8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Підсумкова контрольна робота з всесвітньої історії для учнів 8 класу за II семестр

Про матеріал
Дана методична розробка призначена для проведення підсумкового оцінювання рівня засвоєння знань учнями 8-го класу з всесвітньої історії за II семестр. Можна роздруковувати вже готовий варіант для заповнення учнями. Містить 2 варіанти.
Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота

з всесвітньої історії за II семестр

Учня/учениці ______ класу

Іванківської ЗОШ I-III ступенів

 

ПІБ

Варіант-1

Початковий рівень (3 б)

1. Марія – Терезія – імператриця…

А) Австрійської імперії

Б) Пруссії

В) Російської імперії

Г) Речі Посполитої

2. Скільки поділів Речі Посполитої було здійснено у 18 ст?

А) один                                           

Б) чотири

В) три  

Г) два

3. У 16 ст. в Китаї правила династія:

А) Мін

Б) Пін

В) Цин

Г) Шин

Середній рівень (3 б)

4. Дайте визначення поняттям:

Просвітництво__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Деспотія_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Нація_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Продовжіть речення.

Найбільш яскраво риси абсолютизму проявилися у правлінні______________________

__________________________________________________________________________

6. Назвіть чотири відомі вам історичні діячі даного періоду.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Достатній рівень (3б)

7. Складіть історичний портрет Марії - Терезії.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Проаналізуйте Декларацію незалежності США.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Високий рівень (3 б)

9. Назвіть основні положення економічного вчення Адама Сміта.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

10. Розкрийте особливості розвитку Індії у 16-18 ст.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ОЦІНКА_________

Підсумкова контрольна робота

з всесвітньої історії  за II семестр

Учня/учениці ______ класу

Іванківської ЗОШ I-III ступенів

 

ПІБ

Варіант-2

Початковий рівень (3 б)

1. Іммануїл Кант – це…

А) економіст

Б) філософ

В) імператор

Г) король

2. Хто виголосив «Держава – це»?

А) Рішельє

Б) Людовік XIV

В) Людовік XV

Г) Людовік XVI

3. У 17 ст. в Китаї правила династія:

А) Цин

Б) Пін

В) Шин

Г) Мін

Середній рівень (3 б)

4. Дайте визначення поняттям:

Секуляризація__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Бондихан______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Демократія_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Продовжіть речення.

Промислова революція сприяла___________________________________________

______________________________________________________________________

6. Назвіть чотири відомі вам історичні діячі даного періоду.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Достатній рівень (3б)

7. Складіть історичний портрет Фрідріха II.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Проаналізуйте Конституцію США.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Високий рівень (3 б)

9. Назвіть основні положення філософського вчення Дені Дідро.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

10. Розкрийте особливості розвитку Китаю у 16-18 ст.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ОЦІНКА_________

docx
До підручника
Всесвітня історія 8 клас (Сорочинська Н.М., Мартинюк О.О., Гісем О.О.)
Додано
30 травня
Переглядів
93
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку