підсумкову контрольну роботу з геометрії для учнів 10 класу у форматі зовнішнього незалежного оцінювання . Розробка складається з 10 завдань різної форми: з вибором однієї правильної відповіді, на встановлення відповідності, завдання відкритої форми з короткою відповіддю, відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота з геометрії

  1. ( 0,5 бала ) Яка фігура не може бути паралельною проекцією ромба?
    а) паралелограм;   б) ромб;    в) прямокутник;   г) трапеція;    д) відрізок.
  2. (0,5 бала)Із точки А до площини проведено перпендикуляр і похилу, довжина якої 20см. Кут між похилою і її проекцією на площину 60º. Знайти довжину перпендикуляра.
    а) 10см;   б) 10 sqrt{2} см;     в) 10 sqrt{3} см;    г) sqrt{20} см;     д) Інша відповідь .
  3. (За кожну відповідність 0,5 бала) Установити відповідність між відрізками (1-4) і їх довжинами (А-Д).

1) А1В1 – проекція відрізка АВ. АВ=10см. Точка С належить відрізку АВ. АС=5см. Якщо А1В1=6см, то А1С1 дорівнює                  

А) 10см

2) Відрізок прямої АВ розділений точкою С так, що АС:СВ=2:3. А1, В1, С1 – проекції точок А, В, С на площину α. Знайти А1С1, якщо А1В1=25см.                

Б) 3см В) 5см

3) Дано паралельні площини α і β. Точки А і В лежать у площині α, а точки С і D – у площині β. Відрізки АС і ВD перетинаються у точці О. Знайти АО, якщо АВ=6см, DC=4см, ОС=12см.       

Г) 15см Д) 18см

4) Площини α і β паралельні, точки А і В лежать у площині α, точки М і Р – у площині β. АМ||ВР. АМ=5см.Тоді довжина відрізка ВР          

 

 

 

  1. 49 (За кожну відповідність 0,5 бала)  На рисунку зображено куб АВСDA1B1C1D1. Установити відповідність між кутами ( 1-4) і їх градусними мірами ( А-Д). 
     

1) Кут між прямими АВ1 і АD1.         А) 0º
2) Кут між прямими АА1 і DC1          Б) 300
3) Кут між прямими АС і В1D1.         В) 45º
4) Кут між прямими ВВ1 і DD1.         Г) 60º
                                                              Д) 90º

  1. ( 1 бал ) При якому значенні a вектори vec{c} (-2;4;1) і vec{d} (a;-2;3) перпендикулярні?
  2. ( 1 бал ) Через кінець А відрізка АВ проведено площину . Через кінець В і точку С цього відрізка проведено паралельні прямі, які перетинають площину відповідно в точках В1 і С1. Знайти довжину відрізка СС1, якщо АВ:ВС=4:1, ВВ1=8см.
  3. ( 1 бал) Знайти кут між векторами vec{AB} i vec{CD} , якщо А(1;0;2), В(1;sqrt{3} ;3), С(-1;0;3), D(-1;-1;3).
  4. ( 1 бали ) Кінці відрізка, довжина якого 24см, належать двом перпендикулярним площинам. Відстані від кінців відрізка до лінії перетину даних площин відповідно дорівнюють 12см і 12 sqrt {2} см. Обчисліть кути, утворені відрізком з цими площинами.
  5. (1 бали) З точки до площини трикутника, сторони якого дорівнюють 13см, 14см і 15см, проведено перпендикуляр довжиною 16см. Основою цього перпендикуляра є вершина кута, що лежить проти сторони завдовжки 14см. Обчислити відстань від даної точки до цієї сторони
  6. ( 2 бали ) Кут між площинами трикутників АВС і АВD дорівнює 45º. Трикутник АВС – рівносторонній зі стороною 4 sqrt {3} см, трикутник ABD – рівнобедрений, AD=BD= sqrt {14} см. Знайти довжину відрізка CD.
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Psevd Vadim
    А можна відповіді отримати будь-ласка)?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Павлусенко Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Пушкарьова Аріна
    А можна відповіді будь-ласка))))??????
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 квітня
Переглядів
5586
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку