Підсумкова контрольна робота
з всесвітньої історії за II семестр
Учня/учениці ______ класу
Іванківської ЗОШ I-III ступенів
ПІБ
Варіант-1
Початковий рівень (3 б)
1. Марія – Терезія – імператриця…
А) Австрійської імперії
Б) Пруссії
В) Російської імперії
Г) Речі Посполитої
2. Скільки поділів Речі Посполитої було здійснено у 18 ст?
А) один
Б) чотири
В) три
Г) два
3. У 16 ст. в Китаї правила династія:
А) Мін
Б) Пін
В) Цин
Г) Шин
Середній рівень (3 б)
4. Дайте визначення поняттям:
Просвітництво__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Деспотія_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Нація_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Продовжіть речення.
Найбільш яскраво риси абсолютизму проявилися у правлінні______________________
__________________________________________________________________________
6. Назвіть чотири відомі вам історичні діячі даного періоду.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Достатній рівень (3б)
7. Складіть історичний портрет Марії - Терезії.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Проаналізуйте Декларацію незалежності США.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Високий рівень (3 б)
9. Назвіть основні положення економічного вчення Адама Сміта.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Розкрийте особливості розвитку Індії у 16-18 ст.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ОЦІНКА_________
Підсумкова контрольна робота
з всесвітньої історії за II семестр
Учня/учениці ______ класу
Іванківської ЗОШ I-III ступенів
ПІБ
Варіант-2
Початковий рівень (3 б)
1. Іммануїл Кант – це…
А) економіст
Б) філософ
В) імператор
Г) король
2. Хто виголосив «Держава – це»?
А) Рішельє
Б) Людовік XIV
В) Людовік XV
Г) Людовік XVI
3. У 17 ст. в Китаї правила династія:
А) Цин
Б) Пін
В) Шин
Г) Мін
Середній рівень (3 б)
4. Дайте визначення поняттям:
Секуляризація__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бондихан______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Демократія_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Продовжіть речення.
Промислова революція сприяла___________________________________________
______________________________________________________________________
6. Назвіть чотири відомі вам історичні діячі даного періоду.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Достатній рівень (3б)
7. Складіть історичний портрет Фрідріха II.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Проаналізуйте Конституцію США.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Високий рівень (3 б)
9. Назвіть основні положення філософського вчення Дені Дідро.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Розкрийте особливості розвитку Китаю у 16-18 ст.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ОЦІНКА_________