14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Підсумкова контрольна робота з предмета «Основи здоров’я» за ІІ семестр 6 клас

Про матеріал
Тестова контрольна робота містить 2 варіанта завдань, по 11 завдань у кожному варіанті, поділених на 4 рівня, кожному рівню відповідає різна кількість балів.
Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота з предмета «Основи здоров’я» за ІІ семестр

6 клас

І варіант

І. Початковий рівень (0,5 бала).

Обери одну правильну відповідь:  

1. Велосипеди мають бути обладнані:

а) звуковим сигналом та світловідбивачами;

б) звуковим сигналом та питною водою;

в) питною водою та світловідбивачами.

2. Під час пожежі в транспорті необхідно:

а) голосно кричати «мамо!»;

б) швидко і без паніки вийти із салону;

в) сховатися під сидінням і чекати на допомогу.

3. Невербальне спілкування це:

а) спілкування поглядом, мімікою, знаками;

б) спілкування на підвищених тонах;

в) спілкування із використанням ненормативної лексики.

4. Якщо Ви стали свідком ДТП, в якій є потерпілі, потрібно:

а) зателефонувати друзям, щоб прийшли подивитись на понівечені автівки;

б) зателефонувати в страхову компанію;

в) викликати швидку допомогу, зателефонувавши за номером 103.

5. Якщо Ви почули сирени і переривчасті гудки, потрібно:

а) увімкнути гучно музику, щоб сирени не заважали;

б) негайно ввімкнути приймач радіотрансляційної мережі або телевізор й уважно слухати інформацію про небезпеку та порядок дій;

в) не нервувати та не звертати увагу на тимчасові незручності.

6. Отруєння побутовим газом у будинку може виникнути в результаті:

а) повного згорання газу;

б) неповного згорання газу;

в) пропускання газу.

ІІ. Середній рівень

(правильне розв’язання оцінюється: 1-ше завдання – 1 бал,  2-ге завдання –2 бали).

1. Встав пропущені слова.

Конфлікт – це зіткнення протилежних __________, поглядів, прагнень; серйозна  ________, гостра суперечка, що призводить до __________ або боротьби.

 

 

 

 

 

 

2. Заповни схему:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Достатній рівень (1,5 бала).

1. Що, на Вашу думку, означає поняття «конструктивний конфлікт»?  ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Що, на Вашу думку, означає поняття «термічна (теплова) дія струму»?

Термічна (теплова) дія струму це ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________  .

ІV. Високий рівень (3 бали).

Склади алгоритм дій у разі займання одягу на людині.

 

Підсумкова контрольна робота з предмета «Основи здоров’я» за ІІ семестр

6 клас

ІІ варіант

І. Початковий рівень (0,5 бала).

Обери одну правильну відповідь:  

1. Рухатися по дорозі на велосипедах дозволяється особам, які досягли:

а) 14-річного віку;

б) 16-річного віку;

в) 18-річного віку.

2. Під час пожежі у транспорті, вибравшись із салону, потрібно:

а) підійти якомога ближче до місця пожежі, аби не пропустити чогось цікавого;

б) відійти подалі від транспортного засобу;

в) швидше покликати друзів, щоб подивились на пожежу.

3. Вербальне спілкування це:

а) спілкування за допомогою слів; 

б) спілкування з вербовим прутиком;

в) спілкування мовою жестів.

4. Вибух у житловому будинку може статися через:

а) зіпсовану систему водопостачання;

б) порушення правил особистої гігієни;

в) витікання побутового газу.

5. При потраплянні хімічної речовини в очі потрібно:

а) промити очі водою;

б) випити велику кількість теплої води;

в) протерти очі чистою серветкою.

6. До засобів пожежогасіння відносяться:

а) вогнегасник, ящик з піском, бочка з водою;

б) вогнегасник, ящик з картоплею, бочка з медом;

в) вогнегасник, порожній ящик, бочка з оливковою олією.

ІІ. Середній рівень (правильне розв’язання оцінюється: 1-ше завдання –                       1 бал,  2-ге завдання –2 бали).

1. Встав пропущені слова.

Інцидент – це дія або __________  дій учасників конфлікту, що провокують різке ________ суперечності й початок боротьби між _________ конфлікту.

2. Заповни схему:

                                                                                                                           

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Достатній рівень (1,5 бала).

1. Що, на Вашу думку, означає поняття «неконструктивний конфлікт»? __

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Що, на Вашу думку, означає поняття «біологічна дія струму»?

 Біологічна дія струму -це ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

 

ІV. Високий рівень (3 бали).

   Склади алгоритм дій у разі виявлення запаху газу в будинку.

Відповіді

І варіант

І. Початковий рівень

Обери одну правильну відповідь:  

1. а)

2. б)

3. а)

4. в)

5. б)

6. в)

ІІ. Середній рівень

1. Встав пропущені слова.

Конфлікт – це зіткнення протилежних інтересів, поглядів, прагнень; серйозна  розбіжність, гостра суперечка, що призводить до протистояння або боротьби.

2. Заповни схему:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Достатній рівень

1. Що, на Вашу думку, означає поняття «конструктивний конфлікт»?   Конструктивний конфлікт – це творчий конфлікт, коли учасники конфлікту не ображають один одного, використовують розумні аргументи, не розривають ділових стосунків. Такий конфлікт допомагає знайти вихід, закінчується завжди результатом, що задовольняє всіх.

2. Що, на Вашу думку, означає поняття «термічна (теплова) дія струму»?

Термічна (теплова) дія струму це дія, яка зумовлює опіки окремих ділянок тіла, нагрівання кровоносних судин, нервів, серця та інших органів, що знаходяться на шляху проходження струму. Це може викликати в них значні функціональні розлади. Опіки можуть бути внутрішні і зовнішні. Електрохімічна дія струму спричиняє розкладання органічних рідин, у тому числі й крові, що супроводжується значними змінами їх фізико-хімічного складу.

ІV. Високий рівень

Склади алгоритм дій у разі займання одягу на людині.

1. Зупинити людину, не давати їй бігти.

2. Допомогти швидко скинути одяг (можна загасити його водою або снігом).

3. Якщо є необхідність – накинути на людину ковдру, пальто тощо.

4. Для уникнення задух продуктами згорання залишати голову потерпілого відкритою.

5. Викликати «швидку допомогу».

6. Надати долікарську допомогу.

 

 

 

ІІ варіант

І. Початковий рівень 

Обери одну правильну відповідь:  

1. а)

2. б

3. а)

4. в)

5. а)

6. а)

ІІ. Середній рівень

1. Встав пропущені слова.

Інцидент – це дія або сукупність дій учасників конфлікту, що провокують різке загострення суперечності й початок боротьби між сторонами конфлікту.

2. Заповни схему:

                                                                                                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Достатній рівень

1. Що, на Вашу думку, означає поняття «неконструктивний конфлікт»? Неконструктивний конфлікт – це руйнівний конфлікт, коли одна зі сторін принижує іншу та вдається до засуджуваних методів боротьби. Такий конфлікт виникає у разі «тиску» одного з його учасників на інших, застосування погроз, сили. Цей шлях розв’язання будь-якої ситуації інколи руйнує навіть те, що вже є.

2. Що, на Вашу думку, означає поняття «біологічна дія струму»?

 Біологічна дія струму – це подразнення і збудження живої тканини, а також порушення внутрішніх біоелектричних процесів, що відбуваються в організмі й безпосередньо пов’язані з його життєвими функціями. Це може супроводжуватися невимушеним, судомним скороченням м’язів у тому числі м’язів серця та легень. При цьому порушується кровообіг і робота органів дихання, можливе повне припинення їх діяльності.

ІV. Високий рівень

   Склади алгоритм дій у разі виявлення запаху газу в будинку.

1. Уникати всіляких дій, які можуть викликати появу іскри.

2. Закрутити крани перед газовими приладами та на приладах, що є при газобалонному устаткуванні – вентиль на балоні та крани на плиті.

3. Відчинити вікна і двері, створивши протяг для провітрювання приміщення.

4. Не допускати в приміщенні відкритого вогню, не вмикати й не вимикати електроприлади та освітлення.

5. Повідомити про витікання газу за телефоном 104, залишити приміщення.

 

 

docx
Додав(-ла)
Машталер Олег
Додано
24 травня
Переглядів
1062
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку