Завдання можна використати під час підсумкової контрольної роботи, які допоможуть визначити рівень знань, вмінь та навичок учнів .Також розвиватимуть увагу, спритність, старанність, наполегливість.
Українська література
ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
6 КЛАС
1 рівень
1. Хто автор твору "Тореадори з Васюківки?»
а) В.Нестайко;
б) В.Близнець;
в) Леся Воронина
2. У якому творі є багато наукової інформації з палеонтології?
а) "Тореадори з Васюківки";
б) "Федько-халамидник";
в) "Митькозавр із Юрківки".
3. Яка з цих ознак не характерна для байки?
а) сюжетність;
б) алегоричність;
в) мораль;
г) несподіване закінчення.
4. Який із цих творів алегоричний?
а) "Жаба й Віл" Л.Глібова;
б) "Запорожці у короля" С.Руданського;
в) «Гном у буфеті» І. Жиленко.
5. Вкажіть вид опису: "Він був високий і худий, і чоло в нього високе, хвилясте довге волосся сиве, а борода біла".
а) пейзаж;
б) портрет;
в) інтер’єр
6. Другорядними персонажами якого твору є Спірка і Стьопка?
а) "Малий горбань";
б) "Федько-халамидник":
в) "Зачарована Десна";
г) "Мрії".
2 рівень
1. Яку назву дали Сергій і Митько невідомій істоті, яка мешкала, на їх думку, в озері (Я.Стельмах "Митькозавр із Юрківки")?
2. Продовжте речення.
Гумор – це …………………….
3. Напишіть, що засуджує і що схвалює Л. Глібов у байці «Муха і Бджола».
3 рівень
А «Говорюща риба»; 1Всеволод Нестайко
Б «Тореадори з Васюківки»; 2 Володимир Винниченко
В «Жаба і Віл»; 3 Емма Андієвська
Г «Федько-халамидник». 4 Леонід Глібов
5 Ірина Жиленко
А Ява, Павлуша; 1 «Федько-халамидник»
Б Клим; 2 «Митькозавр із Юрківки»
В Митько та Сергій; 3 «Таємне товариство боягузів»
Г Толя, Спірка;» 4 «Тореодори з Васюківки» 5 «Казка про Яян»
4 рівень
ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА 6 КЛАС
2 ВАРІАНТ
1 РІВЕНЬ
1. У якому з цих творів викривається пихатість, зарозумілість, бажання виділитися будь-якою ціною?
а) "Жаба й Віл" Л.Глібова;
б) "Запорожці у короля" С.Руданського;
в) "Свекор" С.Васильченка;
г) "Найважча роль" П.Глазового.
2. Чим частували козаків у польського короля (С.Руданський "Запорожці у короля")?
а) пивом і м’ясом;
б) медом і сметаною;
в) млинцями і вином;
г) цукерками і тістечками.
3. У якому творі є герої, створені уявою головного героя?
а) "Тореадори з Васюківки";
б) "Звук павутинки";
в) "Митькозавр із Юрківки".
4. Другорядними персонажами якого твору є Спірка і Стьопка?
а) "Малий горбань";
б) "Федько-халамидник":
в) "Зачарована Десна";
г) "Мрії".
5. Який із цих творів алегоричний?
а) "Жаба й Віл" Л.Глібова;
б) "Запорожці у короля" С.Руданського;
в) "Свекор" С.Васильченка;
6. Лексичне значення якого слова пояснюється: адвокат, захисник обвинуваченого в суді?
а) шаплик;
б) стряпчий;
в) кармазин;
г) свекор.
2 РІВЕНЬ
1. Дайте визначення поняттям: байка, алегорія, мораль байки, співомовки, інверсія.
2. Які клички мали тварини в повісті В.Нестайка "Тореадори з Васюківки"?
3. Що таке підтекст? Наведи приклади підтексту в повісті В.Близнеця "Звук павутинки".
3 РІВЕНЬ
1. Чому Митько і Сергій не помстилися Василеві Трошу за те, що він повсякчас намагався обдурити хлопців і посміятися над ними (Я.Стельмах "Митькозавр із Юрківки")?
2.Чому Адам приїхав до старої Сірохи (В.Близнець "Звук павутинки")?
3. Чому хлопці не любили Стьопку Карафольку (В.Нестайко "Тореадори з Васюківки")?
1.Дайте розгорнуту відповідь на питання.
Що свідчить про велику любов бабусі до внучки. Як про це сказано у творі С.Чернілевського "Забула внучка в баби черевички..."?