Підсумкова контрольна робота з інтегрованого курсу "Громадянська освіта" 10 клас ІІ семестр

Про матеріал
Різнорівнева підсумкова контрольна робота з інтегрованого курсу "Громадянська освіта" 10 клас до підручника Т. Бакка, Л. Марголіна, Т. Мелещенко
Перегляд файлу

                                  Підсумкова контрольна робота

ІІ семестр (рівень стандарту) з інтегрованого курсу “Громадянська освіта”

10  клас

                                                   І Рівень (0,5 б- 3б)

1.      Як називається поширення інформації про когось або про щось із метою створення популярності?

А) медіатекст        Б) реклама

В) інформація        Г) цензура

2.      Наявність чого з переліченого в медіатексті рекомендують вважати ознакою його         достовірності?

А) коментарів експертів

Б) цитат з офіційних документів

В) даних соціологічних досліджень

Г) двох або більше джерел інформації

3.      Який тип власності є панівним в ринковій економіці?

            А) приватна;         В) державна;

            Б) акціонерна;       Г) індивідуальна

4.      Право контролювати використання визначених ресурсів і розподіляти витрати й вигоди, які при цьому виникають – це:

             А) право власності;                           Б) право користування;                                              

                         В) право розпоряджання;                           Г) право честі

5.      Який із  термінів позначає дедалі глибшу взаємозалежність людей і країн у всьому світі?

         А) індустріалізація      Б) глобалізація     

         В) інтеграція                Г) міграція

6.      Як називається розділ міжнародного права, що застосовується під час збройних конфліктів, забезпечуючи захист жертв конфлікту та визначаючи відповідальність за порушення його норм?

       А) міжнародне право       Б) гуманітарне право  

       В) військове право           Г) право конфліктів

                                                  ІІ рівень (1б -3б)

   Прочитайте ситуації та дайте відповіді на питання:

7.      В соцмережі Олені почав писати невідомий з метою знайомства та подальшого спілкування і зустрічі. Це було нав’язливо і викликало певну підозру. Коли Олена відмовилися від подальшого спілкування на її адресу посипалися погрози та образи! 

Про яке явище свідчить ця ситуація? Запропонуйте алгоритм дій в разі небезпеки.

8.      Олег підприємець, має на ринку  місце, але не вирішив яким товар буде реалізувати покупцям. Що необхідно врахувати підприємцю, щоб прийняти правильне рішення щодо вибору продукції для свого бізнесу?

9.      Сидоренко дає хабара Петренку, щоб останній дозволив на місці  паркової зони збудувати розважальний комплекс  елліт-класу. Розчищення території розпочиналося, але завдяки мітингам жителів міста та деяким впливовим особам було порушено кримінальне впровадження.

Про яке негативне явище йде мова? Хто з учасників злочину понесе покарання за порушення закону?

                                                        ІІІ рівень (1.5б-3б)

10.  Завдання на утворення логічних пар:  

 1.Шахрайство

А)  викладач університету не приймав студента, який за першим разом не склав іспиту, аж поки останній не дав хабара

2.Корупція

Б)  Валентин Фречка школяр-винахідник з с. Сокирниця, Закарпатської обл. винайшов метод виготовлення паперу з опалого листя

3.Корисність

В) закупка аптечними мережами ліків зі Швейцарії, туристична поїздка до Франції, товари з Китаю на прилавках вітчизняних магазинів

 

Г) Сашку в соцмережах написав тесть та попросив перекинути  2000грн, нічого не підозрюючи Сашко перевів гроші, і як виявилось тесть грошей не отримав

 

Д) за день хлібний кіоск реалізував 150 видів хлібопекарських виробів

11.  Складіть ланцюжок захисту прав людини починаючи з вашого міста.

                                                            ІV Рівень (3б)

12.  Кібершахрайство,  на жаль, актуальна проблема сьогодення.

Наведіть приклади цього негативного явища та складіть пам’ятку: “Захисти себе від кібершахраїв”

pdf
Додано
11 січня
Переглядів
398
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку